The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Dubai/Acapulco/Delray Beach
Tja het bekende scenario van de topper die 1,5 set loopt te prutsen en dan even gas geeft en de wedstrijd naar zich toe trekt, is nog altijd levend.
Reply
En prompt breekt Djoko.
Reply
Deze wedstrijd gaat never in doubt naar Djoko zometeen. Al vind ik 't verdacht dat ze landgenoten zijn. Djoko heeft al eens eerder heel opvallend van Troicki verloren geloof ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat was 3 jaar geleden. De laatste 2x dik gewonnen.

En dit is nog niet afgelopen hoor, Djoko is nog steeds vrij slecht. Hij moet het echt van de fouten van Troicki hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, Troicki zit ook wel alles mee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Haha, Ad Wim zit ook wel alles mee.
:wink:
Reply
ik heb een aantal mensen een erg grappige mail met foto's van kempers gestuurd.

wie wil ze even plaatsen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
verdasco en ferrer eruit in mijn week kan ook niet veel meer mis gaan.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ze zijn allemaal al geplaatst in het OS forum.
Reply
buurs Wrote:ik heb een aantal mensen een erg grappige mail met foto's van kempers gestuurd.

wie wil ze even plaatsen?
Die heb ik al 5x van anderen gekregen. Plaats ze maar lekker zelf.
Reply
Djoko mist 4 sps een speelt opeens weer slecht. Het kan nog Viktor!
Reply
Het is idd weer zo'n wedstrijd, Troicki zakt nu heel ver weg.
Reply
Ook in de 2e serie van 3 wedstrijden in Dubai staan de goede spelers voor!
Reply
Baghdatis is niet goed toch?
Reply
Beide door bijna iedereen gekozen en Baghdatis heeft meer kans tegen Berrer. Dat was mijn redenatie. Ik weet niet of er concurrenten zitten bij de weinige mensen die Devvarman niet hebben.
Reply
Ik sta er waarsch anders in dan jij, maar Mitch heeft bijv Devvarman niet.
Reply
Ad Wim Wrote:Mitch heeft Devvarman niet.

Ah ok. Maar ik geloof dat Mitch vorige week zelf aangaf dat ie niet in de top mee ging spelen dit jaar. Maar dan nog heb ik liever dat Bahdatis volgende ronde Berrer pakt.
Reply
Lekker Djoko!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Mitch heeft Devvarman niet.

Ah ok. Maar ik geloof dat Mitch vorige week zelf aangaf dat ie niet in de top mee ging spelen dit jaar. Maar dan nog heb ik liever dat Bahdatis volgende ronde Berrer pakt.

Ja Mitch is niet echt serieus bezig, die leuke start ten spijt. Baghdatis moet dus winnen, voor het vervolg en voor LTM. En omdat ik het een leuke speler vind.
Reply
Youzhny een break achter tegen Phau is natuurlijk ook een flinke grap.
Reply
Phau maakt ook niet uit of ie wint. Het vervolg is daar andersom, liever Phau zodat Murray makkelijker door kan en vervolgens Cilic kan afstoppen.

Youzhny 2x gekozen maar door zico en Megalodon. Reden dat ik gisteren pleitte voor aparte top 10 stats.
Reply
Je bent en blijft gewoon arrogant.

Spijtig van Troicki. Wellicht de verkeerde keuze, maar ik had iig wel ingeschat dat Djokovic slecht was. Helaas moet je dan net zo'n dag hebben dat de kleine man daadwerkelijk stunt.
Reply
Ad Wim Wrote:Je bent en blijft gewoon arrogant.

Dit snap ik niet? Omdat ik top 10 stats wil zien? Dat heeft er niets mee te maken dat ik de mensen buiten de top 10 niet waardeer of niet goed vind. Het gaat om de informatie die relevant is voor het volgen van dit spel. Als Youzhny 3x gekozen is en Phau 20x, zou je zeggen Phau moet winnen. Als je echter ziet dat niemand in de top10 Youzhny heeft en iedereen Phau, maakt het dus voor de totaalstand vrijwel niks uit wie die pot wint. Daar is niks arrogants aan, het is gewoon informatie uit de beschikbare data halen.
Reply
Misschien moeten we dan ook even de stats van de nrs. 20 tot 30 doen :8:

Reply
Ad Wim Wrote:Spijtig van Troicki. Wellicht de verkeerde keuze,

Dat vond ik op voorhand wel, achteraf valt het mee want hij is er dicht bij.
Wat dat tegenwoordig is, weet ik niet. Je ziet het bij Cilic (tb 6-3 achter en moeiteloos binnenhalen), Verdasco (tegen Fognini, 6-2 en diverse bp tegen in de 2e), Gonzalez (3e set tb eruit halen): de toppers trekken aan het langste eind, ongeacht het wedstrijdverloop. Is het iets van tegenwoordig of is het altijd al zo geweest?

Komt het wellicht door het nieuwe puntensysteem waardoor top 20 spelers minder toernooien gaan spelen (immers, ze kunnen toch maar 2 kleine toernooien meetellen) en dus meer gefocust zijn en de wedstrijden er gewoon uittrekken als het erom spant?
Reply
buurs Wrote:Misschien moeten we dan ook even de stats van de nrs. 20 tot 30 doen :8:
Dat nota bene buurs je diplomatie moet leren...
Reply
Ik zie tegenwoordig ook weinig echte verrassingen meer. De echte grote jongens laten zich niet meer de kaas van het brood eten in de vroege rondes.
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Spijtig van Troicki. Wellicht de verkeerde keuze,

Dat vond ik op voorhand wel, achteraf valt het mee want hij is er dicht bij.
Wat dat tegenwoordig is, weet ik niet. Je ziet het bij Cilic (tb 6-3 achter en moeiteloos binnenhalen), Verdasco (tegen Fognini, 6-2 en diverse bp tegen in de 2e), Gonzalez (3e set tb eruit halen): de toppers trekken aan het langste eind, ongeacht het wedstrijdverloop. Is het iets van tegenwoordig of is het altijd al zo geweest?

Komt het wellicht door het nieuwe puntensysteem waardoor top 20 spelers minder toernooien gaan spelen (immers, ze kunnen toch maar 2 kleine toernooien meetellen) en dus meer gefocust zijn en de wedstrijden er gewoon uittrekken als het erom spant?
Is in mijn ogen altijd al zo geweest. Federer won in zijn beste jaar 2006 ook alles, maar had ook regelmatig partijen die ie uit het vuur sleepte. Maar hij won altijd die TB of werkte altijd net even die bps weg.
Dat is gewoon de kwaliteit en ervaring van de toppers.
Reply
centre court Wrote:Ik zie tegenwoordig ook weinig echte verrassingen meer. De echte grote jongens laten zich niet meer de kaas van het brood eten in de vroege rondes.
Los van de vraag of dat daadwerkelijk zo is, dat was vroeger toch ook niet zo?
Reply
Youzhny breakt terug naar 4-4 en de game erop mist Phau een 15-40. Grr.
Reply

Forum Jump: