The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Peter Wrote:Nou jij vind dus dat je moet wachten tot je aan de beurt bent, ik vind dat mensen met specifieke kwaliteiten net als de risicogroepen al aan de beurt zijn.

Klaar. Xtragaap4de

ja, en dat vind je omdat psvee de spelers heeft laten inenten. want je hebt verder geen enkel zinnig argument om dit standpunt in te nemen.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Nou jij vind dus dat je moet wachten tot je aan de beurt bent, ik vind dat mensen met specifieke kwaliteiten net als de risicogroepen al aan de beurt zijn.

Klaar. Xtragaap4de

ja, en dat vind je omdat psvee de spelers heeft laten inenten. want je hebt verder geen enkel zinnig argument om dit standpunt in te nemen.

Nonsense. Er gebeuren genoeg dingen bij PSV die ik belachelijk vind. Dit echter niet. Ik vind dat miljoenenbedrijven hun personeelsleden met specifieke deskundigheid mogen inenten. Al is het maar om die bedrijven en daarmee de toch al niet stabiele economie draaiende te houden.

Ik vond het ook van AZ al prima voordat bekend werd dat PSV het ook had gedaan. Ik ben wel benieuwd of er straks nog clubs zijn waarbij blijkt dat ze in het geheim zijn van inenten. Dat zou wel een smerige praktijk zijn. AZ en PSV hebben op dezelfde dag ingeent en van AZ was het eerder bekend. Mss wilde PSV het ook wel in de doofpot stoppen?
Reply
die elia gisteren bij studio neus trouwens:

vond jij 25000 ook niet een beetje weinig? nou, ik wist er helemaal niets van, ik wist niet eens dat daar wat gebeurd was.

Undecided voetbal je in een ongewonen plaats in italie een benefietje voor de slachtoffers van een aardbeving, maar dat is allemaal langs eljeareau heen gegaan, hij wist niet dat er daar mensen in tenten leefden. lekker maatschappelijk geengageerd, deze jongen... :|
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Nou jij vind dus dat je moet wachten tot je aan de beurt bent, ik vind dat mensen met specifieke kwaliteiten net als de risicogroepen al aan de beurt zijn.

Klaar. Xtragaap4de

ja, en dat vind je omdat psvee de spelers heeft laten inenten. want je hebt verder geen enkel zinnig argument om dit standpunt in te nemen.

Nonsense. Er gebeuren genoeg dingen bij PSV die ik belachelijk vind. Dit echter niet. Ik vind dat miljoenenbedrijven hun personeelsleden met specifieke deskundigheid mogen inenten. Al is het maar om die bedrijven en daarmee de toch al niet stabiele economie draaiende te houden.

Vind je dan ook dat alle zelfstandigen een prik moeten krijgen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Nou jij vind dus dat je moet wachten tot je aan de beurt bent, ik vind dat mensen met specifieke kwaliteiten net als de risicogroepen al aan de beurt zijn.

Klaar. Xtragaap4de

ja, en dat vind je omdat psvee de spelers heeft laten inenten. want je hebt verder geen enkel zinnig argument om dit standpunt in te nemen.

Nonsense. Er gebeuren genoeg dingen bij PSV die ik belachelijk vind. Dit echter niet. Ik vind dat miljoenenbedrijven hun personeelsleden met specifieke deskundigheid mogen inenten. Al is het maar om die bedrijven en daarmee de toch al niet stabiele economie draaiende te houden.

Vind je dan ook dat alle zelfstandigen een prik moeten krijgen?

Denk niet dat een zelfstandige door een weekje griep miljoenen (of een voor hem/haar substantieel deel van het inkomen) mis zal lopen. Zo wel, dan diegene ook. Voor een voetbalclub kan het net dat 1e doelpunt schelen dat wel of geen CL met de bijbehorende miljoenen betekent.
Reply
Peter Wrote:Voor een voetbalclub kan het net dat 1e doelpunt schelen dat wel of geen CL met de bijbehorende miljoenen betekent.

Dan spreek je jezelf lekker tegen: Dan is het toch een vorm van competitievervalsing?

Voorbeeld: Ajax speelt 1-1, doordat ze 3 gevallen mexicaanse griep hebben en 'verliezen' daardoor 2 punten. PSV wint met 2-1 omdat een andere tegenstander ook een paar gevalletjes griep heeft.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Voor een voetbalclub kan het net dat 1e doelpunt schelen dat wel of geen CL met de bijbehorende miljoenen betekent.

Dan spreek je jezelf lekker tegen: Dan is het toch een vorm van competitievervalsing?

Voorbeeld: Ajax speelt 1-1, doordat ze 3 gevallen mexicaanse griep hebben en 'verliezen' daardoor 2 punten. PSV wint met 2-1 omdat een andere tegenstander ook een paar gevalletjes griep heeft.

Ik vind dat alle club moeten/mogen inenten (conform de richtlijn van de UEFA Tongue). Als je dat dan niet doet en daardoor benadeeld wordt heb je dikke vette pech en jezelf benadeeld.

En wat ik al zei.. volgens mij wilde PSV het inenten eigenlijk intern houden (werd pas paar dagen later bekend), zou me niks verbazen als PSV, AZ en NAC de enige clubs zijn geweest die het zekere voor het onzekere namen en hebben ingeënt. Maar das puur een gevoel.
Reply
Overigens ook wel in de categorie "opmerkelijke" berichten;
Iemand gisteren Paul de Leeuw gezien?
Linda de Mol was te gast. Lag het nou aan mij of is die echt een stuk dikker geworden.
En dan niet zeg maar 1 chocoladereep dikker, maar een heel dozijn.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Overigens ook wel in de categorie "opmerkelijke" berichten;
Iemand gisteren Paul de Leeuw gezien?
Linda de Mol was te gast. Lag het nou aan mij of is die echt een stuk dikker geworden.
En dan niet zeg maar 1 chocoladereep dikker, maar een heel dozijn.

Ja nu je het zegt, ongelooflijk wat laat dat mens zich gaan 8-[

[gay]

Lekker Gitter, wat ben je nou voor wijf! Je lijkt Bierdop wel, met z'n onm gekwezel. FYI er bestaat ook een vivaforum, voor meisjes als jij! :razz:
Reply
ik heb die fora al afgelopen, maar werd daar ook niet serieus genomen...
Ik heb t altijd een "lekker wijf" gevonden, maar gisteren is dat officieel gestopt.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:ik heb die fora al afgelopen, maar werd daar ook niet serieus genomen...

Dan maar het voetbalforum, logische stap :razz:

Ik wist niet dat jij lesbies was, meisje! Icon_twisted
Reply
flixie.... niet jokken... dat wist je wel....
en je genoot er volop van...
Nu niet dom gaan spelen... Icon_twisted
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:flixie.... niet jokken... dat wist je wel....
en je genoot er volop van...
Nu niet dom gaan spelen... Icon_twisted

=P~ OK ik geef het toe... :oops:
Reply
waf Wrote:die elia gisteren bij studio neus trouwens:

vond jij 25000 ook niet een beetje weinig? nou, ik wist er helemaal niets van, ik wist niet eens dat daar wat gebeurd was.

Undecided voetbal je in een ongewonen plaats in italie een benefietje voor de slachtoffers van een aardbeving, maar dat is allemaal langs eljeareau heen gegaan, hij wist niet dat er daar mensen in tenten leefden. lekker maatschappelijk geengageerd, deze jongen... :|

Nou idd. Jack vroeg ook niet door en nam genoegen met dat slappe antwoord :roll: . Ik snap nog steeds niet waarom ze dergelijke gasten uitnodigen. Komt weinig uit. [-(
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Nou jij vind dus dat je moet wachten tot je aan de beurt bent, ik vind dat mensen met specifieke kwaliteiten net als de risicogroepen al aan de beurt zijn.

Klaar. Xtragaap4de

ja, en dat vind je omdat psvee de spelers heeft laten inenten. want je hebt verder geen enkel zinnig argument om dit standpunt in te nemen.

Nonsense. Er gebeuren genoeg dingen bij PSV die ik belachelijk vind. Dit echter niet. Ik vind dat miljoenenbedrijven hun personeelsleden met specifieke deskundigheid mogen inenten. Al is het maar om die bedrijven en daarmee de toch al niet stabiele economie draaiende te houden.

Vind je dan ook dat alle zelfstandigen een prik moeten krijgen?

Denk niet dat een zelfstandige door een weekje griep miljoenen (of een voor hem/haar substantieel deel van het inkomen) mis zal lopen. Zo wel, dan diegene ook. Voor een voetbalclub kan het net dat 1e doelpunt schelen dat wel of geen CL met de bijbehorende miljoenen betekent.

Ik snap je argumentatie echt niet hoor. Het gaat je dus puur om het geld (voetbalclub die miljoenen misloopt, bedrijf dat miljoenen mis zal lopen)? Waar trek je de grens dan? Ik vind het persoonlijk veel erger dat een zelfstandige 2 weken niet kan werken en zo 2 weken inkomen misloopt erger dan wanneer een Shell of een voetbalclub miljoenen misloopt (wat echt zo'n vaart niet zal lopen, anders ben je echt verkeerd bezig als bedrijf).
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Nou jij vind dus dat je moet wachten tot je aan de beurt bent, ik vind dat mensen met specifieke kwaliteiten net als de risicogroepen al aan de beurt zijn.

Klaar. Xtragaap4de

ja, en dat vind je omdat psvee de spelers heeft laten inenten. want je hebt verder geen enkel zinnig argument om dit standpunt in te nemen.

Nonsense. Er gebeuren genoeg dingen bij PSV die ik belachelijk vind. Dit echter niet. Ik vind dat miljoenenbedrijven hun personeelsleden met specifieke deskundigheid mogen inenten. Al is het maar om die bedrijven en daarmee de toch al niet stabiele economie draaiende te houden.

Vind je dan ook dat alle zelfstandigen een prik moeten krijgen?

Denk niet dat een zelfstandige door een weekje griep miljoenen (of een voor hem/haar substantieel deel van het inkomen) mis zal lopen. Zo wel, dan diegene ook. Voor een voetbalclub kan het net dat 1e doelpunt schelen dat wel of geen CL met de bijbehorende miljoenen betekent.

Ga er even vanuit dat de gemiddelde zelfstandige geen fatsoenlijk arbeidsongeschiktheidsverzekering kan ophoesten omdat de premies te hoog zijn. Denk er dan eens over na dat een weekje ziekte gewoon een week geen inkomen betekent.
Als bij een multinational 1 poppetje een week ziek word merken ze dat niet eens in hun inkomsten.

De inentingen zijn bedoeld voor risicogroepen. Voetballers zijn geen risicogroep noch zou de economie instorten als een voetballer ziek word.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Nou jij vind dus dat je moet wachten tot je aan de beurt bent, ik vind dat mensen met specifieke kwaliteiten net als de risicogroepen al aan de beurt zijn.

Klaar. Xtragaap4de

ja, en dat vind je omdat psvee de spelers heeft laten inenten. want je hebt verder geen enkel zinnig argument om dit standpunt in te nemen.

Nonsense. Er gebeuren genoeg dingen bij PSV die ik belachelijk vind. Dit echter niet. Ik vind dat miljoenenbedrijven hun personeelsleden met specifieke deskundigheid mogen inenten. Al is het maar om die bedrijven en daarmee de toch al niet stabiele economie draaiende te houden.

Vind je dan ook dat alle zelfstandigen een prik moeten krijgen?

Denk niet dat een zelfstandige door een weekje griep miljoenen (of een voor hem/haar substantieel deel van het inkomen) mis zal lopen. Zo wel, dan diegene ook. Voor een voetbalclub kan het net dat 1e doelpunt schelen dat wel of geen CL met de bijbehorende miljoenen betekent.

Ik snap je argumentatie echt niet hoor. Het gaat je dus puur om het geld (voetbalclub die miljoenen misloopt, bedrijf dat miljoenen mis zal lopen)? Waar trek je de grens dan? Ik vind het persoonlijk veel erger dat een zelfstandige 2 weken niet kan werken en zo 2 weken inkomen misloopt erger dan wanneer een Shell of een voetbalclub miljoenen misloopt (wat echt zo'n vaart niet zal lopen, anders ben je echt verkeerd bezig als bedrijf).

Seizoensontknoping 2 jaar terug vergeten? Mexicaans griepje Cocu op 29 april 2007 en Ajax was kampioen geweest met bijbehorende CL-miljoenen. :p

Een zelfstandige moet eerder ingeent worden dan iemand in loondienst, maar al die lijnen hoeven van mij niet getrokken te worden omdat die griep zwaar gehypt wordt.

Als je je als zelfstandige geen griepje kunt permiteren kun je beter stoppen met je bedrijf.
Reply
Ronnie D. Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Nou jij vind dus dat je moet wachten tot je aan de beurt bent, ik vind dat mensen met specifieke kwaliteiten net als de risicogroepen al aan de beurt zijn.

Klaar. Xtragaap4de

ja, en dat vind je omdat psvee de spelers heeft laten inenten. want je hebt verder geen enkel zinnig argument om dit standpunt in te nemen.

Nonsense. Er gebeuren genoeg dingen bij PSV die ik belachelijk vind. Dit echter niet. Ik vind dat miljoenenbedrijven hun personeelsleden met specifieke deskundigheid mogen inenten. Al is het maar om die bedrijven en daarmee de toch al niet stabiele economie draaiende te houden.

Vind je dan ook dat alle zelfstandigen een prik moeten krijgen?

Denk niet dat een zelfstandige door een weekje griep miljoenen (of een voor hem/haar substantieel deel van het inkomen) mis zal lopen. Zo wel, dan diegene ook. Voor een voetbalclub kan het net dat 1e doelpunt schelen dat wel of geen CL met de bijbehorende miljoenen betekent.

Ga er even vanuit dat de gemiddelde zelfstandige geen fatsoenlijk arbeidsongeschiktheidsverzekering kan ophoesten omdat de premies te hoog zijn. Denk er dan eens over na dat een weekje ziekte gewoon een week geen inkomen betekent.
Als bij een multinational 1 poppetje een week ziek word merken ze dat niet eens in hun inkomsten.

De inentingen zijn bedoeld voor risicogroepen. Voetballers zijn geen risicogroep noch zou de economie instorten als een voetballer ziek word.

Als je geen fatsoenlijke aov kunt betalen moet je geen zelfstandige willen zijn. Bovendien het ik het niet over 'zomaar een poppetje'. Die hoeven niet ingeent te worden, alleen de mensen met specifieke en onvervangbare kwaliteiten.
Reply
Peter Wrote:Bovendien het ik het niet over 'zomaar een poppetje'. Die hoeven niet ingeent te worden, alleen de mensen met specifieke en onvervangbare kwaliteiten.

Jij zou in de periode 1940-1945 een goeie geweest zijn!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Dan had ie mooi jou op de trein kunnen zetten..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Harry, er zijn grenzen.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Harry, er zijn grenzen.

Die kon die trein toen zonder problemen passeren :oops:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Berend Botje Wrote:Harry, er zijn grenzen.

ik ben met je eens dat er grenzen zijn, maar toch vond ik deze ontzettend geestig.
Reply
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Harry, er zijn grenzen.

ik ben met je eens dat er grenzen zijn, maar toch vond ik deze ontzettend geestig.

Ik vind dat er niet snel grenzen zijn, ook in dit geval niet.
Geestig vind ik de opmerking echter allerminst, gelukkig heeft niet iedereen hetzelfde gevoel voor humor.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Oke de grens is dus dat je iemand wel voor NSB'er uit mag maken maar niet voor jood?

Trieste opmerkingen krijgen een triest antwoord..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Oke de grens is dus dat je iemand wel voor NSB'er uit mag maken maar niet voor jood?

Trieste opmerkingen krijgen een triest antwoord..


...... van een triest persoon.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
:-k Bumme, Harry? Niets voor jullie om zo venijnig te zijn! Jullie lijken mij wel tegen peuter! :razz:

Ik zeg: vredespijpt elkander. Gaat heen en vermenigvuldigt u!
Reply
Flixieluv Wrote::-k Bumme, Harry? Niets voor jullie om zo venijnig te zijn! Jullie lijken mij wel tegen peuter! :razz:

Ik zeg: vredespijpt elkander. Gaat heen en vermenigvuldigt u!

ik zag gister familie van je op tv...

best een lekker ding. :razz:
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote::-k Bumme, Harry? Niets voor jullie om zo venijnig te zijn! Jullie lijken mij wel tegen peuter! :razz:

Ik zeg: vredespijpt elkander. Gaat heen en vermenigvuldigt u!

ik zag gister familie van je op tv...

best een lekker ding. :razz:

Weer op mijn moeder aan t geilen? Icon_twisted
Reply
waf Wrote:best een lekker ding. :razz:

Veel te lekker voor jou, waffie!
Reply


Forum Jump: