The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
Die Troicki kan ik niet serieus nemen hoor, 4-1 achter in de 5e set tegen fucking gimeno traver.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie Wrote:
centre court Wrote:
Haggie Wrote:jaaaaaaa lekker Andy! Ongelooflijke must pick die je bent!!

Gonzo alweer breakie te pakken. KONING!

Mooi dat 2 mensen zonder Levine dat nu zeggen over iemand met 180 punten voor ruim 4000 eurootjes. Undecided

Je baalt gewoon dat je hem niet hebt Undecided !

Hetzelfde geldt voor Haas..
Wat betreft Levine vind ik een trieste keus die met geluk ver komt, dat je dan zo overdreven doet over die 100 puntjes die hij pakt is pas zielig!
Jullie week valt en/of staat met de meeste trieste figuur op de ATP. Daar moet je blij mee zijn

Als ik nu opnieuw een team mocht maken zou ik Roddick weer niet nemen hoor. Hij gaat er zo wel een keer uit, hij wint gewoon niet van berdych, hewitt en murray op rij. Hopen dat Berdych 'm meteen kan pakken. Dat jij Levine een trieste keuze noemt zegt meer iets over jouw manier van managen denk ik. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waar is die Simon opeens mee bezig?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik had vooraf 1 twijfel en dat was karlo of dancevic/Beck/Llodra....

Helaas de verkeerde keuze gemaakt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Sorry hoor, maar ik zap nu (na 4 games) al weer over van Murray naar Gonzalez-Ferrero.
Wat een saai tennis zeg van die Murray. Dit kan toch niet een heel toernooi goed gaan zo. De eerste de beste beetje topspeler gaat hem van de baan slaan.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ja, jammer is dat, had gehoopt dat Hanescu dit rondje nog wel zou pakken.

Troicki begint best aardig trouwens, maar ik geloof dat Murray inmiddels al 4 of 5 UE heeft gemaakt, net zoveel als in zijn totale partij tegen Gulbis.
Reply
Met murray zou ik iedereen serieus nemen Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:Die Troicki kan ik niet serieus nemen hoor, 4-1 achter in de 5e set tegen fucking gimeno traver.
Des te knapper dat ie die nog won. Troicki is natuurlijk een heel groot talent en kan het Murray hier op een goede dag echt wel moeilijk maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Moeilijk maken, ja hopelijk wel, maar winnen is volgens mij onmogelijk voor Troicki.
Reply
Maar goed, Gonzalez - Murray wordt de pot! Die ga ik sowieso niet missen!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kuiper Wrote:Sorry hoor, maar ik zap nu (na 4 games) al weer over van Murray naar Gonzalez-Ferrero.
Wat een saai tennis zeg van die Murray. Dit kan toch niet een heel toernooi goed gaan zo. De eerste de beste beetje topspeler gaat hem van de baan slaan.
Tja, dat probeerden ML en ik al duidelijk te maken, voorafgaand aan het toernooi. Velen hier schatten Murray veel te hoog in op gras...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Met murray zou ik iedereen serieus nemen Undecided

Voorlopig laat ie 1 setje liggen dit toernooi. Zijn er niet veel die 't beter doen tot de rustdag hoor. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als Troicky de 1e set in een tb kan winnen, wil ik het nog weleens zien.. :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:
Haggie Wrote:Met murray zou ik iedereen serieus nemen Undecided



Voorlopig laat ie 1 setje liggen dit toernooi. Zijn er niet veel die 't beter doen tot de rustdag hoor. :lol:
Zijn er ook niet veel (lees: niet 1) die zo'n makkelijke loting hadden tot de vierde ronde!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat een baggergame ](*,)
Reply
en 0-40 =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Slicete Murray daar nou een forehand?! Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2 DF en een enorme misser, het is jammer dat Murray er niet wat harder voor hoeft te werken.
Reply
buurs Wrote:en 0-40 =D>

Je gaat toch niet weer de hele wedstrijd zo beginnen? Moet je geen deadline halen in het weekend ofzo? \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Slicete Murray daar nou een forehand?! Undecided

Murray slicet nog een smash als hij de kans krijgt Undecided
Reply
Haggie Wrote:
centre court Wrote:
Haggie Wrote:Met murray zou ik iedereen serieus nemen Undecided



Voorlopig laat ie 1 setje liggen dit toernooi. Zijn er niet veel die 't beter doen tot de rustdag hoor. :lol:
Zijn er ook niet veel (lees: niet 1) die zo'n makkelijke loting hadden tot de vierde ronde!

Inderdaad. Met de ogen dicht had hij ook in de 4e ronde gestaan.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Haggie Wrote:Als Troicky de 1e set in een tb kan winnen, wil ik het nog weleens zien.. :8:

Die tb komt er natuurlijk niet vandaag, heel simpel de break naar 4-2. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Slicete Murray daar nou een forehand?! Undecided

Ik heb daar in het begin toen ik tenniste ook wel eens een wedstrijd mee gewonnen.
Ik slicete werkelijk alle ballen. :lol: :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Die commentatoren zijn ook niet bepaald kritisch, alleen Mac af en toe een beetje. Hadden ze Boris Becker nu maar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kwartfinale wordt Simon-Murray :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
5-2 andy =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
klasse simon, nu ook gonzo pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:5-2 andy =D>
Je krijgt een beetje Buurs-trekjes de laatste tijd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik lees overal de naam gonzo in de volgende rondes? JCF is echt niet minder dan Gonzo. 1 slechte game in de 1e set deed hem de das om
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tijd voor Gonzalez om zo te breaken en de 2e set te pakken \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: