The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum clashes
#61
Nou, je bent al genoeg afgekraakt, vanaf nu wordt je met respect behandeld
Reply
#62
Ik hou niet zo van adoratie van mannelijke tennissers. :oops:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#63
Butter, normaal gesproken ben je nergens vies van :razz:
Reply
#64
Dat is een ander verhaal. :8:

Maar ik adoreer m'n cluppie, mensen die geen club hebben zijn ''fanatiek'' voor Oranje of individuele tennissers. Maar daar heb ik respect voor, ik heb overigens voor iedereen respect.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#65
Jongens, als jullie deze discussie nu even op de tennisbaan verder voortzetten, dan worden wij er niet mee lastig gevallen :wink:

En ga nu niet zeggen dat je kan tafeltennissen, anders word je hierbij meteen uitgedaagd :Big Grin
Reply
#66
fc zieuwent word ook wakker, we hebben afgelopen maand buurtdorp Wichmond met 9-1 verslagen in een heuse daviscup, met alles erop en er aan. Dus regel een paar maten en flink oefenen zou ik zeggen... :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#67
Genomico Wrote:Jongens, als jullie deze discussie nu even op de tennisbaan verder voortzetten, dan worden wij er niet mee lastig gevallen :wink:

En ga nu niet zeggen dat je kan tafeltennis, anders word je hierbij meteen uitgedaagd :Big Grin

Dan daag ik je bij deze uit voor een enkel en een dubbel... Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#68
Laten wij in Baak nou net een Davis-Cup duel hebben afgewerkt. Tafeltenissend Baak moest aantreden tegen het dorp Wichmond, laatstgenoemde werd met 9-1 afgedroogs. Haggie had geen enkel setverlies... :o
Reply
#69
haha alle3 ook in dezelfde minuut. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#70
dat lijkt me logisch, zo'n uitdaging moet je serieus aangrijpen
Reply
#71
centre court Wrote:haha alle3 ook in dezelfde minuut. :razz:

Weet hij meteen waar hij aan toe is, dat wij gemotiveerd zijn Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#72
Hij is er stil van :wink:
Reply
#73
Jammer dat onze 4e speler Ruusje hier niet aanwezig kan zijn. Het feit dat hij waarschijnlijk nog net weet dat Federer een toptennisser is en geen formule 1 coureur maakt 't logisch dat hij op een tennisforum niks te zoeken heeft.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
Baak en Wichmond, wordt daar getafeltennist?!?! Welke regio is dat?
Reply
#75
Regio Bronckhorst.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#76
En als jullie dan na een potje tafeltennis nog meer slaag willen hebben, kan er ook nog wel even ge-dynamic-tennist worden. Als je dan 10 pnt haalt (setje tot de 21) betaal ik de hele dag bier :wink:
Reply
#77
Dynamic-tennis:

Het is gemakkelijk te leren en heeft door de lichte materialen en het relatief kleine speelveld vele mogelijkheden.

Het spel en het net zijn vergelijkbaar met die van tennis en minitennis, de spelregels en de telling met die van tafeltennis, de opslag is altijd onderhands, en het veld is een badminton-veld zonder de buitenste lijnen.

Het racket en de ballen zijn bijzonder licht.
De kortgesteelde rackets (blad 25x29 cm) wegen tot 225 gram, de ballen wegen slechts 17 gram en hebben ongeveer dezelfde maat en speel-eigenschappen als een tennisbal, maar de spin-effecten zijn sterker.

10punten zei je? Pas maar op... Wij drinken veel bier!! :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#78
Lijkt mij een leuke uitdaging, dynamic-tennis. wij hebben nou eenmaal veel gevoel voor de bal waardoor wij op alle gebieden ons mannetje staan.n :lol:
Reply
#79
Genomico weet nu niet wat hij zich allemaal op de hals haalt..

Baak heeft er zin in... =D> =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#80
Ik zal de zaal 'ns een zondagmiddagje huren...

Als jullie winnen, kunnen jullie je meteen opgeven voor het NK
Reply
#81
We hoeven natuurlijk niet meteen te winnen.
11-21 is ook genoeg voor een dag gratis bier :8: ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#82
Scholten! - Haggie 6-3 6-2 6-2

Op een winderig tennisbaan in Steenderen, werd er vandaag een eenzijdige forumclashe afgewerkt. Scholten! heeft mij alle hoeken van de baan laten zien. Door de wind kwam mijn service er totaal niet aan te pas (dat ik 3 maanden niet gespeeld heb heeft er ook iets mee te maken). Dat ik op MP voor Scholten! een dubbele fout sloeg, zegt genoeg.
Even oefenen weer en dan kan Scholten! een revance uitdaging verwachten.. :8:
Mijn felicitaties aan Scholten!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - -

Enne.. Genomico.. Dymanic-tennis?!?! Wanneer?!?!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#83
Haggie Wrote:Scholten! - Haggie 6-3 6-2 6-2

Op een winderig tennisbaan in Steenderen, werd er vandaag een eenzijdige forumclashe afgewerkt. Scholten! heeft mij alle hoeken van de baan laten zien. Door de wind kwam mijn service er totaal niet aan te pas (dat ik 3 maanden niet gespeeld heb heeft er ook iets mee te maken). Dat ik op MP voor Scholten! een dubbele fout sloeg, zegt genoeg.
Even oefenen weer en dan kan Scholten! een revance uitdaging verwachten.. :8:
Mijn felicitaties aan Scholten!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - -

Enne.. Genomico.. Dymanic-tennis?!?! Wanneer?!?!

Wat zijn de speelsterkte's?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#84
Hierbij neem ik de felicitaties van Haggie in ontvangst. De omstandigheden waren niet optimaal, waardoor beide spelers niet hun top bereikten. Scholten was degene die net iets scherper was. Haggie's wapen (z'n service) kwam er totaal niet uit en dat was frustrerend voor de Bakenees. Binnenkort mag hij revanche nemen, maarja wat is binnenkort? allebei 3 maanden niet gespeeld...
Reply
#85
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Scholten! - Haggie 6-3 6-2 6-2

Op een winderig tennisbaan in Steenderen, werd er vandaag een eenzijdige forumclashe afgewerkt. Scholten! heeft mij alle hoeken van de baan laten zien. Door de wind kwam mijn service er totaal niet aan te pas (dat ik 3 maanden niet gespeeld heb heeft er ook iets mee te maken). Dat ik op MP voor Scholten! een dubbele fout sloeg, zegt genoeg.
Even oefenen weer en dan kan Scholten! een revance uitdaging verwachten.. :8:
Mijn felicitaties aan Scholten!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - -

Enne.. Genomico.. Dymanic-tennis?!?! Wanneer?!?!

Wat zijn de speelsterkte's?

Kay Scholten zit op speelsterke 5.
Ik speel geen competitie meer, omdat voetbal mijn vaste bezigheid in het weekend is. Alleen af en toe nog demonstratie partijen :wink: ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#86
Haggie Wrote:Enne.. Genomico.. Dymanic-tennis?!?! Wanneer?!?!

Jaja, ga ik achteraan!! Eerst 9 april het NK in Nijmegen (dus een thuiswedstrijd voor mij :Big Grin) Daarna een keer een zondagje bij mijn club de zaal regelen...
Reply
#87
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:Enne.. Genomico.. Dymanic-tennis?!?! Wanneer?!?!

Jaja, ga ik achteraan!! Eerst 9 april het NK in Nijmegen (dus een thuiswedstrijd voor mij :Big Grin) Daarna een keer een zondagje bij mijn club de zaal regelen...

Veel succes op het NK :Big Grin ..

Hoeveel deelnemers doen er mee op zo'n NK?
Ben je geplaatst?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#88
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:Enne.. Genomico.. Dymanic-tennis?!?! Wanneer?!?!

Jaja, ga ik achteraan!! Eerst 9 april het NK in Nijmegen (dus een thuiswedstrijd voor mij :Big Grin) Daarna een keer een zondagje bij mijn club de zaal regelen...

Veel succes op het NK :Big Grin ..

Hoeveel deelnemers doen er mee op zo'n NK?
Ben je geplaatst?

hee das wel stoer! succes! en haggie: volgend jaar doen wij daar ook aan meeWink
Reply
#89
Scholten! Wrote:
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:Enne.. Genomico.. Dymanic-tennis?!?! Wanneer?!?!

Jaja, ga ik achteraan!! Eerst 9 april het NK in Nijmegen (dus een thuiswedstrijd voor mij :Big Grin) Daarna een keer een zondagje bij mijn club de zaal regelen...

Veel succes op het NK :Big Grin ..

Hoeveel deelnemers doen er mee op zo'n NK?
Ben je geplaatst?

hee das wel stoer! succes! en haggie: volgend jaar doen wij daar ook aan meeWink

Laten we het dan eerst een keer voor de eerste keer doen :wink: ..
Laten we dan maar tegen de Nederlands Kampioen beginnen, dan 11-21 verliezen en de hele dag op zijn kosten drinken :8: ...

Oohja.. en tafeltennissen wilde Genomico ook nog...
Ik zou zeggen: Kom maar op... Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#90
Omdat ik een ranking toernooi dit jaar heb gemist, sta ik 4e geplaatst, terwijl ik nummer 2 van Nederland ben. Dat betekent dus dat ik in de halve finale wellicht de nummer 1 tegen kom. Denk dat ik toch maar tactisch 2e in de poule ga worden of zo :Big Grin Heb namelijk de laatste jaren alleen nog maar van de nummer 1 verloren (2x).
Reply


Forum Jump: