The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Wat heb je gestemd?
You do not have permission to vote in this poll.
CDA
22.41%
13 22.41%
PvdA
17.24%
10 17.24%
VVD
24.14%
14 24.14%
SP
15.52%
9 15.52%
GroenLinks
3.45%
2 3.45%
ChristenUnie
8.62%
5 8.62%
PvdD
5.17%
3 5.17%
LvF
0%
0 0%
Klein rechts, namelijk...
3.45%
2 3.45%
Total 58 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

De uitgangspoll: wat heb je gestemd?
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:
kuiperinho Wrote:Er zijn ook mensen die moeten werken en die niet op elke complotpost van jou kunnen reageren.

dat is idd een goede reden om laf te zijn. :| maar ik kan me voorstellen dat je het fijn vindt om af en zo scherp (proest) voor de dag te komen. iemand die een andere mening heeft dan jij uitmaken voor mongool, hoe kom je er op? =D>

Ja, jij bent toch een neger?

jawel, maar dat heeft toch niets met chromosomen te maken?

ik heb (bedenk ik me nu) trouwens nog nooit een neger met het syndroom van down gezien dacht ik... #-o
Reply
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:
kuiperinho Wrote:Er zijn ook mensen die moeten werken en die niet op elke complotpost van jou kunnen reageren.

dat is idd een goede reden om laf te zijn. :| maar ik kan me voorstellen dat je het fijn vindt om af en zo scherp (proest) voor de dag te komen. iemand die een andere mening heeft dan jij uitmaken voor mongool, hoe kom je er op? =D>

Ja, jij bent toch een neger?

jawel, maar dat heeft toch niets met chromosomen te maken?

ik heb (bedenk ik me nu) trouwens nog nooit een neger met het syndroom van down gezien dacht ik... #-o

Zeker weten? :razz:

[Image: kluivert_3_93162a.jpg]
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
kuiperinho Wrote:
waf Wrote:
kuiperinho Wrote:Er zijn ook mensen die moeten werken en die niet op elke complotpost van jou kunnen reageren.

dat is idd een goede reden om laf te zijn. :| maar ik kan me voorstellen dat je het fijn vindt om af en zo scherp (proest) voor de dag te komen. iemand die een andere mening heeft dan jij uitmaken voor mongool, hoe kom je er op? =D>

Leuk he. Kun jij misschien voortaan ook wat variatie aanbrengen in je beledigingen?

Typisch voorbeeld van iemand die wel kan uitdelen maar nooit heeft leren incasseren. Maar als jij me een PB-tje stuurt elke keer als die darmen van jou weer wat klanken over dit forum hebben uitgestort, dan wil ik best wat vaker op je complotjes reageren.

kijk nou, na me voor mongool te hebben uitgemaakt blijk je ook nog goed te kunnen jij-bakken. =D>

guttegut, ik heb je kennelijk een keer beledigd? of heb ik anderen beledigd? gelukkig is daar kuiperinho, die zich opwerpt als de rechterhand van maorijnissen en opkomt voor zichzelf en andere zieligerds. cry
Reply
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:
kuiperinho Wrote:Er zijn ook mensen die moeten werken en die niet op elke complotpost van jou kunnen reageren.

dat is idd een goede reden om laf te zijn. :| maar ik kan me voorstellen dat je het fijn vindt om af en zo scherp (proest) voor de dag te komen. iemand die een andere mening heeft dan jij uitmaken voor mongool, hoe kom je er op? =D>

Ja, jij bent toch een neger?

jawel, maar dat heeft toch niets met chromosomen te maken?

ik heb (bedenk ik me nu) trouwens nog nooit een neger met het syndroom van down gezien dacht ik... #-o

Een neger is toch geen mongool? En of jij een neger bent of een gezonde blanke Hollandse jongen heeft natuurlijk juist alles met chromosomen te maken.
May The Schwartz Be With You
Reply
[Image: reiziger.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:[Image: reiziger.jpg]

Altijd baas boven baas he! Icon_evil
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:
kuiperinho Wrote:Er zijn ook mensen die moeten werken en die niet op elke complotpost van jou kunnen reageren.

dat is idd een goede reden om laf te zijn. :| maar ik kan me voorstellen dat je het fijn vindt om af en zo scherp (proest) voor de dag te komen. iemand die een andere mening heeft dan jij uitmaken voor mongool, hoe kom je er op? =D>

Ja, jij bent toch een neger?

jawel, maar dat heeft toch niets met chromosomen te maken?

ik heb (bedenk ik me nu) trouwens nog nooit een neger met het syndroom van down gezien dacht ik... #-o

Een neger is toch geen mongool? En of jij een neger bent of een gezonde blanke Hollandse jongen heeft natuurlijk juist alles met chromosomen te maken.

nee, maar de vraag was of een neger ook wel eens het syndroom van down heeft?

en je hebt gelijk, ik had me zorgvuldiger uit moeten drukken, ik had moeten zeggen:

'jawel dat heeft toch niets met het aantal chromosomen te maken.'

blij dat jij altijd zo scherp bent. :wink:
Reply
"iets teveel chromosomen" hoeft niet persé te duiden op een syndroom van down he? Eentje teveel wel, maar iets teveel? Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Wat betekend chromosomen?
Reply
[Image: mongool%5B1%5D.jpg]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dugarry Wrote:Wat betekend chromosomen?

Wat betekend Dugarry?
May The Schwartz Be With You
Reply
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:
kuiperinho Wrote:Er zijn ook mensen die moeten werken en die niet op elke complotpost van jou kunnen reageren.

dat is idd een goede reden om laf te zijn. :| maar ik kan me voorstellen dat je het fijn vindt om af en zo scherp (proest) voor de dag te komen. iemand die een andere mening heeft dan jij uitmaken voor mongool, hoe kom je er op? =D>

Ja, jij bent toch een neger?

jawel, maar dat heeft toch niets met chromosomen te maken?

ik heb (bedenk ik me nu) trouwens nog nooit een neger met het syndroom van down gezien dacht ik... #-o

Een neger is toch geen mongool? En of jij een neger bent of een gezonde blanke Hollandse jongen heeft natuurlijk juist alles met chromosomen te maken.

nee, maar de vraag was of een neger ook wel eens het syndroom van down heeft?

en je hebt gelijk, ik had me zorgvuldiger uit moeten drukken, ik had moeten zeggen:

'jawel dat heeft toch niets met het aantal chromosomen te maken.'

blij dat jij altijd zo scherp bent. :wink:

De vraag was volgens mij of jij een mongool bent.
May The Schwartz Be With You
Reply
Ad Wim Wrote:[Image: mongool%5B1%5D.jpg]

uhm, zegt de forummer met de meest geplaatste berichten..??
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
[Image: gedicht-350.jpg]
Oke, geen negers, maar anders dan blanke. Zoek nog even verder!
Reply
ik werkte samen met een neger vroeger die down had
Reply
Berend Botje Wrote:De vraag was volgens mij of jij een mongool bent.

pcies, maar dan zullen we eerst moeten vaststellen of een neger uberhaupt een mongool kan zijn.
Reply
Deze neger vindt dit topic behoorlijk discriminerend, maar ik verwacht eigenlijk weinig anders van christenhonden en Wilders-aanhangers.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:De vraag was volgens mij of jij een mongool bent.

pcies, maar dan zullen we eerst moeten vaststellen of een neger uberhaupt een mongool kan zijn.

Heerlijk, die verwarrende, zinloze onzindiscussies met jou. Ik bedoelde ook dat hij jou niet voor mongool kon uitmaken.
May The Schwartz Be With You
Reply
Bor de Wolf Wrote:Deze neger vindt dit topic behoorlijk discriminerend, maar ik verwacht eigenlijk weinig anders van christenhonden en Wilders-aanhangers.

ben jij nou een wolf of een neger? ik denk dat negers het helemaal niet leuk vinden als ze voor wolf worden uitgemaakt. wolven zijn altijd fout in sprookjes. je bent zelf dus behoorlijk stigmatiserend bezig.
Reply
waf Wrote:
Bor de Wolf Wrote:Deze neger vindt dit topic behoorlijk discriminerend, maar ik verwacht eigenlijk weinig anders van christenhonden en Wilders-aanhangers.

ben jij nou een wolf of een neger? ik denk dat negers het helemaal niet leuk vinden als ze voor wolf worden uitgemaakt. wolven zijn altijd fout in sprookjes. je bent zelf dus behoorlijk stigmatiserend bezig.

Ik ben een zwarte wolf en buig voor niemand.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Huilen naar de maan
Als Eco-toerist achter de wolf aan

Al zes weken teistert een geheimzinnige wolf het grensgebied van Zeeuws-Vlaanderen en het Belgische Waasland. De Vlaamse media hebben de wolf daarom al de Waaslandwolf gedoopt. Sinds afgelopen vrijdag heeft de wolf niet meer een schaap 'gekeeld' en de laatste melding van de wolf is van afgelopen zaterdagochtend toen twee Vlaamse agenten de wolf nog zagen. Het Vlaams/Nederlandse wolventeam hoopt dat door de gevallen sneeuw het dier makkelijker op te sporen zal zijn. Spoorzoeken naar de wolf van de Lage Landen. Voor wie ook wel eens spoorzoeker naar wolven zou willen worden heeft Xtreme Magazine goed nieuws. Dat kan!

De Waaslandse wolf is een zielig dier. Wolven leven in groepsverband en hebben een grote natuurlijke ruimte nodig om zich staande te houden. Het overvolle en in percelen versnipperde Nederland en Vlaanderen lenen zich niet voor het in leven houden van een roedel wolven of een eenzame gefrustreerde wolf. Er zijn daarom onder de wolvenexperts van Nederland en Vlaanderen vermoedens dat het niet gaat om een echte wolf maar een 'hybride'. Een kruising tussen een wolf en een hond die slechts in uiterlijk lijkt op een wolf maar niet meer onder zijn hersenpan denkt als een wolf. Het gedrag van de Waaslandwolf lijkt daarmee in overeenstemming te zijn want het dier doodt niet om te eten maar viel tot nu toe willekeurig en moordzuchtig schapen aan en at dan maar een paar kleine stukken van de schapen. Een echte en psychisch gezonde wolf zou nimmer zijn energie verspillen aan het doden van prooien die hij daarna niet meer opeet. Omdat sinds vrijdag de wolf niet meer toegeslagen heeft denkt men nu ook dat er wellicht een gestoorde in zijn auto rondrijdt en af en toe zijn hybride wolf los laat voor een aanval op schapen. In het Kerstweekend heeft de Waaslandwolf niet toegeslagen omdat de gestoorde tweevoeter toen achter de kalkoen zat? Dat beeld lijkt ook waarschijnlijk omdat in het relatief dicht bevolkte gebied de wolf maar niet gevangen kan worden. Men hoopt nu dat door de gevallen sneeuw sporen van de wolf en/of een auto beter te volgen zijn. Het wordt trouwens tijd dat de wolf gevangen wordt want Vlaamse schapenboeren hebben al gedreigd dat ze de wolf zullen doodschieten en het dan niet zullen melden. En wie weet heeft dat lot de Waaslandwolf al getroffen? De wolvenhype neemt nu ook al zulke vormen aan dat Belgische universiteiten strijden om de eer wie de hersenen van de wolf krijgt mocht het arme dier het loodje leggen.
Reply
Het bewijs waf! Ze bestaan!
[Image: mainart6.jpg]

Oke, die discussie is hiermee klaar lijkt me!
Reply
Da's lullig voor maoist nr. 26. Altijd geweten dat Opdam te dom is om goed te tellen.

Quote: ANP:SP zetel minder,PvdA zetel meer

***************************************
` De SP krijgt in de Tweede Kamer
waarschijnlijk 25 zetels,een minder dan
tot nu toe werd gemeld.De PvdA krijgt
er een zetel bij en komt uit op 33.Dat
meldt de verkiezingsdienst van het ANP.

De aanpassing is het gevolg van de
stembusuitslag van Nederlanders in het
buitenland en de hertelling van de
stemmen in onder meer Eindhoven.De
Kiesraad komt maandag met de officiële
uitslag van de verkiezingen.

In Eindhoven waren bij de telling 481
stemmen voor het CDA vergeten doordat
medewerkers van stembureaus de computer
niet goed hadden bediend.Ook in Opdam
en Sevenum was een hertelling nodig.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Vreemd, dus omdat het CDA 481 stemmen meer krijgt, gaat de PVDA er een zetel op vooruit en de SP er eentje op achteruit #-o
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
In eindhoven had men een machine van Philips, de rest van het land had er een van Sony.
Reply
Bredanaar Wrote:Vreemd, dus omdat het CDA 481 stemmen meer krijgt, gaat de PVDA er een zetel op vooruit en de SP er eentje op achteruit #-o

Dat, plus iets van 30.000 stemmen van Nederlanders uit het buitenland.
Lijkt me overigens niet echt een hoog "opkomst"percentage, aangezien er iets van 600.000 Nederlanders in het buitenland wonen en ik me niet voor kan stellen dat er daarvan 570.000 niet stemgerechtigd zijn

[edit]die overigens via i-net mochten stemmen.. waarom mogen wij dat dan weer niet?[/edit]
Reply
En Rita gaat maar door!

Wat een farce, die vertoning gisteren in die haagse kroeg. Gewoon een ordinaire couppoging. Eigenlijk heeft de WWD maar 15 zetels, want die 6 of 7 die aan Rita toe behoren, raakt de WWD kwijt als Rita weggebonjourd wordt.

En tel de zetels van Wilders en Rita bij elkaar op en je hebt het gehele Pim-electoraat weer bij elkaar!

Ik snap nog steeds niet dat ruim 600.000 mensen haar walgelijke beleid steunen:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article855903.ece">http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article855903.ece</a><!-- m -->
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:Ik snap nog steeds niet dat ruim 600.000 mensen haar walgelijke beleid steunen:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article855903.ece">http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article855903.ece</a><!-- m -->

ik snap niet dat jij dat haar beleid noemt terwijl het kabinetsbeleid is om de door pvda gemaakte wetten te handhaven.

ik vind het ook een ongeleid projectiel, en mijn stem zal ze nooit krijgen, maar misschien moet je je wat minder laten beinvloeden door de geitenwollensokkenbrigade. als je een andere wet wil, moet je een andere wet maken. dat is wel iets voor de pvda, om het nu te veranderen, stelletje draaikonten.

de conclusie dat de mensen die op verdonk hebben gestemd geen vvd zouden stemmen als zij er niet was is wel zo ontzettend hbo, daar zal ik verder maar niet op reageren.
Reply
waf Wrote:is wel zo ontzettend hbo

:lol:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Quote:de conclusie dat de mensen die op verdonk hebben gestemd geen vvd zouden stemmen als zij er niet was is wel zo ontzettend hbo, daar zal ik verder maar niet op reageren.
Dat ben ik gedeeltelijk met je eens, maar ik weet wel zeker dat een aantal van deze mensen wel degelijk met Rita meegaat als ze weg zou gaan bij de VVD.
Een groot aantal van de mensen die op haar gestemd heeft, heeft volgens mij nooit eerder op de VVD gestemd, zijn ook geen echte VVD-ers.
Zijn waarschijnlijk de mensen die gezien hun situatie juist geen VVD hadden moeten stemmen.
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: