The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Monte Carlo
Belangrijke tiebreak bij Nico.... Ik was eigenlijk blij dat hij niet veel gekozen was maar als hij er meteen uitgaat is dat natuurlijk een veel grotere klap... dan kan ik wel weer opdoeken voor deze week.
Reply
2-1 Montanes in de TB. Hup!

Nu Berdych op Sport 1, eens even kijken wat hij er van bakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Spanning..3-3...belangrijk!
Kom op Nico!
Reply
Oh nee, een tiebreak! Gister met Acasuso ook al 2 van die dingen verloren!

Pleasseeeee Nico!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:Prima tipsa...dure nederlaag voor Ml en Stille.
Almagro iig naar 6-5...
Tomas de derde set in...

Zeg dat ja, gezien zijn loting had ik hem voor minimaal 90 punten en kans op meer opgeschreven. Dit is een werkelijk dieptriest. :|

Kans op 180 ok, maar dan was daar toch echt Nadal.... en dan 3600 daarvoor uitgeven....
Reply
5-4, sterk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hou je game Fognini!!!
Reply
_Tampie Wrote:
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:Prima tipsa...dure nederlaag voor Ml en Stille.
Almagro iig naar 6-5...
Tomas de derde set in...

Zeg dat ja, gezien zijn loting had ik hem voor minimaal 90 punten en kans op meer opgeschreven. Dit is een werkelijk dieptriest. :|

Kans op 180 ok, maar dan was daar toch echt Nadal.... en dan 3600 daarvoor uitgeven....

Mwa dat is niet superrendabel, maar die 90 a 180 punten waren toch wel verwacht. Dit is gewoon droevig, zo slecht.
Reply
6-4, doe t!
Reply
Hup Beck!
Reply
En ja hoor, van 6-4 naar 6-6 ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nicolas ](*,)
Reply
STUMPER!
Reply
tegen fucking Montanes :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
tering...kutzooi!
Reply
van 6-4 naar 6-7**.. WAT EEN :%$^$#^$@%^@$
Reply
Ongelofelijk toch, die Buurs altijd Undecided

Tegen zoveel geluk is niet op te managen...
Reply
Goh, er spoken wel heel vervelende scheldwoorden door mijn hoofd nu #-o
Reply
Berdych heeft deze nog lang niet binnen. Het zal toch niet weer gebeuren dat die laffe teams met die qualies weer bonuspunten pakken. Berdych-Fognini is toch gewoon 80-20 als we toch over percentages praten.
Reply
:-#
Reply
Zo mooi dit Undecided

Almagro zal hem nog wel winnen, maar dit is lachwekkend :o :lol:

En dan denken dat hij van Djoko gaat winnen Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jezus, wat een gezeik, 5-3 30-0 en 6-4 in de tiebreak.....
Reply
Af en toe is dat geluk van Buurs zo verkeerd nog niet. :lol:
Lekker Albert, never in doubt deze set.
Reply
Ad Wim Wrote:Ongelofelijk toch, die Buurs altijd Undecided

Tegen zoveel geluk is niet op te managen...

Waarom is dit nou weer geluk?

Ferrer, Almagro, Verdasco en Robredo zijn voorhand geen geweldige keuzes.

Reply
Break die Fognini nou eens Berdych.
Reply
Nergens beelden van deze pot? Betfair alleen niet deze pot en op die andere link krijg ik hem niet aan de gang.
Reply
_Tampie Wrote:Jezus, wat een gezeik, 5-3 30-0 en 6-4 in de tiebreak.....
Eindelijk ervaar je ook eens wat het is om geconfronteerd te worden met het eeuwige geluk van Buurs...
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Jezus, wat een gezeik, 5-3 30-0 en 6-4 in de tiebreak.....
Eindelijk ervaar je ook eens wat het is om geconfronteerd te worden met het eeuwige geluk van Buurs...

die 910 punten van jou zal ik dit jaar niet meer inhalen dus mondje dicht!

Reply
En Almagro is ook niet de man die het zomaar even omdraait, die laat zo'n pot regelmatig gewoon lopen...
Reply
Zoals nu...
Reply

Forum Jump: