The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Wat heb je gestemd?
You do not have permission to vote in this poll.
CDA
22.41%
13 22.41%
PvdA
17.24%
10 17.24%
VVD
24.14%
14 24.14%
SP
15.52%
9 15.52%
GroenLinks
3.45%
2 3.45%
ChristenUnie
8.62%
5 8.62%
PvdD
5.17%
3 5.17%
LvF
0%
0 0%
Klein rechts, namelijk...
3.45%
2 3.45%
Total 58 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

De uitgangspoll: wat heb je gestemd?
gittermaster Wrote:
Quote:de conclusie dat de mensen die op verdonk hebben gestemd geen vvd zouden stemmen als zij er niet was is wel zo ontzettend hbo, daar zal ik verder maar niet op reageren.
Dat ben ik gedeeltelijk met je eens, maar ik weet wel zeker dat een aantal van deze mensen wel degelijk met Rita meegaat als ze weg zou gaan bij de VVD.
Een groot aantal van de mensen die op haar gestemd heeft, heeft volgens mij nooit eerder op de VVD gestemd, zijn ook geen echte VVD-ers.
Zijn waarschijnlijk de mensen die gezien hun situatie juist geen VVD hadden moeten stemmen.

de vvd is niet alleen voor de rijken, zoals dat door de linkse pravda graag wordt gesuggereerd. de vvd heeft in de regering gezeten en de werkloosheid neemt snel af, het aantal uitkeringen daalt substantieel. is dat niet goed voor hen?

je vergeet er bovendien bij te vertellen dat veel mensen die normaal vvd stemmen dat nu niet hebben gedaan vanwege verdonk.

als die chloorkop van een wilders nog 9 zetels trekt is verdonk kennelijk niet zo rechts als ze wordt neergezet. gelukkig maar.
Reply
waf Wrote:is wel zo ontzettend hbo

Hoog Begaafde Ondernemer? :razz:

Ik heb het niet slecht hoor met mijn HBO opleiding plakken, knippen en knutselen! :wink:

gittermaster Wrote:
Quote:de conclusie dat de mensen die op verdonk hebben gestemd geen vvd zouden stemmen als zij er niet was is wel zo ontzettend hbo, daar zal ik verder maar niet op reageren.
Dat ben ik gedeeltelijk met je eens, maar ik weet wel zeker dat een aantal van deze mensen wel degelijk met Rita meegaat als ze weg zou gaan bij de VVD.
Een groot aantal van de mensen die op haar gestemd heeft, heeft volgens mij nooit eerder op de VVD gestemd, zijn ook geen echte VVD-ers.
Zijn waarschijnlijk de mensen die gezien hun situatie juist geen VVD hadden moeten stemmen.

Dat zeg ik.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Quote:je vergeet er bovendien bij te vertellen dat veel mensen die normaal vvd stemmen dat nu niet hebben gedaan vanwege verdonk
Dat vergat ik niet te zeggen, dat is een hele andere discussie.
Dat de VVD voor de rijken is heb ik nergens gezegd en daar doelde ik ook niet op.
Het gaat mij er om dat een hoop mensen die (extreem)rehtse denkbeelden hebben, in Verdonk wel iemand zien waar ze hun stem aan willen geven. Die mensen kunnen rijk of arm zijn.
Uiteraard ook aan Wilders, maar een aantal zal imo gedacht hebben meer te bereiken met een stem op Rita.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:je vergeet er bovendien bij te vertellen dat veel mensen die normaal vvd stemmen dat nu niet hebben gedaan vanwege verdonk
Dat vergat ik niet te zeggen, dat is een hele andere discussie.
Dat de VVD voor de rijken is heb ik nergens gezegd en daar doelde ik ook niet op.
Het gaat mij er om dat een hoop mensen die (extreem)rehtse denkbeelden hebben, in Verdonk wel iemand zien waar ze hun stem aan willen geven. Die mensen kunnen rijk of arm zijn.
Uiteraard ook aan Wilders, maar een aantal zal imo gedacht hebben meer te bereiken met een stem op Rita.

De armen die WWD stemmen zijn wrs studenten (of scholieren als ze op een HBO knutselacademie zitten) die het stemgedrag van hun ouders na-apen. De jongetjes met chokers en dassen van een vereniging in Leiden bv. :wink:

Ik geloof niet dat het percentage WWD-stemmers met een uitkering of minimuminkomen groter is dan 1% van het huidige WWD electoraat.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:je vergeet er bovendien bij te vertellen dat veel mensen die normaal vvd stemmen dat nu niet hebben gedaan vanwege verdonk
Dat vergat ik niet te zeggen, dat is een hele andere discussie.
Dat de VVD voor de rijken is heb ik nergens gezegd en daar doelde ik ook niet op.
Het gaat mij er om dat een hoop mensen die (extreem)rehtse denkbeelden hebben, in Verdonk wel iemand zien waar ze hun stem aan willen geven. Die mensen kunnen rijk of arm zijn.
Uiteraard ook aan Wilders, maar een aantal zal imo gedacht hebben meer te bereiken met een stem op Rita.

nee dat is geen andere discussie. als je de stelling bespreekt dat als verdonk weggaat de vvd 8 zetels minder heeft, moet je daar wel alle krachten bij betrekken.

ik dacht idd dat je doelde op armeren. zelf denk ik dat weinig extremer rechtsen op verdonk hebben gestemd. zo rechts is ze helemaal niet. ze is alleen consequent (en vaak wat te rigide).
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:de conclusie dat de mensen die op verdonk hebben gestemd geen vvd zouden stemmen als zij er niet was is wel zo ontzettend hbo, daar zal ik verder maar niet op reageren.
Dat ben ik gedeeltelijk met je eens, maar ik weet wel zeker dat een aantal van deze mensen wel degelijk met Rita meegaat als ze weg zou gaan bij de VVD.
Een groot aantal van de mensen die op haar gestemd heeft, heeft volgens mij nooit eerder op de VVD gestemd, zijn ook geen echte VVD-ers.
Zijn waarschijnlijk de mensen die gezien hun situatie juist geen VVD hadden moeten stemmen.

Als iedereen, die gezien zijn situatie, wel VVD had moeten stemmen, dat ook had gedaan, dan was er geen formatieperiode nodig geweest. Ik ken echter dermate veel mensen die rood gestemd hebben, omdat ze, eeh, nou eenmaal rood stemmen, dat ik er niet echt veel vertrouwen in heb, dat het ooit nog goed komt met het gemiddeld intelligentieniveau in Nederland.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
EJR Wrote:Ik geloof niet dat het percentage WWD-stemmers met een uitkering of minimuminkomen groter is dan 1% van het huidige WWD electoraat.

nee, want door de vvd hebben zij geen uitkering of minimum inkomen meer!

maar goed, als je al gelijk hebt, komt dat uiteraard door die linkse pravda.
Reply
joep Wrote:
gittermaster Wrote:
Quote:de conclusie dat de mensen die op verdonk hebben gestemd geen vvd zouden stemmen als zij er niet was is wel zo ontzettend hbo, daar zal ik verder maar niet op reageren.
Dat ben ik gedeeltelijk met je eens, maar ik weet wel zeker dat een aantal van deze mensen wel degelijk met Rita meegaat als ze weg zou gaan bij de VVD.
Een groot aantal van de mensen die op haar gestemd heeft, heeft volgens mij nooit eerder op de VVD gestemd, zijn ook geen echte VVD-ers.
Zijn waarschijnlijk de mensen die gezien hun situatie juist geen VVD hadden moeten stemmen.

Als iedereen, die gezien zijn situatie, wel VVD had moeten stemmen, dat ook had gedaan, dan was er geen formatieperiode nodig geweest. Ik ken echter dermate veel mensen die rood gestemd hebben, omdat ze, eeh, nou eenmaal rood stemmen, dat ik er niet echt veel vertrouwen in heb, dat het ooit nog goed komt met het gemiddeld intelligentieniveau in Nederland.
Dat is nou precies wat ik dacht in 2002 en 2003.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:
Quote:je vergeet er bovendien bij te vertellen dat veel mensen die normaal vvd stemmen dat nu niet hebben gedaan vanwege verdonk
Dat vergat ik niet te zeggen, dat is een hele andere discussie.
Dat de VVD voor de rijken is heb ik nergens gezegd en daar doelde ik ook niet op.
Het gaat mij er om dat een hoop mensen die (extreem)rehtse denkbeelden hebben, in Verdonk wel iemand zien waar ze hun stem aan willen geven. Die mensen kunnen rijk of arm zijn.
Uiteraard ook aan Wilders, maar een aantal zal imo gedacht hebben meer te bereiken met een stem op Rita.

nee dat is geen andere discussie. als je de stelling bespreekt dat als verdonk weggaat de vvd 8 zetels minder heeft, moet je daar wel alle krachten bij betrekken.

ik dacht idd dat je doelde op armeren. zelf denk ik dat weinig extremer rechtsen op verdonk hebben gestemd. zo rechts is ze helemaal niet. ze is alleen consequent (en vaak wat te rigide).

Het ging mij om hetgeen ik geqoute had "de conclusie dat de mensen die op verdonk hebben gestemd geen vvd zouden stemmen als zij er niet was is wel zo ontzettend hbo, daar zal ik verder maar niet op reageren.".. Dat er ook mensen zijn die niet op de VVD gestemd hebben vanwege Verdonk is zeker waar, maar volgens mij echt een andere discussie. Wellicht doel je erop dat het wel waar is, maar dat er ook mensen juist vanwege haar geen VVD gestemd hebben. Dan is het inderdaad geen andere discussie, maar neemt nog steeds niet weg dat de qoute gedeeltelijk waar is, alleen mist deze een toevoeging. :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:je vergeet er bovendien bij te vertellen dat veel mensen die normaal vvd stemmen dat nu niet hebben gedaan vanwege verdonk

gittermaster Wrote:Wellicht doel je erop dat het wel waar is, maar dat er ook mensen juist vanwege haar geen VVD gestemd hebben. Dan is het inderdaad geen andere discussie, maar neemt nog steeds niet weg dat de qoute gedeeltelijk waar is, alleen mist deze een toevoeging. :razz:

staat er wat anders dan? :|
Reply
Daar niet, maar bij de eerste qoute wel.
Jij stelt dat het een HBO-comclusie is. Dit is toch afhankelijk van wat je onderzoekt.
Als je onderzoek doet naar het aantal stemmers van Rita, kan dit toch een juiste conclusie zijn?
Als je onderzoek doet naar de stemmers van de VVD zou dit een onjuiste, kortzichitge conclusie zijn.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Daar niet, maar bij de eerste qoute wel.
Jij stelt dat het een HBO-comclusie is. Dit is toch afhankelijk van wat je onderzoekt.
Als je onderzoek doet naar het aantal stemmers van Rita, kan dit toch een juiste conclusie zijn?
Als je onderzoek doet naar de stemmers van de VVD zou dit een onjuiste, kortzichitge conclusie zijn.

ik vond die conclusie veel te kort door de bocht, omdat je nog wel met wat meer dingen rekening moet houden (bijvoorbeeld dat vvd weer andere stemmers terugkrijgt als tante rita vertrekt).

en het is typisch hbo om te kort door de bocht te gaan. :razz:
Reply
gittermaster Wrote:Daar niet, maar bij de eerste qoute wel.
Jij stelt dat het een HBO-comclusie is. Dit is toch afhankelijk van wat je onderzoekt.
Als je onderzoek doet naar het aantal stemmers van Rita, kan dit toch een juiste conclusie zijn?
Als je onderzoek doet naar de stemmers van de VVD zou dit een onjuiste, kortzichitge conclusie zijn.

Er zijn ook veel VVD-stemmers die op Rita Verdonk hebben gestemd om haar hiermee de waardering te geven die deze kiezers haar toedichten. Als Rita naar Wilders o.i.d. was overgestapt, zou maar een (i.m.o. klein) gedeelte haar gevolgd zijn. Het andere deel zou gewoon VVD blijven stemmen.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
gittermaster Wrote:Daar niet, maar bij de eerste qoute wel.
Jij stelt dat het een HBO-comclusie is. Dit is toch afhankelijk van wat je onderzoekt.
Als je onderzoek doet naar het aantal stemmers van Rita, kan dit toch een juiste conclusie zijn?
Als je onderzoek doet naar de stemmers van de VVD zou dit een onjuiste, kortzichitge conclusie zijn.

Er zijn ook veel VVD-stemmers die op Rita Verdonk hebben gestemd om haar hiermee de waardering te geven die deze kiezers haar toedichten. Als Rita naar Wilders o.i.d. was overgestapt, zou maar een (i.m.o. klein) gedeelte haar gevolgd zijn. Het andere deel zou gewoon VVD blijven stemmen.
Je slaat de spijker op z'n kop. Rita maakt zichzelf daarentegen wel belachelijk door te suggereren dat het volk wil dat zij de leider wordt van de partij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bredanaar Wrote:
gittermaster Wrote:Daar niet, maar bij de eerste qoute wel.
Jij stelt dat het een HBO-comclusie is. Dit is toch afhankelijk van wat je onderzoekt.
Als je onderzoek doet naar het aantal stemmers van Rita, kan dit toch een juiste conclusie zijn?
Als je onderzoek doet naar de stemmers van de VVD zou dit een onjuiste, kortzichitge conclusie zijn.

Er zijn ook veel VVD-stemmers die op Rita Verdonk hebben gestemd om haar hiermee de waardering te geven die deze kiezers haar toedichten. Als Rita naar Wilders o.i.d. was overgestapt, zou maar een (i.m.o. klein) gedeelte haar gevolgd zijn. Het andere deel zou gewoon VVD blijven stemmen.

Dat is toch ook wat ik zeg, alleen denk ik dat het een wat groter gedeelte is...
The great old Ludwig von...
Reply
Dat is volgens mij de eerste keer Ad Wim :eeeek:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Dat is volgens mij de eerste keer Ad Wim :eeeek:
Wat? Dat Rita zich belachelijk maakt? Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Bredanaar Wrote:Dat is volgens mij de eerste keer Ad Wim :eeeek:
Wat? Dat Rita zich belachelijk maakt? Wink
Dat wij het ergens over eens zijn :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply


Forum Jump: