The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WK 2010
Lekker voor ze. Als er 1 land is die ik dit gun zijn 't die akelige chauvinisten wel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
37' Mphela 2-0
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
centre court Wrote:Lekker voor ze. Als er 1 land is die ik dit gun zijn 't die akelige chauvinisten wel.

Beaam! Ze hadden wat mij betreft niet eens mee mogen doen.
Wegwezen, en snel!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Wat geven die Nigerianen het toch weg in deze poule. Ongecontroleerde idioten
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Wat geven die Nigerianen het toch weg in deze poule. Ongecontroleerde idioten

niet normaal idd. als je dan weet dan je moet winnen...

gold ook voor die grieken trouwens. op een gegeven moment moet je toch wel alles of niets gaan spelen? :roll:
Reply
Wat dacht je van die Zuid-Afrikaners? Goed commentaar gisterenavond: je staat 2-0 voor tegen 10 man die met 1 spits spelen. Achterin speel je met 4 verdedigers en minimaal 2 verdedigende middenvelders... En dan haal je een aanvaller eruit voor een middenvelder... ](*,) ](*,) Koekoek!!! Wilden die Afrikaners niet door soms?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7B2LPxggvqY&feature=player_embedded[/youtube]
Reply
wat een heerlijke thriller; vs-algerije
=D>
The great old Ludwig von...
Reply
Als ik Duitsland was zou ik in de laatste seconde de gelijkmaker kado geven. Als de standen zo blijven is Uruguay, Zuid-Korea, VS of Ghana halve finalist. Dead Overigens wel de halve finalist die NL dan zal treffen als we Italië en Brazilië ff naar huis sturen. =D>

Als Duitsland de poule wel wint moeten ze via Engeland en Argentinië in de halve finale zien te komen. 10x zwaarder dan gewoon lekker 2e worden in de poule.

Heb jij nog 50 euro op Uruguay gezet Gitter? :p
Reply
En weer zo'n ongecontroleerd kut land dat ik in de achtste finale heb dat het vernaggeld ](*,)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
ik heb servie in de halve finale gegokt. weg poule. :razz:
Reply
Same here Waf! Enige mazzel is dat ik via VI meedoe en daar kun je los van je poulevoorspellingen nog wel de 1/8e finales als nieuwe ronde invullen.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Quote:Heb jij nog 50 euro op Uruguay gezet Gitter?

helaas niet. Toen ik er gled op wilde zetten, was de eerste wedstrijd bezig en was de weddenschap voor de winnaar tijdelijk afgesloten...
Was toen nog 100x je inzet, nu nog maar 20... (Italie en Portugal staan nu lager genoteerd Smile)
The great old Ludwig von...
Reply
Peter Wrote:Als ik Duitsland was zou ik in de laatste seconde de gelijkmaker kado geven. Als de standen zo blijven is Uruguay, Zuid-Korea, VS of Ghana halve finalist. Dead Overigens wel de halve finalist die NL dan zal treffen als we Italië en Brazilië ff naar huis sturen. =D>

Als Duitsland de poule wel wint moeten ze via Engeland en Argentinië in de halve finale zien te komen. 10x zwaarder dan gewoon lekker 2e worden in de poule.

Heb jij nog 50 euro op Uruguay gezet Gitter? :p

Dat zat ik ook te denken. Is dat gewoon 'not done' of zien ze niet dat het schema helemaal openligt daar? Of denken ze allemaal net als die 'analisten' hier op tv: "Als je wereldkampioen wilt worden, moet je iedereen verslaan". Yeah right.

Laatste minuut was het volstrekt veilig leek mij; met Australie op 4 punten en Servie op 3. Hadden er 2 goals van Servie moeten vallen in 1 minuut of 5 van Australie.
Reply
volgens mij is het meer dat je helemaal in de knoop komt als je zo gaat denken. je geeft nooit een doelpunt weg. duitsland krijgt nu argentinie in de kwartfinale, ander in de halve finale. ze moeten ze toch verslaan. het is toch ook een prima vooruitzicht als je halve finale minder zwaar is? je weet nooit wat beter is, maar ik sluit niet uit dat het in de volgende ronde makkelijker tegen engeland is dan tegen de vs.

echt kut van servie, ik dacht die hebben de halve finale makkelijk binnen. tering pantelfiets. buitenspel en over. teringsscheids ook.

maar goed, dan maar hopen op een anderoutsider die niemand heeft in de poule.
Reply
Fifa is tevreden over de scheidsrechters. Het is echter gewoon drama zo nu en dan. Te balachelijk voor woorden dat er scheidsrechters op een WK aanwezig zijn die er echt weinig van kunnen. Daarnaast ook aantal betere scheidsrechters die redelijke 'ongelukkig' zijn.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Fifa is tevreden over de scheidsrechters. Het is echter gewoon drama zo nu en dan. Te balachelijk voor woorden dat er scheidsrechters op een WK aanwezig zijn die er echt weinig van kunnen. Daarnaast ook aantal betere scheidsrechters die redelijke 'ongelukkig' zijn.

ik vind het buitenspel wel goed gaan hoor. er zitten wel wat foutjes tussen, maar dat zijn meestal doelpunten, dus bij twijfel niet vlaggen.

gisteren bij duitsland, die ozil die niet werd teruggefloten voor buitenspel. vond ik toch knap gezien.

die ozil trouwens, vind ik een openbaring. ik had nog nooit wat hem gehoord, maar echt een prima spelert.
Reply
waf Wrote:volgens mij is het meer dat je helemaal in de knoop komt als je zo gaat denken. je geeft nooit een doelpunt weg. duitsland krijgt nu argentinie in de kwartfinale, ander in de halve finale. ze moeten ze toch verslaan. het is toch ook een prima vooruitzicht als je halve finale minder zwaar is? je weet nooit wat beter is, maar ik sluit niet uit dat het in de volgende ronde makkelijker tegen engeland is dan tegen de vs.

Als je goed voorbereid bent, dan ken je de scenario's. Jij kent het schema niet helemaal denk ik?

Ghana krijgt nu USA, dan Uruguay/Zuid-Korea, dan Brazilie/Nederland/Italie/Chili?

Duitsland krijgt nu Engeland en dan Mexico/Argentinie en dan Paraguay/Denemarken/Spanje/Portugal

Overigens is de SF tegenstander nog niet zeker, maar zo voorzie ik het.
Met name de route tot de SF is aanmerkelijk minder gevaarlijk.
Reply
_Tampie Wrote:
waf Wrote:volgens mij is het meer dat je helemaal in de knoop komt als je zo gaat denken. je geeft nooit een doelpunt weg. duitsland krijgt nu argentinie in de kwartfinale, ander in de halve finale. ze moeten ze toch verslaan. het is toch ook een prima vooruitzicht als je halve finale minder zwaar is? je weet nooit wat beter is, maar ik sluit niet uit dat het in de volgende ronde makkelijker tegen engeland is dan tegen de vs.

Als je goed voorbereid bent, dan ken je de scenario's. Jij kent het schema niet helemaal denk ik?

Ghana krijgt nu USA, dan Uruguay/Zuid-Korea, dan Brazilie/Nederland/Italie/Chili?

Duitsland krijgt nu Engeland en dan Mexico/Argentinie en dan Paraguay/Denemarken/Spanje/Portugal

Overigens is de SF tegenstander nog niet zeker, maar zo voorzie ik het.
Met name de route tot de SF is aanmerkelijk minder gevaarlijk.

die semis had ik verkeerd om idd.

maar je blijft in de knoop geraken. wat is nou gevaarlijker of minder gevaarlijk?

wij weten vandaag tegen wie we moeten voordat we spelen. wat wil je liever, paraguay of italie? ik zou het echt niet weten, maar als we dan al uitgeschakeld worden, dan liever door italie zou ik zeggen. dan in de kwart brasil, die kun je ook beter dan hebben, dan hebben we een relatief makkelijke semi. en dan hebben we ook nog de plaats waar we spelen. nederland heeft op hoogte getraind en wil liever de route van de nummer 1 van de poule.

ik weet het allemaa niet. je kan naar elke conclusie toe redeneren. gewoon de wedstrijden spelen en niet proberen de route te sturen.

en dan kom je bij het aloude moraal: de laatste 4 wedstrijden moet je iedereen verslaan om werelkampioen te worden en als je dat niet doet verdien je het niet. :razz:
Reply
waf Wrote:en dan kom je bij het aloude moraal: de laatste 4 wedstrijden moet je iedereen verslaan om werelkampioen te worden en als je dat niet doet verdien je het niet. :razz:

Dit vind ik dus onzin (maar jij volgens mij ook). De laatste 4 wedstrijden moet je 4 tegenstanders verslaan om wereldkampioen te worden, en wel de 4 die je tegenkomt. Als daar 2 'makkies' bij zitten, dan heb je dus meer kans om wereldkampioen te worden. En als we eruit vliegen, dan vliegen we eruit en of dat tegen Brazilie is of tegen Chili dat maakt me niet veel uit. Als we wereldkampioen worden door tegen Nieuw-Zeeland, Chili, USA en Mexico te winnen dan ben je net zo wereldkampioen als tegen Italie, Brazilie, Duitsland en Spanje te hebben gewonnen.

Wat de rest betreft; als bondscoach zou ik er wel voor zorgen dat de scenario's duidelijk zijn; nu neem ik alleen tegenstanders mee maar locaties is wat anders maar zeker relevant. Maar wellicht heeft Low er ook voor gekozen de route niet te sturen.

Kan ook zijn dat zijn overwegingen en inschattingen anders zijn. Hij wil winnen, en denkt via Engeland-Argentinie-Spanje-Brazilie meer kans te maken dan via USA-Uruguay-Brazilie-Spanje.

Dat (USA, dan Uruguay/Zuid-Korea) gemakkelijker is dan (Engeland en dan Mexico/Argentinie) is ook nergens mee te bewijzen. Fifa-ranking stelt niets voor, dus ben je puur op meningen aangewezen.
Reply
2e tel niet dus (ook) ik sluit bij me bij onderstaande aan... Gas erop en gaan met die banaan.

Quote:Van Persie wil zware tegenstander in tweede ronde
Uitgegeven: 24 juni 2010 11:35
Laatst gewijzigd: 24 juni 2010 11:35

AMSTERDAM - Wanneer het Nederlands elftal vanavond aftrapt tegen Kameroen kent het de eindstand al in groep F, de poule waar de tegenstander voor de achtste finales uit komt. Met opzet tweede worden is voor Robin van Persie echter geen optie.

© AFP“Een echte topsporter zal nooit zeggen dat het beter is om tweede de worden, of bewust op een gelijkspel spelen,” vertelt de aanvaller tegenover De Volkskrant.

“Gevoelsmatig speel ik liever goed tegen een zware tegenstander dan dat ik half werk aflever en op papier een zogenaamd mindere ploeg tegenkom,” vervolgt hij.

“Je moet het nemen zoals het komt. Als je wereldkampioen wilt worden, moet je toch ook een keer langs Brazilië of Spanje. Nederland is trouwens niet in de positie om te kiezen.”
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Idd vol er tegen aan. Stel je voor dat ze 2e willen worden en dat dan uiteindelijk niet worden omdat Japan en Denemarken gelijk hebben gespeeld....

Gewoon een goed gevoel over houden aan deze pot en dan gaan vlammen in de KO fase....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Gaat goed tot nu toe met de regerend wereldkampioen :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Dat zou geweldig zijn als Slowakije 2e wordt in de poule.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kolere, wat een kans voor die Stoch!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Nou, zeg dat wel. Laat die Slowaken er eens een counter inschieten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hop 2-0!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En klaar is Italia! ARRIVEDERCI! Undecided
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Iedereen dronken? Matige pot, maar wel het resultaat.
Bij die 2e goal deed Robben trouwens AL-LES fout: de aanname, het naar buiten draaien ipv naar binnen, het NIET passen naar Elia OF naar Klunzelaar en dan het niet binnen schieten van de bal. Weer dat irritante oogklepperige EGO-gedrag. Gelukkig liep KJH goed mee en drukt hij beheerst af. :beerbros:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Hmm het wordt wel met de wedstrijd minder. Na de 1e 2 wedstrijden had ik echt nog steeds een goed gevoel over écht ver komen maar na vandaag ben ik toch een stuk pessimistischer geworden. Maar goed, 3 uit 3, 1 goal tegen (pingel) en slowakije in de 8e en heel eventueel URU/ZKO/GHA/USA in de halve. Alleen die kwart hé Confused
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: