The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WK 2010
Het niveau van de scheidsrechters vind ik eigenlijk best wel goed. Die argentijn floot bij NL-JAP ook wel ok.

Europsese scheidsrechters zijn in de regelmaat wel ok, die fransman van gister niet. Ik Heb de echte missers van de scheidsrechters uit Mali, Guatamala en de Sychellen nog niet gezien....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:half met zijn arm en half met zijn borst mee. Vooral dat laatste zie je tientallen keren tijdens een wedstrijd en wordt er niet voor gefloten

dit is echt ongelooflijk gelul. dit zie je niet 10tallen keren per wedstrijd en dit is gewoon strafbaar hands, waar het ook gebeurt op het veld.

Als je dat niet ziet, dan ben je zelf ook een blinde aap en heb je blijkbaar zelf nooit op het veld gevoetbald. Als er een hoge bal aangenomen wordt op de borst, iets wat tientallen keren gebeurt tijdens een wedstrijd, wordt er praktisch altijd een arm en vaak twee armen gebruikt om de bal OF te drukken OF beter op te kunnen vangen. Dat het strafbaar hands is klopt, maar het is vaak lastig te zien en het wordt daardoor te weinig bestraft.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Als je dat niet ziet, dan ben je zelf ook een blinde aap en heb je blijkbaar zelf nooit op het veld gevoetbald.

zo, ik hoop dat je zelf wel onder de indruk betn van dit argument. Undecided

ja, ik heb heel lang en heel vaak gevoetbald en ik kijk ook heel veel voetbal, maar dit zie je zelden, zeker niet meerdere malen per wedstrijd en als iemand het doet wordt het afgefloten. als het niet afgefloten wordt is het een fout. als je nog meer zielige argumenten hebt dan hoor ik dat graag. kan ik nog even lachen.

Quote:Als er een hoge bal aangenomen wordt op de borst, iets wat tientallen keren gebeurt tijdens een wedstrijd, wordt er praktisch altijd een arm en vaak twee armen gebruikt om de bal OF te drukken OF beter op te kunnen vangen.

op jouw niveau misschien, kijk jij de wedstrijd nederland-japan maar terug, zeker weten dat het niet gebeurd is. gisteren zag je drogba trouwens een bal aannemen op de borst zoals het hoort.

verder geen enkele handsbal gezien.

Quote:Dat het strafbaar hands is klopt, maar het is vaak lastig te zien en het wordt daardoor te weinig bestraft.

werkelijk, je lult maar wat in de ruimte.
Reply
Ben het hier, voor de verandering, volledig eens met Waf!
Dit was gewoon 2x strafbaar hands. 1e keer plukt ie de bal gewoon uit de lucht met de hand, daarna neemt ie m met de bovenarm mee. Bovenarm = arm = hands...
Die bal van Drogba was vooral in slowmotion erg gaaf om te zien. Perfecte aanname op de borst. Grappig ook hoe hij letterlijk echt door de Braziliaanse verdediging wandelde. Notworthy
Brazilie is goed maar kan ook erg makkelijk haperen. Als er kort gedekt wordt en druk op de verdediging gezet wordt zie ik ze ook zo onderuit gaan tegen een Spanje of Chili (die hebben al eens van Braz gewonnen dit jaar).

Overigens heb ik ook mijn twijfels over die salonremise van Uru-Mex. Als ik erover nadenk heeft Fra nog best kansen om door te gaan. Als Uru wint van Mex met 2-0 (geen rare uitslag) en Fra wint met 2-0 van ZAf (ook geen rare uitslag) is Uru door en Mex en Fra allebei op 4 punten met doelsaldo +0. Mex heeft dan 1 doelpunt meer voor dus zou doorgaan. Oftewel: Fra moet 3-0 winnen in die case. Ook best nog wel mogelijk (door deze opstand kan de motivatie óf enorm in elkaar klappen óf juist buiten proporties toenemen)...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Bredanaar Wrote::eeeek: Krijg ik nu ineens te horen dat gele kaarten pas na de kwartfinales worden kwijtgescholden. Om te voorkomen dat goede spelers hierdoor de (halve) finale kunnen missen. :o
Nou de halve finales kunnen ze dan volgens mij toch alsnog missen, als een speler in de kwartfinale (de 5e wedstrijd) zijn 2e geel krijgt. Ik vind het een waardeloze beslissing om de regel dat gele kaarten na de poulefase worden kwijtgescholden te veranderen.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=109685">http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=109685</a><!-- m -->

edit: nu ik dit goed lees is het pas echt ingewikkeld: gele kaarten worden na de kwartfinale kwijtgescholden, maar een 2e gele kaart IN de kwartfinale heeft geen schorsing tot gevolg. Dan is de kwartfinale op het gebied van gele kaarten dus een 'gratis' ronde? Wat een krom gedoe. :eeeek:

heb eindelijk het officiele bericht van de fifa gevonden:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.fifa.com/worldcup/news/newsid=1250070/index.html?cid=rssfeed&att=">http://www.fifa.com/worldcup/news/newsi ... sfeed&att=</a><!-- m --> . Toch na de kwartfinale dus.

staat echter niks over die 'gratis' ronde. Blijft een vaag verwarrend verhaal.
Reply
[Image: 2eedg8l.jpg]

Undecided
Reply
Wat is hier zo leuk aan? Zal wel weer aan mij liggen, maar ik kan hier echt niet om lachen.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Wat is hier zo leuk aan? Zal wel weer aan mij liggen, maar ik kan hier echt niet om lachen.

dat ligt idd aan jou. ik kan me trouwens niet herinneren dat jij ooit een grap gemaakt hebt hier.

maar goed, ik houd echt tranen in mijn ogen van het lachen bij zo'n filmpje. sorry hoor, ouwe zuurpruim.

er was eens een keer zo'n gifje van een pinguin die in een wak liep. kan hem niet meer vinden, maar dan kom ik ook niet meer bij.
Reply
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Wat is hier zo leuk aan? Zal wel weer aan mij liggen, maar ik kan hier echt niet om lachen.

dat ligt idd aan jou. ik kan me trouwens niet herinneren dat jij ooit een grap gemaakt hebt hier.

maar goed, ik houd echt tranen in mijn ogen van het lachen bij zo'n filmpje. sorry hoor, ouwe zuurpruim.

er was eens een keer zo'n gifje van een pinguin die in een wak liep. kan hem niet meer vinden, maar dan kom ik ook niet meer bij.

Misschien dat het dan aan mijn browser ligt maar ik zie hier alleen maar een stilstaand plaatje van Frank de Boer?

Overigens vindt ik het een prachtig duo Bert en Frank. Zoals Frank de Boer tekeer gaat en Bert soms zo rustig op de Bank zit. Wel apart dat Frank veel aan coaching langs het veld doet, zou daar tijdens de wedstrijden toch eigenlijk de BC verwachten. En waarom Cocu niet tijdens de wedstrijden? Mag er maar 1 assistent mee-coachen?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Misschien dat het dan aan mijn browser ligt maar ik zie hier alleen maar een stilstaand plaatje van Frank de Boer?

oh, daar heb ik geen verstand van...

ik denk dat hij bij berend ook stilstaat en dat hij hem daarom niet leuk vindt. :negerwaf:
Reply
waf Wrote:ik kan me trouwens niet herinneren dat jij ooit een grap gemaakt hebt hier.

Ik wel, het is blijkbaar te lang geleden, ik kan het niet meer terug vinden, maar het had iets met buffel en fiets te maken. Maar misschien was het nog op een ouder forum en postte ik toen nog onder de naam Boris Boef.
May The Schwartz Be With You
Reply
waf Wrote:ik denk dat hij bij berend ook stilstaat en dat hij hem daarom niet leuk vindt. :negerwaf:

Hij staat bij mij niet stil.


En bedoel je deze? Die vind ik wel erg geestig.
[Image: Pinguin.gif]
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:ik kan het niet meer terug vinden, maar het had iets met buffel en fiets te maken.

ik vind hem nu al hilarisch!

dit was die pinguin idd. ik dacht dat ik er een kende zonder dat hij een duwtje kreeg. gewoon lopen en dan boem. heeerlijk.
Reply
waf Wrote:ik vind hem nu al hilarisch!

Jij weet het blijkbaar niet meer, ik weet nog wel precies hoe hij was, maar ik zal er verder niet over doorzeuren. Wel nog dit, ben je ook de foto-onderschriftenquizz die er ooit geweest is, vergeten?
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:ik vind hem nu al hilarisch!

Jij weet het blijkbaar niet meer, ik weet nog wel precies hoe hij was, maar ik zal er verder niet over doorzeuren. Wel nog dit, ben je ook de foto-onderschriftenquizz die er ooit geweest is, vergeten?

als ik het niet meer weet kan het niet veel bijzonders zijn geweest.

die quiz herinner ik me. daar was bumme heeeeeel goed in!
Reply
Ik kan hier geen beelden zien, maar droogt Portugal Noord-Korea nou af of speelt dit Noord-Korea niet zo goed als tegen Brazilie?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Ik kan hier geen beelden zien, maar droogt Portugal Noord-Korea nou af of speelt dit Noord-Korea niet zo goed als tegen Brazilie?

of beide?

djeez, 7-0. waarom is deze wedstrijd om 13.30 uur op maandag?

ik vraag me af hoe dit gevallen is, nu het live werd uitgezonden in korea. anders dan de 1-0 winst op brasil...

http://www.youtube.com/watch?v=Rhl51IhUzQs
Reply
wat een onzin rode kaart voor de Zwitsers
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Waf, de wedstrijd werd wel uitgezonden maar een dag later zodat er gescreend kon worden op zaken die de Republiek kwaad konden doen. Het feit dat er verloren is zal dus gewoon zijn uitgezonden.
Ook deze match zal morgen waarschijnlijk uitgezonden worden alleen dan met wat meer nadruk op heo erg de Koreanen gestreden hebben tegen de Brazilianen, hoe moe ze zijn, dat de Portugezen ze wakker hebben gehouden, dat de coach omgekocht is (doodschieten die man!)...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
ik dacht dat die zuid amerikanen schwalbe koningen waren maar die zwitsers kunnen er ook wat van zeg...
The great old Ludwig von...
Reply
Wat is de verwachting van vandaag? Wel of geen salonremise? Of zullen de zuid-amerikanen lekker ballen en aan het eind stomtoevallig ineens op 1-1 zijn blijven steken?
Mexico geeft nog netjes via de pers aan er vol voor te willen gaan maar ja... Ik kan me ook voorstellen dat Mexico Argentinie wil ontlopen en dus 1e in de poule wil worden maar zullen ze het risico willen lopen op uitschakeling? Frankrijk zal echt wel wat willen laten zien tegen het gastland dus een 3-0 zit er wel in... Ik heb zo mijn twijfels bij de sportieve intenties van beide teams (logisch ook!)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
misschien vindt berend deze wel leuk?

[Image: 1277118347boobvuvuzela.gif]
Reply
Dat Chili gaat de deksel op de neus krijgen voor het missen van al die kansen gister. Zwitzerland wint en Chili zelf verliest van Spanje waardoor het eruit ligt. Ieder goal die ze gister hadden gemaakt, had in het onderling doelsaldo met de Zwiters dubbel geteld. Wat een kansen zeg....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Kan alle kanten opgaan. Als Chili met 1-0 verliest van Spanje en Zwitserland wint met 1-0 van Honduras dan is Chili gewoon door...
Chili gata wel verliezen maar niet met grote cijfers en ik zie Zwitserland nog niet met grote cijfers winnen van Honduras met die verdedigende instelling van ze
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Dat is idd de enige optie, zelfde resultaat Spanje en Zwitserland. Maar als Spanje met 2 goals verschil wint is het al klaar volgens mij. Als Chili met 1 goal verschil verliest en de Zwitsers winnen met 2 goals verschil idem. Of Chili Spanje dan toch gelijk en er dan uit vliegen of dat dan ze Zwitsers ook gelijk spelen in nde laatste minuut ofzo. Spannende poule!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
zwitserland wint niet van hondenras.
Reply
Spanje wint niet van Chili.
Frankrijk wint niet van Zuid Afrika.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
De vraag: Komt de klap/slaande beweging van Villa in de grote UEFA/FIFA-doofpot of volgt er nog een onderzoek o.b.v. tv-beelden? :-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:zwitserland wint niet van hondenras.

Dat denk en hoop ik ook. Spanje en Chili door!
Reply
Au revoir!

20' 1-0 Khumalo
25' Gourcuff rood
45' Ontslag Domenech :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: