The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum clashes
Ze zijn allemaal zo'n 4 of 5 jaar jonger, dus ken ze niet persoonlijk, maar een kameraad van mijn teamgenoot zat ook in de auto en ligt in het ziekenhuis met enkele breuken (vnl in been). En een andere goede kennis (ook een tafeltennisser) had 3 kameraden in de auto zitten. 1 overleden, 1 zwaargewond en 1 zonder ernstige lichamelijke verwondingen. Dus de stemming was zaterdagavond in de kroeg behoorlijk bedrukt.
Reply
H2H: Scholten - Haggie 2-1

Kunstgras: 21 maart 2006: 6-3 6-2
Kunstgras: 23 maart 2006: 6-3 6-2
Kunstgras: 28 maart 2006: 6-3 3-6 4-6

Icon_twisted Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie, geen wedstrijdcommentaar? Durf je zeker niet te zeggen dat de wind een grote rol speelde, en je laffe tactiek :razz: Haggie heeft gewonnen dankzij z'n geweldige service, niet dankzij zijn magistrale tennis. Want we hebben het vandaag allebei af laten weten
Reply
H2H: Scholten - Haggie 2-1

Kunstgras: 21 maart 2006: 6-3 6-2 6-2 (3-0)
Kunstgras: 23 maart 2006: 6-3 6-2 6-2 (3-0)
Kunstgras: 28 maart 2006: 6-3 3-6 4-6 (1-2)

Zo, dat is ook weer even rechtgezet
Reply
Scholten! Wrote:Haggie, geen wedstrijdcommentaar? Durf je zeker niet te zeggen dat de wind een grote rol speelde, en je laffe tactiek :razz: Haggie heeft gewonnen dankzij z'n geweldige service, niet dankzij zijn magistrale tennis. Want we hebben het vandaag allebei af laten weten

Ik wilde jou het eerste wedstrijdcommentaar laten geven. Ik zal nu even reageren.

---------------
De wind maakte vandaag echt goed tennis onmogelijk. Verder van een laffe techniek durf ik niet te spreken. Vandaag kon ik ouderwets vertrouwen op mijn snoeiharde linker. Harde strepen en/of curve naar buiten geserveerd, werden allemaal gebruikt om Scholten! uit het spel te halen. Begin 2e set begon het te lopen en sindsdien heeft Kayman nog echt meer aanspraak gemaakt in de partij.
Geen beste pot, maar een terechte winnaar..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Scholten! Wrote:H2H: Scholten - Haggie 2-1

Kunstgras: 21 maart 2006: 6-3 6-2 6-2 (3-0)
Kunstgras: 23 maart 2006: 6-3 6-2 6-2 (3-0)
Kunstgras: 28 maart 2006: 6-3 3-6 4-6 (1-2)

Zo, dat is ook weer even rechtgezet

Oke, foutje van mij.. maar de 2e wedstrijd hebben we maar 2 sets gespeeld.

Kunstgras: 21 maart 2006: 6-3 6-2 6-2 (3-0)
Kunstgras: 23 maart 2006: 6-3 6-2 ......(2-0)
Kunstgras: 28 maart 2006: 6-3 3-6 4-6 (1-2)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wordt tijd dat CC zich weer eens op 't kunstgras laat zien als ik dit zo lees. tegen elkaar komen jullie nog weg met matig spel, dat zal tegen jullie angstgegner niet lukken. Ik wil ons graag vergelijken met Federer(Scholten!), Roddick(Haggie) en Berdych(CC). Scholten is gewoon 1 vd beste spelers die ik ken, ook al heb ik niet heel veel vergelijkingsmateriaal. Die jongen kan alles met een bal, een beetje de Federer dus op zijn niveau. Haggie is net Roddick, bloedgevaarlijk als zijn service en forehand loopt. Die kan ie van iedereen winnen. Maar soms komt hij niet verder als middelmatig tennis als die kanonsservice dus niet loopt. Dan is ie zeker te pakken. Ik zie mezelf als Berdych, veel potentie, maar de stap naar de top nog niet kunnen maken. Ik kan van mensen als Scholten winnen, zoals berdych federer versloeg op de AO, maar ik kan ook van de Burgsmullers, Koubeks en Kohlschreibers van het amateurtennis verliezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
CC is een soort santoro, een soort volandrio. Dat ie geen wapens heeft maakt hem des te gevaarlijker. Een tactisch brein en een enorme vechtlust siert het karakter van CC. Met Haggie werkt hij al jaren fantastische duels af, van mij heeft CC nog nooit gewonnen. Eens moet de eerste keer zijn, daarom daag ik hem binnenkort zeker een keer uit. Wel als er geen wind is en de zon schijnt, want ik ben een mooi weer speler en CC alias Beeninck kan ook onder minder frivole omstandigheden zijn draai vinden.
Reply
Scholten! Wrote:CC is een soort santoro, een soort volandrio. Dat ie geen wapens heeft maakt hem des te gevaarlijker. Een tactisch brein en een enorme vechtlust siert het karakter van CC. Met Haggie werkt hij al jaren fantastische duels af, van mij heeft CC nog nooit gewonnen. Eens moet de eerste keer zijn, daarom daag ik hem binnenkort zeker een keer uit. Wel als er geen wind is en de zon schijnt, want ik ben een mooi weer speler en CC alias Beeninck kan ook onder minder frivole omstandigheden zijn draai vinden.

Ik verlies ook nooit dik van jou. 1 van mijn zwakste punten is dat ik ALLE tiebreaks verlies. Net als de spelers in mijn teams overigens. Veel 7-5 of 7-6 setjes dus. maar de vechtlust hou ik altijd! Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jemig, heb geen benul met wie ik qua tennis nou weer te vergelijken ben.
Ik weet wel dat mac een echte gravelrukker is, dus dan kom je al snel bij zo'n smerige spanjaard of argentijn uit Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mac = Mariano Puerta...

Een echte Argentijnse "doping" tennisser.. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mwah puerta is wel een redelijk vergelijking qua tennis, al is mac meer van het afwachtende tennis Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
ik ben hewitt! counterpuncher ten top. kom naar het net en ik ben als een vis in t water! maar zelf sta ik ook aardig mn mannetje aan het net
Reply
Wat is jou strijdkreet? :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
come on! :oops:

van m overgenomen volgens mij.
Reply
Mac Wrote:come on! :oops:

van m overgenomen volgens mij.

Idd niet te zuinig
en nu je het zegt ben inderdaad wel zo'n vieze hewitt
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
En dan toch wel een vuist de lucht in he?! Icon_twisted
Even de tegenstander opfokken..?? :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
VAMOSS!! voor mij. en dat op kunstgras! :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb geen idee wat ik zeg :S
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik klap altijd in de lucht naar het denkbeeldige volle stadion en dan de luide kreet: YEAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als ik fout sla ga ik lachen dat weet ik wel Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
hehe nee het vuistje bij mij komt van henman erg genoeg :oops:

zal nooit vuistje richting de tegenstander maken daar ben ik te netjes voor Tongue
Reply
ik ben denk ook maar een soort Roddick ofzo : :|
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:ik ben denk ook maar een soort Roddick ofzo : :|

Voor je service eerst je shirt goed doen bij je schouders.
Keertje schudden met je arm, om je polsbandje goed te doen..
Petje even af en op zetten..

Serveren maar..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Bocaloca Wrote:ik ben denk ook maar een soort Roddick ofzo : :|

Voor je service eerst je shirt goed doen bij je schouders.
Keertje schudden met je arm, om je polsbandje goed te doen..
Petje even af en op zetten..

Serveren maar..

Wel zonder petje
en dan knallen maar, lekker slaan en als et fout gaat lachen Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:
Haggie Wrote:
Bocaloca Wrote:ik ben denk ook maar een soort Roddick ofzo : :|

Voor je service eerst je shirt goed doen bij je schouders.
Keertje schudden met je arm, om je polsbandje goed te doen..
Petje even af en op zetten..

Serveren maar..

Wel zonder petje
en dan knallen maar, lekker slaan en als et fout gaat lachen Wink

Hoeveel van jou 1e serives gaat in dan? Ik zie het nu voor me, dat jij de hele wedstrijd in een deuk ligt... :razz: :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Vrij veel hoor, en vind eigenlijk met leuke effectballen serveren veel leuker
leuk om te zien dat de tegenstander niet verwacht dat een bal ineens naar zn hoofd duikt.

Enne na de service, lekker hakken natuurlijk Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Haha, oke dan! Idd mooi om te zien hoe tegenstanders hele andere services verwachten dan dat je speelt. Vrijwel altijd een service winner, of je krijgt een makkelijke hoge bal die je af kunt maken :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Werkelijk geniaal is dat Big Grin
en juist als je zo'n hoge bal vol goede moed in een hoek wil rossen, sla je em uit
en dan keihard gaan lachen.

Maakt een tegenstander helemaal dol
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
centre court Wrote:Wordt tijd dat CC zich weer eens op 't kunstgras laat zien als ik dit zo lees. tegen elkaar komen jullie nog weg met matig spel, dat zal tegen jullie angstgegner niet lukken. Ik wil ons graag vergelijken met Federer(Scholten!), Roddick(Haggie) en Berdych(CC). Scholten is gewoon 1 vd beste spelers die ik ken, ook al heb ik niet heel veel vergelijkingsmateriaal. Die jongen kan alles met een bal, een beetje de Federer dus op zijn niveau. Haggie is net Roddick, bloedgevaarlijk als zijn service en forehand loopt. Die kan ie van iedereen winnen. Maar soms komt hij niet verder als middelmatig tennis als die kanonsservice dus niet loopt. Dan is ie zeker te pakken. Ik zie mezelf als Berdych, veel potentie, maar de stap naar de top nog niet kunnen maken. Ik kan van mensen als Scholten winnen, zoals berdych federer versloeg op de AO, maar ik kan ook van de Burgsmullers, Koubeks en Kohlschreibers van het amateurtennis verliezen.

Ik ben een typische Nadal (en dan heb ik het natuurlijk over Dynamic Tennis). Heb een goed loopvermogen (snel, maar conditie kan beter) en begin een rally afwachtend. Lekker wachten totdat de tegenstander wat meer druk moet zetten omdat ik geen fout maak en dan kom ik vaak met een passing of winner :Big Grin

Qua oppeppen heb ik niets weg van Nadal. Ik ben namelijk altijd (in stilte) gefocust en kan me enorm oppeppen als een tegenstander gaat vloeken/schreeuwen/zeuren etc. Dan word ik alleen sterker...

Met tennis was ik vroeger een soort Santoro of Rochus. Erg klein, een beroerde service en moest het dus ook altijd van de breaks hebben. Wel vrij vast...
Reply


Forum Jump: