The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Copenhagen/Mypa
Ad Wim Wrote:En waarom interesseert die ranglijst je niks? Je hebt niks met het Nederlandse voetbal?

Gewoon zorgen dat je erbij bent dan is die ranglijst niet van belang...

[Image: 60037_921_1156332290605-PSV10jaarTOP.jpg]
Reply
De slogan: "Pas sinds een jaar of twee, doen we na de winter ook nog mee!"
past jullie beter !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Over de CL zal je mij niet horen (nu helemaal niet meer) maar we worden zeker kampioen!

Iets anders: iemand die actie van Geenstijl.nl gezien gisteren? Dat was natuurlijk wel weer klasse. Ajax gebruikte onbeschermde versie van dat nieuwe led-systeem en een van die Geenstijlers zat op de tribune met een laptop die reclame er op te zetten. Die hebben dus voor niets heel veel exposure gekregen.

Ik vond het al vreemd dat geenstijl.nl zoveel geld aan reclame kon uitgeven :roll: :roll:

Geniale actie natuurlijk...
Reply
realphoolie Wrote:
Bumme Wrote:Over de CL zal je mij niet horen (nu helemaal niet meer) maar we worden zeker kampioen!

Iets anders: iemand die actie van Geenstijl.nl gezien gisteren? Dat was natuurlijk wel weer klasse. Ajax gebruikte onbeschermde versie van dat nieuwe led-systeem en een van die Geenstijlers zat op de tribune met een laptop die reclame er op te zetten. Die hebben dus voor niets heel veel exposure gekregen.

Ik vond het al vreemd dat geenstijl.nl zoveel geld aan reclame kon uitgeven :roll: :roll:

Geniale actie natuurlijk...
Dat had ik dus ook, ik snapte er niks van. Maar supermooi en typisch Geenstijl.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mmm zit toch anders:...........

Lijkt mij nu dat de stunt van Geenstijl.nl juist is dat de Nederlandse media klakkeloos overneemt dat ze de boel gehackt hebben terwijl ze er gewoon keurig voor betaald hebben.........

Op enkele erkende sites en in enkele kranten staat het verhaal van het hacken............

Ook een goede actie dus! Dubbele aandacht krijgen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Geenstijl dat die houthakkers uit denemarken er zo sneaky met dat CL ticket vandoor gaan. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:maar na bijvoorbeeld Feyenoord - VFB Stuttgart heb ik toch echt een klein lachje niet kunnen onderdrukken
daar vroegen wij ook om na de ajakkesopmerking van beenhakker: haben sie eine stunde. net zo dom als een dvd uitbrengen als je 2 x van ajakkes wint terwijl er nog playoffs gespeeld moeten worden. dan mag je lachen. en het helemaal niets in rotterdam van gister is net zo dom.

en als je je -volstrekt ten onrechte- te goed voelt voor de uefa cup, krijg je ook lachers.
Arrogantie mag van mij altijd keihard afgestraft worden als het achteraf niet uitgekomen is zoals vooraf voorspeld. Maar omdat een deel van de Ajax-aanhangers arrogant zijn, wil dat niet zeggen dat meteen de hele aanhang arrogant is. Ik heb hier op dit forum weinig Ajax-aanhangers horen roepen dat we wel even de CL zouden winnen of kampioen zouden worden.

Weet niet wat jij leest, maar ben het regelmatig tegengekomen en ook ik denk dat Ajax kampioen word. En als je zo lomp onderuit gaat dan mag iedereen lachen heel simpel. Grote bek als het goed gaat dan ook wat kunnen hebben als het minder gaat.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik denk ook dat ze kampioen worden, maar ik ga het niet van de daken schreeuwen en dat doen meerderen met mij niet. En zolang ze het voetbal van zondag en gisteren de eerste helft spelen, kan ik ook echt zeggen dat we leuk spelen en goed zijn. Dat is allemaal niet heel erg arrogant en ook niet echt een grote bek hebben.
En ik kan heus ook wel wat hebben, maar ik vind het, nogmaals, gewoon kinderachtig als je gaat lachen of juichen als Ajax in Europa verliest. Misschien is dat een te subjectieve blik, omdat ik dat zelf ook niet doe, maar daar is mijns inziens niets mis mee. Bij vele mensen komt de pure haat jegens Ajax voort uit nijd en dat vind ik een kinderachtig en triest motief.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:De zeperd van Ajax in de voorronde van de Champions League en de punten die FC Twente heeft laten liggen in de kwalificatiereeks van de UEFA Cup, hebben grote gevolgen. Want virtueel is Nederland twee tickets voor de UEFA Cup kwijtgeraakt.
Op de coëfficiëntenranglijst zakt Nederland van de zevende naar de negende plaats, omdat Rusland en Roemenië zijn gepasseerd. Zo kwalificeerden Steaua Boekarest, Spartak Moskou en CSKA Moskou zich wel voor de Champions League. Hetgeen beide landen flink wat bonuspunten opleverde.

Het gevolg is dat Nederland bij deze stand niet meer in aanmerking komt voor de vier tickets voor de UEFA Cup, waarop de clubs dit jaar nog wel recht hebben. Mocht Nederland aan het einde van het huidige seizoen nog steeds de negende plaats bezetten, dan krijgt Nederland in het seizoen 2008/09 slechts twee startbewijzen voor de UEFA Cup.

Van die twee tickets is er eentje bestemd voor de winnaar van de KNVB beker, zodat er via de Eredivisie slechts één toegangsbewijs voor de UEFA Cup te winnen is. Voor de deelname aan de Champions League verandert er niets. Ook met een negende positie bezit Nederland één plaats in het hoofdtoernooi van de Champions League en één plaats in de voorronde van de kampioenencompetitie.

De resultaten van Nederland vallen mede zo laag uit omdat de door Ajax en FC Twente vergaarde punten door alle zeven Nederlandse deelnemers aan het Europese voetbal moeten worden gedeeld voor de coëfficiënt. Zo hebben de Russen (vier) en de Roemenen (drie) minder deelnemers, wat een reden is waarom het gemiddelde van deze landen dit seizoen hoger is.
Blijkbaar dus wel slecht voor het Nederlandse voetbal...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Quote:De zeperd van Ajax in de voorronde van de Champions League en de punten die FC Twente heeft laten liggen in de kwalificatiereeks van de UEFA Cup, hebben grote gevolgen. Want virtueel is Nederland twee tickets voor de UEFA Cup kwijtgeraakt.
Op de coëfficiëntenranglijst zakt Nederland van de zevende naar de negende plaats, omdat Rusland en Roemenië zijn gepasseerd. Zo kwalificeerden Steaua Boekarest, Spartak Moskou en CSKA Moskou zich wel voor de Champions League. Hetgeen beide landen flink wat bonuspunten opleverde.

Het gevolg is dat Nederland bij deze stand niet meer in aanmerking komt voor de vier tickets voor de UEFA Cup, waarop de clubs dit jaar nog wel recht hebben. Mocht Nederland aan het einde van het huidige seizoen nog steeds de negende plaats bezetten, dan krijgt Nederland in het seizoen 2008/09 slechts twee startbewijzen voor de UEFA Cup.

Van die twee tickets is er eentje bestemd voor de winnaar van de KNVB beker, zodat er via de Eredivisie slechts één toegangsbewijs voor de UEFA Cup te winnen is. Voor de deelname aan de Champions League verandert er niets. Ook met een negende positie bezit Nederland één plaats in het hoofdtoernooi van de Champions League en één plaats in de voorronde van de kampioenencompetitie.

De resultaten van Nederland vallen mede zo laag uit omdat de door Ajax en FC Twente vergaarde punten door alle zeven Nederlandse deelnemers aan het Europese voetbal moeten worden gedeeld voor de coëfficiënt. Zo hebben de Russen (vier) en de Roemenen (drie) minder deelnemers, wat een reden is waarom het gemiddelde van deze landen dit seizoen hoger is.
Blijkbaar dus wel slecht voor het Nederlandse voetbal...

Goh kijk toch eens verder dan je neus lang is.
Die russen en roemenen hebben er al een paar rondes opzitten. Hebben wat bonuspunten gepakt, verder niks. Het verschil is ook vrijwel nihil.
Reply
Nogmaals, ik ken die regel niet precies en ik lees dit alleen maar.

Maar het is dus zo dat een CL-overwinning evenveel waard is als een UEFA-Cup overwinning? Dat is toch vreemd?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kezmania Wrote:
Ad Wim Wrote:
Quote:De zeperd van Ajax in de voorronde van de Champions League en de punten die FC Twente heeft laten liggen in de kwalificatiereeks van de UEFA Cup, hebben grote gevolgen. Want virtueel is Nederland twee tickets voor de UEFA Cup kwijtgeraakt.
Op de coëfficiëntenranglijst zakt Nederland van de zevende naar de negende plaats, omdat Rusland en Roemenië zijn gepasseerd. Zo kwalificeerden Steaua Boekarest, Spartak Moskou en CSKA Moskou zich wel voor de Champions League. Hetgeen beide landen flink wat bonuspunten opleverde.

Het gevolg is dat Nederland bij deze stand niet meer in aanmerking komt voor de vier tickets voor de UEFA Cup, waarop de clubs dit jaar nog wel recht hebben. Mocht Nederland aan het einde van het huidige seizoen nog steeds de negende plaats bezetten, dan krijgt Nederland in het seizoen 2008/09 slechts twee startbewijzen voor de UEFA Cup.

Van die twee tickets is er eentje bestemd voor de winnaar van de KNVB beker, zodat er via de Eredivisie slechts één toegangsbewijs voor de UEFA Cup te winnen is. Voor de deelname aan de Champions League verandert er niets. Ook met een negende positie bezit Nederland één plaats in het hoofdtoernooi van de Champions League en één plaats in de voorronde van de kampioenencompetitie.

De resultaten van Nederland vallen mede zo laag uit omdat de door Ajax en FC Twente vergaarde punten door alle zeven Nederlandse deelnemers aan het Europese voetbal moeten worden gedeeld voor de coëfficiënt. Zo hebben de Russen (vier) en de Roemenen (drie) minder deelnemers, wat een reden is waarom het gemiddelde van deze landen dit seizoen hoger is.
Blijkbaar dus wel slecht voor het Nederlandse voetbal...

Goh kijk toch eens verder dan je neus lang is.
Die russen en roemenen hebben er al een paar rondes opzitten. Hebben wat bonuspunten gepakt, verder niks. Het verschil is ook vrijwel nihil.

daarnaast pakken de roemenen en de russen weinig punten in de CL en Feyenoord, ajax, az, groningen en mss twente wel veel in de Uefa-Cup. Ook zal psv de 2e ronde wel halen. en dan halen we die gasten zo weer in.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Onderschat Steaua Boekarest niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Of Kopenhagen !
Bangkok resident.
Reply
Ad Wim Wrote:Nogmaals, ik ken die regel niet precies en ik lees dit alleen maar.

Maar het is dus zo dat een CL-overwinning evenveel waard is als een UEFA-Cup overwinning? Dat is toch vreemd?

Ja raar maar waar

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/tcoef2007.html">http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uef ... f2007.html</a><!-- m -->

Daar kun je zien dat o.a. PSV al 3 puntjes binnen heeft voor het behalen van de groepsfase.
Reply
Maar hoe zit het dan bijvoorbeeld met de poulefase in de CL doorkomen? Ik neem aan dat je dan flink wat bonuspunten krijgt.

Uberhaupt echt idioot dat als PSV nu van Milan wint, het net zoveel punten krijgt als wanneer Ajax van Rapid Wien wint. Hele kromme puntentelling.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Maar hoe zit het dan bijvoorbeeld met de poulefase in de CL doorkomen? Ik neem aan dat je dan flink wat bonuspunten krijgt.

Uberhaupt echt idioot dat als PSV nu van Milan wint, het net zoveel punten krijgt als wanneer Ajax van Rapid Wien wint. Hele kromme puntentelling.

hoezo, dat zijn toch relatief net zulke knappe prestaties?

ik vind het juist heel recht. overigens krijg je in bepaalde stadia wel bonuspunten, maar niet super veel.
Reply
Natuurlijk zijn dat geen gelijke prestaties. Als Anderlecht van Milan wint in de CL is dat toch veel knapper dan als ze van Twente in de UEFA Cup winnen?

En in dit systeem kan een kleine club, die in de vierde koker in de CL zit, bijvoorbeeld Anderlecht nu, veel meer punten halen in de UEFA Cup dan in de CL. Ze hebben namelijk veel meer kans om daar potjes te winnen tegen Rapid Wien, Twente, Eintracht Frankfurt en Espanyol dan tegen de grootmachten als Milan, Real en Manchester in de CL. Dat is toch vreemd? De CL moet toch juist het ultieme streven zijn?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
vind 't zo jammer dat nu overal gesproken wordt over 't feit dat de uitschakeling zo onverdiend zou zijn? ajakkes is maar 1 helft van de 4 beter geweest dan Kopenhagen. dan lig je er gewoon verdiend uit hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ricochan Wrote:Kopenhagen geef ik de beste kans om door te gaan...

netjes rico. al voor de 1e wedstrijd voorspeld dit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Natuurlijk zijn dat geen gelijke prestaties. Als Anderlecht van Milan wint in de CL is dat toch veel knapper dan als ze van Twente in de UEFA Cup winnen?

dat is inderdaad wel knapper.
Reply
gittermaster Wrote:Enige voordeeltje is dat we nu Feyenoord persoonlijk uit de UEFA-cup kunnen schoppen.
En wij Ajax :8:















Mochten we het halen vanavond [-o<
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
tja.. succes, ik gun t FC T wel... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Ja gun het ze ook maar ze verdienen het niet, wat een drama en 1-0 achter :S
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Kezmania Wrote:
Ad Wim Wrote:
Kezmania Wrote:
Ad Wim Wrote:En ook ongelooflijk dat degenen die nu lachen afgelopen zomer massaal Nederland, met veel Ajax-internationals, aanmoedigden en dan nu, nu er punten zijn te verdienen voor de ranglijst, gaan lachen als Ajax eruit gaat.
Het is nou ook niet zo dat ik sta te juichen als PSV of Feyenoord in Europa winnen, maar ik ben er wel blij mee.


Snap je het punten systeem van de UEFA nu al een beetje?
Die ranglijst interesseert me verder niks, maar ik wordt er een beetje moe van dat iedereen zegt dat het slecht is voor het Nederlandse voetbal omdat we nu minder puntjes krijgen.
Ik snap dat systeem inderdaad niet helemaal, maar los daarvan weet ik zeker dat er genoeg mensen zijn die het ook mooi vinden als Ajax er straks uitligt in de 1e ronde van de UEFA Cup.
En waarom interesseert die ranglijst je niks? Je hebt niks met het Nederlandse voetbal?

Dus omdat die ranglijst mij niet interesseert heb ik niks met het Nederlandse voetbal. Je moet gewoon kampioen worden om je rechtstreeks te plaatsen. Doe je dat niet, dan moet je niet mouwen.
Het is prachtig voor clubs als Heerenveen, Utrecht, Twente en Vitesse om voor europees voetbal te strijden, maar deze clubs zijn vaak na 2 of 3 rondes weer uitgeschakeld. Dat is pas slecht voor je ranking!!!

Heerenveen heeft de afgelopen 2 seizoenen wel overwintert in Europa, mijn gevoel zegt dat ze iig evenveel punten als Feyenoord gehaald hebben in die 2 seizoenen. Vind niet dat je Heerenveen in het rijtje Utrecht, Vitesse en Twente moet plaatsen.

edit:
Heerenveen 10,96 en 10,50 = 21,46
Feyenoord...12,96 en 3,50 = 16,50
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
En dit jaar heeft Feyenoord geen K2 en daar gaat onze Nederlandse UEFA/CL plaats.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:En dit jaar heeft Feyenoord geen K2 en daar gaat onze Nederlandse UEFA/CL plaats.

Er komt nog een middenvelder(Timotsjoek?) en een spits van 't kaliber Pizarro, Cruz, Vagner Love bij. dan gaan wij gewoon weer redelijk hoge ogen gooien in de Uefa Cup. en wat een gelul over de nederlande uefa/cl plaats. had dan gister gewoon gewonnen van die boeren jongen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Depor Wrote:En dit jaar heeft Feyenoord geen K2 en daar gaat onze Nederlandse UEFA/CL plaats.

Er komt nog een middenvelder(Timotsjoek?) en een spits van 't kaliber Pizarro, Cruz, Vagner Love bij. dan gaan wij gewoon weer redelijk hoge ogen gooien in de Uefa Cup. en wat een gelul over de nederlande uefa/cl plaats. had dan gister gewoon gewonnen van die boeren jongen.

Ja winnen hadden we zeker gemoeten, maar die hoge ogen in de UEFA Cup droom lekker door, AZ komt ver en de rest gaat er in ronde 1-3 uit.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:En dit jaar heeft Feyenoord geen K2 en daar gaat onze Nederlandse UEFA/CL plaats.
Kolkka/Kluivert ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
centre court Wrote:
Depor Wrote:En dit jaar heeft Feyenoord geen K2 en daar gaat onze Nederlandse UEFA/CL plaats.

Er komt nog een middenvelder(Timotsjoek?) en een spits van 't kaliber Pizarro, Cruz, Vagner Love bij. dan gaan wij gewoon weer redelijk hoge ogen gooien in de Uefa Cup. en wat een gelul over de nederlande uefa/cl plaats. had dan gister gewoon gewonnen van die boeren jongen.


Voor 9.5 miljoen haal je niet tsjoek tsjeok en nog een goede spits hoor !?
Reply


Forum Jump: