The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Davydoff Wrote:Mooi doelpunt:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2RSpVaL9EjE&eurl=http%3A%2F%2Fwww.voetbalzone.nl%2Fdoc.asp%3Fuid%3D77709&feature=player_embedded[/youtube]

imo niets moois aan maar alleen geluk! Goal van Platje was mooier!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Quote:Ruil lauw Heineken in voor koude Grolsch
Opmerkelijk - door Marc (MPG) op 28-04-2009 @ 14:24
Bierbrouwer Grolsch komt met een opmerkelijke inruilactie. Vanaf koninginnedag
verstrekt de brouwer uit het oosten des lands op evenementen en festival koude
blikjes bier van het eigen merk aan mensen die een lauw blik bier van een ander
merk inleveren.

Grolsch heeft voor de actie een gepimpte oldtimerbus waarmee de brouwer diverse evenementen langs gaat om lauwe blikken Heineken, Bavaria, Amstel of ander pils
op te halen. Wat er met de ingenomen blikjes gebeurt is niet bekend.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
[Image: m1ezoqda19v1.jpg] Undecided
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.pjz.be/kfcez_news0182.shtml">http://www.pjz.be/kfcez_news0182.shtml</a><!-- m -->


Bekijk ook even de samenvatting eronder.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Quote:Kleinzoon Ferguson zwaargewond door ongeval
CHESHIRE - Charlie, de tienjarige kleinzoon van Manchester United-trainer Sir Alex Ferguson, is dinsdag zwaargewond geraakt door een verkeersongeval.

Alex Ferguson. FOTO AP
De jongen was met zijn moeder en zusje van zes betrokken bij een aanrijding in de buurt van hun woonplaats Cheshire. Dat heeft de lokale politie woensdag bevestigd.

Charlie is er slecht aan toe, maar zijn conditie is stabiel. Ook de moeder, de schoondochter van Ferguson, heeft zware verwondingen. Kleindochter Grace raakte lichtgewond.

Ferguson verscheen dinsdagavond gewoon op het voetbalveld. Manchester plaatste zich voor de finale van de Champions League door Arsenal met 3-1 te verslaan.
zou hij echt die wedstrijd doen terwijl hij dit weet, of zou hij van de domme gehouden zijn en is het hem later verteld? ik hoop het laatste....
Reply
Er staat toch niet hoe laat het ongeluk is gebeurd? :|
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Er staat toch niet hoe laat het ongeluk is gebeurd? :|

de zinssnede: hij verscheen 'gewoon' op het voetbalveld doet mij dat denken.

maar ok een derde mogelijkheid, het ongeluk gebeurde na 20.45. ze zaten in de auto terwijl voor opa een retebalngrijke wedstrijd begon en bij de 0-1 was er gejuich in de auto met dit drama tot gevolg. :razz:
Reply
In de Metro (geen kwaliteitskrant natuurlijk) stond dat hij in 1e instantie de coaching niet wilde doen maar toch besloot bij de ploeg te blijven toen hem het nieuws bereikten dat ze geen van allen in levensgevaar waren.
Reply
Peter Wrote:In de Metro (geen kwaliteitskrant natuurlijk) stond dat hij in 1e instantie de coaching niet wilde doen maar toch besloot bij de ploeg te blijven toen hem het nieuws bereikten dat ze geen van allen in levensgevaar waren.

ok, kan ik inkomen. maar ik zou dan niet zo uitgebreid juichen bij de 0-1 en de 0-2 of zo.

ik weet niet, het zit met gewoon niet helemaal lekker.
Reply
Iemand nog gisteren dat UEFA cup potje gezien? De 1-3 viel uit een corner:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=q7jdLzDrddU[/youtube]
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Gordon Verkracht in moskou

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=D4nmvQ54g-k&feature=player_embedded[/youtube]
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Welke lolbroek heeft die eerste regel op de Engelse Wikipedia gezet :| ?

[Image: wikiengels_breukelen.jpg]

http://en.wikipedia.org/wiki/Breukelen
Reply
Wat moet jij met Breukelen :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Misschien zoekt ie een keeper voor Feyenoord? :8:
Reply
Haggie Wrote:Wat moet jij met Breukelen :wink:

Ik ga volgende week voor langere naar NY en logeer dan in Brooklyn, ofwel Breukelen. Ik was benieuwd of de Engelse wiki het complete verhaal een beetje kende en voilá...
Reply
Bakke Wrote:
Haggie Wrote:Wat moet jij met Breukelen :wink:

Ik ga volgende week voor langere naar NY en logeer dan in Brooklyn, ofwel Breukelen. Ik was benieuwd of de Engelse wiki het complete verhaal een beetje kende en voilá...

Voor een langere wat? Of wil ik dat niet weten? :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
dat staat er niet GZ

Zie geen EEEEEEEn staan
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:dat staat er niet GZ

Zie geen EEEEEEEn staan

Hij kan wel meer vergeten zijn, Bokkie. Dat weet jij ook niet! :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4QvomIF0jI4[/youtube]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
:lol: :lol:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Bakke Wrote:
Haggie Wrote:Wat moet jij met Breukelen :wink:

Ik ga volgende week voor langere naar NY en logeer dan in Brooklyn, ofwel Breukelen. Ik was benieuwd of de Engelse wiki het complete verhaal een beetje kende en voilá...

Voor een langere wat? Of wil ik dat niet weten? :wink:

Voor langere tijd, langere studietijd, langere afwezigheid in Nederland, vul maar in Wink. Via <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://erikinnewyork.waarbenjij.nu">http://erikinnewyork.waarbenjij.nu</a><!-- m --> kun je me volgen. Al verjaardagswensen trouwens, Gerben? Nog minder dan drie maanden te gaan :razz:.
Reply
Wat een meesterlijke reclame! =D>
Reply
Quote:Britse mannen doneren sperma online
Uitgegeven: 17 mei 2009 00:27
Laatst gewijzigd: 17 mei 2009 00:26

AMSTERDAM - Steeds meer Britse mannen gebruiken het internet om hun sperma te doneren aan alleenstaande of lesbische vrouwen. Dat meldt de Gazet van Antwerpen. Sinds 2005 zijn de wetten omtrent het doneren van sperma in Engeland aangescherpt. Doneren mag bijvoorbeeld nooit anoniem gebeuren en een kind moet altijd informatie over de vader kunnen opvragen.

Het gevolg van de maatregelen was dat het aantal spermadonoren aanzienlijk daalde.
Via het internet proberen anonieme ‘sperma-aanbieders’ de Britse regelgeving nu te omzeilen.
Op online datingbureaus is er nu zwarte handel in ‘zaad’ ontstaan, waar tegen een kleine vergoeding vruchtbaar sperma gekocht kan worden.

Ik ben benieuwd hoe ze het sperma door die kabel krijgen....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Nu we het toch over bandbreedte hebben, heb ik nog een vraagje voor de experts: Als ik een audiostream van een website beluister en ik maak daarvan tegelijkertijd een opname met een opnameprgrammaatje, beïnvloedt dat dan de bandbreedte van die audiostream? Ik zou zeggen van niet, maar kan iemand mij uitsluitsel geven?
May The Schwartz Be With You
Reply
Quote:'Jan Smit en Yolanthe uit elkaar!'

Het sprookje tussen Yolanthe en Jan Smit lijkt over en uit. Yolanthe heeft het helemaal gehad met volkszangers, en wil nu gaan voor een echte man. De mooie Yolanthe is namelijk gesignaleerd met niemand minder dan Wesley Sneijder.

De actrice, die afgelopen zaterdag nog blij vertelde verliefd te zijn op de Noren en hen derhalve twaalf punten gaf, is het hele weekend met de pas gescheiden voetballer opgetrokken. Zonder Jan aan haar zijde is Yolanthe tot in de kleinste uurtjes wezen stappen in een Amsterdams café.

Yolanthe zou 'als een blok' zijn gevallen voor de speler van Real Madrid. De Volendammer moet waarschijnlijk alle hoop laten varen. "Yolanthe lijkt haar pleziertjes steeds vaker buiten de deur te zoeken", aldus Shownieuws.

Ja, een kalende dwerg met het IQ van een borrelnootje; das een echte man! Undecided
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Sneijder van het weekend nog gespot in Utrecht.
Al paffend en paffend. Terwijl Real net aan het spelen was :-"
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Berend Botje Wrote:Nu we het toch over bandbreedte hebben, heb ik nog een vraagje voor de experts: Als ik een audiostream van een website beluister en ik maak daarvan tegelijkertijd een opname met een opnameprgrammaatje, beïnvloedt dat dan de bandbreedte van die audiostream? Ik zou zeggen van niet, maar kan iemand mij uitsluitsel geven?

Ik ben geen expert, maar wat bedoel je precies met de bandbreedte van de stream? Ben je niet in de war met geluidskwaliteit? De bandbreedte van de source die de stream op de site heeft staan bepaalt of jij die stream een beetje vlot en vloeiend kunt beluisteren (en opnemen). De kwaliteit van de opname van de stream wordt door een aantal dingen bepaald: 1) de kwaliteit van het oorspronkelijke geluid (mono, stereo, hd) , 2) de kwaliteit van jouw audiokaart (hoeveel kanalen? soort chip? digitale ingangen en uitgangen) 3) de instellingen van je opnameprogramma (mp3/wav/wma/rm, bitrate,). Daarna bepalen jouw geluidskaart, de luidsprekers die je erbij hebt, een eventuele tussenversterker en natuurlijk jouw eigen gehoor hoe (goed) jij die stream dan hoort... genoeg voorlopig?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
yolanthe is veel te slim voor jan smit.

ook voor sneijder uiteraard.
Reply
De beroepscommissie licentiezaken van de KNVB heeft de licentie van Fortuna Sittard per 30 juni wordt ingetrokken.

De KNVB geeft vanmiddag om 15.30 uur in Zeist een persconferentie. Henk Kesler, directeur betaald voetbal, zal dan een toelichting geven op het besluit.

Fortuna Sittard kan bij de burgerechter de door de KNVB gevolgde procedure bij het intrekken van de licentie laten toetsen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply


Forum Jump: