The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
harry_bierdop Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Het is zwaar kut, maar denk niet dat de werkgever van je vrouw er miljoenen door verloren is en de kans dat je vrouw overlijdt is niet groter nu ze mexicaanse griep heeft ipv een 'gewone'.

Ik had nog niet alles verteld en bewust iets achter gehouden: Mijn vrouw werkt in de kinderopvang en ook de kdv-leidsters worden niet ingeënt, hoewel ze wél in contact komen met de 0-6maanden, die niet ingeënt worden. De ouders daarvan wél, maar de leidsters niet. En haar bedrijf heeft zelfs een soort van persbericht uit laten gaan naar de ouders. Ze lopen geen miljoenen mis, maar dat geld is ook helemaal niet belangrijk. Deze ziekte kan mensenlevens eisen (gewone griep ook), maar bepaalde groepen zijn hier veel vatbaarder voor dan voor de gewone griep.

Lijkt me duidelijk dat het kul is dat zij niet ingeënt hoeft te worden. Ik vind dat het voor mensen die veel in contact komen met risicogroepen zelfs verplicht moet worden, zoals ze ook moeten verplichten voor verplegend personeel. Worden overigens huisartsen ingeënt? Dat soort mensen lijken me juist als 1e aan de beurt te zijn.

De huisarts die ons bezocht, was nog niet ingeënt. Zou later die dag gebeuren.
Maar zij had er in haar thuissituatie al mee te maken gehad en was er zelf niet ziek van geworden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Mijn vrouw werkt in de kinderopvang en ook de kdv-leidsters worden niet ingeënt, hoewel ze wél in contact komen met de 0-6maanden, die niet ingeënt worden. De ouders daarvan wél, maar de leidsters niet. En haar bedrijf heeft zelfs een soort van persbericht uit laten gaan naar de ouders.

Nu wakker je een nieuwe discussie aan, namelijk of mensen die door hun werk veelvuldig in contact komen met de risicogroepen ingeent moeten worden. Wat mij betreft is het antwoord op die vraag ja
.

Nee, ik wakker niet een nieuwe discussie aan. Ze zijn buiten beschouwing gelaten vanwege dat niet alle vaccins voor de risicogroepen aanwezig zijn op korte termijn.
Maar de arts van PSV stelt zich daarboven, wat intriest is en asociaal. Ook van PSV en andere clubs om dit te laten gebeuren.

De FIFA en UEFA-regels stellen inderdaad iets anders voor, maar een aantal clubs zijn meteen tot actie overgegaan zonder overleg binnen de Eredivisie of KNVB.
Peter, dit is zeker geen hetze tegen PSV, omdat het toevallig niet bij Heerenveen of Ajax is gebeurd. Ik zou dit ook veroordelen als dit bij Heerenveen is gebeurd.

Het gaat er gewoon om dat een Koevermans, Lazovic of Bakkal niks belangrijker/onmisbaarder is dan een zelfstandige installateur uit Den Helder, de plaatselijke bakker in Valkenburg, de postbode in Zoetermeer, de controller van een multinational in Enschede of een hobbyhoer uit Vught.

En ik zou het net zo goed kunnen begrijpen als Ajax of Heerenveen zou inenten en PSV niet. En ik vind Lazovic binnen het bedrijf PSV moeilijker te vervangen dan de postbode in Zoetermeer. Die heeft een collega die hetzelfde rondje even goed een keer kan lopen. Als Amrabat het werk van Lazovic overneemt verminderen de prestaties aantoonbaar.

We verschillen van mening. Dat kan. Maar om er dan meteen de oorlog of dode baby's bij te halen. Confused

Op basis van deze argumentatie zouden alle schrijvers, acteurs, schilders, zangers en artiesten ook ingeent worden. Onzin dat dat spelers van een voetbalclub onmnmisbaar zouden zijn...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Peter Wrote:We verschillen van mening. Dat kan. Maar om er dan meteen de oorlog of dode baby's bij te halen. Confused

jouw mening is aantoonbaar gebaseerd op feitelijke onjuistheden. als je daar op gewezen wordt, ga je daar gek genoeg niet op in.

eigenwijsheid kan een goeie eigenschap zijn, behalve wanneer je aantoonbaar lariekoek verkondigt, dan is het uitermate storend. dat is bij jou hier het geval.
Reply
Zo, eerste prikkie is zojuist binnengehaald door ome Flixieluv! \Big Grin/
Reply
Flixieluv Wrote:Zo, eerste prikkie is zojuist binnengehaald door ome Flixieluv! \Big Grin/

[Image: billedergr-e6dende-2ddreng-2dvaccineres1.jpg]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Flixieluv Wrote:Zo, eerste prikkie is zojuist binnengehaald door ome Flixieluv! \Big Grin/

ik heppem lekker al twee weken binnen....
(en ik ben geen risicogroep en ook geen speler van az of psveee........)
Reply
waf Wrote:(en ik ben geen risicogroep en ook geen speler van az of psveee........)

[Image: m1czu7ua2apl.jpg]
[Image: m1czu7ua3upo.jpg]
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:Zo, eerste prikkie is zojuist binnengehaald door ome Flixieluv! \Big Grin/

ik heppem lekker al twee weken binnen....
(en ik ben geen risicogroep en ook geen speler van az of psveee........)

? Verklaar u nader!
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:Zo, eerste prikkie is zojuist binnengehaald door ome Flixieluv! \Big Grin/

ik heppem lekker al twee weken binnen....
(en ik ben geen risicogroep en ook geen speler van az of psveee........)

? Verklaar u nader!

ik zit ben veel in de buurt van een risicogroep (neefje van drie met leukemie).
Reply
waf Wrote:ik zit ben veel in de buurt van een risicogroep (neefje van drie met leukemie).

Heeft het arme ventje nog niet genoeg te lijden?
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:ik zit ben veel in de buurt van een risicogroep (neefje van drie met leukemie).

Heeft het arme ventje nog niet genoeg te lijden?

ik vind het een misplaatste opmerking, berend.
Reply
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:ik zit ben veel in de buurt van een risicogroep (neefje van drie met leukemie).

Heeft het arme ventje nog niet genoeg te lijden?

ik vind het een misplaatste opmerking, berend.

Dat is een understatement. Als je zoiets opmerkt heb je er echt weinig van begrepen, BB. Ook met inachtneming van alle opmerkingen in deze discussie (ook over WO-II) is dit met afstand de meest foute! Sad
Reply
Berend Botje Wrote:Harry, er zijn grenzen.

... Blijkbaar zie je die zelf niet.
Reply
Ander treurig nieuws, speciaal voor Mukkus:

http://www.nu.nl/buitenland/2127115/500-...ttoir.html
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:ik zit ben veel in de buurt van een risicogroep (neefje van drie met leukemie).

Heeft het arme ventje nog niet genoeg te lijden?

ik vind het een misplaatste opmerking, Berend.

Deze opmerking is net zo misplaatst als die van Harry, en die werd geestig gevonden.



Flixieluv Wrote:
Berend Botje Wrote:Harry, er zijn grenzen.

... Blijkbaar zie je die zelf niet.

Over 'er echt weinig van begrepen' te hebben gesproken.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:ik zit ben veel in de buurt van een risicogroep (neefje van drie met leukemie).

Heeft het arme ventje nog niet genoeg te lijden?

ik vind het een misplaatste opmerking, Berend.

Deze opmerking is net zo misplaatst als die van Harry, en die werd geestig gevonden.

Zegt denk ik genoeg dat jij in gaat op mijn reactie en niet op de opmerking waar ik op reageerde die jij dus klaarblijkelijk normaal vind of in ieder niet misplaatst. (over "het niet snappen" gesproken)

Mijn opmerking was er op gericht Bumme in te laten zien wat voor trieste en kansloze opmerking het was, het was idd vrij hard maar ik hoopte dat het daarmee iets duidelijker werd. Ik had ook á la JPB een reactie kunnen typen dat ik zijn opmerking afkeurde en dat het tegen de normen en waarden van onze maatschappij is maar zo ben ik nou eenmaal niet (en volgens mij ligt dat ook niet echt in de lijn van dit forum normaal gesproken).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik had wel het idee om iets over Bumme te zeggen, maar dat ging zo gauw niet en later waren er al weer andere reacties geweest en toen heb ik het maar zo gelaten. Nu je erom vraagt wil ik er nog wel even op terugkomen. De opmerking van Bumme stelde de gedachte aan de kaak als zou de ene mens, op grond van wat dan ook, meer recht op leven hebben dan de andere. Deze gedachte deed opgeld in onder andere '40-'45 bij een aantal lieden die helaas ook de macht hadden en die daaruit de uiterste consequentie trokken, met de bekende gevolgen. Ik vond de opmerking van Bumme net niet over de grens, omdat die over de mentaliteit ging, en niet over de consequenties, EN omdat dergelijke uitspraken al zo vaak gedaan zijn, dat de harde kanten er zo langzamerhand wel af zijn. Jij ging voor mij wel over de grens omdat jouw opmerking suggereerde dat Bumme het zelfde lot zou moeten ondergaan als al die miljoenen slachtoffers van de nazi's. En ik weet daarbij best dat jij dat niet zo bedoelt, en dat Peter dat ook niet zo bedoelt. Vervolgens zegt Waf dat hij jouw opmerking geestig vindt, en daarom heb ik mijn laatste reactie geplaatst, om te zien of deze in mijn ogen vergelijkbare opmerking ook geestig gevonden zou worden. Dat is dus niet het geval.
May The Schwartz Be With You
Reply
Leuk deze discussie.

Berend geeft hierboven precies weer hoe ik mijn opmerking bedoelde. Dat Harry dat niet begrijpt neem ik hem niet kwalijk, de reactie die hij daarom geeft op mijn bericht ook niet. Ik vind dat zo'n opmerking moet kunnen maar heb al wel aangegeven hem totaal niet grappig te vinden. Dat is echter omdat iedereen een ander gevoel voor humor heeft.

De opmerking van Berend naar waf zie ik in de context van deze draad als een terechte, had Berend niet aangegeven geschokt te zijn door de opmerking van Harry naar mij dan had deze opmerking niet gekund en had hij deze volgens mij ook niet gemaakt. Nu krijgt waf een koekje van eigen deeg.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Berend Botje Wrote:Jij ging voor mij wel over de grens omdat jouw opmerking suggereerde dat Bumme het zelfde lot zou moeten ondergaan als al die miljoenen slachtoffers van de nazi's.

Ik ben liever dood dan dat ik een NSB'er ben (geweest).

@ Bumme:
Waarom zou ik dat niet snappen? Ik vind het gewoon veel te ver gaan om een medeforummer uit te maken voor NSB'er omdat ie op economische gronden bepaalde groepen (wat echt niet om miljoenen mensen gaat, misschien nog niet eens om 100.000) eerder in te enten als anderen als het aantal vaccins dat toelaat. Hij heeft 771 keer aangegeven dat op het moment dat als er te weinig of precies genoeg vaccins zijn voor de 1e risicogroepen hij net zo goed vind dat de topsporters, topbankiers, topondernemers etc gewoon op hun beurt moeten wachten.

Maar goed, dat er dan zulke opmerkingen worden gemaakt heeft er meer mee te maken dat het tegen Peter is dan wat anders. Als Gittermaster het gezegd zou hebben had Bumme helemaal niks in die trant gezegd.

Mijn opmerking was overigens ook geen humor maar zoals ik al aangaf om aan te geven hoe ik over de opmerking van Bumme dacht. Ik ben nooit vies van harde grappen en vind eigenlijk ook zelden iets te ver gaan (ook de opmerking van Botje vs Waf niet omdat dat m.i. betrekking heeft op Waf's persoon en zijn voorkomen hier op het forum).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik schakel overigens net even naar sport 1, staat Tottenham gewoon 8-1 voor haha. 5 x Defou!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Maar goed, dat er dan zulke opmerkingen worden gemaakt heeft er meer mee te maken dat het tegen Peter is dan wat anders. Als Gittermaster het gezegd zou hebben had Bumme helemaal niks in die trant gezegd.

Beaam, zwaktebod van Bumme. Jammer, heeft ie helemaal niet nodig.. laat dat soort dingen lekker aan mensen van het niveau Flixie over.
Reply
Tokkie Theo; drunk and drive.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
harry_bierdop Wrote:Maar goed, dat er dan zulke opmerkingen worden gemaakt heeft er meer mee te maken dat het tegen Peter is dan wat anders. Als Gittermaster het gezegd zou hebben had Bumme helemaal niks in die trant gezegd.

Jammer van deze conclussie, is totaal niet waar namelijk. Ik had deze opmerking tegen iedereen gemaakt die daar, zoals in dit geval Peter, aanleiding tot had gegeven.

Ik ben er wel klaar mee, Berend geeft aan met welke intentie ik de opmerking maakte. Als jullie deze dan toch anders opvatten is dat niet mijn probleem. Net zo min als ik er een probleem mee heb om vervolgens met terugwerkende kracht een enkele reis per spoor aangeboden te krijgen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:De opmerking van Berend naar waf zie ik in de context van deze draad als een terechte, had Berend niet aangegeven geschokt te zijn door de opmerking van Harry naar mij dan had deze opmerking niet gekund en had hij deze volgens mij ook niet gemaakt. Nu krijgt waf een koekje van eigen deeg.

sjonge, ik leer jou steeds beter kennen geloof ik.

jou opmerking over nsb ers vond ik terecht, de reactie van harry vond ik geestig en niet echt over de schreef maar dat mag iedereen anders vinden.

jij bent geen echte jood voor zover ik weet, dus daar zit weinig persoonlijks aan. bb probeert grappig te zijn over persoonlijk leed binnen mijn familie. dat jij dat een koekje van eigen deeg noemt, terwijl ik godverdomme zelf niet eens een hatelijke opmerking gemaakt heb, tekent wat mij betreft je intense treurigheid.

hou vooral vol. op die enormee zielige reactie van je in het ajakkes feyenoord topic ga ik maar niet eens meer in.

jezus, en dan anderen verwijten dat ze niet kunnen lezen. :roll:
Reply
BB probeert niet grappig te zijn over persoonlijk leed binnen jou familie ( wat ik verschrikkelijk nieuws vind en zelf nooit op een forum als dit zou plaatsen. Jij weet dat ik zelf vader ben van twee kinderen dus over die ziekte zou ik nooit een grap maken en al helemaal niet als hier een kind betrokken is ) maar puur op de persoon die jij hier (tegen hem) bent. Daarom vind ik deze opmerking zowel kunnen als zelfs een beetje grappig.

Ook al geef jij aan dat jij mijn opmerking richting Peter kan begrijpen dan betekent dit niet automatisch dat ik het ook voor jou ergens moet opnemen? Daar ben jij zelf meer dan goed in.

Heb het vermoeden dat onze " contacten" van de laatste weken hier en daar berusten op een misverstand. Als ik je echt ergens gekwetst heb bied ik je daarvoor mijn oprechte excuses aan, dat is namelijk niet mijn bedoeling geweest.

Vind het wel jammer dat je niet meer wil reageren op mijn laatste bericht in het Ajax - Feyenoord (uitslag 5-1) topic.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Tokkie Theo; drunk and drive.

De brama nsb en sander neukt een ander liederen werden ook al eentonig. Glaasje op, laat je rijden.. Wink
Reply
Brama nsb?
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Tokkie Theo; drunk and drive.

Theo moet 10 dagen plat met een gebroken neus, 3 gebroken ribben en wellicht een geperforeerde long.
#-o
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Kan iemand verklaren waarom Pieckenhagen een hoger strafvoorstel heeft gekregen dan Luciano? Luciano raakte zn tegenstander overduidelijk en ontnam een 100% scoringskans, Pieckenhagen een klein schopje op het moment dat de bal niet in de buurt is. Blijkbaar wil de KNVB weer eens een voorbeeld stellen ofzo. Confused
Reply
Omdat ie misschien rood krijgt voor natrappen? Natrappen valt onder 1 en dezelfde code. Ontnemen scoringskans is weer een andere code.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: