The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum clashes
#31
harry_bierdop Wrote:
Genomico Wrote:Als team Achterhoek nog een coach/ballenjongen/waterdrager o.i.d. nodig heeft hou ik me aanbevolen :Big Grin

Ook voor een potje Dynamic (of Dutch) tennissen uiteraard!!

Ik zou in team Achterhoek (Gelderland) kunnen acteren, helaas weiger ik met "Arnhemmers" te heulen :wink:

Aangezien Baak ook in Gelderland ligt hebben we alleen maar Gelderlanders volgens mij. :8:
Reply
#32
Mac Wrote:lijkt me ook wel vet om keer te proberen ja. echt mijn spelletje lekker toveren met die bal Smile
Jij hield toch niet van pielen? Wink
Reply
#33
Genomico Wrote:
Bocaloca Wrote:Lijkt me wel eens geinig om te proberen, is dat met zo'n zacht balletje?

Yep inderdaad!!

Ik kan de zaal zo een keer op een zondagmiddag regelen...

nou mac en ik willen wel een keer pielen Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#34
gedverdemme boca! Wink

nee maar wil best es een echte forumclash regelen! ik en boca tegen? wij zijn allebei B2 niveau ongeveer. Lijkt me wel leuk keertje op een zaterdag ofzo ff partijtje te spelen.
Reply
#35
Mac Wrote:gedverdemme boca! Wink

nee maar wil best es een echte forumclash regelen! ik en boca tegen? wij zijn allebei B2 niveau ongeveer. Lijkt me wel leuk keertje op een zaterdag ofzo ff partijtje te spelen.

Ik zou ook wel mee willen doen. Ben van B2/C1 niveau.
Maar woon te ver weg.. :cry:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#36
daarvoor is t openbaar vervoer en de auto uitgevonden. Kunnen vast wel een leuk clubje ergens in t midden vinden.

kwam je trouwens elke keer vanuit emmen naar amstelpark? :eeeek:
Reply
#37
Mac Wrote:daarvoor is t openbaar vervoer en de auto uitgevonden. Kunnen vast wel een leuk clubje ergens in t midden vinden.

kwam je trouwens elke keer vanuit emmen naar amstelpark? :eeeek:

Dat was ik in ieder geval niet....
Misschien ene Dennis v. S. :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#38
heh dacht dat jij daar ook trainde samen met je broer (thijs toch?)
Reply
#39
Mac Wrote:heh dacht dat jij daar ook trainde samen met je broer (thijs toch?)

Mijn broer heet Martijn.
Er is dus nog een Dennis Buurs in Nederland... :eeeek:
Leuk om te weten. Was er nog nooit eentje tegenkomen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#40
Mac Wrote:heh dacht dat jij daar ook trainde samen met je broer (thijs toch?)
[-( [-( [-(
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#41
nou eerlijk gezegd weet ik niet of die gast dennis heet Wink thijs heb ik wel eens mee getraind en ik wist dat die een broertje had ging er altijd vanuit dat jij dat was eigenlijk Tongue


mooie naam trouwens martijn Wink
Reply
#42
Alle namen die met een M beginnen zijn mooi Wink
Reply
#43
ja alleen michiel die vind ik dan weer beetje minder
Reply
#44
Mac Wrote:nou eerlijk gezegd weet ik niet of die gast dennis heet Wink thijs heb ik wel eens mee getraind en ik wist dat die een broertje had ging er altijd vanuit dat jij dat was eigenlijk Tongue


mooie naam trouwens martijn Wink

Ha ha, op die manier...
Manfred vind ik niet zo geweldig maar goed... :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
Martijn doet me altijd denken aan een gozer wiens 6vwo jaar ik tot ongeveer een levende hel gemaakt heb, en Michiel was een ongelofeljke HBO Bal waar ik op de Uni een opdracht mee moest doen Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#46
Bocaloca Wrote:Martijn doet me altijd denken aan een gozer wiens 6vwo jaar ik tot ongeveer een levende hel gemaakt heb, en Michiel was een ongelofeljke HBO Bal waar ik op de Uni een opdracht mee moest doen Wink

Bocaloca doet me denken aan "la Bomba" :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#47
Als je maar niet denk dat dat mn voornaam is Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#48
Bocaloca Wrote:Als je maar niet denk dat dat mn voornaam is Tongue

Nee, Boca is je voornaam en Loca.... :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#49
buurs Wrote:
Bocaloca Wrote:Als je maar niet denk dat dat mn voornaam is Tongue

Nee, Boca is je voornaam en Loca.... :Big Grin
Dat zit in mn hoofd Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#50
Bocaloca Wrote:
buurs Wrote:
Bocaloca Wrote:Als je maar niet denk dat dat mn voornaam is Tongue

Nee, Boca is je voornaam en Loca.... :Big Grin
Dat zit in mn hoofd Tongue

:lol: :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#51
Andre Hazes had de zomer in zijn bol. Dat kon ook niet goed gaan natuurlijk...

Ik hoop dat die Loca jou beter gezind is Wink
Reply
#52
De zoon van Hazes heet Melvin.
Reply
#53
Bocaloca Wrote:Martijn doet me altijd denken aan een gozer wiens 6vwo jaar ik tot ongeveer een levende hel gemaakt heb,

oowwww dus dat was jij! Wink
Reply
#54
Genomico Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Genomico Wrote:Met Dynamic Tennis (wie kent het niet?) heb ik een A-licentie en ben ik de nr. 2 van Nederland en hopelijk vanaf zondag Nederlands kampioen dubbel. Dus als tennissers dat 'ns willen proberen, dan hou ik me aanbevolen voor een trainingsmiddag... Misschien zit er in de toekomst wel een Nederlands forum dubbel kampioen in :Big Grin

Shit man, klopt! Etten-leur hé dit weekend!

Ik zou ook komen maar komt er denk ik niet van, helaas! Wel jammer anders had ik je de finale kunnen zien winnen

:wink:

Niet in Etten-Leur. Wel redelijk in de buurt; Goirle bij Tilburg...

Het is maar goed dat je de finale niet hebt gezien, want we hadden de slechtste wedstrijd voor het laatst bewaard; voor in de finale dus... Na 2e in het enkel nu ook 2e in het dubbel :cry: Volgend jaar beter... Eeuwig nummer 2, alhoewel ik met de mix al wel een keer gewonnen heb.

O ja, volgend jaar het NK (enkel) in........ NIJMEGUH!!!!
Reply
#55
Genomico Wrote:
Genomico Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Genomico Wrote:Met Dynamic Tennis (wie kent het niet?) heb ik een A-licentie en ben ik de nr. 2 van Nederland en hopelijk vanaf zondag Nederlands kampioen dubbel. Dus als tennissers dat 'ns willen proberen, dan hou ik me aanbevolen voor een trainingsmiddag... Misschien zit er in de toekomst wel een Nederlands forum dubbel kampioen in :Big Grin

Shit man, klopt! Etten-leur hé dit weekend!

Ik zou ook komen maar komt er denk ik niet van, helaas! Wel jammer anders had ik je de finale kunnen zien winnen

:wink:

Niet in Etten-Leur. Wel redelijk in de buurt; Goirle bij Tilburg...

Het is maar goed dat je de finale niet hebt gezien, want we hadden de slechtste wedstrijd voor het laatst bewaard; voor in de finale dus... Na 2e in het enkel nu ook 2e in het dubbel :cry: Volgend jaar beter... Eeuwig nummer 2, alhoewel ik met de mix al wel een keer gewonnen heb.

O ja, volgend jaar het NK (enkel) in........ NIJMEGUH!!!!

Aaaah das balen! Toch gefeliciteerd, 2e van NL is toch een hele prestatie! Ik vroeg me idd al af wat je gedaan had.... volgend jaar toch kansloos denk ik, een vitesse-man KAN geen kampioen worden in Nijmegen :wink:

Tommie, komt de stad niet uit.... Tommie, komt de stad niet uit :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#56
Ik hoef dan de stad niet uit hoor... St. Jacobslaan is ver genoeg :Big Grin
Reply
#57
Extra balen was het dat we in de poule wedstrijden met 21-14 hebben gewonnen van de latere winnaars...
Reply
#58
Genomico Wrote:Ik hoef dan de stad niet uit hoor... St. Jacobslaan is ver genoeg :Big Grin

Daar hebbie me tuk :lol:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#59
Laten we de nutteloze discussie over de forumclashes hier door laten gaan en niet in de topic van onze nieuwe heldin!!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#60
centre court Wrote:Laten we de nutteloze discussie over de forumclashes hier door laten gaan en niet in de topic van onze nieuwe heldin!!

Als je dat wil..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: