The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Winston-Salem
Mooi zo, Russell eruit. Nu nog even Golubev winnen van Stakhovsky en ik pak dze week toch mooi even 5 punten op Tampie.
Reply
Kut, Russell eruit. Maar als Golubev gewoon verliest van Stakhovsky pak ik deze week toch mooi even 5 punten op andre.
Reply
Tursu verliest van fucking Darcis, gaat het weer zó'n week worden?
Reply
Haase is lekker bezig zo lijkt het, toch niet zo makkelijk tegen een thuisspelende Blake, hoe oud hij ook is.
Reply
Ad Wim Wrote:Zelfde team als de koploper, ik begin het te leren.

De koploper is aan het choken, dus dat valt wel mee :wink: .
Reply
Grigor =D>
Reply
Sela mist trouwens een sp op 6-5* A-40. :x
Reply
Anderson trekt zich terug.

Extra kansen voor Haase!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En drie tellen later staat het 6-7 0-2*. :x
Reply
Blake cry
Wel mooi voor Haase.

Voor de rest gaat het vrij aardig volgens mij. Young, Kamke, Tursunov en Anderson eruit is prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Anderson twittert net dat ie in een aardbeving zat. Zou ie zich daarom teruggetrokken hebben?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Anderson trekt zich terug.

Extra kansen voor Haase!

in de vorm waar haase op dit moment in verkeerd moeten Harrison, Dimitrov/Dolgo, Davy te doen zijn voor een nieuwe finale plek Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Niks Harrison, Duclos wordt het.
Reply
Toch wel een tik die Tampie uitdeelt vanavond.
Reply
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Anderson trekt zich terug.

Extra kansen voor Haase!

in de vorm waar haase op dit moment in verkeerd moeten Harrison, Dimitrov/Dolgo, Davy te doen zijn voor een nieuwe finale plek Icon_twisted
Onderin kan iedereen daar de finale halen, muv Duclos en Andreev misschien, maar voor de rest iedereen.
Reply
Andreev wint twee keer overtuigend dus ook hij kan de finale halen. Ga er toch echt vanuit dat Davy deze kans aangrijpt om weer naar de top-10 te klimmen.

Stuntje van Darcis tegen Baghdatis zou uitstekend zijn.
Reply
Tuurlijk Anderson, heb je het schema helemaal open liggen, kom je niet opdagen ](*,)
Reply
Scholten! Wrote:Tuurlijk Anderson, heb je het schema helemaal open liggen, kom je niet opdagen ](*,)

Dacht dat jij niet meer fanatiek was?
Reply
Davy wordt er voorlopig vrij gladjes afgetikt door Stakhy. Hopelijk houdt hij dat vol.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
*5-4 Stakhy. Geen grapjes kerel.
Reply
Stakhy wint en Benne in set 2 en 3 on fire. 6-1 *1-0 daarin.
Reply
gaat weer uitstekend!!
Reply
Als Roddick het toernooi wint, en Isner de SF haalt, zijn de kansen op goud voor Ad en mij aanzienlijk, valt me op.
Reply
Bagha voor toernooiwinst please.
Reply
Davy, Andreev en Dimitrov eruit, prima.
Reply
_Tampie Wrote:Als Roddick het toernooi wint, en Isner de SF haalt, zijn de kansen op goud voor Ad en mij aanzienlijk, valt me op.
Het wisselt nogal, gisteren was je nog aan het choken.
Reply
Pfff Davydenko...Wat ben jij ver teruggezakt zeg!
Reply
Idd. In het begin was hij nog een mustpick voor dit geld, maar zo langzamerhand is het gewoon weggegooid geld!
Reply
Het gekke is ook dat ie de ene dag dik van iemand wint, en de volgende dag dik verliest. Vorige week won ie ook nog dik van Stakh...
Reply
Als er iemand is die maar beter kan stoppen is Davy het wel.
Reply

Forum Jump: