The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!!
#61
Oh ja en verdonk moet dood.
Bangkok resident.
Reply
#62
En jij staat nu ook op het lijstje van de AIVD
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#63
Ricochan Wrote:Oh ja en verdonk moet dood.

Beaam, en ik wil ook op de lijst :razz:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#64
Als echte liberaal, stem ik uiteraard op de VVD. Laat eindelijk het ge-betuttel stoppen en laat mensen zelf verantwoordelijkheid nemen en kunnen nemen voor hun eigen leven.
De mensen die niet kunnen, moeten gesteund en geholpen worden. De mensen die niet willen, dienen de consequenties van hun keuze zelf te dragen.
Door die keuzevrijheid wordt het weer duidelijk wat de prioriteiten zijn en wat ze zouden moeten zijn.
Wordt er misschien eerder nagedacht alvorens een totaal overbodige flatscreen op afbetaling aan te schaffen, waardoor er geld overblijft voor eten. Dat heeft wel tot gevolg dat de bemanners en/of bevrouwers van de voedselbanken een andere hobby moeten zoeken.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#65
Bredanaar Wrote:En jij staat nu ook op het lijstje van de AIVD


Yessssssssssssssssssssssssss Hakkuh
Reply
#66
joep Wrote:Als echte liberaal, stem ik uiteraard op de VVD.

Hierna stopte ik al met lezen Undecided
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#67
Treesong Wrote:
joep Wrote:Als echte liberaal, stem ik uiteraard op de VVD.

Hierna stopte ik al met lezen Undecided

Dat schijnt het manco van meer geitenwollensokkentomatengooiers te zijn; niet doorlezen en doordenken. Hard roepen dat je tegen bent en als je vervolgens wordt gevraagd waar je vóór bent, hakkelen over solidariteit en hogere uitkeringen.
Reply
#68
Xtragaap4de
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Ad Wim Wrote:Xtragaap4de

Zozo, Adriaan! Te vroeg wakker blijkbaar. Fijn te zien dat je mijn mening wilt bevestigen.
Reply
#70
Hoef Wrote:
Treesong Wrote:
joep Wrote:Als echte liberaal, stem ik uiteraard op de VVD.

Hierna stopte ik al met lezen Undecided

Dat schijnt het manco van meer geitenwollensokkentomatengooiers te zijn; niet doorlezen en doordenken. Hard roepen dat je tegen bent en als je vervolgens wordt gevraagd waar je vóór bent, hakkelen over solidariteit en hogere uitkeringen.

Goed, ik heb even doorgelezen en het werd er niet beter op
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#71
[Image: PartijVoorDieren-2_161x178.jpg]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#72
Treesong Wrote:
Hoef Wrote:
Treesong Wrote:
joep Wrote:Als echte liberaal, stem ik uiteraard op de VVD.

Hierna stopte ik al met lezen Undecided

Dat schijnt het manco van meer geitenwollensokkentomatengooiers te zijn; niet doorlezen en doordenken. Hard roepen dat je tegen bent en als je vervolgens wordt gevraagd waar je vóór bent, hakkelen over solidariteit en hogere uitkeringen.

Goed, ik heb even doorgelezen en het werd er niet beter op

niet te snel! je hebt fase 1 achter de rug. nu komt fase 2, doordenken. :razz:
Reply
#73
joep Wrote:Door die keuzevrijheid wordt het weer duidelijk wat de prioriteiten zijn en wat ze zouden moeten zijn.

Mensen houden helemaal niet van keuzevrijheid. Hoe meer opties men heeft om uit te kiezen, hoe ongelukkiger men wordt. Dat noemt men ook wel de Tyranny of Choice.

[Image: tyrannyOfChoice01.jpg]
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#74
goa Wrote:
joep Wrote:Door die keuzevrijheid wordt het weer duidelijk wat de prioriteiten zijn en wat ze zouden moeten zijn.

Mensen houden helemaal niet van keuzevrijheid. Hoe meer opties men heeft om uit te kiezen, hoe ongelukkiger men wordt. Dat noemt men ook wel de Tyranny of Choice.

Precies! Dat hadden de Communisten prima begrepen! Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#75
waf Wrote:niet te snel! je hebt fase 1 achter de rug. nu komt fase 2, doordenken. :razz:

Ik heb even doorgedacht en nu is het nog erger geworden :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#76
Rouvoet is een erg goede politicus. Jammer dat hij niet bij het CDA zit.

Ik hoop op CDA, VVD en dan Christenunie.

Een centrumregering dus, met ene rechtse inslag. We hadden tot dat gezeik met d66 een centrumregering met een linkse inslag.
Reply
#77
goa Wrote:
joep Wrote:Door die keuzevrijheid wordt het weer duidelijk wat de prioriteiten zijn en wat ze zouden moeten zijn.

Mensen houden helemaal niet van keuzevrijheid. Hoe meer opties men heeft om uit te kiezen, hoe ongelukkiger men wordt. Dat noemt men ook wel de Tyranny of Choice.

je moet idd niet teveel keuzes geven. hoe lager de uitkering, hoe minder mensen kunnen kiezen. en gebleken is dat ook dit een beperkte keuze is (maar het is een keuze!):

of je rot op uit ons land, of je wordt opgesloten (met je kind erbij!). :razz:
Reply
#78
Wiki zegt:

Keuzestress

Keuzestress is een vorm van stress die veroorzaakt wordt doordat een individu (vaak een consument) teveel keuzes moet maken. Doordat er een overvloed aan (product)informatie beschikbaar is kan hij niet meer "even" een keuze maken uit het aanbod, waardoor er voor elke -vaak relatief onbelangrijke- keuze zoveel tijd moet worden vrijgemaakt dat het individu last heeft van symptomen die overeenkomen met die van stress.
Reply
#79
Treesong Wrote:
goa Wrote:
joep Wrote:Door die keuzevrijheid wordt het weer duidelijk wat de prioriteiten zijn en wat ze zouden moeten zijn.

Mensen houden helemaal niet van keuzevrijheid. Hoe meer opties men heeft om uit te kiezen, hoe ongelukkiger men wordt. Dat noemt men ook wel de Tyranny of Choice.

Precies! Dat hadden de Communisten prima begrepen! Hakkuh

Communisme heeft nooit bestaan, tis slechts een streven (geweest) in de fantasiewereld van armoedzaaiers, die zo min mogelijk willen doen en van anderen, die WEL hard werken en verantwoordelijkheden nemen, willen profiteren.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#80
waf Wrote:hoe lager de uitkering, hoe minder mensen kunnen kiezen.

Klopt en het omgekeerde geldt voor de belasting in de hoogste schaal :razz:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#81
Treesong Wrote:
waf Wrote:niet te snel! je hebt fase 1 achter de rug. nu komt fase 2, doordenken. :razz:

Ik heb even doorgedacht en nu is het nog erger geworden :|

dat is heel normaal. allemaal wat verwarrend als al die nieuwe inzichten en plekje moeten vinden tussen alle striptekeningen in je hoofd.

nu komt fase 3, laat het even een weekje bezinken.
Reply
#82
waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:niet te snel! je hebt fase 1 achter de rug. nu komt fase 2, doordenken. :razz:

Ik heb even doorgedacht en nu is het nog erger geworden :|

dat is heel normaal. allemaal wat verwarrend als al die nieuwe inzichten en plekje moeten vinden tussen alle striptekeningen in je hoofd.

nu komt fase 3, laat het even een weekje bezinken.

Beter van niet.

Kennen jullie deze website trouwens al?

http://www.stuurjanoppad.nl/
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#83
Die hoef ik niet over de vloer :eeeek:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#84
Treesong Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:niet te snel! je hebt fase 1 achter de rug. nu komt fase 2, doordenken. :razz:

Ik heb even doorgedacht en nu is het nog erger geworden :|

dat is heel normaal. allemaal wat verwarrend als al die nieuwe inzichten en plekje moeten vinden tussen alle striptekeningen in je hoofd.

nu komt fase 3, laat het even een weekje bezinken.

Beter van niet.

Kennen jullie deze website trouwens al?

http://www.stuurjanoppad.nl/

is dat niet die jan 'ik heb nu een verkiezingsprogramma gemaakt dat wel reeel is (dus de vorige keren lulde ik onhaalbare poep)'- marijnissen?
Reply
#85
Dugarry Wrote:Ik hoop dat de communisten winnen! Hup Femke, Wouter en Jan!

Dugarry Wrote:Ik hoop op CDA, VVD en dan Christenunie

Geen smileys???? vergeten of gewoon erg dom???? :eeeek:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#86
Altijd leuk die Algemene Beschouwingen, vooral een hakkelende Maxime Verhagen. Hameren op de dingen die goed zijn gegaan en niet inhoudelijk ingaan op de vragen van de oppositie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Domme vragen krijgen geen antwoorden, zo gaat dat in het lechte leven, Adriaan.
Reply
#88
Het is maar goed dat je het niet ziet, Hoef, want Verhagen slaat echt een flater. Maxime is al niet zo sterk in het debat, maar nu is hij echt ondermaats.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Ad Wim Wrote:Altijd leuk die Algemene Beschouwingen, vooral een hakkelende Maxime Verhagen. Hameren op de dingen die goed zijn gegaan en niet inhoudelijk ingaan op de vragen van de oppositie.

als de oppositie nu gelijk toegeeft dat de maatregelen waar zij altijd zo tegen waren idd effect hebben gesorteerd dan kunnen ze meteen stoppen mettie beschouwingen.

dan hebben ze meteen wat tijd over om in een hoekje te gaan zitten met het schaamrood op de kaken.

ze mogen er alleen nog uitkomen om te stemmen voor de nieuwe maatregelen van de kinderopvang, want dat is het zoet voor waf en elke tomatenkop met muslivingers die tegenstemt zal ik moeten verdoemen.
Reply
#90
Hup! Rutte! =D>
Reply


Forum Jump: