The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Monte Carlo
ongelofelijk...echt waar...
Reply
zoals verwacht!

Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Hahahaha, wat ziek dit. Die Buurs, het is werkelijk waar ongelofelijk cry

ik heb het toch gezegd!!!!

Robredo werd overschat.

Er is maar 1 meester!!! :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:En ook deze valt verkeerd, wat een 23$#&%$&$%$@# dag

Jij hebt Nalbi tenminste nog door Hakkuh

Ja, en Monfils, Rochus, Almagro en Robredo out. Ga nou niet zeggen dat ik niet mag klagen.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Hahahaha, wat ziek dit. Die Buurs, het is werkelijk waar ongelofelijk cry

ik heb het toch gezegd!!!!

Robredo werd overschat.

Er is maar 1 meester!!! :-({|=

Je hebt het nu toch hopelijk niet over jezelf?
Reply

Tja gewoon een topteam, dat moet je toegeven.

1 R. Nadal Monte Carlo 45 in 14470
2 N. Lapentti Monte Carlo 70 in 863
3 S. Bolelli Monte Carlo 45 in 1446
4 K. Vliegen Monte Carlo 35 out 886
5 A. Martin Monte Carlo 35 out 938
6 F. Fognini Monte Carlo 70 in 800
7 F. Cipolla Monte Carlo 35 out 724
8 P. Kohlschreiber Monte Carlo 45 in 1570
9 F. Serra Monte Carlo 10 in 1251
10 A. Beck Monte Carlo 115 in 911
11 J. Monaco Monte Carlo 90 in 1120

Geen speld tussen te krijgen.
Reply
_Tampie Wrote:

Dit is gewoon Buurs-stijl, zo weinig mogelijk verliezen en winnen bij het falen van Almagro, Acasuso, Robredo o.a. maken dit een goed team.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ferrer doet wel wat hij moet doen...shitzooi
Reply
Ferrer moet dan de finale maar halen
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
_Tampie Wrote:

Dit is gewoon Buurs-stijl, zo weinig mogelijk verliezen en winnen bij het falen van Almagro, Acasuso, Robredo o.a. maken dit een goed team.

Exact. Maar achteraf is het heel makkelijk zeggen dat een team goed/niet goed is, volgende keer mag je dat vooraf doen Tampie.
Reply
wat een poepzak is die robredo toch ook.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
klasse djoko, ferrer en Vassalo.

Zou mooi zijn als Serra geheel in Franse stijl ook meteen verliest maar helaas is Dr. Ivo wel heel matig in vorm.
Reply
Alles op Nalbi deze week. Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Karlovic mist al 2 bps! Serra is nu meteen al te pakken!
Reply
Vassalo wint van Andreev! Daar heeft Wawje dus een eitje aan de volgende ronde.
Reply
mindlight Wrote:Maar achteraf is het heel makkelijk zeggen dat een team goed/niet goed is, volgende keer mag je dat vooraf doen Tampie.

Tja, ik vind jullie reactie richting Buurs een beetje te doordrenkt van afgunst. En wat ik een goed team vond dat heb ik op voorhand gezegd (zie mijn team).

Als ik achteraf de keuzes van Buurs zie dan vist hij ook nog Serra, Beck en Monaco op en die maken het allemaal waar (Serra nu nog niet dan).
Reply
Klasse David. Keurige overwinning.

Karlovic-Serra 6-4! =D>
Erg belangrijk dit! Serra 8x gekozen en volgende ronde moet Davy ook te doen zijn. Ivo geeft totaal niets weg op z'n service en heeft al 9 bps gecreeerd.
Reply
_Tampie Wrote:
mindlight Wrote:Maar achteraf is het heel makkelijk zeggen dat een team goed/niet goed is, volgende keer mag je dat vooraf doen Tampie.

Tja, ik vind jullie reactie richting Buurs een beetje te doordrenkt van afgunst. En wat ik een goed team vond dat heb ik op voorhand gezegd (zie mijn team).

Als ik achteraf de keuzes van Buurs zie dan vist hij ook nog Serra, Beck en Monaco op en die maken het allemaal waar (Serra nu nog niet dan).

Nee, en laat ik voor mezelf spreken, ik geef van te voren aan dat ik het niet hebben van Robredo en Almagro niet zo slim vind. Daar sta ik ook nog steeds achter. Verder heb ik het niet over Buurs gehad. Als hij dan met een post komt dat er maar 1 meester is, en jij hem dan ook nog een veer in de kont steekt over het mooie team (achteraf!) dan schiet dat bij mij behoorlijk in het verkeerde keelgat. En dan noem je dat nu ook nog afgunst Undecided
Reply
Afgunst? Hou toch op man, het is een spelletje hoor. Ik heb nooit ontkend dat Buurs goed kan managen, maar ik zal het blijven zeggen als hij zoveel geluk blijft houden, want dat heeft ie.
Maar Buurs heeft weinig om afgunstig op te zijn hoor. Hij kan aardig managen, maar voor de rest is het zo'n tenenkrommende drol die zich hier keer op keer te kijk zet. En die 'kwaliteiten' zijn voor mij toch wel heel wat belangrijker dan een spelletje met 25 man goed te kunnen managen. Dus afgunst, nee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Nee, en laat ik voor mezelf spreken, ik geef van te voren aan dat ik het niet hebben van Robredo en Almagro niet zo slim vind. Daar sta ik ook nog steeds achter. Verder heb ik het niet over Buurs gehad. Als hij dan met een post komt dat er maar 1 meester is, en jij hem dan ook nog een veer in de kont steekt over het mooie team (achteraf!) dan schiet dat bij mij behoorlijk in het verkeerde keelgat. En dan noem je dat nu ook nog afgunst Undecided

Als Buurs het over er is maar 1 meester heeft ga ik er van uit dat hij het over Nadal heeft, omdat dat de enige is van wie je op voorhand kan zeggen: hij is in vorm, het is op gravel, dus hij wint. Maar als Buurs dat anders bedoelde dan is het nogal eng. En als jij een goed team hebt zal ik dat ook zeggen, heeft niks met veren in de kont te maken.
Reply
Ik bracht (misschien onterecht) het één met het ander in verband. Maar van Buurs ben ik teksten als er is maar 1 meester wel gewend, en dan heeft hij het niet over Nadal. Vandaar dat als er dan ook nog een compliment over een team gegeven wordt, ik dat niet begrijp, hoe terecht die opmerking an sich ook mag zijn.
Reply
Hoezo zou ie het in deze in godsnaam over Nadal hebben? Dan eerder Monaco, en dat slaat ook nergens op. Maar ik vrees nog steeds, hem kennende, dat ie het over zichzelf heeft...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:het is een spelletje hoor.

Gelukkig maar.

Ad Wim Wrote:Dus afgunst, nee.

Nogmaals: Gelukkig maar.

Maar laat ik het dan geen afgunst noemen, hou het er dan op dat het duidelijk is dat iedereen hem een tenenkrommende drol vindt.
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:het is een spelletje hoor.

Gelukkig maar.
Beetje flauw dat je net dit quote, nu lijk ik net een wijf, of iemands moeder Wink
Reply
O, en trouwens: Djoko, Ferrer, Karlo =D>

Eindelijk weer eens wat goed nieuws.
Reply
Serra eruit! Klasse Ivo! Lullig voor ML maar wel prettig dat Buurs ook iemand kwijt is vandaag. :wink:
Reply
Als het verlies van 1 van mijn spelers betekent dat Buurs ook een speler kwijt is, heb ik dat graag over voor het algemene FTM-belang :-({|=
Reply
Wat een edelmoedigheid, ik zou er bijna afgunstig op worden!
Reply
mindlight Wrote:Maar van Buurs ben ik teksten als er is maar 1 meester wel gewend, en dan heeft hij het niet over Nadal.

Ad Wim Wrote:Maar ik vrees nog steeds, hem kennende, dat ie het over zichzelf heeft...

Ik hoop oprecht dat jullie ernaast zitten. Dat zou te erg zijn. Dat moet Buurs zelf maar vertellen.
Reply
Ik zie niet zo wat 't in die context voor zin had om aan te geven dat nadal de enige Meester is.
Reply

Forum Jump: