The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
waf Wrote:oh, is dat nou een vernedering? :|

waf Wrote:ik weet niet precies waar de discussie over ging

Dan kan je dus ook niet inschatten of er sprake was van een vernedering..
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
ik heb het gevoel dat alles dat uit amsterdam komt deze dagen een beetje een dipje heeft. Undecided
Reply
Ik voel me echt helemaal up and running anders Hakkuh
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Bor de Wolf Wrote:
waf Wrote:oh, is dat nou een vernedering? :|

waf Wrote:ik weet niet precies waar de discussie over ging

Dan kan je dus ook niet inschatten of er sprake was van een vernedering..

als 't al zo was dan heb ik dat niet zo gemerkt borry... sorry.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
waf Wrote:ik heb het gevoel dat alles dat uit amsterdam komt deze dagen een beetje een dipje heeft. Undecided
Geldt ook voor niet-Amsterdamse Ajax-meehobbelaars :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Bor de Wolf Wrote:
waf Wrote:oh, is dat nou een vernedering? :|

waf Wrote:ik weet niet precies waar de discussie over ging

Dan kan je dus ook niet inschatten of er sprake was van een vernedering..

aangezien ik geen antwoord krijg en mijn gedachte niet weersproken wordt ga ik er vooralsnog van uit dat het om competitiewedstrijden ging. het ging om de laatste 15 jaar en de cijfers waren 6-7-2 en dat maakt precies 15.

hoe het ook zij, ik schatte niets in, ik stelde een vraag. is dat nu een vernedering? (want volgens mij is dat helemaal niet zo klip en klaar). maar ik laat me graag overtuigen.
Reply
waf Wrote:ik heb het gevoel dat alles dat uit amsterdam komt deze dagen een beetje een dipje heeft. Undecided

Ach ja, joh... gooi d'r maar weer een dooddoener tegenaan. Misschien is het handiger om even een nieuw speelkammaraadje te zoeken, want dat tannismongooltje is niet echt goed voor je reputatie :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:ik heb het gevoel dat alles dat uit amsterdam komt deze dagen een beetje een dipje heeft. Undecided

Ach ja, joh... gooi d'r maar weer een dooddoener tegenaan. Misschien is het handiger om even een nieuw speelkammaraadje te zoeken, want dat tannismongooltje is niet echt goed voor je reputatie :razz:

dus toch matador? :lol:

waar is ie eigenlijk? ouwe gloryhunter. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Treesong Wrote:Ach ja, joh... gooi d'r maar weer een dooddoener tegenaan.

dit is op zich ook een dooddoener. :razz: vertel nou eenst, telde die pot om de ptt telecom mee in de discussie of niet?
Reply
waf Wrote:aangezien ik geen antwoord krijg en mijn gedachte niet weersproken wordt ga ik er vooralsnog van uit dat het om competitiewedstrijden ging.

*zucht* het ging er om hoe vaak wie gewonnen had in de Kuip. Lees het allemaal nog eens rustig door, dan zie je dat ik nergens het woord competitiewedstrijd in de mond neem. Dan zie je misschien ook meteen dat je achterlijke neefje in het coda de glazen ingooit van zijn zelfgegraven graf Xtragaap4de

Zo, en nu gauw plassen. En wie weet nog meer misschien Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Quote:Sanering redt voetbalclub Feyenoord

Met de verkoop van Dirk Kuijt heeft Feyenoord een grootscheepse sanering nagenoeg afgerond. De club stond twee jaar geleden aan de rand van de afgrond. Feyenoord had een schuld van 40,3 miljoen euro, leed voor het tweede achtereenvolgende boekjaar verlies en zat met een overvloed aan contractspelers. In de jaarrekening van het seizoen 2004-2005 kondigde de club een sanering en herstructering aan.

De situatie van Feyenoord was in de zomer van 2005 zeer zorgwekkend. Wanneer destijds een van de vele schuldeisers het faillissement van de club had aangevraagd was die bijna zeker onafwendbaar geweest. Feyenoord beschikte door de nijpende financiële situatie niet over eigen middelen om ook maar de kleinste schuldeiser tevreden te kunnen stellen. De club kende een negatief werkkapitaal én een negatief eigen vermogen. Aan direct beschikbare centen bezat de club nog geen miljoen euro, waarvan een half miljoen ook nog eens een soort doorlopend krediet betrof.

Dun&Bradstreet – dè autoriteit op het gebied van bedrijfsanalyses – gaf Feyenoord in z’n analyse een 4 – wat zoveel betekent als een zeer grote kans om failliet te gaan. Ajax en PSV kregen in hetzelfde boekjaar een 1 – een verwaarloosbare mogelijkheid op een faillissement. Het bedrijf heeft onlangs het cijfer van Feyenoord overigens bijgesteld. De club heeft nu dezelfde status gekregen als de andere twee grootmachten.

Het grootste probleem van de enorme schuldenlast zat ‘m in het feit dat driekwart bestond uit kortlopende schulden. In het bedrijfsleven is het gebruikelijk dat die binnen maximaal 2 jaar moeten zijn afgelost. Omdat Feyenoord verlies leed, kon de club aan die eis onmogelijk voldoen. Mede daarom kondigde de directie in het jaarverslag aan naar een herstructurering van de financiën te willen – ofwel de kortlopende schulden over te hevelen naar langlopende schulden, wat veel minder risicovol is. Daarvoor moest Feyenoord wél medewerking van zijn schuldeisers krijgen.

De in het jaarverslag aangekondigde herstructurering werd vervolgens in rap tempo ingezet. Nog voor het einde van het boekjaar 2005-2006 nam Feyenoord afscheid van ruim 30 spelers. Uitgaande van het gemiddelde salaris bij de club (berekend door Dun&Bradstreet en vastgesteld op bijna 200.000 euro) betekent dat een besparing van minimaal 6 miljoen euro. Aan transfersommen, zo heeft RTV-Rijnmond becijferd met enkele voetbalmakelaars, ontving de club ongeveer 34 miljoen euro.
Daarnaast was het vorige boekjaar het eerste waarin het nieuwe tv-contract met Talpa van kracht was. Dat leverde Feyenoord minstens 3 miljoen meer aan tv-inkomsten op.

Al met al mag er langzamerhand van uit worden gegaan dat Feyenoord inmiddels een groot deel van de schulden heeft afgelost. Vóór de verkoop van Dirk Kuijt becijferde hoofddocent Financieel Management dr. Ronald Huisman al voor dat de schuld van Feyenoord door de sanering flink moest zijn afgenomen. ,,Maar’’, zo zei hij ook, ,,de club zou er verstandig aan doen niet al het geld van Kuijt onmiddellijk weer uit te geven. De helft gebruiken voor nieuwe spelers, de andere helft beleggen in materiële zaken, opdat de begroting minder afhankelijk wordt van voetbal-inkomsten.’’

Want, zoveel werd duidelijk, van de drie topclubs is de begroting van Feyenoord het meest afhankelijk van wat er op het veld gebeurt. Huisman: ,,Ajax en PSV hebben ook andere inkomsten, onder meer van de stadions. Ajax heeft deelnemingen in het buitenland die geld opleveren, Feyenoords samenwerkingverbanden kosten geld.’’

Niet voor niets heeft de club veel van de contracten met buitenlandse club opgezegd. En is Feyenoord voortdurend op zoek naar nieuwe manieren om geld te verdienen. ,,Feyenoord is in Nederland absoluut koploper als het om marketing gaat’’, zegt Marcel Beerthuizen van de The Brand Company, toonaangevend op het gebied van sportmarketing. ,,De club kan alleen op sponsorgebied nog wat winnen, want de hoofdsponsor van Feyenoord betaalt beduidend minder dan die van Ajax en PSV. Dáár kan de club nog groeien. En natuurlijk zou het spelen van Champions League ook een zetje in de rug kunnen betekenen. Dat levert toch zo’n 15 miljoen euro op.’’

Feyenoord geeft de supporters dinsdagavond uitleg over de financiële situatie.

Gepubliceerd op: 24 augustus 2006
Bron: RTV Rijnmond
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:aangezien ik geen antwoord krijg en mijn gedachte niet weersproken wordt ga ik er vooralsnog van uit dat het om competitiewedstrijden ging.

*zucht* het ging er om hoe vaak wie gewonnen had in de Kuip. Lees het allemaal nog eens rustig door, dan zie je dat ik nergens het woord competitiewedstrijd in de mond neem. Dan zie je misschien ook meteen dat je achterlijke neefje in het coda de glazen ingooit van zijn zelfgegraven graf Xtragaap4de

Zo, en nu gauw plassen. En wie weet nog meer misschien Hakkuh

Trekken? =D>
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Ad Wim Wrote:
Quote:Sanering redt voetbalclub Feyenoord

Met de verkoop van Dirk Kuijt heeft Feyenoord een grootscheepse sanering nagenoeg afgerond. De club stond twee jaar geleden aan de rand van de afgrond. Feyenoord had een schuld van 40,3 miljoen euro, leed voor het tweede achtereenvolgende boekjaar verlies en zat met een overvloed aan contractspelers. In de jaarrekening van het seizoen 2004-2005 kondigde de club een sanering en herstructering aan.

De situatie van Feyenoord was in de zomer van 2005 zeer zorgwekkend. Wanneer destijds een van de vele schuldeisers het faillissement van de club had aangevraagd was die bijna zeker onafwendbaar geweest. Feyenoord beschikte door de nijpende financiële situatie niet over eigen middelen om ook maar de kleinste schuldeiser tevreden te kunnen stellen. De club kende een negatief werkkapitaal én een negatief eigen vermogen. Aan direct beschikbare centen bezat de club nog geen miljoen euro, waarvan een half miljoen ook nog eens een soort doorlopend krediet betrof.

Dun&Bradstreet – dè autoriteit op het gebied van bedrijfsanalyses – gaf Feyenoord in z’n analyse een 4 – wat zoveel betekent als een zeer grote kans om failliet te gaan. Ajax en PSV kregen in hetzelfde boekjaar een 1 – een verwaarloosbare mogelijkheid op een faillissement. Het bedrijf heeft onlangs het cijfer van Feyenoord overigens bijgesteld. De club heeft nu dezelfde status gekregen als de andere twee grootmachten.

Het grootste probleem van de enorme schuldenlast zat ‘m in het feit dat driekwart bestond uit kortlopende schulden. In het bedrijfsleven is het gebruikelijk dat die binnen maximaal 2 jaar moeten zijn afgelost. Omdat Feyenoord verlies leed, kon de club aan die eis onmogelijk voldoen. Mede daarom kondigde de directie in het jaarverslag aan naar een herstructurering van de financiën te willen – ofwel de kortlopende schulden over te hevelen naar langlopende schulden, wat veel minder risicovol is. Daarvoor moest Feyenoord wél medewerking van zijn schuldeisers krijgen.

De in het jaarverslag aangekondigde herstructurering werd vervolgens in rap tempo ingezet. Nog voor het einde van het boekjaar 2005-2006 nam Feyenoord afscheid van ruim 30 spelers. Uitgaande van het gemiddelde salaris bij de club (berekend door Dun&Bradstreet en vastgesteld op bijna 200.000 euro) betekent dat een besparing van minimaal 6 miljoen euro. Aan transfersommen, zo heeft RTV-Rijnmond becijferd met enkele voetbalmakelaars, ontving de club ongeveer 34 miljoen euro.
Daarnaast was het vorige boekjaar het eerste waarin het nieuwe tv-contract met Talpa van kracht was. Dat leverde Feyenoord minstens 3 miljoen meer aan tv-inkomsten op.

Al met al mag er langzamerhand van uit worden gegaan dat Feyenoord inmiddels een groot deel van de schulden heeft afgelost. Vóór de verkoop van Dirk Kuijt becijferde hoofddocent Financieel Management dr. Ronald Huisman al voor dat de schuld van Feyenoord door de sanering flink moest zijn afgenomen. ,,Maar’’, zo zei hij ook, ,,de club zou er verstandig aan doen niet al het geld van Kuijt onmiddellijk weer uit te geven. De helft gebruiken voor nieuwe spelers, de andere helft beleggen in materiële zaken, opdat de begroting minder afhankelijk wordt van voetbal-inkomsten.’’

Want, zoveel werd duidelijk, van de drie topclubs is de begroting van Feyenoord het meest afhankelijk van wat er op het veld gebeurt. Huisman: ,,Ajax en PSV hebben ook andere inkomsten, onder meer van de stadions. Ajax heeft deelnemingen in het buitenland die geld opleveren, Feyenoords samenwerkingverbanden kosten geld.’’

Niet voor niets heeft de club veel van de contracten met buitenlandse club opgezegd. En is Feyenoord voortdurend op zoek naar nieuwe manieren om geld te verdienen. ,,Feyenoord is in Nederland absoluut koploper als het om marketing gaat’’, zegt Marcel Beerthuizen van de The Brand Company, toonaangevend op het gebied van sportmarketing. ,,De club kan alleen op sponsorgebied nog wat winnen, want de hoofdsponsor van Feyenoord betaalt beduidend minder dan die van Ajax en PSV. Dáár kan de club nog groeien. En natuurlijk zou het spelen van Champions League ook een zetje in de rug kunnen betekenen. Dat levert toch zo’n 15 miljoen euro op.’’

Feyenoord geeft de supporters dinsdagavond uitleg over de financiële situatie.

Gepubliceerd op: 24 augustus 2006
Bron: RTV Rijnmond


Feyenoord weerlegt de veronderstelling van TV-Rijnmond dat de club op 30 juni 2005 in een loodzware schuldenpositie verkeerde en beoordeelt de daaraan vastgekoppelde conclusie van een technisch faillissement als belachelijk en insinuerend. ‘Het in de jaarcijfers gepubliceerde tekort van 40 miljoen euro was niet meer dan een momentopname en is het totaal van schulden, maar men vergeet om welke reden dat ook mag zijn, het totaal van vorderingen’, aldus financieel directeur Onno Jacobs.

‘Als je dat wel doet zoals het hoort, is het cijfer op dat moment geen 40 maar 25 miljoen euro geweest', vervolgt Jacobs. 'En als men in dat geval ook bedenkelijk tegen een bedrag van 25 miljoen euro zou hebben aangekeken, dan moet men zich tevens bedenken dat alle onder contract staande spelers bij elkaar slechts voor 13 miljoen op de balans stonden. Dat is een heel conservatief cijfer, want de door experts samengestelde waarde van alle spelers bedroeg toen ruim 50 miljoen. En juist dat is de stille reserve van Feyenoord, en die komt in de boeken niet voor. Trouwens bij geen enkele betaald voetbalclub en daarom geven cijfers van een betaald voetbalorganisatie altijd een verkeerd beeld naar buiten. Kenners weten dat. Kijk alleen nu maar naar de verkoop van Dirk Kuyt. Van een faillissementsdreiging is daarom nooit sprake geweest. Afspraken met externe geldschieters zijn altijd helder en duidelijk. Geldende rentes horen in de boeken thuis. Externe geldschieters krijgen die rente ook. Maar bijvoorbeeld de voorzitter, die in Ghana investeerde, heeft nooit die investering en ook nooit die rente opgeëist of ontvangen. Daarom zijn die verhalen de grootste flauwekul en stemmingmakerij.'

Dat Feyenoord gedurende een periode van een jaar externe bronnen heeft aangewend om kort lopende schulden te betalen, is alleen gebeurd omdat de cashflow niet toereikend was. ‘Wij hebben te maken met contracten en maandelijkse betalingen. Wij hebben te maken met normale factuurbetalingen, terwijl onze reguliere inkomsten met name uit sponsoring daarentegen vrijwel altijd aan het begin van het seizoen binnenkomen. Als dus die balans van inkomsten en uitgaven verstoord wordt doordat ook andere bedrijven traag zijn met betalen of dat er in de verhouding van koop en verkoop van spelers niet gemiddeld voor zes miljoen euro per jaar aan spelers wordt verkocht of dat er geen Champions League wordt gespeeld en er een vroege uitschakeling in de UEFA Cup plaatsvindt, dan ontstaat er in de cashflow een tijdelijk hiaat’, aldus Jacobs. ‘Dat is opgevangen met kortlopende leningen. Met een grote stille reserve is dat in zo’n situatie helemaal niet ongebruikelijk bij bedrijven en zeker in de voetballerij niet.'

Feyenoord heeft het afgelopen jaar wel de noodzakelijke maatregelen genomen om met name de cash-flow weer op orde te krijgen. Jacobs: ‘Daarom zijn er 32 spelers vertrokken, deels verkocht en verhuurd, die zwaar op de maandelijkse betalingen drukten. Dat gaf een enorme verlichting, zodat de situatie er nu – vandaag – heel anders uit ziet. We zouden de schulden in één klap hebben kunnen wegwerken als het geld van de transfer van Kuyt daarvoor zou worden aangewend. Dat doen we echter niet. We lopen de schuld in en investeren deels in nieuwe aankopen zoals elke Nederlandse club dit doet om gezond te blijven en perspectieven te bieden. Nederland leidt uiteindelijk toch op voor de grote Europese voetballanden. Daarnaast zijn wel de kortlopende leningen, inclusief rente, afgelost. En er is nog altijd die stille reserve. Ook na de verkoop van Kuyt.'

Volgens Jacobs zouden de gepubliceerde cijfers er ook anders hebben uitgezien als Feyenoord vorig jaar al besloten zouden hebben om Kuyt en Kalou te verkopen. ‘Maar we hebben toen besloten om beiden te behouden en een gooi te doen naar een Champions Leagueplaats. Op deelname aan de Champions League is onze huishouding wel gebaseerd. Maar dat is helaas niet gelukt. In plaats daarvan speelden we zelfs maar één wedstrijd voor de UEFA Cup zonder publiek en hadden we wel de kosten van de uitwedstrijd. Dat zijn enorme financiële verschillen.' Feyenoord heeft in de loop der jaren veel spelers gekocht en tot voor kort weinig verkocht. ‘Verkopen is een vak apart en dat is door technische mensen in het verleden onvoldoende gebeurd’, aldus Jacobs, die daarmee het vertrek van 32 spelers deze zomer verklaart. ‘Inmiddels heeft Feyenoord een technisch platform met verstandige en kundige mensen, die de club van haver tot gort kennen. Zij zijn op voorhand uitstekend in staat om de haalbaarheid van een bepaalde speler in te schatten. Niet alle spelers die Feyenoord wil, zijn van het een op het andere moment haalbaar voor de club. Pas als de technische mensen een definitief oordeel over een speler gevormd hebben gaan we kijken of die spelers ook daadwerkelijk door ons aangetrokken kunnen worden. Bovendien is het zo dat een club het niet meer alleen voor het zeggen heeft. Het enige wat een club wil voorkomen is dat een speler transfervrij vertrekt. Concessies zijn dan onvermijdelijk. Maar concessies kosten geld. Vroegtijdig vertrekkende trainers kosten geld. Hun nabetalingen lopen door en drukken op de cashflow. Ook vroegtijdig vertrekkende technisch directeuren. Maar ook spelers die voor de top zijn ingeschat en langdurige contracten hebben maar het toch niet waarmaken, kosten geld. En spelers die hun contract uitdienen en niet willen verlengen kosten zelfs een vermogen. In dat spel moet je als club balanceren en dat geeft ook de schommelingen aan in de cijfers. Ik wil er wel nog aan toevoegen dat vooral regelmatig meedoen aan de CL voor een club als Feyenoord een must is. Het is een inkomstenpost van gemiddeld 15 miljoen per jaar.'
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pfff, wat een lang verhaal..... Xtragaap4de
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
zucht. dat deze trieste stemmingmakerij wordt geslikt als zoete koek is begrijpelijk, maar het is werkelijk waar beschamende journalistiek (what's new). een beetje conclusies trekken uit de cijfers van de kvk, sjonge jonge. en dun in je broekstreet een autoriteit noemen....

maar goed, tegen deze eenzijdige informatie de imo zeer geloofwaardige en goed onderbouwde repliek van fainoid.
Reply
FC Petr Wrote:Pfff, wat een lang verhaal..... Xtragaap4de

ad neemt weer klakkeloos dingen over om herrie te schoppen. nu kent hij Feyenoords verhaal ook. wel zo makkelijk om ergens een oordeel over te vellen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
FC Petr Wrote:Pfff, wat een lang verhaal..... Xtragaap4de

Hij denkt vast: Zo zijn we sneller op de volgende pagina, zodat niemand meer kan zien hoe ik schandelijk in m'n hemd werd gezet :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik wil er wel nog aan toevoegen dat vooral regelmatig meedoen aan de CL voor een club als Feyenoord een must is. Het is een inkomstenpost van gemiddeld 15 miljoen per jaar.'

op een dag als vandaag doet zo'n zin de penningmeester in a'dam ook nog wel even pijn denk ik. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:aangezien ik geen antwoord krijg en mijn gedachte niet weersproken wordt ga ik er vooralsnog van uit dat het om competitiewedstrijden ging.

*zucht* het ging er om hoe vaak wie gewonnen had in de Kuip. Lees het allemaal nog eens rustig door, dan zie je dat ik nergens het woord competitiewedstrijd in de mond neem. Dan zie je misschien ook meteen dat je achterlijke neefje in het coda de glazen ingooit van zijn zelfgegraven graf Xtragaap4de

Zo, en nu gauw plassen. En wie weet nog meer misschien Hakkuh

oh, als het daar om ging had je gelijk. maar strikt genomen is het geen thuiswedstrijd, sterker nog, psv werd gezien als thuisspelende club. ik vind het niet gek dat cc die pot niet meetelt en ik vind het iig geen vernedering. ik had toch verwacht dat je met wat duidelijkers was gekomen. :razz: (ikzelf heb die stomme statistieken uiteraard niet bestudeerd).
Reply
centre court Wrote:Ik wil er wel nog aan toevoegen dat vooral regelmatig meedoen aan de CL voor een club als Feyenoord een must is. Het is een inkomstenpost van gemiddeld 15 miljoen per jaar.'

op een dag als vandaag doet zo'n zin de penningmeester in a'dam ook nog wel even pijn denk ik. :lol:
Hij heeft tenminste wel al een paar keer 15 miljoen in zijn kas zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
waf Wrote:zucht. dat deze trieste stemmingmakerij wordt geslikt als zoete koek is begrijpelijk, maar het is werkelijk waar beschamende journalistiek (what's new). een beetje conclusies trekken uit de cijfers van de kvk, sjonge jonge. en dun in je broekstreet een autoriteit noemen....

maar goed, tegen deze eenzijdige informatie de imo zeer geloofwaardige en goed onderbouwde repliek van fainoid.
Het begon allemaal met dit bericht in het NRC:

[Image: 200682322220kel-nrc.jpg]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
waf Wrote:en ik vind het iig geen vernedering.

Dat begrijp ik volkomen. Als Feyenooiter heb je de definitie van vernedering al zo veel jaar moeten afzwakken, dat zo'n gruwelijke nederlaag tegen Grun tegenwoordig 'een plaagstootje' heet in je woordenboek... Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:en ik vind het iig geen vernedering.

Dat begrijp ik volkomen. Als Feyenooiter heb je de definitie van vernedering al zo veel jaar moeten afzwakken, dat zo'n gruwelijke nederlaag tegen Grun tegenwoordig 'een plaagstootje' heet in je woordenboek... Hakkuh

hoe noem jij die gruwelijke nederlaag van gisteren dan? :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
de eerste journalisten idd. ook gewoon een slecht stuk. maar het begon allemaal met een paar supporters die niet gehinderd door enige kennis een paar maanden geleden de gedeponeerde cijfers uit de kvk gingen trekken en zich afvroegen hoe het kon dat er schulden bijstonden. die cijfers worden gebruikt bij het vragen van opheldering door de fsv. nu feyenoordeen beetje in de hoek van de klappen zit, ruiken de journalisen bloed en gaan ze een beetje rondstruinen. maar hun conclusies zijn nergens op gebaseerd en getrokken op aannames. vind ik zeer onnauwkeurig.
Reply
Ik weet er ook allemaal niet het fijne van, maar mijn Feyenoord-collega wees mij erop. En het staat op een Feyenoord-site. Ik ben wel benieuwd met wat voor statement Feyenoord dinsdag komt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Treesong Wrote:
FC Petr Wrote:Pfff, wat een lang verhaal..... Xtragaap4de

Hij denkt vast: Zo zijn we sneller op de volgende pagina, zodat niemand meer kan zien hoe ik schandelijk in m'n hemd werd gezet :waf:

oei, nu blijkt dat cc wel degelijk sprak over competitiewedstrijden. ben benieuwd wat je daarop te zeggen hebt....
Reply
Ad Wim Wrote:Ik weet er ook allemaal niet het fijne van, maar mijn Feyenoord-collega wees mij erop. En het staat op een Feyenoord-site. Ik ben wel benieuwd met wat voor statement Feyenoord dinsdag komt.

heb de reactie toch al geplaatst knuppel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Treesong Wrote:Ook dom dan, dat je 3x iets moet controleren... anyway, ik heb even die link van je bekeken en na 1x vluchtig lezen al drie gevonden:

12-08-1992
25-02-2001
21-09-2003

Die was in Eindhoven vriend. Laten we er maar over ophouden. je begint je belachelijk te maken. Voorzover je dat al niet deed op dit forum.

PTT Telecom Cup 1992
12-08-1992 PSV Feyenoord 1-0

Score: 1-0 E. Koeman ('25)
Stadium: Stadion Feijenoord
Spectators: 32,650

Lijkt me toch een duidelijke vernedering....

En nu is het genoeg.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Ik ga toch niet zo'n lang verhaal lezen. Dat is vast wel samen te vatten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:en ik vind het iig geen vernedering.

Dat begrijp ik volkomen. Als Feyenooiter heb je de definitie van vernedering al zo veel jaar moeten afzwakken, dat zo'n gruwelijke nederlaag tegen Grun tegenwoordig 'een plaagstootje' heet in je woordenboek... Hakkuh

hoe noem jij die gruwelijke nederlaag van gisteren dan? :lol:

een gruwelijke nederlaag... hoezo?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: