The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Heracles - AZ
Is er iemand die durft te gokken op Luirink voor 8 miljoen? Op AZ forum denken ze dat de kans redelijk aanwezig is dat hij de geschorste Jaliens vervangt. Andere opties zijn Mendes naar het centrum achterin of zelfs Klavan centraal en poulsen linksback :|
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
v Gaal is volgens mij altijd wel een voorstander van iemand laten spelen tegen zzijn oude club; wat dat aangaat zou Klavan een prima optie zijn
Reply
Geld genoeg deze ronde dus ik hoef niet te gokken :8:
Klavan speelt iig, alleen de positie kan verschillend zijn.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
ik heb ze beide
The great old Ludwig von...
Reply
Klavan speelt zowiezo maar Gitter jij gokt dus op Luirink?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
yep, voor die 8 miljoen kan ik t gewoon niet laten, los daarvan denk ik ook wel dat ie speelt, al is t maar een invalbeurt
Reply
Zou nog niet op Luirink rekenen. Is er maanden uit geweest! Die gaat echt niet na 1 potje bij Jong AZ meteen starten in de basis. Verder verwacht ik een lastig duel voor AZ en dan is t niet logisch een verdediger in te bregen.
Reply
mowah, 1-0 voor, zoals az al weken doet eigenlijk en dan laatste 20 minuten extra verdediger erin, zie ik wel gebeuren.
Reply
Ik moet nog zien of ze zonder Schaars de nul kunnen houden. Das toch de man die alles dichtloopt waardoor de verdediging niet onder druk komt. En in die verdediging zijn Luijckx en Klavan al geen toppers en missen ze ook nog Jaliens + het feit dat Heracles met 3 aanvallers en een nummer 10 speelt. Ik verwacht een 2-3 ofzo maar omdat iedereen AZ achterin heeft heb ik dat ook maar gedaan. :razz:
Reply
Is Ari alweer fit genoeg voor in de basis na z'n invalbeurt vorige week ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Volgens mij was Ari vorige week ook al fit genoeg, maar heeft Van Gaal gewoon geen reden om El Hamdaoui of Dembele erlangs te zetten.
Reply
Ik heb v/d Bergh....AZ gaat punten morsen dit weekend. Tis alleen de vraag of het er 2 of 3 worden!
Reply
THE SHUFFLE Wrote:AZ gaat punten morsen dit weekend. Tis alleen de vraag of het er 2 of 3 worden!

+1
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Zou mij ook niks verbazen, maar tis niet aan mij om AZ thuis te laten. Als ze dan per ongeluk gewoon winnen en de nul houden kan ik mn mooie klassering wel gedag zeggen. Neem aan dat jij ook gewoon AZ hebt Tripplexxx? :razz:
Reply
Peter Wrote:Zou mij ook niks verbazen, maar tis niet aan mij om AZ thuis te laten. Als ze dan per ongeluk gewoon winnen en de nul houden kan ik mn mooie klassering wel gedag zeggen. Neem aan dat jij ook gewoon AZ hebt Tripplexxx? :razz:

Ben er nog niet uit....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Gewoon Swerts en El Hamdaoui nemen. Dat is het minste risico in mijn ogen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
toch ook maar aangepast voor de zekerheid
Reply
Ik verwacht hier idd ook een 'verrassing', en hoop er ook op want heb bewust AZ eruit gelaten aangezien 99% wel voor hen kiest...
Reply
Leuk om te lezen dat sommigen hier een verrassing verwachten, maar opmerkelijk vind ik het wel. Heracles heeft al 8 wedstrijden niet meer gewonnen, het zou wel een enorme stunt zijn als deze serie ten einde komt tegen de koploper. Dit zijn wel de wedstrijden waarin Heracles boven zichzelf kan uitstijgen, zeker voor eigen publiek. Ik verwacht een kleine nederlaag maar makkelijk zal het niet gaan voor AZ.
Reply
Ik verwacht een ruime overwinning voor AZ en dat zal echt makkelijk gaan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
hoop dat het de wedstrijd van martens wordt
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
K - Martin Pieckenhagen
V - Tim Breukers
V - Birger Maertens
V - Jan Wuytens
V - Mark Looms
M - Kwame Quansah
M - Ricky van den Bergh
M - Mark-Jan Fledderus
A - Darl Douglas
A - Vojtech Schulmeister
A - Everton

K - Sergio Romero
V - Gill Swerts
V - Kees Luijckx
V - Ragnar Klavan
V - Simon Poulsen
M - Moussa Dembélé
M - Demy de Zeeuw
M - David Mendes da Silva
M - Maarten Martens
A - Ari
A - Mounir El Hamdaoui
Ik heb een droom.
Reply
Hup Schulmeister! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
gittermaster Wrote:mowah, 1-0 voor, zoals az al weken doet eigenlijk en dan laatste 20 minuten extra verdediger erin, zie ik wel gebeuren.

Klopt
Ik heb een droom.
Reply
Kan me nu al verheugen als die op de kaasmarkt gaat staan:

WIJ ZIJN DE BESTE!!!!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Vannacht een beetje een gefrustreerd bericht geplaatst, heb deze maar even verwijderd :wink:
Goed weerstand gegeven gisteren, maar in de wetenschap dat het volgende week toch weer een stuk slechter is terwijl het er dan echt om gaat. We zullen zien, met W2-uit, Graafschap-uit, Volendam-thuis en Sparta-uit breekt nu een cruciale fase aan.
Reply

Forum Jump: