The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

PSV-Ajax
Marcelo is idd een lachertje. Ik snap ook niet ze die blijven opstellen. Manolev heb ik me trouwens ook weer over zitten verbazen. Die gast is echt slecht.

Sigtorson was slim, maar was wel gewoon een duw met de arm waardoor marcelo die in de lucht is uit balans wordt gebracht. Maar goed schijnbaar had Kuipers daarvoor ook al kunnen fluiten voor een overtreding van Manolev.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
slim duwtje dus van sigtorson. ach, wat mij betreeft valt dat weg tegen de pingel, daar zit voor mij ook iets onterechts in.
Reply
Ekslem Wrote:Marcelo is idd een lachertje. Ik snap ook niet ze die blijven opstellen. Manolev heb ik me trouwens ook weer over zitten verbazen. Die gast is echt slecht.

Sigtorson was slim, maar was wel gewoon een duw met de arm waardoor marcelo die in de lucht is uit balans wordt gebracht. Maar goed schijnbaar had Kuipers daarvoor ook al kunnen fluiten voor een overtreding van Manolev.

Over dat laatste hoor je ook niemand meer, ook vreemd. Hij raakt hem niet per ongeluk, vreemde actie.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
KUn je niet bewijzen, maar ik zeg gewoon onkunde. Gelukkig was Boerrigetr ook niet in top vorm.
Reply
Ik heb hem nog eens teruggekeken. Vind het geen onkunde, is gewoon slaan in het gezicht en een rode kaart.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.voetbalgoal.com/14709-Goal__PSV___Ajax_1_1_Sigthorsson-filmpjes.html">http://www.voetbalgoal.com/14709-Goal__ ... mpjes.html</a><!-- m --> (na 2 en 37 seconden)

Op het einde van het filmpje is ook beter te zien wat er gebeurt in het duel tussen Sigthorsson en Marcelo. Het lijkt er echt op dat er niets gebeurd. Een duw met de arm zie ik niet terug.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Vond het penalty moment ook wel een klein beetje discutabel hoor. Wat heeft Kuipers daar gezien?

Obstructie? Dan is het altijd een indirecte vrije trap.
Een andere overtreding van Greg? Tsja, wellicht moet ik dan nog eens kijken, want die heb ik eerlijk gezegd niet gezien.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Is zeker wat voor te zeggen. Vind het er ook niet echt natuurlijk uitzien. Mag ie nog geschorst worden voor een wedsstrijd of 5 Smile

Sigthorsson vind ik echt overduidelijk.

Hoe vaker ik de pingelsituatie terugzie hoe meer ik het een pingel vind. Benen naar voren en vangt hem op, hij moet gewoon blijven bewegen / lopen.
Reply
Quote:Hoe vaker ik de pingelsituatie terugzie hoe meer ik het een pingel vind. Benen naar voren en vangt hem op, hij moet gewoon blijven bewegen / lopen

Wat voor overtreding maakt Greg dan? Ik zie enkel obstructie van Wiel.

Reply
Hij stapt in om Mertens op te vangen, is geen beweging naar de bal.
Ze zijn bij PSV-Ajax wel om minder gegeven.............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
De key is hier vind ik, stapt vd Wiel eerst in en tikt Mertens vervolgens de bal opzij, of tikt Mertens de bal opzij en stapt vd Wiel dan in. In het tweede geval is het uiteraard een penalty, in het eerste geval vind ik niet dat je een penalty kan geven. Anders ga je richting hockeypraktijken waarbij mensen een strafschop gaan uitlokken door de bal langs de speler te tikken en vervolgens tegen de speler op te lopen (wat trouwens al regelmatig gebeurt maar vooral buiten het strafschopgebied).

Ik heb het idee dat vd Wiel eerst instapt maar het is zeker lastig te zien en ik kan me zeker voorstellen dat de scheids hier een penalty geeft. Denk echter dat er net zoveel zijn die hier geen penalty geven.
Reply
MariovanderEnde

Obstructie=de tegenstander belemmeren in diens loop (indirect vs) Blokkeren=dan vindt lichamelijk contact doelgericht plaats (penalty #PSV).

<!-- m --><a class="postlink" href="https://twitter.com/#!/MariovanderEnde">https://twitter.com/#!/MariovanderEnde</a><!-- m -->
Reply
Your point being? hele discussie is hier toch ook over of het doelgericht is of niet. Dat kun jij, noch ik, echt bepalen. Zelfde als met een elleboog tijdens een kopduel, we weten niet wat vd wiel hier denkt.

ps. zoals vd ende hier onderscheid maakt mag die hele obstructie regel van mij afgeschaft worden. Iemand per ongeluk belemmeren in z'n loop vind ik namelijk gewoon geen overtreding. Zometeen verwachten ze nog dat je opzij springt om ruimte te maken voor de tegenstander.
Reply
Pinanti = pinati :eten:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mac Wrote:Your point being? hele discussie is hier toch ook over of het doelgericht is of niet. Dat kun jij, noch ik, echt bepalen. Zelfde als met een elleboog tijdens een kopduel, we weten niet wat vd wiel hier denkt.

ps. zoals vd ende hier onderscheid maakt mag die hele obstructie regel van mij afgeschaft worden. Iemand per ongeluk belemmeren in z'n loop vind ik namelijk gewoon geen overtreding. Zometeen verwachten ze nog dat je opzij springt om ruimte te maken voor de tegenstander.

dat is toch altijd het probleem. het blijft altijd de vraag of iemand er 'doorheen wil' of dat er iemand bewust blijft staan. er moet een vorm van opzet in zitten, als je door iemand heen wilt is het geen obstructie. ik blijf in dit gevalletje twijfelen, hoewel het idd zo is dat hoe vaker je het ziet hoe eerder het een pingel is. maar ik had een indirecte vrije trap chiquer gevonden.
Reply
Het gaat erom of de scheids ook op de middellijn een directe vrije trap had gegeven in deze discussie. Als een identieke overtreding daar was gemaakt, was er waarschijnlijk een indirecte vrije trap gekomen vanwege obstructie.

Reply
Peter, ik heb nog niets binnen op mijn rekening. :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
Peter,
mag ik concluderen dat je het niet als een weddenschap hebt gezien, daar je niet reageert?
Reply
Had die post gemist. Ondanks de blessure van Bouma en dat incident met Tyton waardoor PSV niet won zal ik wel s kijken wat ik kan doen. :razz:

Wat verstuur jij je aanmaningen trouwens vaak en snel, zit je zo krap? :eten:
Reply
haha, nee hoor Peter.
Ik was gewoon hel benieuwd. Ik had er 2 x iets over gepost en je reageerde niet, omdat je wel het topic las, vond ik dat nogal apart, dus toen dacht ik; "je zult toch niet door de blessure er vanaf zien".
Ik was dus heel erg benieuwd of je zaken die in de wedstrijd gebeurden als aanleiding zag om m niet door te laten gaan. (of de blessures van Bouma vs Sulejmani als dusdanig voordeel voor Ajax zag) :razz:
Reply
Gefixt. Wink Dat wordt zo een biertje minder op het terras. :cry: Wink
Reply
yes... kan ik weer boodschappen doen.... :wink:
Reply
Geen Jodenkoeken van kopen he. :dodgy:
Reply

Forum Jump: