The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!!
#91
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Altijd leuk die Algemene Beschouwingen, vooral een hakkelende Maxime Verhagen. Hameren op de dingen die goed zijn gegaan en niet inhoudelijk ingaan op de vragen van de oppositie.

als de oppositie nu gelijk toegeeft dat de maatregelen waar zij altijd zo tegen waren idd effect hebben gesorteerd dan kunnen ze meteen stoppen mettie beschouwingen.

dan hebben ze meteen wat tijd over om in een hoekje te gaan zitten met het schaamrood op de kaken.
Niet als blijkt dat het zoet dat ze ons hebben voorgespiegeld eigenlijk helemaal niet zo zoet blijkt te zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Flixieluv Wrote:Hup! Rutte! =D>
Rutte probeerde via de interruptiemicrofoon Verhagen te steunen :eeeek: Wat slecht zeg!
Wel mooi dat Weisglas dit inzag en er een stokje voor stak.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Hoef Wrote:Domme vragen krijgen geen antwoorden, zo gaat dat in het lechte leven, Adriaan.
Tijdens deze Algeme Beschouwingen hoor je in te gaan op de vragen en opmerkingen van de oppositie, anders slaat de hele term nergens op.
Verhagen ontwijkt elke lastige vraag en begint dan weer zijn ingestudeerde verhaaltje dat helemaal geen antwoord op de vraag geeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Ik heb gelukkig geen verdediger van het CDA :cheers:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#95
Ad Wim Wrote:
Hoef Wrote:Domme vragen krijgen geen antwoorden, zo gaat dat in het lechte leven, Adriaan.
Tijdens deze Algeme Beschouwingen hoor je in te gaan op de vragen en opmerkingen van de oppositie, anders slaat de hele term nergens op.

welke hele term? je schrijft zelf een halve term op. en wat staat er in die halve term waaruit blijkt dat je domme vragen moet stellen?
Reply
#96
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
Hoef Wrote:Domme vragen krijgen geen antwoorden, zo gaat dat in het lechte leven, Adriaan.
Tijdens deze Algeme Beschouwingen hoor je in te gaan op de vragen en opmerkingen van de oppositie, anders slaat de hele term nergens op.

welke hele term? je schrijft zelf een halve term op. en wat staat er in die halve term waaruit blijkt dat je domme vragen moet stellen?
Zijn dit die domme vragen waar je op doelt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Ada Wim, doe dat nou niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#98
Bos bekritiseerde premier Balkenende die te weinig moreel leiderschap heeft getoond. "In dit land is een totale verwarring ontstaan over wie we zijn, wat we van elkaar accepteren, wat ons bindt en waarin we rustig van elkaar mogen verschillen. Juist bij deze vragen had de minister-president leiderschap moeten tonen en dat heeft hij niet gedaan."

Dit soort verschrikkelijk treurig geneuzel. Welke achterlijke dwaas durft dit te zeggen? Alsof Nederland massaal naar de psycholoog moet wegens een identiteitscrisis... Wat een megalul!
Reply
#99
Megalul met een bos?

[Image: lib_lul.GIF]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hoef Wrote:Bos bekritiseerde premier Balkenende die te weinig moreel leiderschap heeft getoond. "In dit land is een totale verwarring ontstaan over wie we zijn, wat we van elkaar accepteren, wat ons bindt en waarin we rustig van elkaar mogen verschillen. Juist bij deze vragen had de minister-president leiderschap moeten tonen en dat heeft hij niet gedaan."

Dit soort verschrikkelijk treurig geneuzel. Welke achterlijke dwaas durft dit te zeggen? Alsof Nederland massaal naar de psycholoog moet wegens een identiteitscrisis... Wat een megalul!

:cry: Wat een bokkelul! :razz:
Reply
Hoef Wrote:Bos bekritiseerde premier Balkenende die te weinig moreel leiderschap heeft getoond. "In dit land is een totale verwarring ontstaan over wie we zijn, wat we van elkaar accepteren, wat ons bindt en waarin we rustig van elkaar mogen verschillen. Juist bij deze vragen had de minister-president leiderschap moeten tonen en dat heeft hij niet gedaan."

Dit soort verschrikkelijk treurig geneuzel. Welke achterlijke dwaas durft dit te zeggen? Alsof Nederland massaal naar de psycholoog moet wegens een identiteitscrisis... Wat een megalul!
Makkelijk zeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik stem op de partij die ons het kwartje van Kok teruggeeft :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Dat is nog maar 8 cent hoor. Reken je rijk :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Flixieluv Wrote:
Hoef Wrote:Bos bekritiseerde premier Balkenende die te weinig moreel leiderschap heeft getoond. "In dit land is een totale verwarring ontstaan over wie we zijn, wat we van elkaar accepteren, wat ons bindt en waarin we rustig van elkaar mogen verschillen. Juist bij deze vragen had de minister-president leiderschap moeten tonen en dat heeft hij niet gedaan."

Dit soort verschrikkelijk treurig geneuzel. Welke achterlijke dwaas durft dit te zeggen? Alsof Nederland massaal naar de psycholoog moet wegens een identiteitscrisis... Wat een megalul!

:cry: Wat een bokkelul! :razz:

Bokkenlul?

[Image: boner.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ik stem op de partij die ons het kwartje van Kok teruggeeft :razz:

Kwartje, cock: Heb je niks aan, LL.

[Image: cock.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik stem op de partij die zich hard maakt voor meer carriere mogelijkheden voor allochtone jongeren, meer subsidie voor voedselbanken vrijmaakt en de defensie-uitgaven drastisch verlaagt. =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ad Wim Wrote:
Hoef Wrote:Bos bekritiseerde premier Balkenende die te weinig moreel leiderschap heeft getoond. "In dit land is een totale verwarring ontstaan over wie we zijn, wat we van elkaar accepteren, wat ons bindt en waarin we rustig van elkaar mogen verschillen. Juist bij deze vragen had de minister-president leiderschap moeten tonen en dat heeft hij niet gedaan."

Dit soort verschrikkelijk treurig geneuzel. Welke achterlijke dwaas durft dit te zeggen? Alsof Nederland massaal naar de psycholoog moet wegens een identiteitscrisis... Wat een megalul!
Makkelijk zeg.

Dat links lullen en rechts vullen is lekker makkelijk.

Die linkse ratten willen gewoon niet toegeven dat dit kabinet de afgelopen jaren veel heeft opgelost waar onze linkse voorgangers paars 1 en 2 voor gezorgd hebben.

Sloebers zijn het!
Reply
Ad Wim Wrote:
Hoef Wrote:Bos bekritiseerde premier Balkenende die te weinig moreel leiderschap heeft getoond. "In dit land is een totale verwarring ontstaan over wie we zijn, wat we van elkaar accepteren, wat ons bindt en waarin we rustig van elkaar mogen verschillen. Juist bij deze vragen had de minister-president leiderschap moeten tonen en dat heeft hij niet gedaan."

Dit soort verschrikkelijk treurig geneuzel. Welke achterlijke dwaas durft dit te zeggen? Alsof Nederland massaal naar de psycholoog moet wegens een identiteitscrisis... Wat een megalul!
Makkelijk zeg.

Mag ik hieruit concluderen dat je dit ook gelul vindt, Adriaan?
Reply
Het is een feit dat de regering JP lak heeft gehad aan het multiculturele vraagstuk, de bange blanken zijn alleen maar banger geworden.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Ik stem op de partij die zich hard maakt voor meer carriere mogelijkheden voor allochtone jongeren, meer subsidie voor voedselbanken vrijmaakt en de defensie-uitgaven drastisch verlaagt. =D>

Je vergeet het verhogen van de uitkeringen, de huursubsidie, de zorgtoeslag en meer van die tranentrekkers van de linkse goegemeente. Vergeet overigens niet ook de subsidies voor Erodusnie en vrienden ook nog ff op te trekken. Kunnen ze tenminste de hele wereld overvliegen om bij iedere top te protesteren tegen globalisering en het gat in de ozonlaag.
Reply
Treesong Wrote:Ik stem op de partij die zich hard maakt voor meer carriere mogelijkheden voor allochtone jongeren, meer subsidie voor voedselbanken vrijmaakt en de defensie-uitgaven drastisch verlaagt. =D>

... en natuurlijk voor een partij die een 10-jaren plan voor de economie en de landbouw maakt, en het rode boekje van Mao als uitgangspunt heeft. De grote stap voorwaarts met Treesong als roerganger!

[Image: CommiesWithLittleRedBook.gif]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Treesong Wrote:Het is een feit dat de regering JP lak heeft gehad aan het multiculturele vraagstuk, de bange blanken zijn alleen maar banger geworden.

Misschien komt dan omdat de integratie nooit heeft plaats gevonden onder het paarse gepeupel?
Reply
Hoef Wrote:Je vergeet het verhogen van de uitkeringen, de huursubsidie, de zorgtoeslag en meer van die tranentrekkers van de linkse goegemeente.

Ik wil je dat nog wel es horen zeggen als jij ooit arbeidsongeschikt raakt... :roll:

Quote:Vergeet overigens niet ook de subsidies voor Erodusnie en vrienden ook nog ff op te trekken. Kunnen ze tenminste de hele wereld overvliegen om bij iedere top te protesteren tegen globalisering en het gat in de ozonlaag.

Ja, bagatelliseer het milieuprobleem effe, joh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Bor de Wolf Wrote:... en natuurlijk voor een partij die een 10-jaren plan voor de economie en de landbouw maakt, en het rode boekje van Mao als uitgangspunt heeft. De grote stap voorwaarts met Treesong als roerganger!

[Image: CommiesWithLittleRedBook.gif]

[Image: chinese-propaganda-posters7.jpg]

:cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Hoef Wrote:
Ad Wim Wrote:
Hoef Wrote:Bos bekritiseerde premier Balkenende die te weinig moreel leiderschap heeft getoond. "In dit land is een totale verwarring ontstaan over wie we zijn, wat we van elkaar accepteren, wat ons bindt en waarin we rustig van elkaar mogen verschillen. Juist bij deze vragen had de minister-president leiderschap moeten tonen en dat heeft hij niet gedaan."

Dit soort verschrikkelijk treurig geneuzel. Welke achterlijke dwaas durft dit te zeggen? Alsof Nederland massaal naar de psycholoog moet wegens een identiteitscrisis... Wat een megalul!
Makkelijk zeg.

Mag ik hieruit concluderen dat je dit ook gelul vindt, Adriaan?
Nee, dat mag je niet. Dit is inderdaad een domme uitspraak van Bos, maar het is makkelijk om die nu naar voren te halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oh sorry, ik zal op zoek gaan naar een slimme uitspraak vuannum. Heb je een jaar of wat?
Reply
Treesong Wrote:
Hoef Wrote:Je vergeet het verhogen van de uitkeringen, de huursubsidie, de zorgtoeslag en meer van die tranentrekkers van de linkse goegemeente.

Ik wil je dat nog wel es horen zeggen als jij ooit arbeidsongeschikt raakt... :roll:

Quote:Vergeet overigens niet ook de subsidies voor Erodusnie en vrienden ook nog ff op te trekken. Kunnen ze tenminste de hele wereld overvliegen om bij iedere top te protesteren tegen globalisering en het gat in de ozonlaag.

Ja, bagatelliseer het milieuprobleem effe, joh

Ik ben oververzekerd tegen arbeidsongeschiktheid en ik vind het best aangenaam dat het in Nederland een graadje of 4 warmer wordt.
Reply
Graag een inhoudelijke argumentatie als het kan, anders wordt het zo geenstijlerig.
Gewoon net doen of je een opleiding hebt gehad, met z'n allen.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Treehugger Wrote:Ja, bagatelliseer het milieuprobleem effe, joh

:cry: :roll:
Reply
Hoef Wrote:Oh sorry, ik zal op zoek gaan naar een slimme uitspraak vuannum. Heb je een jaar of wat?
Kun je dan tegelijkertijd ook zoeken naar wat domme uitspraken van Balkenende? Die zijn niet zo moeilijk te vinden, dacht ik zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: