The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Copenhagen/Mypa
Kutzooi!

Stond vanmorgen op met een gevoel dat dicht in de buurt kwam van het gevoel dat ik had op de ochtenden na Nederland - Portugal en Milan - Ajax.

Voor deze misstap zijn geen woorden te vinden. Aan opmerkingen als "over twee wedstrijden gezien was het verdiend" en "ze verloren na de 0-1 hun hoofd" heb ik niets. Ik wil mijn club gewoon in de CL zien spelen.

Nu spelen we straks verplicht mee om die flut-cup (alleen in Rotterdam heeft deze prijs nog enig aanzien) terwijl we gewoon minimaal 2e ronde CL moeten halen.

Dat er door Anti-Ajacieden om gelachen wordt neem ik niemand kwalijk. Als PSV of Feyenoord op deze knullig emanier uitgeschakeld zou wordne zou ik precies hetzelfde gedaan hebben.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
zou de knvb nu wel inzien dat je niet de nummer 4 van de competitie moet sturen naar de cl? oprotten met die plee-offs! cry
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:GROETEN UIT DE CHAMPIONS LEAGUE Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted

Onwijs knullig om het zo uit handen te geven.

Voor degene die het punten systeem van de UEFA nog niet snappen.
Het maakt helemaal niks uit of je CL of UEFA Cup speelt. Winst is 2 punten, gelijkspel 1 punt. Voor het Nederlandse voetbal is het dus alleen maar beter, maar dan moet Ajax wel eerst de poulefase halen. =P~
behalve dan dan je wat meer wedstrijden speelt in de cl (waar het wel weer moeilijker punten halen is). het is voor het coefficient belangrijker dat andere clubs dan ajakkes en psvee punten halen. het aantal punten wordt gedeeld door het aantal deelnemers.

maar dit is natuurlijk uitstekend voor het nederlandse voetbal. nu worden de financiele verschillen iig niet groter.

ik heb het niet gezien, maar de sms'jes na een heerlijk etentje in scheveningen waren zo zoet, dat ik het desert heb overgeslagen.


CL poule speel je 6 wedstrijden.
UEFA Cup heeft eerst een dubbele ronde (uit- en thuiswedstrijd), vervolgens kom je geloof ik in een poule met 5 clubs, je speelt 4 wedstrijden. Maw of je nu CL of Uefa speelt je speelt 6 wedstrijden voor je kan overwinteren.
Reply
Urby emanuelson liet zijn mannetje een paar keer lopen....die tekst komt me bekend voor :-k
Bangkok resident.
Reply
Kezmania Wrote:
waf Wrote:
Kezmania Wrote:GROETEN UIT DE CHAMPIONS LEAGUE Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted

Onwijs knullig om het zo uit handen te geven.

Voor degene die het punten systeem van de UEFA nog niet snappen.
Het maakt helemaal niks uit of je CL of UEFA Cup speelt. Winst is 2 punten, gelijkspel 1 punt. Voor het Nederlandse voetbal is het dus alleen maar beter, maar dan moet Ajax wel eerst de poulefase halen. =P~
behalve dan dan je wat meer wedstrijden speelt in de cl (waar het wel weer moeilijker punten halen is). het is voor het coefficient belangrijker dat andere clubs dan ajakkes en psvee punten halen. het aantal punten wordt gedeeld door het aantal deelnemers.

maar dit is natuurlijk uitstekend voor het nederlandse voetbal. nu worden de financiele verschillen iig niet groter.

ik heb het niet gezien, maar de sms'jes na een heerlijk etentje in scheveningen waren zo zoet, dat ik het desert heb overgeslagen.


CL poule speel je 6 wedstrijden.
UEFA Cup heeft eerst een dubbele ronde (uit- en thuiswedstrijd), vervolgens kom je geloof ik in een poule met 5 clubs, je speelt 4 wedstrijden. Maw of je nu CL of Uefa speelt je speelt 6 wedstrijden voor je kan overwinteren.

ja, maar voor ajakkes moet je ook de dubbele ronde voorafgaand aan de cl meetellen natuurlijk.
Reply
Bumme Wrote:Dat er door Anti-Ajacieden om gelachen wordt neem ik niemand kwalijk. Als PSV of Feyenoord op deze knullig emanier uitgeschakeld zou wordne zou ik precies hetzelfde gedaan hebben.

Dat is eerlijk en siert je!! Sterkte de komende dagen...
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:
waf Wrote:
Kezmania Wrote:GROETEN UIT DE CHAMPIONS LEAGUE Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted

Onwijs knullig om het zo uit handen te geven.

Voor degene die het punten systeem van de UEFA nog niet snappen.
Het maakt helemaal niks uit of je CL of UEFA Cup speelt. Winst is 2 punten, gelijkspel 1 punt. Voor het Nederlandse voetbal is het dus alleen maar beter, maar dan moet Ajax wel eerst de poulefase halen. =P~
behalve dan dan je wat meer wedstrijden speelt in de cl (waar het wel weer moeilijker punten halen is). het is voor het coefficient belangrijker dat andere clubs dan ajakkes en psvee punten halen. het aantal punten wordt gedeeld door het aantal deelnemers.

maar dit is natuurlijk uitstekend voor het nederlandse voetbal. nu worden de financiele verschillen iig niet groter.

ik heb het niet gezien, maar de sms'jes na een heerlijk etentje in scheveningen waren zo zoet, dat ik het desert heb overgeslagen.


CL poule speel je 6 wedstrijden.
UEFA Cup heeft eerst een dubbele ronde (uit- en thuiswedstrijd), vervolgens kom je geloof ik in een poule met 5 clubs, je speelt 4 wedstrijden. Maw of je nu CL of Uefa speelt je speelt 6 wedstrijden voor je kan overwinteren.

ja, maar voor ajakkes moet je ook de dubbele ronde voorafgaand aan de cl meetellen natuurlijk.

Die hebben ze nu ook gespeeld, dus dat maakt niet uit Icon_twisted
Reply
Het enige voordeel aan deze tragische situatie is dat ik nu weet wie ik van Kopenhagen moet opstellen bij CL als ik een opvullertje nodig heb :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Kezmania Wrote:
waf Wrote:
Kezmania Wrote:
waf Wrote:
Kezmania Wrote:GROETEN UIT DE CHAMPIONS LEAGUE Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted

Onwijs knullig om het zo uit handen te geven.

Voor degene die het punten systeem van de UEFA nog niet snappen.
Het maakt helemaal niks uit of je CL of UEFA Cup speelt. Winst is 2 punten, gelijkspel 1 punt. Voor het Nederlandse voetbal is het dus alleen maar beter, maar dan moet Ajax wel eerst de poulefase halen. =P~
behalve dan dan je wat meer wedstrijden speelt in de cl (waar het wel weer moeilijker punten halen is). het is voor het coefficient belangrijker dat andere clubs dan ajakkes en psvee punten halen. het aantal punten wordt gedeeld door het aantal deelnemers.

maar dit is natuurlijk uitstekend voor het nederlandse voetbal. nu worden de financiele verschillen iig niet groter.

ik heb het niet gezien, maar de sms'jes na een heerlijk etentje in scheveningen waren zo zoet, dat ik het desert heb overgeslagen.


CL poule speel je 6 wedstrijden.
UEFA Cup heeft eerst een dubbele ronde (uit- en thuiswedstrijd), vervolgens kom je geloof ik in een poule met 5 clubs, je speelt 4 wedstrijden. Maw of je nu CL of Uefa speelt je speelt 6 wedstrijden voor je kan overwinteren.

ja, maar voor ajakkes moet je ook de dubbele ronde voorafgaand aan de cl meetellen natuurlijk.

Die hebben ze nu ook gespeeld, dus dat maakt niet uit Icon_twisted

jij stelde in zijn algemeenheid dat cl of uefa niks uitmaakt. dat wilde ik nuanceren, omdat je bij cl + voorronde 8 potjes speelt en bij uefa + voorronde 6. dat maakt niet niks uit. In dit specifieke geval maakt deze extra voorronde idd 8.

maar eigenlijk mag je deze voorronde niet meetellen, want ze zijn uitgeschakeld dus dat levert niet of nauwelijk en (iig minder dan dat je je kwalificeert) punten op. :razz: ook in dat opzicht is er geen sprake van 'dat het niet uitmaakt.)
Reply
Ricochan Wrote:Ten Cate moet wel eens leren een nieuw praatje te houden, want elke week ziet hij alleen maar kansen voor ajaks en nooit die van de tegenstander...
Heb jij serieuze kansen van Kopenhagen gezien dan, voor de 0-1?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:
waf Wrote:
Kezmania Wrote:
waf Wrote:
Kezmania Wrote:GROETEN UIT DE CHAMPIONS LEAGUE Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted

Onwijs knullig om het zo uit handen te geven.

Voor degene die het punten systeem van de UEFA nog niet snappen.
Het maakt helemaal niks uit of je CL of UEFA Cup speelt. Winst is 2 punten, gelijkspel 1 punt. Voor het Nederlandse voetbal is het dus alleen maar beter, maar dan moet Ajax wel eerst de poulefase halen. =P~
behalve dan dan je wat meer wedstrijden speelt in de cl (waar het wel weer moeilijker punten halen is). het is voor het coefficient belangrijker dat andere clubs dan ajakkes en psvee punten halen. het aantal punten wordt gedeeld door het aantal deelnemers.

maar dit is natuurlijk uitstekend voor het nederlandse voetbal. nu worden de financiele verschillen iig niet groter.

ik heb het niet gezien, maar de sms'jes na een heerlijk etentje in scheveningen waren zo zoet, dat ik het desert heb overgeslagen.


CL poule speel je 6 wedstrijden.
UEFA Cup heeft eerst een dubbele ronde (uit- en thuiswedstrijd), vervolgens kom je geloof ik in een poule met 5 clubs, je speelt 4 wedstrijden. Maw of je nu CL of Uefa speelt je speelt 6 wedstrijden voor je kan overwinteren.

ja, maar voor ajakkes moet je ook de dubbele ronde voorafgaand aan de cl meetellen natuurlijk.

Die hebben ze nu ook gespeeld, dus dat maakt niet uit Icon_twisted

jij stelde in zijn algemeenheid dat cl of uefa niks uitmaakt. dat wilde ik nuanceren, omdat je bij cl + voorronde 8 potjes speelt en bij uefa + voorronde 6. dat maakt niet niks uit. In dit specifieke geval maakt deze extra voorronde idd 8.

maar eigenlijk mag je deze voorronde niet meetellen, want ze zijn uitgeschakeld dus dat levert niet of nauwelijk en (iig minder dan dat je je kwalificeert) punten op. :razz: ook in dat opzicht is er geen sprake van 'dat het niet uitmaakt.)

Normaal gesproken maakt het ook niet uit, alleen sloebers moeten zich kwalificeren via de voorronde. Sterker nog die clubs verdienen het eigenlijk niet eens. Het woord Champions is al lang niet meer van toepassing maar dat is weer een ander verhaal.

Normaal gesproken stap je dus in tijdens de poulefase
Bij Uefa heb je eerst een dubbele wedstrijd, vervolgens een poulefase.
Enige echte verschil zijn de bonuspunten, centen en aanzien.

Verder is het in de Uefa cup makkelijker punten scoren, je hebt tenslotte minstens 3 tegenstanders die het nivo van de Nederlandse subtop niet ontstijgen.
Reply
Ad Wim Wrote:
Ricochan Wrote:Ten Cate moet wel eens leren een nieuw praatje te houden, want elke week ziet hij alleen maar kansen voor ajaks en nooit die van de tegenstander...
Heb jij serieuze kansen van Kopenhagen gezien dan, voor de 0-1?

Ja, jij toch ook
Reply
Kezmania Wrote:
Ad Wim Wrote:
Ricochan Wrote:Ten Cate moet wel eens leren een nieuw praatje te houden, want elke week ziet hij alleen maar kansen voor ajaks en nooit die van de tegenstander...
Heb jij serieuze kansen van Kopenhagen gezien dan, voor de 0-1?

Ja, jij toch ook

Noem er maar eens twee dan
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Bumme Wrote:Kutzooi!

Stond vanmorgen op met een gevoel dat dicht in de buurt kwam van het gevoel dat ik had op de ochtenden na Nederland - Portugal en Milan - Ajax.

Voor deze misstap zijn geen woorden te vinden. Aan opmerkingen als "over twee wedstrijden gezien was het verdiend" en "ze verloren na de 0-1 hun hoofd" heb ik niets. Ik wil mijn club gewoon in de CL zien spelen.

Nu spelen we straks verplicht mee om die flut-cup (alleen in Rotterdam heeft deze prijs nog enig aanzien) terwijl we gewoon minimaal 2e ronde CL moeten halen.
Ik sluit me helemaal aan bij bovenstaande, vooral mbt tot de UEFA-cup. Ik voel me inderdaad precies zoals na Nederland - Portugal; echt een gemiste kans. Zoveel kansen krijgen en dan twee knullige doelpunten tegen krijgen. Het leek wel op het begin van vorig seizoen. Leuk voetbal spelen, veel kansen creeeren, zelf niet scoren, en ze dan knullig tegen krijgen. Vreselijk!

En wanneer gaan ze nou eens inzien dat die Urby of op het middenveld moet voetballen of op de bank moet gaan zitten?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Bumme Wrote:Kutzooi!

Stond vanmorgen op met een gevoel dat dicht in de buurt kwam van het gevoel dat ik had op de ochtenden na Nederland - Portugal en Milan - Ajax.

Voor deze misstap zijn geen woorden te vinden. Aan opmerkingen als "over twee wedstrijden gezien was het verdiend" en "ze verloren na de 0-1 hun hoofd" heb ik niets. Ik wil mijn club gewoon in de CL zien spelen.

Nu spelen we straks verplicht mee om die flut-cup (alleen in Rotterdam heeft deze prijs nog enig aanzien) terwijl we gewoon minimaal 2e ronde CL moeten halen.
Ik sluit me helemaal aan bij bovenstaande, vooral mbt tot de UEFA-cup. Ik voel me inderdaad precies zoals na Nederland - Portugal; echt een gemiste kans. Zoveel kansen krijgen en dan twee knullige doelpunten tegen krijgen. Het leek wel op het begin van vorig seizoen. Leuk voetbal spelen, veel kansen creeeren, zelf niet scoren, en ze dan knullig tegen krijgen. Vreselijk!

En wanneer gaan ze nou eens inzien dat die Urby of op het middenveld moet voetballen of op de bank moet gaan zitten?!


Urby is nu toch ook een INTERNATIONAL ?
Reply
Huntelaar op de lat en Babel op de paal, Gabri 2 grote kopkansen en dan valt ie aan de andere kant :letitallout:
Wel leuk dat die Feijenoorders zo hard lachen, Ajax is dichterbij de CL geweest dan Feyenooid de afgelopen 5 jaar.
Verder echt een kut gevoel zuur zuur zuur, naja volgend jaar maar direct plaatsen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Dat heb ik niet bedacht.
Het is een heel groot talent, maar hij moet gewoon niet in de verdediging spelen. Hij wil te graag de actie maken en dat heeft al voor te veel hachelijke momenten gezorgd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat heb ik niet bedacht.
Het is een heel groot talent, maar hij moet gewoon niet in de verdediging spelen. Hij wil te graag de actie maken en dat heeft al voor te veel hachelijke momenten gezorgd.

Dat is niet zijn grootste manko, bij corners en vrije trappen laat ie iedereen lopen en ik heb hem nog nooit zien springen om te koppen en dat lijkt me toch handig als je een kopduel wil winnen van iemand die een kop groter is.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Bumme Wrote:Dat er door Anti-Ajacieden om gelachen wordt neem ik niemand kwalijk. Als PSV of Feyenoord op deze knullig emanier uitgeschakeld zou wordne zou ik precies hetzelfde gedaan hebben.
Hier ben ik het dus niet mee eens. Ik snap dat je lacht als Ajax verliest in de competitie, maar dan is het je directe concurrent. Nu is het een NEderlandse club die tevens strijdt voor de plaatsen in de CL en dan ga je lachen als ze verliezen, en nog wel op zo'n knullige manier :roll:
Hoogst kinderachtig in mijn ogen. En ook ongelooflijk dat degenen die nu lachen afgelopen zomer massaal Nederland, met veel Ajax-internationals, aanmoedigden en dan nu, nu er punten zijn te verdienen voor de ranglijst, gaan lachen als Ajax eruit gaat.
Het is nou ook niet zo dat ik sta te juichen als PSV of Feyenoord in Europa winnen, maar ik ben er wel blij mee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat heb ik niet bedacht.
Het is een heel groot talent, maar hij moet gewoon niet in de verdediging spelen. Hij wil te graag de actie maken en dat heeft al voor te veel hachelijke momenten gezorgd.

Dat is niet zijn grootste manko, bij corners en vrije trappen laat ie iedereen lopen en ik heb hem nog nooit zien springen om te koppen en dat lijkt me toch handig als je een kopduel wil winnen van iemand die een kop groter is.

Urby speelde een slechte wedstrijd, maar die jongen heeft de laatste maanden supergoed gevoetbald, laten we nu niet meteen alles door een vergrootglas gaan bekijken. Urby is echt een topper.
Enige voordeeltje is dat we nu Feyenoord persoonlijk uit de UEFA-cup kunnen schoppen.
@ WAF: Ik denk dat ik dit seizoen heel wat sms-jes zal versturen Wink
The great old Ludwig von...
Reply
Ad Wim Wrote:En ook ongelooflijk dat degenen die nu lachen afgelopen zomer massaal Nederland, met veel Ajax-internationals, aanmoedigden en dan nu, nu er punten zijn te verdienen voor de ranglijst, gaan lachen als Ajax eruit gaat.
Het is nou ook niet zo dat ik sta te juichen als PSV of Feyenoord in Europa winnen, maar ik ben er wel blij mee.


Snap je het punten systeem van de UEFA nu al een beetje?
Die ranglijst interesseert me verder niks, maar ik wordt er een beetje moe van dat iedereen zegt dat het slecht is voor het Nederlandse voetbal omdat we nu minder puntjes krijgen.

Ik weet niet naar welk WK jij hebt zitten kijken, maar er stonden alles behalve veel Ajax internationals in de basis.

Laatste wedstrijd tegen Portugal:

Edwin van der Sar
Andre Ooijer
Giovanni van Bronckhorst
Joris Mathijsen
Khalid Boulahrouz
Mark van Bommel
Phillip Cocu
Wesley Sneijder
Arjen Robben
Dirk Kuyt
Robin van Persie
Reply
Ad Wim Wrote:
Bumme Wrote:Dat er door Anti-Ajacieden om gelachen wordt neem ik niemand kwalijk. Als PSV of Feyenoord op deze knullige manier uitgeschakeld zou worden zou ik precies hetzelfde gedaan hebben.
Hier ben ik het dus niet mee eens. Ik snap dat je lacht als Ajax verliest in de competitie, maar dan is het je directe concurrent. Nu is het een NEderlandse club die tevens strijdt voor de plaatsen in de CL en dan ga je lachen als ze verliezen, en nog wel op zo'n knullige manier :roll:
Hoogst kinderachtig in mijn ogen. En ook ongelooflijk dat degenen die nu lachen afgelopen zomer massaal Nederland, met veel Ajax-internationals, aanmoedigden en dan nu, nu er punten zijn te verdienen voor de ranglijst, gaan lachen als Ajax eruit gaat.
Het is nou ook niet zo dat ik sta te juichen als PSV of Feyenoord in Europa winnen, maar ik ben er wel blij mee.

Prima dat jij het er niet mee eens bent, is je goed recht maar na bijvoorbeeld Feyenoord - VFB Stuttgart heb ik toch echt een klein lachje niet kunnen onderdrukken, ook dat was namelijk zeer knullig.
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste maar omdat wij de beste zijn krijg je de hoon ove rje heen als je eens een keer (knullig) verliest. Dat is nou eenmaal het risico van het Ajacied zijn............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
gittermaster Wrote:
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat heb ik niet bedacht.
Het is een heel groot talent, maar hij moet gewoon niet in de verdediging spelen. Hij wil te graag de actie maken en dat heeft al voor te veel hachelijke momenten gezorgd.

Dat is niet zijn grootste manko, bij corners en vrije trappen laat ie iedereen lopen en ik heb hem nog nooit zien springen om te koppen en dat lijkt me toch handig als je een kopduel wil winnen van iemand die een kop groter is.

Urby speelde een slechte wedstrijd, maar die jongen heeft de laatste maanden supergoed gevoetbald, laten we nu niet meteen alles door een vergrootglas gaan bekijken. Urby is echt een topper.
Enige voordeeltje is dat we nu Feyenoord persoonlijk uit de UEFA-cup kunnen schoppen.
@ WAF: Ik denk dat ik dit seizoen heel wat sms-jes zal versturen Wink
Ik vind het een topper in wording en geen verdediger. Hij wil nu nog te graag en dat kan gewoon niet als je linksback staat. Bovendien dekt ie inderdaad ook vaak niet goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kezmania Wrote:
Ad Wim Wrote:En ook ongelooflijk dat degenen die nu lachen afgelopen zomer massaal Nederland, met veel Ajax-internationals, aanmoedigden en dan nu, nu er punten zijn te verdienen voor de ranglijst, gaan lachen als Ajax eruit gaat.
Het is nou ook niet zo dat ik sta te juichen als PSV of Feyenoord in Europa winnen, maar ik ben er wel blij mee.


Snap je het punten systeem van de UEFA nu al een beetje?
Die ranglijst interesseert me verder niks, maar ik wordt er een beetje moe van dat iedereen zegt dat het slecht is voor het Nederlandse voetbal omdat we nu minder puntjes krijgen.
Ik snap dat systeem inderdaad niet helemaal, maar los daarvan weet ik zeker dat er genoeg mensen zijn die het ook mooi vinden als Ajax er straks uitligt in de 1e ronde van de UEFA Cup.
En waarom interesseert die ranglijst je niks? Je hebt niks met het Nederlandse voetbal?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Bumme Wrote:Dat er door Anti-Ajacieden om gelachen wordt neem ik niemand kwalijk. Als PSV of Feyenoord op deze knullig emanier uitgeschakeld zou wordne zou ik precies hetzelfde gedaan hebben.
Hier ben ik het dus niet mee eens. Ik snap dat je lacht als Ajax verliest in de competitie, maar dan is het je directe concurrent. Nu is het een NEderlandse club die tevens strijdt voor de plaatsen in de CL en dan ga je lachen als ze verliezen, en nog wel op zo'n knullige manier :roll:
Hoogst kinderachtig in mijn ogen. En ook ongelooflijk dat degenen die nu lachen afgelopen zomer massaal Nederland, met veel Ajax-internationals, aanmoedigden en dan nu, nu er punten zijn te verdienen voor de ranglijst, gaan lachen als Ajax eruit gaat.
Het is nou ook niet zo dat ik sta te juichen als PSV of Feyenoord in Europa winnen, maar ik ben er wel blij mee.

kan mij die kutranglijst schelen, als er weer plaatsen zijn verzinnen ze in zeist wel weer iets dat alleen ajakkes zich kan plaatsen. het is beter voor het nederlands voetbal dat ajakkes niet zoveel geld verdient, ook in de uefacup kun je punten halen, er zaten in duitsland vnl veel ajakkessieden op de bank en bovendien viel er weinig te juichen. tot slot, en dat is wel het belangrijkste, verdiende ajakkes die cl niet omdat ze 4de zijn geworden ohoh, wat waren jullie ingenomen mettie kutplayoffs. geen enkele kritiek. bovendien afgelopen zondag een boel lachers, al met al nu ook een boel lachers.

normaal gesproken zal ik mijn vreugde niet uiten, vooral niet bij mensen die wel alles voor ajakkes over hebben, maar in dit specifieke geval is het erg fijn. Hakkuh
Reply
Bumme Wrote:
Ad Wim Wrote:
Bumme Wrote:Dat er door Anti-Ajacieden om gelachen wordt neem ik niemand kwalijk. Als PSV of Feyenoord op deze knullige manier uitgeschakeld zou worden zou ik precies hetzelfde gedaan hebben.
Hier ben ik het dus niet mee eens. Ik snap dat je lacht als Ajax verliest in de competitie, maar dan is het je directe concurrent. Nu is het een NEderlandse club die tevens strijdt voor de plaatsen in de CL en dan ga je lachen als ze verliezen, en nog wel op zo'n knullige manier :roll:
Hoogst kinderachtig in mijn ogen. En ook ongelooflijk dat degenen die nu lachen afgelopen zomer massaal Nederland, met veel Ajax-internationals, aanmoedigden en dan nu, nu er punten zijn te verdienen voor de ranglijst, gaan lachen als Ajax eruit gaat.
Het is nou ook niet zo dat ik sta te juichen als PSV of Feyenoord in Europa winnen, maar ik ben er wel blij mee.

Prima dat jij het er niet mee eens bent, is je goed recht maar na bijvoorbeeld Feyenoord - VFB Stuttgart heb ik toch echt een klein lachje niet kunnen onderdrukken, ook dat was namelijk zeer knullig.
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste maar omdat wij de beste zijn krijg je de hoon ove rje heen als je eens een keer (knullig) verliest. Dat is nou eenmaal het risico van het Ajacied zijn............
Ik vind het vermakelijk dat het zo slecht gaat bij Feyenoord momenteel, maar van mij mogen ze weer de UEFA Cup winnen.
En ik weet ook wel dat mensen lachen als Ajax verliest, dat is inderdaad nou eenmaal zo als je de beste bent en je daarnaar gedraagt, maar ik ben zelf niet zo en ik vind het eigenlijk gewoon triest als er gelachen wordt om elke Nederlandse club die in Europa verliest. Net zoals ik het triest vind dat er gisterenavond in de Arena na 10 minuten al 'Helemaal niets voor Rotterdam' gezongen wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bumme Wrote:maar na bijvoorbeeld Feyenoord - VFB Stuttgart heb ik toch echt een klein lachje niet kunnen onderdrukken
daar vroegen wij ook om na de ajakkesopmerking van beenhakker: haben sie eine stunde. net zo dom als een dvd uitbrengen als je 2 x van ajakkes wint terwijl er nog playoffs gespeeld moeten worden. dan mag je lachen. en het helemaal niets in rotterdam van gister is net zo dom.

en als je je -volstrekt ten onrechte- te goed voelt voor de uefa cup, krijg je ook lachers.
Reply
Ad Wim Wrote:
Kezmania Wrote:
Ad Wim Wrote:En ook ongelooflijk dat degenen die nu lachen afgelopen zomer massaal Nederland, met veel Ajax-internationals, aanmoedigden en dan nu, nu er punten zijn te verdienen voor de ranglijst, gaan lachen als Ajax eruit gaat.
Het is nou ook niet zo dat ik sta te juichen als PSV of Feyenoord in Europa winnen, maar ik ben er wel blij mee.


Snap je het punten systeem van de UEFA nu al een beetje?
Die ranglijst interesseert me verder niks, maar ik wordt er een beetje moe van dat iedereen zegt dat het slecht is voor het Nederlandse voetbal omdat we nu minder puntjes krijgen.
Ik snap dat systeem inderdaad niet helemaal, maar los daarvan weet ik zeker dat er genoeg mensen zijn die het ook mooi vinden als Ajax er straks uitligt in de 1e ronde van de UEFA Cup.
En waarom interesseert die ranglijst je niks? Je hebt niks met het Nederlandse voetbal?

Dus omdat die ranglijst mij niet interesseert heb ik niks met het Nederlandse voetbal. Je moet gewoon kampioen worden om je rechtstreeks te plaatsen. Doe je dat niet, dan moet je niet mouwen.
Het is prachtig voor clubs als Heerenveen, Utrecht, Twente en Vitesse om voor europees voetbal te strijden, maar deze clubs zijn vaak na 2 of 3 rondes weer uitgeschakeld. Dat is pas slecht voor je ranking!!!
Reply
waf Wrote:
Bumme Wrote:maar na bijvoorbeeld Feyenoord - VFB Stuttgart heb ik toch echt een klein lachje niet kunnen onderdrukken
daar vroegen wij ook om na de ajakkesopmerking van beenhakker: haben sie eine stunde. net zo dom als een dvd uitbrengen als je 2 x van ajakkes wint terwijl er nog playoffs gespeeld moeten worden. dan mag je lachen. en het helemaal niets in rotterdam van gister is net zo dom.

en als je je -volstrekt ten onrechte- te goed voelt voor de uefa cup, krijg je ook lachers.
Arrogantie mag van mij altijd keihard afgestraft worden als het achteraf niet uitgekomen is zoals vooraf voorspeld. Maar omdat een deel van de Ajax-aanhangers arrogant zijn, wil dat niet zeggen dat meteen de hele aanhang arrogant is. Ik heb hier op dit forum weinig Ajax-aanhangers horen roepen dat we wel even de CL zouden winnen of kampioen zouden worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Over de CL zal je mij niet horen (nu helemaal niet meer) maar we worden zeker kampioen!

Iets anders: iemand die actie van Geenstijl.nl gezien gisteren? Dat was natuurlijk wel weer klasse. Ajax gebruikte onbeschermde versie van dat nieuwe led-systeem en een van die Geenstijlers zat op de tribune met een laptop die reclame er op te zetten. Die hebben dus voor niets heel veel exposure gekregen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: