The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Megatycoon
Zo vanaf vrijdag begint de eerste fabriek te draaien.
Reply
wat is de meerwaarde van een hoge kwaliteit van je groothandel (niet de producten die ie verkoopt) ten opzichte van lagere kwaliteit?
ben op dit moment van plan om hem puur voor de bevoorrading van mijn eigen zaken te gebruiken...

het duurt nog wel een ronde of 6 voor ik zover kom dat ik er 1 kan bouwen overigens (waarom duurt die R&D zo lang Icon_twisted)
Reply
hoe hoger de waarde van je GH, hoe hogerhet product wordt wat je verkoopt.

voorbeeld: kroket wat je inkoopt is 100, GH is 300, je product wordt 200.
Is je GH nou 200, wordt je product 150.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ah op die fiets.
Dan wordt het dus zo hoog mogelijke kwaliteit GH Smile

wel een duur geintje, voor een snackbar GH heb ik al iets van 80+ eenvoudige en 14 luxe bouwmaterialen nodig... wordt sparen Smile

net trouwens m'n 1e straatrace georganiseerd en meteen gewonnen.
dus heb er weer een auto bij Smile
helaas andere 2 total loss Sad
Reply
Heb een auto gestolen: minimaal een topklasse.
Reply
poging tot gedaan bedoel je neem ik aan?

ik heb via die autoraces inmiddels 4 deawo nubira's erbij, iemand 1 kopen??

beetje jammer dat ze maar 22k per stuk opbrengen..
Reply
Ik ben bezig om een grote jongen over te nemen. Vanaf Vrijdag zit ik in level 10 (500 bedrijven) en waarschijnlijk heb ik dat dan al meteen als ik diegene heb overgenomen. Dat wordt dus flink saneren. Als het doorgaat krijg ik een heel groot deel van de Oliemarkt in Heerenveen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik begin bijna aan mijn eerste straatrace, hopen dat ik wat auto's ga winnen.
Reply
Sta op dit moment eerste.
Reply
Mijn race uiteindelijk gewonnen. Come to papa.
Reply
Wat leuk, ik heb nu 4 Audi's.
Reply
vanaf woensdag opent TOOL Vet groothandel 1 haar deuren in R'dam...
Afhankelijk van de kwaliteit die ik kan leveren eerst maar es voor m'n eigen zaken, 't is lastig zat om die vol te krijgen met een acceptabele kwaliteit...

oh enneh EB, verkoop dr morgen maar 1 aan mij... mag je van mij een jaguar kopen Smile


[edit] adder, wat is de max voorraad van een snackbar GH van 1400m² en met 3 verdiepingen? [/edit]
Reply
T00L Wrote:vanaf woensdag opent TOOL Vet groothandel 1 haar deuren in R'dam...
Afhankelijk van de kwaliteit die ik kan leveren eerst maar es voor m'n eigen zaken, 't is lastig zat om die vol te krijgen met een acceptabele kwaliteit...

oh enneh EB, verkoop dr morgen maar 1 aan mij... mag je van mij een jaguar kopen Smile


[edit] adder, wat is de max voorraad van een snackbar GH van 1400m² en met 3 verdiepingen? [/edit]

Patat 720000
kroket 720000
berehap 720000
milkskake 540000
frik 720000
hamb 720000
soft ijs 720000
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
hmm, dan moet ik meteen al 2 gh's openen wil ik al mn snackbars kunnen bevoorraden. voorlopig toch maar 1 openen, aangezien het wel in de planning zit om een hoge kwaliteit GH te gaan openen (kosten 10-12M)

aan welke kwalificaties dient je personeel te voldoen? of boeit dat totaal niet?
Reply
Ik doe altijd klantvriendelijkheid en economische kennis minimaal 35.
Reply
Bij een GH, Fab. en/of leverancier, zo goedkoop mogelijk.
Bij een winkel zo hoog mogelijk klantvriendelijkheid.
Bij 1 snack GH kan je het beste 12 winkels openen. Ben je niet afhankelijk van anderen. Over een aantal beurten ga ik mijn snackketen in Amsterdam te koop zetten inclusief GH's.
Iemand al interesse? ik heb 3 blokken, of te wel 3 GH's en 36 winkels.
Eerst moet ik die grote vis overnemen, daarna stort ik mij helemaal op de olie. Ik verkoop ze dan wel 1 blok per beurt. En voor een geïnteresseerde SD-er maak ik een mooi prijsje.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
ik denk dat ik dan nog niet genoeg cash heb, maar interesse heb ik zeer zeker...
Reply
T00L Wrote:ik denk dat ik dan nog niet genoeg cash heb, maar interesse heb ik zeer zeker...

Het duurt nog wel een paar ronden, ik geef wel een seintje wanneer ik het van plan ben.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
zo, GH 1 is geopend met een kwaliteit (van de goederen) van rond de 350

[edit] kun je die inkoopmanager ook gebruiken voor de inkoop van je GH's?
Zou erg handig zijn, dan hoef ik niet om te kijken naar de zaken die bij die GH's inkopen.
Morgen maar es m'n 2e GH openen
[/edit]
Reply
Nee je kan nog geen GH op de inkoopmanager zetten. Overname is een feit, ik heb nu 496 bedrijven.

Tool of iemand anders in de snackbarren, je kan ook een GH snackbar van mij overkopen in Amsterdam. Waarde is 4 mio, ik zet hem er op voor 3.1. Na de Maandag update koop ik met 6 winkels bij je in, de andere 6 gaan voor de minimumprijs op de markt.
Ik heb nu ook tyfus veel Bakkerijen in H'veen, iemand interesse?
Als het een beetje meezit ga ik over de Miljard met mijn omzet, komende ronde.


Hij staat te koop voor 3.1 mio in Amsterdam. Ik heb'm al upgegrade voor Maandag, dus hij komt in de 380 met z'n kwaliteit.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
ik zal maandag es kijken of ik geld genoeg heb om 1 GH te bouwen, en die van jou te kopen.

moet wel lukken denk ik Smile
Reply
zo te zien issie al verkocht?

k weet niet waar ik vrijdag mee bezig was, maar iig niet met MT...

bij 3 zaken vergeten personeel in te huren, bij 3 andere geen goederen ingekocht, gaat helemaal prima Wink
Reply
T00L Wrote:zo te zien issie al verkocht?

k weet niet waar ik vrijdag mee bezig was, maar iig niet met MT...

bij 3 zaken vergeten personeel in te huren, bij 3 andere geen goederen ingekocht, gaat helemaal prima Wink

Vanmiddag is ie verkocht. Ik heb nu 6 winkels(snackbar) te koop staan voor de minimumprijs, na de Woensdag weer 6 en na de Vrijdag update zet ik weer een GH snackbar in Amsterdam te koop.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik heb nu winkels met voorraad te koop staan in Groningen, A'dam en E'hoven.
Reply
Aragorn Wrote:Ik heb nu winkels met voorraad te koop staan in Groningen, A'dam en E'hoven.

Degene die de winkels koopt, krijgt niet de voorraad mee, of te wel hij is leeg dan
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
ik zit bijna aan mn max qua bedrijven (hk upgrade duurt nog 3 updates), dus ik zal voorlopig niks kopen
Reply
iemand een telecomshop of tankstation kopen in R'dam?
Reply
Voor de liefhebber:

12 winkels en 1 GH in snacks in Amsterdam. Hoge kwaliteit, minimale prijs.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Er was een dreiging dat mijn aandelen overgenomen ging worden. Had de aandeelhouder hiervan op de hoogte gebracht met het bericht dat ik het riskant vond om nog meer winst te maken. De aandeelhouder had mijn bericht hoogstwaarschijnlijk gelezen en verkochtte vandaag mijn aandelen, dus kon ik weer mijn aandelen kopen zodat ik weer 50% in mijn bezit heb. Nu kan ik weer winst maken.
Reply
EB Sports Wrote:Er was een dreiging dat mijn aandelen overgenomen ging worden. Had de aandeelhouder hiervan op de hoogte gebracht met het bericht dat ik het riskant vond om nog meer winst te maken. De aandeelhouder had mijn bericht hoogstwaarschijnlijk gelezen en verkochtte vandaag mijn aandelen, dus kon ik weer mijn aandelen kopen zodat ik weer 50% in mijn bezit heb. Nu kan ik weer winst maken.


=D> =D>
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply


Forum Jump: