Threads: 131
veel plezier daar.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 328
Danke!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Threads: 131
kut chardy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 31
Ferrer stond een dubbele break achter maar gaat nu als een trein
Threads: 97
buurs Wrote:Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Ad Wim Wrote:Chardy al 3 bps gemist. Nogmaals, heel gek dat Giraldo niet vaker gekozen is...
net als F. Mayer of niet... Origineel man, als je de hele tijd 1 uitspraak blijft terug halen. Wees dan ook een vent en zeg het ook als ik wel een goede uitspraak heb gedaan of als je zelf weer eens een foute uitspraak doet. Maar ja, jij en vent...
En dan nog, Mayer was iig een betere keus dan Malisse.
en giraldo verliest de 1e set :lol:
jouw goede uitspraken over een jaar zijn op 1 hand te tellen.
mayer was idd beter dan malisse, maar minder dan gulbis, odesnik, nieminen, fish, blake, chela, ferrero, martin, cuevas....
zomaar een paar namen. Dat is ook gewoon selectief lezen, want je hebt het nooit over juiste uitspraken van mij.
En dan nog, ik heb niet gezegd dat Giraldo en Mayer ver gingen komen, het leken me alleen logische keuzes in DB, gezien hun loting en vorm. Ik snap niet waarom Fish, Blake, Malisse etc. wel zo vaak gekozen zijn, maar die jongens niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 21
Cuevas van *5-2 naar 5-6. :lol:
Break 'm nog een keer David!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Cuevas moet dus winnen, gaat weer lekker. Zo zitten er toch wel weer een hoop dingen tegen deze week...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 328
Wat doet Cuevas nou. Hij maakt 40-30 en gaat 2x met zijn racket tegen het hek gooien
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Ad Wim Wrote:Cuevas moet dus winnen, gaat weer lekker. Zo zitten er toch wel weer een hoop dingen tegen deze week...
Tsja, Ferrer blijft een koning vanuit achterstand. Geniet ervan zou ik zeggen!
Jaaaaaaa van 2-5 naar 7-5. Wat een held!
Ferrer is ook een held, prachtig dat ie weer in vorm is. Is ook gewoon stom dat ik hem niet heb gekozen, eigen schuld, maar ik had toch wel iets meer verwacht van Bellucci.
Is er gewoon een stream van court 2? :o
Waarom gaan ze niet verder?
Threads: 67
 gelukkig heb ik al veel bier op! Wat een ongelooflijke kneus is pablo. Man man man. Mooie dropstaaf. Stop met tennissen joh. Geef aub op nu!
He i’m back, koploper FTM 2018!
mindlight Wrote:Jaja, mooi man!
Ik zie niets bij Atdhe. Waar kan ik 'm vinden?
Haggie Wrote: gelukkig heb ik al veel bier op! Wat een ongelooflijke kneus is pablo. Man man man. Mooie dropstaaf. Stop met tennissen joh. Geef aub op nu! Je hebt Chardy al man, fantastische overwinning!
Geen beste stream trouwens...
Stream op betfair is super hoor!
centre court Wrote:mindlight Wrote:Jaja, mooi man!
Ik zie niets bij Atdhe. Waar kan ik 'm vinden? Ik heb deze, maar die is vrij onduidelijk:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.fromsport.com/video-186384.html">http://www.fromsport.com/video-186384.html</a><!-- m -->
Betfair ook court 2 joh? Wow!
Pablo werkt een 15-40 weg, hup nou dan!
Tnx Ad. Ik kan 't er wel mee doen zo. Ferrer mist meteen 2 bps voor de beslissing. Ga wel door dan.
Hmm, zo goed vind ik die van Betfair niet. Vergeleken met Dubai is ie zelfs heel slecht.
Vergeleken met wat ik normaal gesproken aan streams mag aanschouwen van Z-A toernooien, en dan met name de buitenbanen (als die er al zijn), is dit een superstream.
Hup Haase! Dat ga ik helaas niet meer meemaken, ga maar eens een keer vroeg naar bed.
Cuevas werkt maar weer eens een bp weg, al was dit meer de fout van Ferrer.
mindlight Wrote:Vergeleken met wat ik normaal gesproken aan streams mag aanschouwen van Z-A toernooien, en dan met name de buitenbanen (als die er al zijn), is dit een superstream. Misschien ligt het aan mij, maar ik kan die bal echt niet volgen hoor. Ik zag gisteren een stream van CC en die was een stuk duidelijker.
Serieus? Ik kan het prima zien, al maakt het zon/schaduw element het soms wat lastig.
Als ze een beetje doorslaan, zie ik het niet meer nee. Laat staan waar ie stuitert. In Dubai kan ik gewoon scheidsen, zo goed kan ik zien waar ie stuitert.
|