The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Gerben Zonderland Wrote:
Berend Botje Wrote:Nu we het toch over bandbreedte hebben, heb ik nog een vraagje voor de experts: Als ik een audiostream van een website beluister en ik maak daarvan tegelijkertijd een opname met een opnameprgrammaatje, beïnvloedt dat dan de bandbreedte van die audiostream? Ik zou zeggen van niet, maar kan iemand mij uitsluitsel geven?

Ik ben geen expert, maar wat bedoel je precies met de bandbreedte van de stream? Ben je niet in de war met geluidskwaliteit? De bandbreedte van de source die de stream op de site heeft staan bepaalt of jij die stream een beetje vlot en vloeiend kunt beluisteren (en opnemen). De kwaliteit van de opname van de stream wordt door een aantal dingen bepaald: 1) de kwaliteit van het oorspronkelijke geluid (mono, stereo, hd) , 2) de kwaliteit van jouw audiokaart (hoeveel kanalen? soort chip? digitale ingangen en uitgangen) 3) de instellingen van je opnameprogramma (mp3/wav/wma/rm, bitrate,). Daarna bepalen jouw geluidskaart, de luidsprekers die je erbij hebt, een eventuele tussenversterker en natuurlijk jouw eigen gehoor hoe (goed) jij die stream dan hoort... genoeg voorlopig?

ik zal even uitleggen waar het om gaat:
als je even de moeite wilt nemen naar <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.hoorspelweb.nl/">http://www.hoorspelweb.nl/</a><!-- m --> te gaan en dan rechts op 'Downloaden?' te klikken, daar staat wat wel en niet mag van hem, met een verhaal over de bandbreedte. Nu wil ik toch graag een aantal hoorspelen bewaren, en daarom heb ik online geluisterd, terwijl ik tegelijkertijd het geluid opnam. Ik klikte daartoe op de betreffende aflevering en dan werd er een piepklein pls-bestandje (playlist) gedownload op mijn pc (dat deed Firefox automatisch, maar ik ben er nu achter dat ik dat ook direct kan openen zonder het op te slaan), en als ik dat dan opende kon ik luisteren . Dat ging goed tot ongeveer 2 weken geleden, toen werkte het plotseling niet meer. Ik vraag mij nu af of de procedure die ik volgde aangemerkt wordt als downloaden volgens zijn definitie, en of het verschil maakt of ik wel of niet een opname maak (dat laatste lijkt me niet). En of ik dus voorgoed geband ben van zijn server, of dat het aan zijn webpagina ligt. Hier op mijn werk lukt het mij overigens ook niet om een hoorspel te openen.
May The Schwartz Be With You
Reply
waf Wrote:yolanthe is veel te slim voor jan smit.

ook voor sneijder uiteraard.

Altijd al gezegd dat het een wandelend voetbalvrouw cliché was... effe een jaartje of twee door die palingboer laten neuken, ogen dicht en denken aan kerstmis, tot je een TV carrière van de grond hebt via de Volendamse kruiwagen en dan de volgende oliebol strikken met centen.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Berend Botje Wrote:Nu wil ik toch graag een aantal hoorspelen bewaren.

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Berend Botje Wrote:Nu wil ik toch graag een aantal hoorspelen bewaren.

[gay]

???
May The Schwartz Be With You
Reply
Mukkus associeert Paul Vlaanderen met homo's blijkbaar
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Berend Botje Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Berend Botje Wrote:Nu we het toch over bandbreedte hebben, heb ik nog een vraagje voor de experts: Als ik een audiostream van een website beluister en ik maak daarvan tegelijkertijd een opname met een opnameprgrammaatje, beïnvloedt dat dan de bandbreedte van die audiostream? Ik zou zeggen van niet, maar kan iemand mij uitsluitsel geven?

Ik ben geen expert, maar wat bedoel je precies met de bandbreedte van de stream? Ben je niet in de war met geluidskwaliteit? De bandbreedte van de source die de stream op de site heeft staan bepaalt of jij die stream een beetje vlot en vloeiend kunt beluisteren (en opnemen). De kwaliteit van de opname van de stream wordt door een aantal dingen bepaald: 1) de kwaliteit van het oorspronkelijke geluid (mono, stereo, hd) , 2) de kwaliteit van jouw audiokaart (hoeveel kanalen? soort chip? digitale ingangen en uitgangen) 3) de instellingen van je opnameprogramma (mp3/wav/wma/rm, bitrate,). Daarna bepalen jouw geluidskaart, de luidsprekers die je erbij hebt, een eventuele tussenversterker en natuurlijk jouw eigen gehoor hoe (goed) jij die stream dan hoort... genoeg voorlopig?

ik zal even uitleggen waar het om gaat:
als je even de moeite wilt nemen naar <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.hoorspelweb.nl/">http://www.hoorspelweb.nl/</a><!-- m --> te gaan en dan rechts op 'Downloaden?' te klikken, daar staat wat wel en niet mag van hem, met een verhaal over de bandbreedte. Nu wil ik toch graag een aantal hoorspelen bewaren, en daarom heb ik online geluisterd, terwijl ik tegelijkertijd het geluid opnam. Ik klikte daartoe op de betreffende aflevering en dan werd er een piepklein pls-bestandje (playlist) gedownload op mijn pc (dat deed Firefox automatisch, maar ik ben er nu achter dat ik dat ook direct kan openen zonder het op te slaan), en als ik dat dan opende kon ik luisteren . Dat ging goed tot ongeveer 2 weken geleden, toen werkte het plotseling niet meer. Ik vraag mij nu af of de procedure die ik volgde aangemerkt wordt als downloaden volgens zijn definitie, en of het verschil maakt of ik wel of niet een opname maak (dat laatste lijkt me niet). En of ik dus voorgoed geband ben van zijn server, of dat het aan zijn webpagina ligt. Hier op mijn werk lukt het mij overigens ook niet om een hoorspel te openen.

Mails met het verzoek voor het maken van een uitzondering om toch de titels op mijn site te mogen downloaden, worden niet beantwoord. Niet alleen dat door het downloaden de overige luisteraars gestoord worden, is het ook ten strengste verboden. Het kan voor mij op grote boetes uitlopen wegens auteursrechtenschendingen.

Hij vindt het dus niet prettig dat je dingen wilt downloaden en ik vermoed dan ook dat hij je geblokkeerd heeft. Hij kan namelijk bij zijn 'snelheidsmeter' zien wie gewoon naar een stream luistert en wie het bestand ook echt binnen probeert te hengelen. Dat mee laten lopen van een 'opname-programma' neemt namelijk wel degelijk bandbreedte van zijn site en daar houdt hij dus om bovenstaande redenen niet van. Dat PLS-bestand is alleen een soort URL (adres) dat je mediaspeler (WinAmp?) opent om de locatie van de stream te kunnen vinden. Net zoals je mp3's 'aanwijst' op je computer in C:\mijn bestanden\muziek in WinAmp.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Mails met het verzoek voor het maken van een uitzondering om toch de titels op mijn site te mogen downloaden, worden niet beantwoord. Niet alleen dat door het downloaden de overige luisteraars gestoord worden, is het ook ten strengste verboden. Het kan voor mij op grote boetes uitlopen wegens auteursrechtenschendingen.

Hij vindt het dus niet prettig dat je dingen wilt downloaden en ik vermoed dan ook dat hij je geblokkeerd heeft. Hij kan namelijk bij zijn 'snelheidsmeter' zien wie gewoon naar een stream luistert en wie het bestand ook echt binnen probeert te hengelen. Dat mee laten lopen van een 'opname-programma' neemt namelijk wel degelijk bandbreedte van zijn site en daar houdt hij dus om bovenstaande redenen niet van. Dat PLS-bestand is alleen een soort URL (adres) dat je mediaspeler (WinAmp?) opent om de locatie van de stream te kunnen vinden. Net zoals je mp3's 'aanwijst' op je computer in C:\mijn bestanden\muziek in WinAmp.

Tja, dikke kans dat hij mij geblokkeerd heeft, als hij vindt dat het downloaden van een PLS-bestandje ook niet mag, hoewel je dat ook kan gebruiken om alleen te luisteren. Maar toch blijf ik het een beetje vaag vinden. Ik speel af met Jetaudio en neem daarnaast op met Audacity, "wat men hoort'', dat zijn twee los van elkaar werkende programma's. Zou hij dat echt kunnen merken? Ik beschouw de geluidskaart als voor/stuurversterker waarvan het uitgangssignaal naar een externe versterker met geluidsboxen gaat, of naar een hoofdtelefoon, en daarnaast eventueel nog naar een opnameprogramma. Stel dat ik via mijn externe versterker een opname maak op een cassetterecorder, zou hij dat dan ook moeten kunnen zien? Daar geloof ik niets van.
Blijft het punt dat ik hier op een andere pc met een ander IP-adres, maar dan via een netwerk, ik weet niet of dat nog verschil kan maken, ook niets kan openen. Heb jij het toevallig geprobeerd? Misschien moet ik het thuis eens via een proxy proberen.
May The Schwartz Be With You
Reply
Neenee, dat pls-bestandje gaat het niet om. Dat is gewoon een soort 'bookmark' naar de locatie van die stream en is heel klein, dus neemt geen bandbreedte. Het maakt het alleen mogelijk om ook die stream te kunnen beluisteren als je geen webbrowser open hebt, maar alleen Winamp. Dat Audacity is de 'boosdoener'! Die slurpt snelheid van de stream-server
van die kerel.

Op onderstaande link staat audacity ook tussen de andere download-programma's, dus ondersteunt mijn vermoeden wel.
http://dutch.ircfast.com/tag/audacity+downloaden.htm

Ik zal thuis eens kijken of ik dat kan doen. Op mijn werk zijn die dingen niet toegestaan. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Op onderstaande link staat audacity ook tussen de andere download-programma's, dus ondersteunt mijn vermoeden wel.
http://dutch.ircfast.com/tag/audacity+downloaden.htm

Dat begrijp ik niet helemaal, ik zie het programma wel op een downloadlijst staan, maar het kan niet zelfstandig bestanden downloaden voor zover ik weet. En ik gebruik als bron "wat men hoort". Het is een geluidsbewerkingsprogramma. Zeer goed overigens en gratis, aan te raden.
May The Schwartz Be With You
Reply
"Vreemdgaande Yolanthe = viral voor Voetbalvrouwen".

Want het zou zo maar kunnen, dat Nederland er weer eens ingetuind is. Tot en met een ANP ALARM en de opening van de TELEFAP aan toe. Y

Yolanthe Cacao van Kontbergen gaat in de komende reeks Voetbalvrouwen namelijk de rol van Mysterieuze Kate spelen. Die serie is van RTL. En wie heeft de parkeergarage beelden van Yolanthe die vreemdgaat met een voetballer? Juist. RTL. Het is idd allemaal net even te verdacht, te ingestoken, te mooi voor woorden en met een iets TE glunderende Albert Verlinde. Dit zaakje stinkt. Naar hoax, viral en fopfilmpjes.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ik zie wel iets in die theorie. Het is allemaal net wat te toevallig.

- Er leek niks aan de hand tussen die 2.
- Yolanthe die valt voor kalende dwerg Wesley. Geld is geen reden want dat zal die palingneuker ook wel hebben.
- Welke parkeergarage staat nou beveiligingsbeelden af aan fucking RTL Boulevard?
- Verhaal hierboven over die serie waar ze in gaat spelen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Quote:Feyenoord en investeerders staken onderhandelingen
Uitgegeven: 20 mei 2009 13:53
Laatst gewijzigd: 20 mei 2009 13:55

ROTTERDAM - De onderhandelingen tussen Feyenoord en een groepje vermogende supporters zijn stukgelopen. De supporters meldden enkele maanden terug per brief de club te willen helpen met een miljoeneninjectie. Beide partijen zijn het niet eens geworden over de voorwaarden en de garanties die de investeerders in ruil voor hun financiële steun eisten. Dat meldde Feyenoord woensdagmiddag in een persverklaring.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
centre court Wrote:- Welke parkeergarage staat nou beveiligingsbeelden af aan fucking RTL Boulevard?

dit zou wel het allerslechtste zijn, maar helaas gebeurt dat regelmatig.

een hoax zou mij ook niets verbazen. zij is veel te slim voor snaider.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Feyenoord en investeerders staken onderhandelingen
Uitgegeven: 20 mei 2009 13:53
Laatst gewijzigd: 20 mei 2009 13:55

ROTTERDAM - De onderhandelingen tussen Feyenoord en een groepje vermogende supporters zijn stukgelopen. De supporters meldden enkele maanden terug per brief de club te willen helpen met een miljoeneninjectie. Beide partijen zijn het niet eens geworden over de voorwaarden en de garanties die de investeerders in ruil voor hun financiële steun eisten. Dat meldde Feyenoord woensdagmiddag in een persverklaring.


Dit klinkt de spelersvrouwen van Feyenoord als muziek in de oren. Er is zo weinig geld dat de spelers in ieder geval niet op kosten van de zaak naar de hoeren kunnen, laat staan het uit "eigen zak" betalen.
Reply
Dugarry Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Feyenoord en investeerders staken onderhandelingen
Uitgegeven: 20 mei 2009 13:53
Laatst gewijzigd: 20 mei 2009 13:55

ROTTERDAM - De onderhandelingen tussen Feyenoord en een groepje vermogende supporters zijn stukgelopen. De supporters meldden enkele maanden terug per brief de club te willen helpen met een miljoeneninjectie. Beide partijen zijn het niet eens geworden over de voorwaarden en de garanties die de investeerders in ruil voor hun financiële steun eisten. Dat meldde Feyenoord woensdagmiddag in een persverklaring.


Dit klinkt de spelersvrouwen van Feyenoord als muziek in de oren. Er is zo weinig geld dat de spelers in ieder geval niet op kosten van de zaak naar de hoeren kunnen, laat staan het uit "eigen zak" betalen.

godver, dat is wel een heel spitsvondig grapje. :roll:
Reply
Dat dacht ik ook!

Lig nog in ene scheur...... Undecided
Reply
waf Wrote:
centre court Wrote:- Welke parkeergarage staat nou beveiligingsbeelden af aan fucking RTL Boulevard?

dit zou wel het allerslechtste zijn, maar helaas gebeurt dat regelmatig.

een hoax zou mij ook niets verbazen. zij is veel te slim voor snaider.

[Image: 1835575.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Quote:Perridon woedend op Feyenoord
Geschreven op donderdag, 21 mei om 22:48

Michel Perridon heeft het helemaal gehad met Feyenoord. De directeur van Trust, die samen met enkele andere investeerders bereid was om de Rotterdamse club financieel te ondersteunen, kreeg woensdag te horen dat Feyenoord heeft besloten om de gesprekken af te breken. “We zijn als een stelletje kwajongens behandeld”, reageert een woedende Perridon tegenover De Volkskrant.

Woensdagmiddag liet Feyenoord in een verklaring weten dat het de gesprekken met een aantal investeerders had gestaakt. Onduidelijke toezeggingen, onzekerheden en een verschil in inzicht maakten uiteindelijk een einde aan de onderhandelingen. “Natuurlijk is het jammer, maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden”, zei voorzitter van de Raad van Commissarissen Dick van Wel. “Nu helder is dat dit niet wordt wat we er van hadden gehoopt, hebben we de handen weer vrij om naar andere oplossingen te zoeken. Er zijn gelukkig voldoende alternatieven.”

Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, legde uit dat de onderhandelingen waren gestaakt omdat er geen concreet aanbod kwam. “We wilden inderdaad geen zaken doen met mensen die de laatste jaren zo veel geld hebben verbrast”, countert Perridon. “De financiële situatie van Feyenoord is veel slechter dan de directie en de raad van commissarissen doen voorkomen. Maar de heren willen niet met de billen bloot. Ik ben verbijsterd dat ze nu hun reddingsboei weggooien, terwijl de club verdrinkt.”

Met een schuld van 21 miljoen euro stevent Feyenoord af op een faillissement, meent Perridon. “Als er niets verandert, gaat Feyenoord Fortuna achterna en raakt het zijn licentie kwijt”, waarschuwt de directeur, die tevens een advies gaf: “De directie van Feyenoord moet de eer aan zichzelf houden en aftreden.”

Oftewel: Feyenoord-bestuur eruit, dan gaan wij investeren. En blijkbaar vindt het bestuur zichzelf persoonlijk belangrijker dan de club. Toch niet echt hoopgevende informatie van Perridon over de financiële situatie bij Feyenoord.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bumme Wrote:
waf Wrote:
centre court Wrote:- Welke parkeergarage staat nou beveiligingsbeelden af aan fucking RTL Boulevard?

dit zou wel het allerslechtste zijn, maar helaas gebeurt dat regelmatig.

een hoax zou mij ook niets verbazen. zij is veel te slim voor snaider.

[Image: 1835575.jpg]

5 minuten nadat Weslie Jolantuh gestift heeft in de bezemkast... :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:
Quote:Perridon woedend op Feyenoord
Geschreven op donderdag, 21 mei om 22:48

Michel Perridon heeft het helemaal gehad met Feyenoord. De directeur van Trust, die samen met enkele andere investeerders bereid was om de Rotterdamse club financieel te ondersteunen, kreeg woensdag te horen dat Feyenoord heeft besloten om de gesprekken af te breken. “We zijn als een stelletje kwajongens behandeld”, reageert een woedende Perridon tegenover De Volkskrant.

Woensdagmiddag liet Feyenoord in een verklaring weten dat het de gesprekken met een aantal investeerders had gestaakt. Onduidelijke toezeggingen, onzekerheden en een verschil in inzicht maakten uiteindelijk een einde aan de onderhandelingen. “Natuurlijk is het jammer, maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden”, zei voorzitter van de Raad van Commissarissen Dick van Wel. “Nu helder is dat dit niet wordt wat we er van hadden gehoopt, hebben we de handen weer vrij om naar andere oplossingen te zoeken. Er zijn gelukkig voldoende alternatieven.”

Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, legde uit dat de onderhandelingen waren gestaakt omdat er geen concreet aanbod kwam. “We wilden inderdaad geen zaken doen met mensen die de laatste jaren zo veel geld hebben verbrast”, countert Perridon. “De financiële situatie van Feyenoord is veel slechter dan de directie en de raad van commissarissen doen voorkomen. Maar de heren willen niet met de billen bloot. Ik ben verbijsterd dat ze nu hun reddingsboei weggooien, terwijl de club verdrinkt.”

Met een schuld van 21 miljoen euro stevent Feyenoord af op een faillissement, meent Perridon. “Als er niets verandert, gaat Feyenoord Fortuna achterna en raakt het zijn licentie kwijt”, waarschuwt de directeur, die tevens een advies gaf: “De directie van Feyenoord moet de eer aan zichzelf houden en aftreden.”

Oftewel: Feyenoord-bestuur eruit, dan gaan wij investeren. En blijkbaar vindt het bestuur zichzelf persoonlijk belangrijker dan de club. Toch niet echt hoopgevende informatie van Perridon over de financiële situatie bij Feyenoord.....

perridon moet zijn bek houden. hij onderbouwt toch helemaal niks?

al een paar weken geleden is mij bij volendam feyenoord verteld dat ze onmogelijke eisen stelden. ik weet daar het fijne niet van, maar dat moet je ook niet uitsluiten. peeridon is altijd iemand geweest van veel geschreeuw en weinig wol. je ziel verkopen voor een grijpstuiver aan een kerel die zo ontzettend laf te keer gaat via de media zonder ook maar enigszins concreet te worden lijkt mij iig ook geen goed plan.
Reply
Vechtpartij om scheet
KAATSHEUVEL - Drie mannen zijn elkaar donderdag in pretpark De Efteling te lijf gegaan nadat één van hen, een 32-jarige inwoner van Zoetermeer, een scheet had gelaten.

Hij deed dat terwijl hij in de rij stond voor een van de attracties. Een 16-jarige jongen uit Dongen sprak hem aan op zijn gedrag, waarop een vechtpartij ontstond. Een zwager van de Zoetermeerder mengde zich ook in het gevecht.

Beveiligers grepen in en haalden de politie erbij. De man uit Zoetermeer kreeg een boete van 500 euro. Zijn 34-jarige zwager uit Arnhem moest 350 euro betalen. Het Openbaar Ministerie moet nog beslissen wat er gebeurt met de minderjarige jongen uit Dongen
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
voutje
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
waarom 11 minuten tussen deze 2 posts?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Boerenheikneuters die om niks vechten is nou niet bepaald opmerkelijk :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Gelukkig heb ik geen 32-jarige zwager in Zoetermeer en ben ik ook nog nooit in de Efteling geweest. En beide wil ik graag zo houden. OSmile
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Gelukkig heb ik geen 32-jarige zwager in Zoetermeer en ben ik ook nog nooit in de Efteling geweest. En beide wil ik graag zo houden. OSmile


Nog nooit in de efteling geweest?!
Gebrek aan je opvoeding.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Gelukkig heb ik geen 32-jarige zwager in Zoetermeer en ben ik ook nog nooit in de Efteling geweest. En beide wil ik graag zo houden. OSmile


Nog nooit in de efteling geweest?!
Gebrek aan je opvoeding.....

Ik hield en hou heulegaar niet van pretparken en van sprookjes ben ik ook nooit fan geweest. Fantasy-stripboeken gingen nog net... :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ik hield en hou heulegaar niet van pretparken en van sprookjes ben ik ook nooit fan geweest.

Dan moet ik je toch even wat verklappen, dit hele forum is één groot sprookje.
May The Schwartz Be With You
Reply
Uiteraard van de site van de Televaag:

Quote:Yolanthe weer herenigd met Wesley Sneijder? van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen zou afgelopen weekend samen met Wesley Sneijder
een Hollandse avond hebben bezocht in een Van der Valk Hotel. Het tweetal zou zijn begeleid door
een drietal beveiligers, zo meldt Shownieuws. De aanwezige bezoekers werd op het hart gedrukt om
geen foto's van Wesley en Yolanthe te maken. Na afloop van de optredens zou het tweetal in het
Van der Valk hebben overnacht.

Ze doet het in ieder geval niet omdat Wes meer klasse heeft dan Jan. :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Adder Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Gelukkig heb ik geen 32-jarige zwager in Zoetermeer en ben ik ook nog nooit in de Efteling geweest. En beide wil ik graag zo houden. OSmile


Nog nooit in de efteling geweest?!
Gebrek aan je opvoeding.....

beaam.
Reply


Forum Jump: