The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Monte Carlo
Almagro is warm en Fognini houdt nu gemakkelijk stand in zijn servicegames.
Reply
Een Tipsa in vorm is genieten!
Reply
Berdych mag nu wel even gaan tennissen weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
[-X
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En weer 0-40 op de service van Monfils! Break m Tipsa!
Reply
doordrukken almagro en fognini!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tipsa =D>
Nico gaat nu breaken...
Reply
En de break op love. =D>

Berdych tankt een setje. Icon_twisted
Reply
Die Monfils Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:cry:
Reply
Almagro toch te goed, daar zat ik er dan flink naast. Volgende ronde heeft ie ook een eitje natuurlijk. Dan moet Djoko hem pakken!
Reply
Klasse Nico =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Tipsa haalt ook echt een gruwelijk hoog niveau zeg. :eeeek:
Reply
centre court Wrote:Almagro toch te goed, daar zat ik er dan flink naast. Volgende ronde heeft ie ook een eitje natuurlijk. Dan moet Djoko hem pakken!

Door die Bye in de tweede ronde is deze pot natuurlijk extra belangrijk. De rebreak van Montanes is dan ook geen goed nieuws Sad .
Reply
nico.. ](*,)
Reply
Ad Wim Wrote:Klasse Nico =D>

:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
WTF, 5-3 30-0 en dan gebroken worden?! :letitallout:
Reply
Undecided

Reply
Monfils :crazy:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Laatste 11 games pakt Tipsa er 10. Undecided

6-3 5-1 nu.
Reply
Maar wie weet gaat Monfils weer net zo'n mooie Houdini-act uitvoeren als laatst tegen Safin [-o<
Reply
Ik ben er ook nog. Ik geloof dat ik deze week mij niet echt verdiept heb :oops: . Ik hoop dat mijn verrassingen Berdych en Kohlschreiber ver komen.

Iedereen heeft het over Verdasco, maar hij verliest van Kollie!!! En pakt daarna Ferrer ook nog. Notworthy Notworthy

Nee jongens even een offday. Ik herstel mij de komende weken nog wel weer.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Die Monfils levert me hier toch een wanprestatie. Undecided
Reply
Nou, dat sluit ik zeker niet uit, dat Verdasco van Kohl verliest.

En die Monfils, wat een ongekende wanprestatie :eeeek:
Reply
6-3 6-1 tegen Tipsa Undecided
Al mijn stokbroden presteren dramatisch tot nu toe.
Reply
Dan breakt Berdych terug en staat ie nu zelf weer op 0-40. :roll:
Reply
Prima tipsa...dure nederlaag voor Ml en Stille.
Almagro iig naar 6-5...
Tomas de derde set in...
Reply
Hoppa Paninini
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
kooltje Wrote:Prima tipsa...dure nederlaag voor Ml en Stille.
Almagro iig naar 6-5...
Tomas de derde set in...

Zeg dat ja, gezien zijn loting had ik hem voor minimaal 90 punten en kans op meer opgeschreven. Dit is een werkelijk dieptriest. :|
Reply
Kom op Nico, geen gezeik meer nu!
Reply

Forum Jump: