The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum clashes
#91
In de A-klasse doen de 16 besten van Nederland mee. Die worden uitgenodigd aan de hand van een soort van ranking. Mijn vriendin doet bij de dames mee en is als 6e geplaatst. Overige deelnemers zijn verdeeld over verschillende klassen: een overgangsklasse (kun je promoveren naar de A-klasse) en een overige klasse. In totaal zullen denk ik zo'n 100 man meedoen...
Reply
#92
Ik tennis toch al 17 jaar en ik heb nog nooit van Dynamic Tennis gehoord en nu hoor ik dat jij aan het NK meedoet, Tom. Dat is wel heel veel informatie in een keer.

Hoeveel mensen beoefenen die sport in godsnaam?
Reply
#93
Het is nog een vrij onbekende sport, maar daar waar het bekend is, is het wel heel populair. In Lichtenvoorde wonen bijv. zo'n 15000 mensen, maar er doen er meer dan 100 aan Dynamic Tennis. Het is tennis, op een badmintonveld, met een net op tennishoogte en een softballetje. Tennis is het klein dus zeg maar...

Ik speel eigenlijk ook geen Dynamic Tennis, maar doe alleen aan de nationale toernooien mee. In de zomerstop van het tafeltennis, speel ik het ook veel bij de club.
Reply
#94
is er ergens een overzicht met clubs ofzo? wil het ook wel eens proberen
Reply
#95
http://www.dynamictennis.nl/nederlands/index.html en dan bij adressen
Reply
#96
hmmm niet echt in de buurt ofzo Sad
Reply
#97
Genomico Wrote:Het is nog een vrij onbekende sport, maar daar waar het bekend is, is het wel heel populair. In Lichtenvoorde wonen bijv. zo'n 15000 mensen, maar er doen er meer dan 100 aan Dynamic Tennis. Het is tennis, op een badmintonveld, met een net op tennishoogte en een softballetje. Tennis is het klein dus zeg maar...

Ik speel eigenlijk ook geen Dynamic Tennis, maar doe alleen aan de nationale toernooien mee. In de zomerstop van het tafeltennis, speel ik het ook veel bij de club.

gewoon bovenhands serveren?? Ik doe zoiets altijd op de camping, met zo'n grote softbal. Kdenk dat dat echter van lager niveau is.

Binnenkort moet er maar is een dynamic-tennis toernooi georganiseerd worden voor dit forum :razz:
Reply
#98
Nee, onderhandse service...
Reply
#99
Het is tafeltennis waarbij jezelf op een "grote tafel" speelt... :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Met alle respect, ik kan me niet voorstellen dat het leuker is dan tennis.
Reply
dat zegt iedereen zonder balgevoel :8:
Reply
Met alle respect, ik kan me niet voorstellen dat het leuker is dan voetbal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben zelf altijd in voor een nieuw soort spel. Ik ben een sportmens. Ik kom graag een keer langs in Zieuwent (25min rijden) met Scholten! en Centre Court.
We spreken wel een keer af.. :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Met alle respect, ik kan me niet voorstellen dat het leuker is dan voetbal.

Je hebt het nooit gedaan, dus kun je er ook geen oordeel over geven.
Maar leuker dan voetbal, lijkt mij ook niet.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het is minder leuk om te zeggen dat ik vandaag alweer heb gewonnen van Haggie, met precies dezelfde cijfers.. Het niveau gaat zo langzamerhand in ieder geval wel omhoog :razz:
Reply
Dezelfde cijfers, alleen het niveau was vele malen beter deze week. Een lekker zonnetje, weinig wind. Ideaal voor ons beide om ritme op te doen.
Feli Kayman..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
haggie op 0-6 dus deze week in sets. lekker hoor. :8:

heb trouwens wil zin om een x met scholten en haggie naar geno te gaan. zullen we 'm eens ff afsmeren in dat gehucht(zieuwent). Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
met dat dynamic tennis uiteraard he. wij zijn zeker niet agressief. :8:
denk dat zeker scholten 't geno lastig gaat maken. scholten is de langere variant van santoro, een tovenaar met de bal. hij mist net de kracht om een echte topper te zijn. mss is dynamic-tennis wel zijn roeping.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
goed plan, als er een racket aan te pas komt raak ik altijd gemotiveerd. Wie weet kan Centre Court met zijn vechtlust hoge ogen gooien met dynamic-tennis
Reply
centre court Wrote:met dat dynamic tennis uiteraard he. wij zijn zeker niet agressief. :8:
denk dat zeker scholten 't geno lastig gaat maken. scholten is de langere variant van santoro, een tovenaar met de bal. hij mist net de kracht om een echte topper te zijn. mss is dynamic-tennis wel zijn roeping.

laten we niet de druk op onszelf gaan leggen, een NK-deelnemer rol je niet zo op :razz:
Reply
Scholten! Wrote:goed plan, als er een racket aan te pas komt raak ik altijd gemotiveerd. Wie weet kan Centre Court met zijn vechtlust hoge ogen gooien met dynamic-tennis

ben met vechttennis, vechtvoetbal en vechttafeltennis toe nu toe een eind gekomen. vechtdynamictennis lijkt me dan ook zeker geslaagd. hoop alleen dat er wel een beetje publiek is. een publieksspeler zonder publiek is natuurlijk niks.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik reed zonet nog door Zieuwent heen, de woonplaats van Genomico. Ik kon geen sporthal of dynamic-tennisser signaleren, wel bakker Jos en bloemist Erna...
Reply
Scholten! Wrote:Ik reed zonet nog door Zieuwent heen, de woonplaats van Genomico. Ik kon geen sporthal of dynamic-tennisser signaleren, wel bakker Jos en bloemist Erna...

Zieuwent heeft toch 1 van de grootste sporthallen in de regio, maar daar kom je niet langs als je van de Ruurlo kant richting Lichtenvoorde/Harreveld gaat. Maar in die hal speel ik ook geen dynamic tennis, dat doe ik namelijk in Lichtenvoorde. Als je trouwens van Zieuwent naar Harreveld (korste weg richting Baak) bent gereden dan ben je wel vlak langs mij gekomen. Ben daar namelijk bezig met het verbouwen van een boerderij uit 1821 dat op de monumentenlijst staat. De ouders van mijn vriendin vonden het nogal een uitdaging om daar hun huis van te maken...
Reply
als je een x een baantje vrij hebt horen we 't wel he geno.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:als je een x een baantje vrij hebt horen we 't wel he geno.

Zekers!! Tafeltennis seizoen zit er bijna op. A.s. vrijdag onze kampioenswedstrijd. En als we dat helemaal verprutsen, dan stellen we het feestje uit naar de maandag erop. Zal dan meteen informeren of de zaal een keer beschikbaar is. Maar dat moet wel te regelen zijn...
Reply
Sourcy-center (hoe je het ook schrijft)..

ik heb hier met (pax) mijn voetbalclub, de laatste weken veel aan speedsoccer gedaan. Het schiet me nu zo ineens te binnen dat dit ook in zieuwent is.

Komt je wel bekend voor, ofniet Genomico? :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Sourcy-center (hoe je het ook schrijft)..

ik heb hier met (pax) mijn voetbalclub, de laatste weken veel aan speedsoccer gedaan. Het schiet me nu zo ineens te binnen dat dit ook in zieuwent is.

Komt je wel bekend voor, ofniet Genomico? :Big Grin

Het Sourcy Center is inderdaad wat ik bedoelde. Heb zelfs het nieuwe indoor voetbalveld nog niet geprobeerd. Schijnt aardig mooi te zijn, dus moet het ook maar eens gaan proberen...
Reply
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:Sourcy-center (hoe je het ook schrijft)..

ik heb hier met (pax) mijn voetbalclub, de laatste weken veel aan speedsoccer gedaan. Het schiet me nu zo ineens te binnen dat dit ook in zieuwent is.

Komt je wel bekend voor, ofniet Genomico? :Big Grin

Het Sourcy Center is inderdaad wat ik bedoelde. Heb zelfs het nieuwe indoor voetbalveld nog niet geprobeerd. Schijnt aardig mooi te zijn, dus moet het ook maar eens gaan proberen...

Speel jij in dit centrum ook jou dymanic-tennis dan?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nee, dat doe ik bij mijn tafeltenniscluppie Litac in Lichtenvoorde...
Reply
Genomico Wrote:Nee, dat doe ik bij mijn tafeltenniscluppie Litac in Lichtenvoorde...

Ik moest vandaag eigenlijk tegen (Longa) uit lichtenvoorde voetballen.

Maar door een ongeval (5 A-junioren, 1dode, 3 zwaar gewonde) werd deze wedstrijd afgelast.

Geen bekende van je, hoop ik?? :oops:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: