The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Economie
#31
Volgens mij moet je het verdienen! en iedereen verdient 2.000 euro.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#32
Nr. 12 Wrote:Volgens mij moet je het verdienen! en iedereen verdient 2.000 euro.

Das duidelijke taal 12
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#33
El Parasito Wrote:Voor bescheidenheid verdien je geen beloning, dunkt mij.. ik kom ook een schijntje tekort voor de upgrade.. maar die komt volgende week wel hoor..

En die snap ik niet :eeeek:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#34
Vietjes Wrote:O ja, en trouwens, alle luitjes die tegen die 17500 aanzitten zijn de spelers die zo verstandig zijn geweest hun kostbare centjes niet in flauwekul als Armani pakjes en flitsende mobies te steken. Dat is ook wel een beloning waard.

Dat jij en ik en nog een aantal anderen geen mobieltjes of Armani pakjes hebben gekocht noem ik bescheidenheid, en hoeft naar mijn mening niet beloond te worden.
Reply
#35
El Parasito Wrote:
Vietjes Wrote:O ja, en trouwens, alle luitjes die tegen die 17500 aanzitten zijn de spelers die zo verstandig zijn geweest hun kostbare centjes niet in flauwekul als Armani pakjes en flitsende mobies te steken. Dat is ook wel een beloning waard.

Dat jij en ik en nog een aantal anderen geen mobieltjes of Armani pakjes hebben gekocht noem ik bescheidenheid, en hoeft naar mijn mening niet beloond te worden.

Ach so, nee dat moet ik in het kader van dit spelletje toch echt verstandigheid noemen.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#36
Heb een mobiel aangeschaft omdat ik dacht dat dat handig zou zijn :roll:
Verder ga ik pas na een drop van mijn morale aanschaffen want ik heb toch echt het idee dat dat nog niet goed ingebouwd is in het spel...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#37
Als waarschijnlijk al gedacht ben ik het hier eens met Tool, we kunnen niet zomaar voorschotjes gaan geven omdat een aantal personen dan een hogere PT kan aanschaffen. Ik kan me voorstellen dat Vietjes dit anders vindt omdat dit specifiek training betreft maar wat al gezegd wordt: iemand die net 3k mist valt dan ook weer buiten de boot... Gewoon weekje wachten dus en je geld zo goed mogelijk besteden/sparen is in mijn optiek de beste methode. IN het dagelijks leven heb ik inmiddels ook al geleerd wat mijn grootmoeder altijd al zei: Je moet niet uitgeven wat je niet hebt Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#38
Marshall Wrote:Als waarschijnlijk al gedacht ben ik het hier eens met Tool, we kunnen niet zomaar voorschotjes gaan geven omdat een aantal personen dan een hogere PT kan aanschaffen. Ik kan me voorstellen dat Vietjes dit anders vindt omdat dit specifiek training betreft maar wat al gezegd wordt: iemand die net 3k mist valt dan ook weer buiten de boot... Gewoon weekje wachten dus en je geld zo goed mogelijk besteden/sparen is in mijn optiek de beste methode. IN het dagelijks leven heb ik inmiddels ook al geleerd wat mijn grootmoeder altijd al zei: Je moet niet uitgeven wat je niet hebt Wink

Geen hypotheek Marsh?
Reply
#39
Hypotheek is een totaal ander verhaal uiteraard maar op dit moment: nee, (nog) geen hypotheek Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#40
In het kader van stemmen, tegen...(zoals bijna met alles).
Ik kom naar de club met boot, mobiel en Armanipak en persoonlijk zie ik ook het liefst een bonus van 10k tegemoet voor PT, maar in het kader van TEAMBELANG, vind ik, moet de club een puist centen hebben voor evt. uitbreidingen.
Als je als speler meer poen wilt pakken, moet je op zoek gaan naar een club die meer dokt.
Heel simpel.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#41
Met 15125K zal ik helaas nog 2 weken moeten wachten. Ben wel van mening dat we allemaal snel naar level 2 moeten gaan qua PT. We worden echt wel kampioen dus waarom niet alvast wat extra voordeel pakken.
Overigens sluit ik me wel bij de meerderheid aan.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#42
We kunnen natuurlijk wel een aantal spelers "stallen".. Met andewre woorden; 1 seizoen elders spelen voor de centen en terugkomen bij deze rijke gezonde club met meer geld en betere stats, als gevolg van betere training...
The great old Ludwig von...
Reply
#43
Kunnen we nog geen 2 teams oprichten? Met minder spelers kan het salaris ook iets omhoog. Tevens speel je meer wedstrijden en dat is goed voor de ervaring.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#44
Ik denk dat de meesten met rond de 3-5k hun PT kunnen upgraden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#45
Ik wacht wel tot vrijdag.
Dan heb ik genoeg cash om PT2 aan te schaffen, tenzij Cas opeens een vriendinnetje opduikelt. Wat dat betreft mag de coach de volgende keer zijn dochter wel meenemen naar het teamuitje.
Reply
#46
Ik heb me ingeschreven dus hoop binnenkort van de partij te zijn, hoe plannen jullie dat in je speler naar de training etc brengen?
Moet er nog een bepaald bedrag mee voor een AAtje en een patatje of zit dat incl bij de contributie? Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#47
Je krijgt alleen maar. Het is geen geven en nemen. Als jij constant zit te flipperen in onze kantine moet je dat natuurlijk WEL zelf betalen :wink:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#48
Legion Wrote:Je krijgt alleen maar. Het is geen geven en nemen. Als jij constant zit te flipperen in onze kantine moet je dat natuurlijk WEL zelf betalen :wink:

Ga meestal meer voor het tafelvoetbal maar een flipperkast is ook leuk!
Reply
#49
*up*

Hoeveel geld hebben we in kas?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#50
Allemaal een extra bonus voor PT 3. Als 17/18 en 19 jarigen moet je je winst pakken in de training, vanaf 20 neemt de groei langzamerhand af. Dat betekent dat iedereen zo snel mogelijk naar PT3 moet.

En nee, ik ga het niet vergooien aan nog een mobieltje of een patserige auto.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#51
bijna 450k.

Aan de 'roadmap' van Footstar te zien zijn er nog geen plannen om stadionuitbreiding mogelijk te maken, dus we moeten maar eens wat bonussen uit gaan keren...

we hebben momenteel 16 spelers, dus ik stel voor om 20k per persoon uit te keren.
Reply
#52
T00L Wrote:bijna 450k.

Aan de 'roadmap' van Footstar te zien zijn er nog geen plannen om stadionuitbreiding mogelijk te maken, dus we moeten maar eens wat bonussen uit gaan keren...

we hebben momenteel 16 spelers, dus ik stel voor om 20k per persoon uit te keren.

Vind ik een mooi bedrag. Zo blijft de financiele situatie ook nog zeker. Kan het alleen via een nieuw contract worden uitgekeerd?
Reply
#53
Kijk eens wat Milad voor jullie regelt!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#54
met die naam lijk je idd op een of andere ex-joegoslavische makelaar ofzo :lol:
Reply
#55
Klopt, ik heb wat 'kennissen', Birger. Heb die Tool een beetje onder druk laten zetten door een paar jongens die ik nog van vroeger ken, van de straat zeg maar. Ze hebben Tool even hun blaffer laten zien.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#56
T00L Wrote:bijna 450k.

Aan de 'roadmap' van Footstar te zien zijn er nog geen plannen om stadionuitbreiding mogelijk te maken, dus we moeten maar eens wat bonussen uit gaan keren...

we hebben momenteel 16 spelers, dus ik stel voor om 20k per persoon uit te keren.

Maken we wekelijks winst en waar wordt het geld nog meer aan besteed?
20K is uiteraard lekker, maar 25K scheelt toch weer 2 weken wachten op een PT3 (voor de meesten). De achterstand op Older wordt volgens mij week groter. Hoe sneller we met onze 17 jarigen kunnen trainen met een PF3, hoe beter.

16x25=400K, blijft er nog 50K over (voor wat?)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#57
25k =D> Laat maar komen.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#58
Legion Wrote:25k =D> Laat maar komen.

Realiseer je je wel dat je daar 25.000* vlampijpen voor kunt kopen?

*Hanos-prijs
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#59
Fijn dat iedereen voorrekent hoeveel je uit kan geven met 450k, maar er zullen ongetwijfeld nog andere verplichtingen gaan komen en daarvoor is een reservepotje wel handig. 't gebedel om meer geld wordt overigens wel irritant. Als iedereen straks PT3 heeft dan voorzie ik het gebedel voor PT4 alweer, net zo lang totdat iedereen PT6 heeft..

Ter vergelijking: Ipv 3 fictieve maanden doe ik er al 10-15 maanden over om m'n PT te kunnen upgraden. De enige invloed die ik op mijn salaris heb is jullie meer geven, voor mij dus ook geen bonussen...
Reply
#60
Wat zullen die andere verplichtingen zijn? Vooralsnog gebeurt er weinig bij Footstar en ik zie bijvoorbeeld stadionuitbreiding niet snel gebeuren. Als we wekelijks winst maken, zal het potje ook zo weer gevuld zijn. Het belangrijkste is dat we kampioen worden en blijven groeien, zonder dat we een grote achterstand oplopen tegenover spelers die wel al PT3 of hoger hebben. Ik vind het zonde om veel geld in kas te hebben waar we (nog) niets mee doen.

En als wij een bonus krijgen en jij niet, moet jouw salaris gewoon snel omhoog. Als je die omhoog doet, kan je die later ook weer verminderen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: