The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Wat heb je gestemd?
You do not have permission to vote in this poll.
CDA
22.41%
13 22.41%
PvdA
17.24%
10 17.24%
VVD
24.14%
14 24.14%
SP
15.52%
9 15.52%
GroenLinks
3.45%
2 3.45%
ChristenUnie
8.62%
5 8.62%
PvdD
5.17%
3 5.17%
LvF
0%
0 0%
Klein rechts, namelijk...
3.45%
2 3.45%
Total 58 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

De uitgangspoll: wat heb je gestemd?
#31
In het Dierenbos doet maar één partij mee aan de verkiezingen. Da's logisch.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#32
VVD, Rutte dus.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#33
EJR Wrote:Wel een ijzersterke metafoor met roken.

"Je weet dat CDA stemmen slecht voor je is, maar toch doe je het de volgende keer weer!"

Is inderdaad wel een grappige uitspraak. Ik baal alleen wel van dat links georienteerde medialand. Veruit de meeste programma's zoals ook deze conference zijn rood gekleurd. Wat mij betreft was de uitspraak "Je weet dat PVDA stemmen slecht voor je is, maar toch doe je het de volgende keer weer!" meer van toepassing geweest. Er zijn veel sukkels die niet verder kijken dan hun neus lang is en direct geloven dat een links kabinet goed is voor hun portemonnee. Zij beseffen niet dat wij degenen, die er vooral voor zorgen dat de staatskas gespekt wordt en werk bieden, niet het land uit moeten jagen. Ondernemers moeten zich hier goed voelen en niet gedwongen worden om naar het qua loonkosten, belastingen, heffingen en allerlei flutregels meer aantrekkelijke buitenland te verhuizen. Wanneer dit op grote schaal wel gebeurt, dan zullen wij pas echte armoede leren kennen.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#34
waf Wrote:
EJR Wrote:Wat heb ik gister trouwens weer genoten van Freek.

dat zal wel ja. die zit immers tesamen met de media in het grote linkse complot. Puke
En, hoe kan het ook anders, ook hier ziet Waffemans een complot [-(
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Met 25 stemmen een redelijk normaal beeld, alleen al 3 stemmen op pvdd?? :eeeek:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#36
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
EJR Wrote:Wat heb ik gister trouwens weer genoten van Freek.

dat zal wel ja. die zit immers tesamen met de media in het grote linkse complot. Puke
En, hoe kan het ook anders, ook hier ziet Waffemans een complot [-(

Als je dat niet ziet, dan ben je echt een blinde vink, om maar aan de dieren-terminologie vast te houden. :roll:
Reply
#37
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
EJR Wrote:Wat heb ik gister trouwens weer genoten van Freek.

dat zal wel ja. die zit immers tesamen met de media in het grote linkse complot. Puke
En, hoe kan het ook anders, ook hier ziet Waffemans een complot [-(

Als je dat niet ziet, dan ben je echt een blinde vink, om maar aan de dieren-terminologie vast te houden. :roll:
Complot lijkt me toch niet het juiste woord.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
EJR Wrote:Wat heb ik gister trouwens weer genoten van Freek.

dat zal wel ja. die zit immers tesamen met de media in het grote linkse complot. Puke
En, hoe kan het ook anders, ook hier ziet Waffemans een complot [-(

Als je dat niet ziet, dan ben je echt een blinde vink, om maar aan de dieren-terminologie vast te houden. :roll:
Complot lijkt me toch niet het juiste woord.

Waarom niet? Wordt die show openlijk gesponsord door die partijen dan? Jij gelooft zeker ook nog dat er geen bouwfraude e.d. meer gepleegd wordt?
Reply
#39
Bredanaar Wrote:
EJR Wrote:Wel een ijzersterke metafoor met roken.

"Je weet dat CDA stemmen slecht voor je is, maar toch doe je het de volgende keer weer!"

Is inderdaad wel een grappige uitspraak. Ik baal alleen wel van dat links georienteerde medialand. Veruit de meeste programma's zoals ook deze conference zijn rood gekleurd. Wat mij betreft was de uitspraak "Je weet dat PVDA stemmen slecht voor je is, maar toch doe je het de volgende keer weer!" meer van toepassing geweest. Er zijn veel sukkels die niet verder kijken dan hun neus lang is en direct geloven dat een links kabinet goed is voor hun portemonnee. Zij beseffen niet dat wij degenen, die er vooral voor zorgen dat de staatskas gespekt wordt en werk bieden, niet het land uit moeten jagen. Ondernemers moeten zich hier goed voelen en niet gedwongen worden om naar het qua loonkosten, belastingen, heffingen en allerlei flutregels meer aantrekkelijke buitenland te verhuizen. Wanneer dit op grote schaal wel gebeurt, dan zullen wij pas echte armoede leren kennen.

volledig beaam uiteraard, maar je hebt vast niet naar harry mens gekeken afgelopen zondag. 8 gasten, 8 vvd'ers. en hij vertelde erbij dat hij dat deed om een beetje tegenwicht te geven. :waf:
Reply
#40
waf Wrote:volledig beaam uiteraard, maar je hebt vast niet naar harry mens gekeken afgelopen zondag. 8 gasten, 8 vvd'ers. en hij vertelde erbij dat hij dat deed om een beetje tegenwicht te geven. :waf:

Gezien! Hele smerige glimlach en pseudo-verontschuldiging van Harry daarbij, maar wel "de spieker op sien kop". :lol:
Reply
#41
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
EJR Wrote:Wat heb ik gister trouwens weer genoten van Freek.

dat zal wel ja. die zit immers tesamen met de media in het grote linkse complot. Puke
En, hoe kan het ook anders, ook hier ziet Waffemans een complot [-(

Als je dat niet ziet, dan ben je echt een blinde vink, om maar aan de dieren-terminologie vast te houden. :roll:
Complot lijkt me toch niet het juiste woord.

Waarom niet? Wordt die show openlijk gesponsord door die partijen dan? Jij gelooft zeker ook nog dat er geen bouwfraude e.d. meer gepleegd wordt?
De media zijn progressief, dus vaak links georienteerd. Dat is geen nieuws. Dat Freek links is, is ook geen nieuws. Dus waarom is het een complot?
Hooguit een hetze tegen nog vier jaar Balkenende.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Niet gezien idd, maar dat is dan wel een uitzondering.
Wat is die Bos trouwens een enorme sukkel. Terwijl hij weet dat een hele horde journalisten hem volgt, maakt hij de blunder om de verkeerde stempapieren bij zich te hebben.
HIJ MOCHT NIET STEMMEN :lol: :lol: :lol:

En die sukkel wil mp worden Undecided
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#43
Bredanaar Wrote:Niet gezien idd, maar dat is dan wel een uitzondering.
Wat is die Bos trouwens een enorme sukkel. Terwijl hij weet dat een hele horde journalisten hem volgt, maakt hij de blunder om de verkeerde stempapieren bij zich te hebben.
HIJ MOCHT NIET STEMMEN :lol: :lol: :lol:

En die sukkel wil mp worden Undecided

:lol:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#44
Stem is wederom naar Agnes vd SP gegaan :razz:
Make tea, not war
Reply
#45
Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
EJR Wrote:Wat heb ik gister trouwens weer genoten van Freek.

dat zal wel ja. die zit immers tesamen met de media in het grote linkse complot. Puke
En, hoe kan het ook anders, ook hier ziet Waffemans een complot [-(

Als je dat niet ziet, dan ben je echt een blinde vink, om maar aan de dieren-terminologie vast te houden. :roll:
Complot lijkt me toch niet het juiste woord.

ach gut, ga jij nu woordneuken?

noem het maar hoe je wil dan, ontzettend kunstmatig intelligente. de media is overheersend neus en links (feit van algemene bekendheid). als je 1 van de 2 bent is de kans groot dat je je daardoor hebt laten beinvloeden en dus een meeloper bent. als je beide bent ben je zeker een meeloper. :razz: lekker vertrouwd, de minste kans dat je gepest wordt.
Reply
#46
Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
EJR Wrote:Wat heb ik gister trouwens weer genoten van Freek.

dat zal wel ja. die zit immers tesamen met de media in het grote linkse complot. Puke
En, hoe kan het ook anders, ook hier ziet Waffemans een complot [-(

Als je dat niet ziet, dan ben je echt een blinde vink, om maar aan de dieren-terminologie vast te houden. :roll:
Complot lijkt me toch niet het juiste woord.

Waarom niet? Wordt die show openlijk gesponsord door die partijen dan? Jij gelooft zeker ook nog dat er geen bouwfraude e.d. meer gepleegd wordt?
De media zijn progressief, dus vaak links georienteerd. Dat is geen nieuws. Dat Freek links is, is ook geen nieuws. Dus waarom is het een complot?

Moet het nieuws zijn om een complot te kunnen zijn?
Reply
#47
com·plot (het ~, ~ten)
1 kwaadaardige samenzwering => afgesproken werk, collusie, conjuratie, conspiratie, gekuip, intrige, kuiperij
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
EJR Wrote:Wat heb ik gister trouwens weer genoten van Freek.

dat zal wel ja. die zit immers tesamen met de media in het grote linkse complot. Puke
En, hoe kan het ook anders, ook hier ziet Waffemans een complot [-(

Als je dat niet ziet, dan ben je echt een blinde vink, om maar aan de dieren-terminologie vast te houden. :roll:
Complot lijkt me toch niet het juiste woord.

ach gut, ga jij nu woordneuken?

noem het maar hoe je wil dan, ontzettend kunstmatig intelligente. de media is overheersend neus en links (feit van algemene bekendheid). als je 1 van de 2 bent is de kans groot dat je je daardoor hebt laten beinvloeden en dus een meeloper bent. als je beide bent ben je zeker een meeloper. :razz: lekker vertrouwd, de minste kans dat je gepest wordt.

Desalnittemin kreeg de PvdA er flink van langs... Maar das ook niets nieuws bij Freek.
Tijdens het 100-jarig bestaan van Ajax, maakte hij zich ook niet al te geliefd bij het bestuur met zijn speech Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#49
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
EJR Wrote:Wat heb ik gister trouwens weer genoten van Freek.

dat zal wel ja. die zit immers tesamen met de media in het grote linkse complot. Puke
En, hoe kan het ook anders, ook hier ziet Waffemans een complot [-(

Als je dat niet ziet, dan ben je echt een blinde vink, om maar aan de dieren-terminologie vast te houden. :roll:
Complot lijkt me toch niet het juiste woord.

ach gut, ga jij nu woordneuken?

noem het maar hoe je wil dan, ontzettend kunstmatig intelligente. de media is overheersend neus en links (feit van algemene bekendheid). als je 1 van de 2 bent is de kans groot dat je je daardoor hebt laten beinvloeden en dus een meeloper bent. als je beide bent ben je zeker een meeloper. :razz: lekker vertrouwd, de minste kans dat je gepest wordt.
Altijd maar bewust iets anders kiezen om tegen het systeem te schoppen en/of origineel te zijn is wel erg kinderachtig. Maar dat past dan wel weer mooi in de lijn van al je complottheorietjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Ad Wim Wrote:com·plot --- kuiperij

:lol: nu weet ik waarom de kantine in het maasgebouw zo heet.

afgesproken werk dus. net zoals de volkskrant opeens een kwestie van 3 jaar geleden heeft laten doorsijpelen (wss op instigatie van wouter bruinhemd). afspreken dat je alleen amar linkse rukkers aan het woord laat, of hen laat uitspreken, of hen geen kritische vragen stelt, of hen uit de wind houdt,

moet je nog meer voorbeelden, kunstmatig inteliigente?
Reply
#51
Stenigen die vent.
Reply
#52
Ad Wim Wrote:Altijd maar bewust iets anders kiezen om tegen het systeem te schoppen en/of origineel te zijn is wel erg kinderachtig.

dat is ook kinderachtig idd. je kan beter gewoon zelf eens na gaan denken en dan een mening vormen.
Reply
#53
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Altijd maar bewust iets anders kiezen om tegen het systeem te schoppen en/of origineel te zijn is wel erg kinderachtig.

dat is ook kinderachtig idd. je kan beter gewoon zelf eens na gaan denken en dan een mening vormen.

AD Wim kijkt blijkbaar veel tv. :8:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#54
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Altijd maar bewust iets anders kiezen om tegen het systeem te schoppen en/of origineel te zijn is wel erg kinderachtig.

dat is ook kinderachtig idd. je kan beter gewoon zelf eens na gaan denken en dan een mening vormen.
Blijf jij nou maar vooral met oogkleppen op geloven in je eigen complottheorieën, dan kom je er wel :roll:

p.s. Ik ben wel benieuwd wat je gestemd hebt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Marshall Wrote:
kooltje Wrote:waarom staat wilders niet gewoon met zijn partij erbij...en wel die domme dieren...

Omdat geen zinnig dier op Wilders zal stemmen, het tijdperk van Louis XIII reeds ver achter ons ligt en hij in de meest recente peilingen van de afgelopen dagen geen potten kon breken...
kan nog weleens een verrassing worden voor je...mensen die op hem stemmen roepen het niet zo in het openbaar
Reply
#56
Ik denk dat Waf op Rita of Mark gestemd heeft, maar dit is een gok.
Reply
#57
gittermaster Wrote:Desalnittemin kreeg de PvdA er flink van langs... Maar das ook niets nieuws bij Freek.
Tijdens het 100-jarig bestaan van Ajax, maakte hij zich ook niet al te geliefd bij het bestuur met zijn speech Smile

De sleutelhangers met Sneijder erop gaan tegenwoordig als zoete broodjes, vermoed ik.
Reply
#58
kooltje Wrote:kan nog weleens een verrassing worden voor je...mensen die op hem stemmen roepen het niet zo in het openbaar

Tot dusver ben jij de enige hier
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#59
zeg jij wat...met jou onderschrift?
Reply
#60
VVD gestemd.
VVD doet het hier best aardig trouwens!!
Reply


Forum Jump: