The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Ik vind het een wijdbal [Image: gay.gif]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Amrabat kiest vanwege 'goed gevoel' voor Marokko
01/10/2009 09:38

Nordin Amrabat heeft ervoor gekozen om zich beschikbaar te stellen voor het Marokkaanse elftal. De 22-jarige aanvaller van PSV heeft de keuze op gevoel gemaakt.

De vleugelspits speelde wedstrijden voor Jong Oranje en Nederland B, maar mag door een reglementswijziging van de FIFA alsnog voor het Afrikaanse land kiezen. Woensdag had Amrabat een onderhoud met de Marokkaanse bondscoach Hassan Moumen en heeft hem verteld dat hij beschikbaar is.

'Ik zie het als een enorme eer dat ze me hebben gevraagd en kijk ernaar uit om mijn eerste wedstrijd in het shirt van Marokko te spelen', vertelt Amrabat aan De Telegraaf. 'Al besef ik goed dat ik na mijn liesblessure eerst flink zal moeten knokken voor mijn plaats bij PSV. Dat is nu het belangrijkste.'

Amrabat stond ook op de radar bij Bert van Marwijk, de bondscoach van Oranje. Zo was hij aanwezig toen het Nederlands elftal een extra trainingsstage afwerkte voor de interlands tegen IJsland en Noorwegen afgelopen juni. Waar Nederland zich soeverein plaatste voor het WK 2010, is aanwezigheid in Zuid-Afrika voor Marokko een schier onmogelijke opgave.

De WK-kwalificatiewedstrijd tegen Gabon op 10 oktober komt te vroeg voor Amrabat. 'Er moet officieel dispensatie aangevraagd worden. Dat is een formaliteit, maar het duurt drie weken', weet Amrabat. 'De eerste mogelijkheid is dus de thuiswedstrijd tegen Kameroen op 14 november.'

--
:^o
Reply
Peter Wrote:Amrabat kiest vanwege 'goed gevoel' voor Marokko
01/10/2009 09:38

Nordin Amrabat heeft ervoor gekozen om zich beschikbaar te stellen voor het Marokkaanse elftal. De 22-jarige aanvaller van PSV heeft de keuze op gevoel gemaakt.

De vleugelspits speelde wedstrijden voor Jong Oranje en Nederland B, maar mag door een reglementswijziging van de FIFA alsnog voor het Afrikaanse land kiezen. Woensdag had Amrabat een onderhoud met de Marokkaanse bondscoach Hassan Moumen en heeft hem verteld dat hij beschikbaar is.

'Ik zie het als een enorme eer dat ze me hebben gevraagd en kijk ernaar uit om mijn eerste wedstrijd in het shirt van Marokko te spelen', vertelt Amrabat aan De Telegraaf. 'Al besef ik goed dat ik na mijn liesblessure eerst flink zal moeten knokken voor mijn plaats bij PSV. Dat is nu het belangrijkste.'

Amrabat stond ook op de radar bij Bert van Marwijk, de bondscoach van Oranje. Zo was hij aanwezig toen het Nederlands elftal een extra trainingsstage afwerkte voor de interlands tegen IJsland en Noorwegen afgelopen juni. Waar Nederland zich soeverein plaatste voor het WK 2010, is aanwezigheid in Zuid-Afrika voor Marokko een schier onmogelijke opgave.

De WK-kwalificatiewedstrijd tegen Gabon op 10 oktober komt te vroeg voor Amrabat. 'Er moet officieel dispensatie aangevraagd worden. Dat is een formaliteit, maar het duurt drie weken', weet Amrabat. 'De eerste mogelijkheid is dus de thuiswedstrijd tegen Kameroen op 14 november.'

--
:^o

Echt wel, het gevoel dat hij uiteindelijk nooit voor ook maar het wassen van de shirtjes van het Nederlands elftal in aanmerking zou kunnen komen.
Reply
De Cler hoopt op Zuid-Afrika (bron ad) Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided :lol: :lol: :lol: :lol:

1 wedstrijd tegen rkc op de been gebleven...
Ajax had vanmiddag geen speler die Van Basten evenaarde, maar Shota kwam met vier goals aardig in de buurt.
Reply
deshotas Wrote:De Cler hoopt op Zuid-Afrika (bron ad) Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided :lol: :lol: :lol: :lol:

1 wedstrijd tegen rkc op de been gebleven...

zeg maar gerust 1 helft. de andere helft is hij geholpen door gio.

ik snap werkelijk niet dat hij niet inzien dat hij zich een stuk nederiger moet opstellen, zijn smoel moet houden en eerst gewoon eens moet gaan presteren.
Reply
Misschine bedoelt ie Ajax capetown ofzo???
The great old Ludwig von...
Reply
deshotas Wrote:De Cler hoopt op Zuid-Afrika

Dat hoeft geen probleem te zijn.....Als ie nu online boekt, kan ie daar in de winterstop lekker 3 weekjes van de zon genieten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
deshotas Wrote:De Cler hoopt op Zuid-Afrika

Dat hoeft geen probleem te zijn.....Als ie nu online boekt, kan ie daar in de winterstop lekker 3 weekjes van de zon genieten.

ff dimmen jij he, met je kabouter plopov. en je 15de plaats!
Reply
het is poepov. Met als poepon, maar dan anders. Met je club onder curatele.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:EINDHOVEN - Huub Stevens heeft bij de KNVB een arbitragezaak aangespannen tegen zijn vorige club PSV. Daarin eist de oud-trainer volledige betaling van het bedrag dat beide partijen overeenkwamen toen Stevens de club in januari van dit jaar verliet.
PSV heeft slechts de helft van die som uitbetaald en eist op zijn beurt terugbetaling daarvan. De club stelt zich op het standpunt dat Stevens de afspraak heeft geschonden dat hij zich niet negatief zou uitlaten over zijn voormalige werkgever.

Stevens heeft zijn advocaat mr. Eric Vilé opdracht gegeven tot het opstarten van een arbitragezaak. De coach, inmiddels actief bij Red Bull Salzburg in Oostenrijk, vindt de maatregel van PSV buiten proporties.

"Als je al vindt dat er negatieve uitlatingen zijn gedaan, dan is nog geen reden om een dergelijk zeer hoog bedrag niet uit te betalen. Zo erg was het allemaal niet", verwoordt Vilé het standpunt van Stevens. Hij wil de hoogte van het afgesproken bedrag niet bekendmaken.

De afvloeiingsregeling van Stevens behelst betaling in 2 termijnen. De eerste termijn (van 15 februari 2009) is voldaan, de tweede (van 15 juli 2009) niet. PSV weigert dit, omdat Stevens in mei en juni interviews gaf aan Voetbal International en De Telegraaf, waarin hij dus de gemaakte afspraken zou hebben geschonden.

Nadat PSV in juni 2009 aan Stevens liet weten niet tot betaling over te gaan, ondernam Vilé diverse pogingen om met de advocaat van de club tot een akkoord te komen. PSV weigerde dit, waardoor Stevens geen andere mogelijkheid zag dan het aanspannen van een arbitragezaak.

Deze komt op 15 oktober 2009 voor bij de arbitragecommissie van de KNVB. Tegen de uitspraak is geen beroep mogelijk. Ook is een gang naar de burgerrechter geen optie, aldus Vilé.

PSV-directeur Jan Reker zei maandag niet te willen reageren op de kwestie.

Jangens tach, dat is tach hielemaaal nie gezallig!
Reply
Vitesse rouwt om dood mascotte
Vitesse is in rouw door de dood van mascotte Hertog. De Afrikaanse vechtarend liep twee weken geleden een schimmelinfectie op en overleed woensdag.
VitesseHertog is maar 1 jaar oud geworden, meldt de clubsite. Vitesse weet nog niet of de adelaar een opvolger krijgt.

In de zomer van 2008 werd Hertog aan het Arnhemse publiek gepresenteerd. Vitesse deed dat door erop te zinspelen dat er slechts ruimte was voor één grote aankoop.



Op de dag van de presentatie bleek het om de Afrikaanse vechtarend te gaan. Hertog vloog voor iedere thuiswedstrijd een rondje door het Gelredome.



Dat wordt weer een mooie Hard Gras.... :Big Grin
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
Zo'n vechtarend was ook teveel eer voor Vitesse. Die club hoort nog niet eens een halve soepkip als mascotte te hebben....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
De KNVB wil ook weer eens een daad stellen....

Quote:Heerenveen: 'Schorsing Grindheim is meten met twee maten'

De aanklager betaald voetbal van de KNVB wil Christian Grindheim naar van sc Heerenveen voor één wedstrijd schorsen. De Noor haalde verbaal uit in het duel met VVV-Venlo richting de tv-camera. "Fuck that camera, fuck you!", klonk uit de mond van de Noor. Zijn werkgever is het niet eens met het voorstel.

Directeur bij de Friese club, Yme Kuiper, vindt dat de voetbalbond met twee maten meet. Kuiper gaat even terug in de tijd en wil de KNVB er aan herinneren dat FC Groningen-trainer Ron Jans een berisping kreeg toen hij een middelvinger opstak richting Kevin Blom. Dit deed de trainer na afloop van het duel met Heerenveen.

"Jans kreeg alleen berisping. Waarom zou Grindheim nu dan wel geschorst moeten worden?", stelt Kuiper. De club vindt wel dat de actie van de middenvelder niet kan. '"Wij vinden dat een speler zich moet beheersen. Wat Grindheim deed, kan niet."

Maar een schorsing van één wedstrijd gaat te ver in de ogen van de directeur. "Voetbal is emotie. In het heetst van de strijd wordt wel eens iets geroepen."

Met die 2 laatste zinnen, ben ik het volledig eens. Gewoon vanuit de club aanspreken, eventueel een boete (naar een goed doel). Maar om hem nu een wedstrijd te schorsen? Ik zie wel vaker gewisselde en gefrustreerde spelers door het lint gaan bij de zijlijn. Hoe ga je dan om met vloekende keepers die hun hand kapotslaan of bidongooiende heethoofden? Dat zijn ook lekkere voorbeelden voor de jeugd....tenminste ik denk dat de KNVB dit als aanleiding ziet om hem te schorsen.
Hoe vaak zie (en soms hoor) je niet een speler een 'gvdje' of een 'KUT!' eruit gooien na een gemiste kans of een grote fout?

"Jij hebt 'KUT!' geroepen in het veld, dat mag niet. 1 wedstrijd schorsing!" :crazy:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dat zou mooi kut zijn.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Mukkus Wrote:De KNVB wil ook weer eens een daad stellen....

Quote:Heerenveen: 'Schorsing Grindheim is meten met twee maten'

De aanklager betaald voetbal van de KNVB wil Christian Grindheim naar van sc Heerenveen voor één wedstrijd schorsen. De Noor haalde verbaal uit in het duel met VVV-Venlo richting de tv-camera. "Fuck that camera, fuck you!", klonk uit de mond van de Noor. Zijn werkgever is het niet eens met het voorstel.

Directeur bij de Friese club, Yme Kuiper, vindt dat de voetbalbond met twee maten meet. Kuiper gaat even terug in de tijd en wil de KNVB er aan herinneren dat FC Groningen-trainer Ron Jans een berisping kreeg toen hij een middelvinger opstak richting Kevin Blom. Dit deed de trainer na afloop van het duel met Heerenveen.

"Jans kreeg alleen berisping. Waarom zou Grindheim nu dan wel geschorst moeten worden?", stelt Kuiper. De club vindt wel dat de actie van de middenvelder niet kan. '"Wij vinden dat een speler zich moet beheersen. Wat Grindheim deed, kan niet."

Maar een schorsing van één wedstrijd gaat te ver in de ogen van de directeur. "Voetbal is emotie. In het heetst van de strijd wordt wel eens iets geroepen."

Met die 2 laatste zinnen, ben ik het volledig eens. Gewoon vanuit de club aanspreken, eventueel een boete (naar een goed doel). Maar om hem nu een wedstrijd te schorsen? Ik zie wel vaker gewisselde en gefrustreerde spelers door het lint gaan bij de zijlijn. Hoe ga je dan om met vloekende keepers die hun hand kapotslaan of bidongooiende heethoofden? Dat zijn ook lekkere voorbeelden voor de jeugd....tenminste ik denk dat de KNVB dit als aanleiding ziet om hem te schorsen.
Hoe vaak zie (en soms hoor) je niet een speler een 'gvdje' of een 'KUT!' eruit gooien na een gemiste kans of een grote fout?

"Jij hebt 'KUT!' geroepen in het veld, dat mag niet. 1 wedstrijd schorsing!" :crazy:

slaat idd echt nergens op om hem te schorsen.
Reply
Wat een domme lul die vd Wiel.
Net in sportjournaal dat hij Dinsdag bij 1 of ander concert was. Zondag afgezegd voor het Ned. elftal vanwege hersenschudding....
En dan op z'n twittergedoe foto en al.......
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
[Image: media_xl_70889.jpg]
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
waarom heeft emanuelson zijn shirt uitgedaan?
Reply
Quote:Van Gaal: 'Grootste ruzie Van der Vaart en Ibrahimovic'
09/10/2009 08:40

Louis van Gaal geeft in zijn biografie een inkijkje in zijn laatste periode bij Ajax. Over hoe een ruzie met Rafael van der Vaart het vertrek van Zlatan Ibrahimovic inluidde.

'Van der Vaart en Ibrahimovic hadden de grootste ruzie in de kleedkamer', vertelde Van Gaal in het boek Louis van Gaal: Biografie & Visie over zijn tijd als technisch directeur van Ajax. 'Van der Eijden (algemeen directeur van Ajax, red) lag in die periode in het ziekenhuis, die kon geen beslissingen nemen.'

'Dan moet je een van de twee laten gaan, dat probleem moet de kleedkamer uit', vervolgde Van Gaal. 'In principe had Ronald (Koeman, red.) dat moeten oplossen, maar hij kon dat niet. Toen heb ik de knoop doorgehakt, eigenlijk alleen maar om hem te beschermen, zodat hij zijn autoriteit in de kleedkamer zou behouden.'

Juventus kwam met een aantrekkelijk bod en bood zo een oplossing voor het probleem. 'Ronald was dolblij, het probleem was voor hem opgelost', zei Van Gaal. 'Later zei Ronald in de media: En toen verkocht Van Gaal ook nog eens op de laatste dag van de transfermarkt Ibrahimovic.'

hierin geloof ik van gaal wel hoor. koeman deed deze uitspraak vast om zijn eigen hachie te redden. laffe en lage opmerking lijkt me.
Reply
waf Wrote:
Quote:Van Gaal: 'Grootste ruzie Van der Vaart en Ibrahimovic'
09/10/2009 08:40

Louis van Gaal geeft in zijn biografie een inkijkje in zijn laatste periode bij Ajax. Over hoe een ruzie met Rafael van der Vaart het vertrek van Zlatan Ibrahimovic inluidde.

'Van der Vaart en Ibrahimovic hadden de grootste ruzie in de kleedkamer', vertelde Van Gaal in het boek Louis van Gaal: Biografie & Visie over zijn tijd als technisch directeur van Ajax. 'Van der Eijden (algemeen directeur van Ajax, red) lag in die periode in het ziekenhuis, die kon geen beslissingen nemen.'

'Dan moet je een van de twee laten gaan, dat probleem moet de kleedkamer uit', vervolgde Van Gaal. 'In principe had Ronald (Koeman, red.) dat moeten oplossen, maar hij kon dat niet. Toen heb ik de knoop doorgehakt, eigenlijk alleen maar om hem te beschermen, zodat hij zijn autoriteit in de kleedkamer zou behouden.'

Juventus kwam met een aantrekkelijk bod en bood zo een oplossing voor het probleem. 'Ronald was dolblij, het probleem was voor hem opgelost', zei Van Gaal. 'Later zei Ronald in de media: En toen verkocht Van Gaal ook nog eens op de laatste dag van de transfermarkt Ibrahimovic.'

hierin geloof ik van gaal wel hoor. koeman deed deze uitspraak vast om zijn eigen hachie te redden. laffe en lage opmerking lijkt me.

Jij was toch van mening dat na een conflict gewoon sorry gezegd kon worden en alles weer als normaal door kan gaan (Saïdi NEC). Dan heeft Koeman gelijk als hij stelt dat hij Zlatan er liever bij had gehouden.
Reply
Dan lees jij het verkeerd: Koeman kon dat geschil niet oplossen. Van Gaal heeft Koeman zijn reet gered dor Zlatan te verkopen, waar Koeman dus blij mee was. Daarna gaat Koeman roepen dat van Gaal 'zomaar' op de laatste dag Zlatan van de hand heeft gedaan....
Oftewel: Koeman had een probleem, van Gaal lost dat op en even later is van Gaal de gebeten hond.
Maarreh: Zlatan had toch met die gepimpte smurfin van Rafael lopen naaien of niet?

Hetzelfde zie je nu met Lens. Die ziet een dooie jongen met een zwaargewonde suicidale vader voor een vrachtwagen op de snelweg liggen.....komt 3 kwartier te laat in Alkmaar aan, geef aan dat hij door die gebeurtenis niet is staat is om zich te focussen op een voetbalwedstrijd. Wat zegt Koeman: "Lens is te laat, dus hij zit op de tribune." Wat Koeman had moeten zeggen: "Ik had Lens er graag bij gehad, maar door een onvoorziene gebeurtenis was hij niet in staat om te spelen....."

Dit zegt dus heel veel over Koeman. Zoals hij vroeger vrije trappen nam, zo gaat hij dus ook met mensen om. Snoeihard en het liefst er dwars doorheen. Naar mannetje.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Quote:Van Gaal: 'Grootste ruzie Van der Vaart en Ibrahimovic'
09/10/2009 08:40

Louis van Gaal geeft in zijn biografie een inkijkje in zijn laatste periode bij Ajax. Over hoe een ruzie met Rafael van der Vaart het vertrek van Zlatan Ibrahimovic inluidde.

'Van der Vaart en Ibrahimovic hadden de grootste ruzie in de kleedkamer', vertelde Van Gaal in het boek Louis van Gaal: Biografie & Visie over zijn tijd als technisch directeur van Ajax. 'Van der Eijden (algemeen directeur van Ajax, red) lag in die periode in het ziekenhuis, die kon geen beslissingen nemen.'

'Dan moet je een van de twee laten gaan, dat probleem moet de kleedkamer uit', vervolgde Van Gaal. 'In principe had Ronald (Koeman, red.) dat moeten oplossen, maar hij kon dat niet. Toen heb ik de knoop doorgehakt, eigenlijk alleen maar om hem te beschermen, zodat hij zijn autoriteit in de kleedkamer zou behouden.'

Juventus kwam met een aantrekkelijk bod en bood zo een oplossing voor het probleem. 'Ronald was dolblij, het probleem was voor hem opgelost', zei Van Gaal. 'Later zei Ronald in de media: En toen verkocht Van Gaal ook nog eens op de laatste dag van de transfermarkt Ibrahimovic.'

hierin geloof ik van gaal wel hoor. koeman deed deze uitspraak vast om zijn eigen hachie te redden. laffe en lage opmerking lijkt me.

Jij was toch van mening dat na een conflict gewoon sorry gezegd kon worden en alles weer als normaal door kan gaan (Saïdi NEC). Dan heeft Koeman gelijk als hij stelt dat hij Zlatan er liever bij had gehouden.

peter, ik begrijp dat het je nog dwarszit dat je er in die discussie helemaal niet meer uitkwam, maar het was toch verstandiger geweest daar niet meer over te beginnen. nu rakel je het allemaal weer op en dat klemt des te meer nu je vergelijking echt he-le-maal nergens op slaat.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Quote:Van Gaal: 'Grootste ruzie Van der Vaart en Ibrahimovic'
09/10/2009 08:40

Louis van Gaal geeft in zijn biografie een inkijkje in zijn laatste periode bij Ajax. Over hoe een ruzie met Rafael van der Vaart het vertrek van Zlatan Ibrahimovic inluidde.

'Van der Vaart en Ibrahimovic hadden de grootste ruzie in de kleedkamer', vertelde Van Gaal in het boek Louis van Gaal: Biografie & Visie over zijn tijd als technisch directeur van Ajax. 'Van der Eijden (algemeen directeur van Ajax, red) lag in die periode in het ziekenhuis, die kon geen beslissingen nemen.'

'Dan moet je een van de twee laten gaan, dat probleem moet de kleedkamer uit', vervolgde Van Gaal. 'In principe had Ronald (Koeman, red.) dat moeten oplossen, maar hij kon dat niet. Toen heb ik de knoop doorgehakt, eigenlijk alleen maar om hem te beschermen, zodat hij zijn autoriteit in de kleedkamer zou behouden.'

Juventus kwam met een aantrekkelijk bod en bood zo een oplossing voor het probleem. 'Ronald was dolblij, het probleem was voor hem opgelost', zei Van Gaal. 'Later zei Ronald in de media: En toen verkocht Van Gaal ook nog eens op de laatste dag van de transfermarkt Ibrahimovic.'

hierin geloof ik van gaal wel hoor. koeman deed deze uitspraak vast om zijn eigen hachie te redden. laffe en lage opmerking lijkt me.

Jij was toch van mening dat na een conflict gewoon sorry gezegd kon worden en alles weer als normaal door kan gaan (Saïdi NEC). Dan heeft Koeman gelijk als hij stelt dat hij Zlatan er liever bij had gehouden.

peter, ik begrijp dat het je nog dwarszit dat je er in die discussie helemaal niet meer uitkwam, maar het was toch verstandiger geweest daar niet meer over te beginnen. nu rakel je het allemaal weer op en dat klemt des te meer nu je vergelijking echt he-le-maal nergens op slaat.
Krijgen idd een herhaling van zetten. Jij vind het nergens op slaan, ik vind gezeik gezeik. Of het nou tussen 2 spelers is, trainer-speler of clubleiding-speler. Dat is niet met sorry op te lossen, 1 van de 2 partijen moet weg. Goed gezien van louis. @mukkus: Koeman is idd een naar mannetje. Woonde in zn tijd als psv-trainer bijna bij me in de straat en liep altijd uit de hoogte te doen. Vond bv. dat ie bij de supermarkt best altijd op de invalideparkeerplaats mocht staan omdat dat t dichtst bij de ingang is, want hij is wel Ronald Koeman! Bah, bah. Maar het is in deze wel slechts Van Gaal die zegt dat ook Koeman vond dat het niet meer goed zou kunnen komen, mss dacht Koeman daar heel anders over en vond hij net als waf dat een conflict best met sorry is op te lossen. De waarheid ligt meestal in het midden.
Reply
welke speler van az zou je willen hebben? :razz:

Quote:Rechtbank plaatst DSB onder curatele

AD BREAKING NEWS ROTTERDAM - DSB Bank is maandag onder curatele geplaatst. De rechter heeft een verzoek van De Nederlandsche Bank (DNB) om een noodregeling op te leggen aan DSB toegewezen.


Nu de bank onder curatele is gesteld, heeft Scheringa niets meer te vertellen
Pieter Lakeman, voorzitter van Stichting Hypotheekleed die eerder aanstuurde op een faillissement van DSBEen woordvoerster van de rechtbank heeft het bericht inmiddels bevestigd. De situatie is vergelijkbaar met uitstel van betaling, waarbij een bewindvoerder zal worden aangewezen.

Vannacht werd een vergelijkbaar verzoek van DNB nog door de rechter afgewezen omdat DSB nog over genoeg liquide middelen zou beschikken. De rechter oordeelde toen wel dat de positie van DSB zorgelijk is.

De uitspraak van de rechter betekent feitelijk dat DSB onder curatele komt te staan van De Nederlandsche Bank.


DNB heeft een zogenoemde noodregeling voor DSB Bank aangevraagd, omdat het voortbestaan van de bank in gevaar is gebracht doordat klanten massaal geld van hun rekening haalden. Daarnaast staat de solvabiliteit, de mate waarin de bank aan zijn financiële verplichtingen kan voldoen, volgens de centrale bank onder grote druk.

DNB liet ook weten dat het niet gelukt is om DSB een doorstart te laten maken onder de hoede van vijf banken. Het gaat daarbij om Rabobank, ABN Amro, ING, Fortis en SNS. De banken durfden een overname niet aan, omdat gedupeerde klanten mogelijk grote schadeclaims gaan indienen. Ook vreesden ze voor verliezen op kredieten die door DSB Bank zijn verstrekt.

De noodregeling houdt in dat bewindvoerders de zaken bij DSB Bank gaan afwikkelen. Klanten kunnen nu niet meer bij hun geld. Spaarders kunnen straks wel aanspraak maken op het depositogarantiestelsel. Zij krijgen daarmee tot 100.000 euro van hun spaargeld terug.

Pieter Lakeman, de voorzitter van Stichting Hypotheekleed die eerder aanstuurde op een faillissement van DSB, toonde zich verheugd over het besluit van de rechtbank. ,,Ik ben blij dat dit is gebeurd. Het is een opsteker voor de slachtoffers van de DSB bank die te hoge hypotheken zijn aangegaan'', aldus Lakeman bij RTL Z. ,,Onze bedoeling was Scheringa buitenspel te zetten. Scheringa was tot het laatst toe alleen maar zijn eigenbelang aan het najagen. Nu de bank onder curatele is gesteld, heeft Scheringa niets meer te vertellen.''


De Stichting Hypotheekleed heeft klanten van de bank anderhalve week geleden opgeroepen hun geld bij de bank weg te halen, waarna de DSB-site voor internetbankieren enkele dagen moeilijk bereikbaar was.

Het ministerie van Financiën stelde in een verklaring dat er niet aan een noodregeling voor de DSB Bank was te ontkomen. ,,Het toewijzen van een noodregeling voor DSB Bank was onvermijdelijk. De staat, De Nederlandsche Bank (DNB) en een consortium van vijf banken hebben dit weekeinde gezocht naar een oplossing, maar de risico's voor alle partijen bleken te groot'', aldus de verklaring.

Volgens het departement was er sprake van een constructief overleg en was de wil aanwezig eruit te komen. In het consortium waren de Rabobank, ABN Amro, ING, Fortis Bank Nederland en SNS vertegenwoordigd.

Minister Wouter Bos is vastbesloten om de gevolgen voor de klanten van DSB zo beperkt mogelijk te houden. Voor de spaartegoeden treedt naar verwachting snel het depositogarantiestelsel in werking, waarbij tegoeden tot 100.000 euro worden terugbetaald. Bos is maandagmiddag (13.30 uur) aanwezig bij de persconferentie in het gebouw van DNB.

Spaarders die gebruikmaken van een zogenoemd achtergesteld deposito bij DSB, kunnen niet terugvallen op het garantiestelsel. Ook wisten zij dat ze als laatste hun geld zouden kunnen terugzien als er ooit een faillissement of noodregeling zou komen voor de bank. Een achtergesteld deposito was voor spaarders interessant vanwege de hoge rente van 6,5 procent.

Financiën benadrukt dat de problemen bij DSB niet zijn ontstaan door de financiële crisis, maar het gevolg zijn van ,,de bedrijfsvoering, onrust bij klanten, onduidelijke communicatie en de onzekerheid die daardoor is ontstaan''.

Vakbond FNV Bondgenoten is teleurgesteld dat DSB Bank onder curatele is gesteld. Dit zei vakbondsbestuurder Carla Kiburg van FNV Bondgenoten maandag in een reactie. Kiburg heeft maandagochtend contact gehad met werknemers van de bank.

,,Ze zijn bedrukt en teleurgesteld dat ze achterna gezeten worden. Ze voelen zich aangeschoten wild.''

DSB is volgens Kiburg buiten de schuld van de werknemers om in de problemen gekomen. De vakbond wil op korte termijn in gesprek met DSB Bank over de toekomst van het bedrijf en zijn werknemers. Bij DSB werken ongeveer tweeduizend mensen.

GroenLinks wil in een spoeddebat met minister Wouter Bos (Financiën) duidelijkheid krijgen hoe het heeft kunnen gebeuren dat DSB Bank onder curatele moest worden gesteld. ,,De bank heeft nog geen vier jaar een bankvergunning en is nu al onder curatele gesteld'', aldus het Tweede Kamerlid Jolande Sap.

Ze vraagt zich af hoe deze bank de vrije hand heeft kunnen krijgen, terwijl Bos eerder zelf stelde dat er sprake was van 'idiote praktijken'. Sap wil dat de parlementaire onderzoekscommissie zich ook over DSB gaat buigen. Die commissie, waar Sap overigens zelf deel van uitmaakt, bekijkt het ontstaan van de kredietcrisis en de Nederlandse aanpak.
Reply
Petertje, het is toch ietwat anders als een collega je wijf neukt....
Reply
Fabian Wrote:Petertje, het is toch ietwat anders als een collega je wijf neukt....

Is dat zo dan? Lijkt me maar een vage roddel die iemand uit zn duim heeft gezogen (toepasselijk woord in dit verband. Tongue).
Reply
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Petertje, het is toch ietwat anders als een collega je wijf neukt....

Is dat zo dan? Lijkt me maar een vage roddel die iemand uit zn duim heeft gezogen (toepasselijk woord in dit verband. Tongue).

Laat ik je dan vertellen dat het echt waar is met als enig verschil dat Vaart en Sylvie nog geen setje waren.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Petertje, het is toch ietwat anders als een collega je wijf neukt....

Is dat zo dan? Lijkt me maar een vage roddel die iemand uit zn duim heeft gezogen (toepasselijk woord in dit verband. Tongue).

Laat ik je dan vertellen dat het echt waar is met als enig verschil dat Vaart en Sylvie nog geen setje waren.

sladan begon natuurlijk te sarren toen fart en silvie wat kregen. hard roepen dat hij haar ook gepaald had en zo... en dat fart nu lekker in zijn kwakje aan het roeren is...
Reply
Bumme Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Petertje, het is toch ietwat anders als een collega je wijf neukt....

Is dat zo dan? Lijkt me maar een vage roddel die iemand uit zn duim heeft gezogen (toepasselijk woord in dit verband. Tongue).

Laat ik je dan vertellen dat het echt waar is met als enig verschil dat Vaart en Sylvie nog geen setje waren.

Omdat de bakker op de hoek het zegt? Of was je er soms bij? :p
Reply
Peter Wrote:
Bumme Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Petertje, het is toch ietwat anders als een collega je wijf neukt....

Is dat zo dan? Lijkt me maar een vage roddel die iemand uit zn duim heeft gezogen (toepasselijk woord in dit verband. Tongue).

Laat ik je dan vertellen dat het echt waar is met als enig verschil dat Vaart en Sylvie nog geen setje waren.

Omdat de bakker op de hoek het zegt? Of was je er soms bij? :p

Blijf vooral in je eigen waan..! Undecided
Reply


Forum Jump: