The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
Weer een scheidsrechterlijke dwaling, maar Nico straft het af!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar dan weer zon makkelijke fout op bp...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een kansen weer zeg, sjonge jonge...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Seppi =D>
Almagro =D>
Karlovic =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Makkelijke game, Almagro is duidelijk beter. Maakt alleen nog net iets te veel foutjes op belangrijke momenten, maar slaat ook erg veel winners.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die lijnrechters liggen al te pitten daar, ze maken elke game wel een fout cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wéér 30-30, maak het nou eens af!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Darcis cry
Hoe kon Dancevic daar nou weer zo makkelijk van verliezen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Almagro weer snel naar 5-4. Ik voel dat ie 'm breakt voor de wedstrijd zo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hahaha, ace op 2e service en wéér een makkelijke servicegame. 4 rake klappen en het is gedaan, Nico!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Over geweldige backhanden gesproken trouwens Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Almagro erg dicht bij de winst nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Neeeee, niet zo'n return op 2e service ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mist Almagro nou een mp op 2e service? 5-5 nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die 1e service zat er gewoon dik op, jammer dat die net uit was. Wat krijgt die jongen toch een kansen zeg...

Maar hoe het met Buurs de hele week al gaat, zal deze ook wel weer verkeerd vallen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Spadea is echt geen gezicht zeg. Heeft een maat broek XXXL aan, bijna tot op z'n sokken. Daarnaast serveert ie als Demientieva in haar beste dagen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Mist Almagro nou een mp op 2e service? 5-5 nu.
Het was ook echt een pisservice van 150 km/h maar Almagro mishit 'm, terwijl ie daarvoor alles wegsloeg :|
Hij is ook echt een niveau beter, wint vrijwel elke rally en serveert beter. Nu nog breaken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5e set stats:

bps 0 uit 4 voor Nico, 0 uit 0 voor Beck
Receiving point 16 voor Nico, 6 voor Beck
Winners: 18 voor Nico, 6 voor Beck

Dat zegt wel genoeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een bal weer om op 2 mps te komen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jaaaaaaa, wat een held!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een geouwehoer zeg over spelers die 1x gekozen zijn. Come on Ivo !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
By the way : Buurs is niet meer te horen :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik zei 't toch ad. Ad Wim week. :wink:
Klasse Cilic en Seppi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waarom liet Beck die bal gaan ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille Wrote:Wat een geouwehoer zeg over spelers die 1x gekozen zijn. Come on Ivo !
Prachtige pot en Almagro is en blijft gewoon een koning!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Over geweldige backhanden gesproken trouwens Notworthy

backhanden??? :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ivo ivo ivo ivo wat doe je nou man. Al 5 bp's in de 3e gemist
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Cilic toch vrij goed nu, als ie zo speelt durf ik 't wel aan tegen Haas. Ivo moet 't wel in deze set doen. Een fysieke slag zie ik nog niet zo zitten tegen dit kleine fanatieke lelijke belgje.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nogmaals CC, ik vertrouwde jou, vertrouw jij mij: Cilic gaat Haas heus wel pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mooi, beck eruit! Ivo op schema, hop!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: