The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Monte-Carlo 2011
There's only one Andy Murray,
One Andy Murray,
Walking along singing a song,
Walking in a Murray wonderland...
Reply
Kom eens op Ferrer!
Reply
Ferrer begon slecht, maar daarna 5 games op rij in 1e set
Reply
Precies, lijkt NID.
Reply
Tuurlijk Beest ! \Big Grin/ Hakkuh :yeah: :eten:
NID :-({|=
Reply
Ik geloof haast niet dat ik dit zelf zeg, maar Murray speelt goed zeg. Leuke wedstrijd!
Reply
Finale-waardig deze partij. Nu Murray die zijn break bestendigt met een game van ruim 19 minuten.
Reply
Ja top wedstrijd =D> ...dit is een andere Murray dan degene die van de baan werd getikt door Young en Bogomolov :roll:
Reply
Precies, hij speelt gewoon super goed. Wel blijven zijn maniertjes tenenkrommend:
- Vooraf de partij laten uitstellen omdat hij langs de dokter moet (er blijkt nu wel dat er niets aan de hand is met die ellebogen)
- Dat gescheld en getier bij ieder verloren punt, en gebrek aan sportiviteit
Reply
Dubbele break Murray :eeeek:
Bizar dat Murray een dropshot slaat die zelfs voor Nadal onhaalbaar blijkt.
Reply
En Murray breakt Nadal voor de derde keer op rij, op love ditmaal. Waar is Buursje?
Reply
Set Murray, 6-2 :eeeek:
Reply
:eeeek: :eeeek:
Reply
mindlight Wrote:En Murray breakt Nadal voor de derde keer op rij, op love ditmaal. Waar is Buursje?

Ja waar is Buurs om zijn held de koning aan te moedigen? [gay]
Reply
Dubbele break Rafa 4-0 =D>
Reply
1 rebreak.
Reply
ik maak me zorgen voor morgen. Nadal erg matig.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Eerste twee sets waren erg leuk, derde een anti-climax. Mooie finale!
Reply
En Nadal wél sportief zeg! =D>
Reply
Beest! Als ik het zo hoor, heeft ie morgen prima kans.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Rafa geeft dit jaar toch wel veel terrein prijs. Geef Beest morgen zeker kansen.
Reply
Zit nog even Beest te kijken van gisteren, maar wat fantastisch voor die jongen. Erg zijn weinig spelers die ik sympathieker en leuker om naar te kijken vind dan hij. Het is hem zo gegund! Laat hem ook maar stunten vandaag!

En ik hoor ook dat Murray bijna niet eens kwam opdagen omdat ie een elleboogblessure had. Toch leip dat ie dan zo partij kan geven...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En waarom zou het ook niet? Beest minder games weggegeven dan Nadal tot nu toe dit toernooi, dat is heel zeldzaam. Nadal is iig niet de Nadal van vorig jaar. Beest zal alleen wel boven zichzelf uit moeten stijgen.

Wel klote dat de finale precies tegelijk is met Ajax.
Reply
Ik mag Ferrer inmiddels ook wel weer. Een seizoen of 2-3 geleden presteerde hij niets en leek ook het vuurtje uit te zijn. Maargoed, poseren met Buurs is ook geen kattepis natuurlijk. Hij heeft het nu weer goed opgepakt en nu is het inderdaad wel weer leuk om te zien.

Murray had inderdaad last (of althans, hij dekte zich goed in), vandaar ook dat die partij later begon. Nadal was absoluut niet op topniveau, maar Murray speelde dan ook wel erg goed. Ferrer zal vandaag nog boven dat niveau uit moeten komen, en dat zie ik niet gebeuren eigenlijk, al zou het zeer gunstig zijn.
Reply
Murray speelde maar 1 set goed, toch?
En hij was dus ook niet topfit. Nadal gaf zelf ook toe dat ie niet goed speelde.
Bovendien lijkt Beest me, als ie goed speelt, beter dan een goed spelende Murray op gravel.

Het zal wel niet, maar ik heb er een goed gevoel over op een of andere manier.
Reply
Nou, 1,5 set zou ik zeggen, einde set 1 ook al wel goed. En ik heb Murray dit nog nooit zien presteren op gravel, moet zien dat Ferrer het niveau van set 2 haalt. Uiteraard hoop ik dat jouw gevoel correct is.
Reply
Ik zou trouwens voor Ajax kiezen, zeer vermakelijk!
Reply
Inderdaad.
Reply
zeker!
Reply
Ik vond het een leuk potje, NEC had het de eerste 20 minuten wel af mogen maken, en Ajax kwam er daarna iets beter in. Beetje een PSV-overwinning, maar daar malen ze geloof ik niet meer om in Amsterdam.
Reply

Forum Jump: