The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Ad Wim Wrote:Hij zal iig geen last hebben van voetballen op een lege maag.

Quote:Ali Elkhattabi houdt het voor gezien

27/9/2006 9 :18

Bij gebrek aan interesse zet Ali Elkhattabi op 29-jarige leeftijd een punt achter zijn carrière. Zijn zoektocht naar een nieuwe club heeft hij gestaakt.
In zijn elfjarige loopbaan maakte Elkhattabi voldoende indruk als spits. Alleen in zijn, wat nu blijkt laatste seizoen deed de Marokkaan in dienst van RBC Roosendaal qua productiviteit weinig van zich spreken.

Vooral voor Sparta Rotterdam maakte Elkhattabi faam als goalgetter. Het leverde de spits, die bij SC Heerenveen niet uit verf was gekomen, een overgang naar AZ op. Maar in Alkmaar kon hij zich niet manifesteren als vaste waarde.

Eind augustus vroeg Elkhattabi zich hardop af, waarom er geen interessante club zich meldde. 'Ik had niet gedacht dat ik geen club meer zou vinden', vertelde de Marokkaan in het AD. 'Dit is echt een grote teleurstelling voor me.'

Alleen NAC Breda kwam met een voorstel over de brug, maar dat werd als 'veel te laag' afgewezen. 'Aan de andere kant ben ik blij dat ze überhaupt interesse hebben getoond, want verder heb ik niets gehoord. Jammer. Sparta bijvoorbeeld, daar zou ik echt heel graag nog voor willen uitkomen. Vroeger heb ik vaak gedacht dat ik daar de laatste jaren van mijn carrière zou slijten.'

Elkhattabi speelde in totaal 238 competitiewedstrijden, waarin hij 81 keer doel trof. De gewezen aanvaller gaat zich nu richten op het onroerend goed. In die bedrijfstak was hij de laatste jaren al bezig.


Hij was al bezig met huizen leegroven?
:wink:
Reply
Bredanaar Wrote:
Peter Wrote:Maakt bondscoach Marco van Basten zich schuldig aan vriendjespolitiek?

86% Ja


13% Nee


8519 antwoorden
=D>

En nu nog steeds dezelfde score:

Quote:Maakt bondscoach Marco van Basten zich schuldig aan vriendjespolitiek?
86% Ja
13% Nee
17372 antwoorden

Dit is natuurlijk wel een overweldigende meerderheid. Kijken of MvB hier zijn "politieke" consequenties uit trekt:

ONTSLAG NEMEN :razz:

Dit is een poll van gloeilamp.nl?
Reply
VI (uit Amsterdam) :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Alleen in a'dam en alkmaar zijn ze blij met marco en zijn holmaten hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja totdat hij zich kwalificeert en dan hoor je niemand meer....
Dom gezeik, Seedorf word al jaren uitgekotst maar nu er wat te zeiken valt is heel Nederland om en willen ze Seedorf zien. vBommel speelde amper bij Barcelona en ook nog vaak belabberd, doet niet wat de coach wil. vNistelrooy begint dit seizoen op stoom te komen maar vorig seizoen was het ook niet denderend.
En dat ze in 010 zeiken over de selectie...produceer maar eens wat goede Nederlandse spelers kunnen jullie dan meepraten, Kuyt was een F'noorder en mocht mee vBasten wou zelfs Kalou naturaliseren om mee te gaan naar het WK.
Bij PSV spelen amper goede Nederlandse spelers dus word de keus automatisch minder.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Geloof jij ook nog in Sinterklaas?
Bangkok resident.
Reply
Mukkus, Heerenveen ligt dan wel in Friesland, maar dan mogen ze nog wel normaal Nederlands praten:

Quote:www.sc-heerenveen.nl
Heerenveen - PSV
07 september 2006
De wedstrijd tegen PSV is uitverkocht!

wedstrijd: sc Heerenveen - PSV
Datum: zondag 1 oktober 2006
Aanvang: 14.30 uur
Kaartverkoop: uitverkocht
Aantal: max. 2 kaarten per club- of seizoenkaart

Er zijn meer kaarten beschikbaar als voorgaande jaren!

plaats: prijs:
west- oosttribune € 22,-
noord- en zuidtribune € 19,-
hoeken € 17,-
jeugdkorting € 6,-
Kaarten voor noord en zuid vind ik trouwens vrij duur.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Quote:Ali Elkhattabi houdt het voor gezien

27/9/2006 9 :18

Bij gebrek aan interesse zet Ali Elkhattabi op 29-jarige leeftijd een punt achter zijn carrière. Zijn zoektocht naar een nieuwe club heeft hij gestaakt.
In zijn elfjarige loopbaan maakte Elkhattabi voldoende indruk als spits. Alleen in zijn, wat nu blijkt laatste seizoen deed de Marokkaan in dienst van RBC Roosendaal qua productiviteit weinig van zich spreken.

Vooral voor Sparta Rotterdam maakte Elkhattabi faam als goalgetter. Het leverde de spits, die bij SC Heerenveen niet uit verf was gekomen, een overgang naar AZ op. Maar in Alkmaar kon hij zich niet manifesteren als vaste waarde.

Eind augustus vroeg Elkhattabi zich hardop af, waarom er geen interessante club zich meldde. 'Ik had niet gedacht dat ik geen club meer zou vinden', vertelde de Marokkaan in het AD. 'Dit is echt een grote teleurstelling voor me.'

Alleen NAC Breda kwam met een voorstel over de brug, maar dat werd als 'veel te laag' afgewezen. 'Aan de andere kant ben ik blij dat ze überhaupt interesse hebben getoond, want verder heb ik niets gehoord. Jammer. Sparta bijvoorbeeld, daar zou ik echt heel graag nog voor willen uitkomen. Vroeger heb ik vaak gedacht dat ik daar de laatste jaren van mijn carrière zou slijten.'

Elkhattabi speelde in totaal 238 competitiewedstrijden, waarin hij 81 keer doel trof. De gewezen aanvaller gaat zich nu richten op het onroerend goed. In die bedrijfstak was hij de laatste jaren al bezig.

Of stopt ie toch nog niet ?
Ali Elkhattabi schrijft zichzelf nog niet af

27/9/2006 14:16

Zijn carrière zit in het slop bij gebrek aan een interessante club. Maar gestopt is de 29-jarige aanvaller Ali Elkhattabi nog niet.

'Ik sta absoluut open voor een club', zegt Elkhattabi tegen VI.nl. 'Bij een goede aanbieding wil ik best nog een paar jaar voetballen.' De spits werd deze zomer alleen benaderd door NAC Breda, dat echter met een te mager bod kwam.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Undecided
Quote:Hond krijgt auto aan de praat

AMSTERDAM - De Britse wegenwacht, die was opgetrommeld door een vrouw wier auto niet meer wilde starten, heeft een hond gebruikt om het euvel op te lossen. Dat meldt de BBC.

De vrouw had 's ochtends het batterijtje van haar elektronische contactsleutel verwisseld, maar kreeg haar auto daarna met geen mogelijkheid meer aan de praat. Een medewerker van de wegenwacht ontdekte dat de chip voor de startonderbreking ontbrak.

Opeens herinnerde de vrouw zich dat haar hond George eerder die dag een vreemd voorwerp had opgegeten, wellicht de chip. De wegenwacht zette de hond in de bestuurdersstoel en startte vervolgens de auto met de sleutel.

Volgens de Wegenwacht-medewerker moet de vrouw voorlopig haar hond meenemen als ze de auto wil gebruiken. "Totdat de chip er op natuurlijke wijze weer uitkomt", aldus de medewerker. Volgens hem was het voor het eerst dat een hond hem geholpen heeft bij het starten van een auto.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
:lol: de wegenwacht weet altijd raad =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
:razz:
Reply
FC Wageningen Wrote:Mukkus, Heerenveen ligt dan wel in Friesland, maar dan mogen ze nog wel normaal Nederlands praten:

Quote:www.sc-heerenveen.nl
Heerenveen - PSV
07 september 2006
De wedstrijd tegen PSV is uitverkocht!

wedstrijd: sc Heerenveen - PSV
Datum: zondag 1 oktober 2006
Aanvang: 14.30 uur
Kaartverkoop: uitverkocht
Aantal: max. 2 kaarten per club- of seizoenkaart

Er zijn meer kaarten beschikbaar als voorgaande jaren!

plaats: prijs:
west- oosttribune € 22,-
noord- en zuidtribune € 19,-
hoeken € 17,-
jeugdkorting € 6,-
Kaarten voor noord en zuid vind ik trouwens vrij duur.

Kan me niks arresteren, wedstrijd is toch uitverkocht.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
[Image: 775_cb7d981422337266c42a58d2775f0f26.jpg]
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:[Image: 775_cb7d981422337266c42a58d2775f0f26.jpg]

quizvraag: wat klopt er niet mbt het verhaaltje? :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
speciaal voor matador, van de Amsterdamse VI-site
Quote:Maakt bondscoach Marco van Basten zich schuldig aan vriendjespolitiek?
87% Ja
12% Nee
26605 antwoorden
:razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Nobody f*cks with Romeo Castelen

Fa Wakka!We hebben weer een voetballert die betrokken is bij een matpartij. Vanochtend klapte ene Romeo Castelen er volgens ooggetuigen vol op in Hoofddorp. Op het plein van het Nova College nam de Feyenoord-spits (favoriete film 'Scarface') het op voor z'n 17-jarige broertje. Castelen junior had afgelopen maandag klop gekregen van een 16-jarige collega-MBO-er. Gevolg: een blauw oog. Het zou gaan om een keiharde afrekening die betrekking had op het uitlenen en terugbrengen van -blijkbaar erg gewilde- schoolboeken. De boel liep dermate uit de hand dat de politie een van de vechtersbaasjes, een 16-jarige jongen, insloot. Het broertje van Romeo kwam even later weer vrij. Romeo ontsprong de dans, werd niet gearresteerd maar kreeg een eeuwigdurend schoolpleinverbod. Romeo op zijn Feyenoord-profielensite: Beste eigenschap: Ik sta graag voor iedereen klaar/ Slechtste eigenschap: Dat ik altijd voor iedereen klaar sta, gaat wel eens ten koste van mezelf. Filmpje iemand, levert je 100 euri op. Kun je mooi een paar schoolboeken van aanschaffen...
Update: Romeo op de mobiel:"Jongens, valt allemaal mee. Het gaat niet om mijn broertje want ik ben de jongste, het ging om mijn neefje. Ik was gewoon mee naar school, zeker niet om te vechten. Mijn neefje was gewond geraakt en wilde in eerste instantie aangifte doen. Helaas begon die gozer weer te rellen, hij is opgepakt en wij zijn later nog even naar de politie geweest voor ons verhaal."
Reply
Fa Wakka??? Op wat voor sites kom jij Hoef??
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
bron: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.waterkant.net/suriname/2006/09/26/van-gobbel-ontkent-verduistering-autos/">http://www.waterkant.net/suriname/2006/ ... ing-autos/</a><!-- m -->

Quote:Van Gobbel ontkent verduistering auto’s
Geplaatst op dinsdag, september 26th, 2006 om 1:20 am in Nieuws uit Nederland, Justitie en politie
De Surinaamse oud-voetballer Ulrich van Gobbel ontkent dat hij drie luxe lease-auto’s van het Rotterdamse bedrijf Daimler Chrysler Service heeft verduisterd. De 35-jarige oud-Feyenoorder moest verschijnen bij de politierechter op verdenking van het stelen van twee Mercedessen van de types C180 en ML430 en een BMW 745i.

Van Gobbel, die tegenwoordig in Suriname woont, was niet aanwezig in de rechtbank. Zijn advocaat overhandigde de rechtbank wel een kopie van een document, waaruit zou blijken dat het autobedrijf toestemming heeft gegeven om de wagens op naam van een ander te zetten. Het bedrijf heeft zonder probleem hieraan meegewerkt en zelfs de overschrijvingsbewijzen nog opgestuurd.

Ondanks het feit dat Van Gobbel niet meer in Nederland is ingeschreven, lukte het Justitie wel om hem de dagvaarding voor de zitting in persoon te overhandigen. Hij verbleef op dat moment namelijk bij zijn moeder in Breda schrijft het Algemeen Dagblad. Volgens zijn advocaat zal Van Gobbel de volgende keer wel aanwezig zijn in de rechtbank.
:eeeek:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Voyou Wrote:Fa Wakka??? Op wat voor sites kom jij Hoef??

http://www.geenstijl.nl
Reply
Bredanaar Wrote:quizvraag: wat klopt er niet mbt het verhaaltje? :razz:

Zo beter?

[Image: 775_cb7d981422337266c42a58d2775f0f2.jpg]
May The Schwartz Be With You
Reply
=D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
32.000 stemmers =D>

'Marco van Basten doet aan vriendjespolitiek'

28/9/2006 12:02

Ruud van Nistelrooy omschreef het als het ik-mag-je-gehalte. De aanvaller van Real Madrid is van mening dat bondscoach Marco van Basten zich schuldig maakt aan vriendjespolitiek. En daar blijken de bezoekers van VI.nl het helemaal mee eens.

UITSLAG POLL

percentage stemmen
Ja 87,4% 28.302
Nee 12,6% 4.084


Van de 32.386 stemmen die de bezoekers deze week uitbrachten op de poll Maakt Marco van Basten zich schuldig aan vriendjespolitiek antwoordde liefst 87,4 procent met Ja. Slechts één op de acht bezoekers kan zich niet vinden in de woorden van Van Nistelrooy.

Van Basten en assistent John van 't Schip maakten na het WK bekend dat zij voorlopig geen gebruik meer maken van Van Nistelrooy, evenals Mark van Bommel. Zij vinden andere spelers beter. De Brabantse spits van Real vindt zichzelf wel goed genoeg, maar denkt dat Van Basten en Van 't Schip hem niet mogen.
Bangkok resident.
Reply
Zijn er mensen die van Nistelrode wel mogen dan?
Reply
Ik mag 'm meer dan die Franse player van een Dugarry.... :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Heerenveen-voorzitter schiet uit z'n slof

Uitgegeven: 28 september 2006 08:25
Laatst gewijzigd: 28 september 2006 12:27

HEERENVEEN - Een eikel. Een ijscoboer. Het grootste tuig van de richel. Scheidend SC Heerenveen-voorzitter Riemer van der Velde is als gastpreker tijdens een sponsoravond uit zijn slof geschoten, zo meldt De Telegraaf donderdag. "Die Timmer van PSV was bij ons nooit in de raad van commissarissen gekomen. Wat een eikel is dat, zeg! Hoe hij met het belang van zijn club omgaat, een schande is het!", aldus Van der Velde in De Telegraaf.

Ook Ajax en Feyenoord zouden een veeg uit de pan hebben gekregen. "Ik weet niet wat hij aan het doen is, maar het is niet in het belang van Feyenoord. Dat kan ik je verzekeren", sprak Van der Velde over Feyenoord-preses Jorien van den Herik.


IJscoboer

En over Ajax: "Bij Ajax haalt men zelfs een ijscoboer in huis die amper weet dat een bal rond is. Dat zo iemand vervolgens ook nog eens onze belangen moet vertegenwoordigen in de UEFA. Tja, dan zijn we in Nederland het spoor goed bijster."

Schoolbanken

Op de sponsormeeting bij amateurclub Excelsior'31 uit Rijssen sprak Van der Velde zich ook kritisch uit over het Nederlands trainersgilde. "De twee Koemannen en Van Basten moeten eerst maar weer eens de schoolbanken in. Je mag denken wat je wilt over Van Gaal, Adriaanse en vooral Hiddink, maar die hebben pas écht verstand van voetbal", aldus de Heerenveen-voorzitter in De Telegraaf.
Reply
Hier staat hij idd beter Flixieluv, gelukkig voor je ben ik de enige die 't zag Wink
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
FC Wageningen Wrote:Hier staat hij idd beter Flixieluv, gelukkig voor je ben ik de enige die 't zag Wink

:oops: :wink:
Reply
Flixieluv Wrote:IJscoboer

En over Ajax: "Bij Ajax haalt men zelfs een ijscoboer in huis die amper weet dat een bal rond is. Dat zo iemand vervolgens ook nog eens onze belangen moet vertegenwoordigen in de UEFA. Tja, dan zijn we in Nederland het spoor goed bijster."

De ironie hieraan is dat Riemer vroeger zelf een groothandel in horeca-benodigdheden (waaronder ijs) had! Undecided

http://www.bakkeveen.nl/actueel/2000/Ver...storie.htm
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Flixieluv Wrote:IJscoboer

En over Ajax: "Bij Ajax haalt men zelfs een ijscoboer in huis die amper weet dat een bal rond is. Dat zo iemand vervolgens ook nog eens onze belangen moet vertegenwoordigen in de UEFA. Tja, dan zijn we in Nederland het spoor goed bijster."

De ironie hieraan is dat Riemer vroeger zelf een groothandel in horeca-benodigdheden (waaronder ijs) had! Undecided

http://www.bakkeveen.nl/actueel/2000/Ver...storie.htm

Hij heeft het over een ijscoboer, die geen verstand van voetbal heeft. Heeft die Fontein al een Tomasson, Huntelaar of Vayrynen zelf ontdekt/gescout?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Scout Riemer zelf, of doen zijn trainers en scouts dat?
Reply


Forum Jump: