The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Economie
#61
tip: je kan iedereen ook voor 1 week een verhoogd salaris geven. Op deze manier krijgt Tool ook een verhoogd salaris Smile

je moet er dan wel van op aan dat iedereen zijn oude contract weer tekent na die week Wink
Reply
#62
Mooi die extra bonus. Ik kan eindelijk een PT2 aanschaffen. Dus ik mag nog bedelen voor een PT3 Wink
Insane life.
Reply
#63
hehe.. Dre? 4 berichten?
The great old Ludwig von...
Reply
#64
Bedankt voor de raise. Nog 2 weken en ik heb een PT3.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#65
Bedankt voor de bonus! =D>

Wanneer krijgen we de bonus voor een PT4? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#66
Een PT3, ik ben er erg blij mee. :razz:
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#67
gittermaster Wrote:hehe.. Dre? 4 berichten?

Yep begin weer met een schone lei Wink Ik had mijn email adres veranderd en was opeens inactief en toen kwam Mac thuis en dacht, he ik ga even alle inactieven deleten en voila weg was ik.
Insane life.
Reply
#68
lekker hoor T00L. En dat zonder al te veel te morren..... :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#69
Hoe zit het met de kampioensbonus van vorig seizoen ? Is die al een keer verkapt uitgegeven (die 25K die iedereen heeft gehad) ? of kunnen we nog iets verwachten van Sint Tool ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#70
Die 25K die iedereen heeft gehad??? Ik heb niets gehad...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#71
Box Brother Wrote:Hoe zit het met de kampioensbonus van vorig seizoen ? Is die al een keer verkapt uitgegeven (die 25K die iedereen heeft gehad) ? of kunnen we nog iets verwachten van Sint Tool ?

heb je de wijzigingen voor dit seizoen niet gelezen? Wink
ik kan geen tekengeld meer uitkeren
Reply
#72
Had wel iets gelezen over hoger loon Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#73
Klop is deze week niet in waarde gestegen en das toch wel vreemd. :|
Waar hij al weken een paar eurookes achter Hemmo aanhobbeld is Beukman nu bijna 2 ton waard en blijft Kloppo steken op iets meer dan 182k. Hier is iets niet in den haak. Misschien (hopelijk) dat dit vanavond of morgen nog rechtgetrokken wordt?!
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#74
Box Brother Wrote:Had wel iets gelezen over hoger loon Wink

En wat moeten wij daarmee? Een boot kopen? Wink
Reply
#75
Quote:Levensstijl
Niveau Waardeloos
Maandelijkse kosten €24
Loon €3000

zal dit niveau op enige manier invloed hebben op de prestatie van de betreffende speler?
Reply
#76
Vietjes Wrote:Klop is deze week niet in waarde gestegen en das toch wel vreemd. :|
Waar hij al weken een paar eurookes achter Hemmo aanhobbeld is Beukman nu bijna 2 ton waard en blijft Kloppo steken op iets meer dan 182k. Hier is iets niet in den haak. Misschien (hopelijk) dat dit vanavond of morgen nog rechtgetrokken wordt?!

Ik ben iets harder gaan trainen de laaste weken, ik denk dat dat het is :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#77
Lamme Lennie Wrote:
Vietjes Wrote:Klop is deze week niet in waarde gestegen en das toch wel vreemd. :|
Waar hij al weken een paar eurookes achter Hemmo aanhobbeld is Beukman nu bijna 2 ton waard en blijft Kloppo steken op iets meer dan 182k. Hier is iets niet in den haak. Misschien (hopelijk) dat dit vanavond of morgen nog rechtgetrokken wordt?!

Ik ben iets harder gaan trainen de laaste weken, ik denk dat dat het is :wink:
:Big Grin
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#78
net begonnen...krijg maar €500 salaris bij een botteam. hoe moet ik in godsnaam mijn individuele trainer hier van upgraden. dat kost 17500? komt er op geen enkele andere manier geld binnen? wat een enig spel
Reply
#79
Hoeveel geld hebben we momenteel in kas ? Volgend seizoen (als ik het goed lees) kunnen we namelijk het stadion uitbereiden en meer geld = meer salaris = betere leefstijl Wink of voor de minder italiaanse goden onder ons een betere PT Big Grin
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#80
we hebben 3,5 ton geloof ik in kas. Kunnen we een redelijke uitbreiding van doen. Heeft iemand al iets gevonden over een goede verhouding?
Reply
#81
kooltje Wrote:net begonnen...krijg maar €500 salaris bij een botteam. hoe moet ik in godsnaam mijn individuele trainer hier van upgraden. dat kost 17500? komt er op geen enkele andere manier geld binnen? wat een enig spel

Haha, ik denk dat je jezelf wel ergens op het forum in de aanbieding kan zetten. Salarisonderhandelingetje enzo... :lol:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#82
kooltje Wrote:net begonnen...krijg maar €500 salaris bij een botteam. hoe moet ik in godsnaam mijn individuele trainer hier van upgraden. dat kost 17500? komt er op geen enkele andere manier geld binnen? wat een enig spel

Dat je daarvoor nog je voetbalschoenen aandoet :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#83
Hoe zit het met de financien na de verbouwing?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#84
we hebben nog 110k in kas die ik as vrijdag ga steken in nog een verbouwing
Reply
#85
Moeten we het exorbitante salaris van onze ex-coach niet effe downgraden? :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#86
dat gaat niet helaas...de manager krijgt via een of andere formule uitbetaald.
Reply
#87
vol huis bij ons... wanneer wordt het stadion vergroot ?

Bij komkommer zat het stadion ook vol ... 35.000 man. Stadion van ons zal ook minstens dat moeten zijn. Weet niet hoeveel geld we daarmee krijgen maar we moeten nu geen geld gaan verliezen omdat we het stadion niet vergroten...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#88
Wil wel een beter masseuse hebben, wanneer komt het extra geld.
Insane life.
Reply
#89
het geld is gewoon op op het moment. Gister nog 4000 plaatsen extra in aanbouw gezet maar dat was het toch echt.
Reply
#90
.....en van een kale kip kan je zoals bekend niet plukken :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply


Forum Jump: