The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Wat heb je gestemd?
You do not have permission to vote in this poll.
CDA
22.41%
13 22.41%
PvdA
17.24%
10 17.24%
VVD
24.14%
14 24.14%
SP
15.52%
9 15.52%
GroenLinks
3.45%
2 3.45%
ChristenUnie
8.62%
5 8.62%
PvdD
5.17%
3 5.17%
LvF
0%
0 0%
Klein rechts, namelijk...
3.45%
2 3.45%
Total 58 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

De uitgangspoll: wat heb je gestemd?
#91
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:tree jij gaat zeker op martin gaus stemmen? maakt niet uit welk systeem dus ook niet op wat je stemt
Ik moet zeggen dat ik wel even twijfelde of ik niet op een van mijn lievelingsauteurs, Maarten 't Hart, zou stemmen.

Ik had van jou eigenlijk een stem op Georgina Verbaan verwacht. Qua intelligentie liggen jullie erg dicht bij elkaar
Reply
#92
Treesong Wrote:
goa Wrote:
kooltje Wrote:oh het cda nou 43 of 44 zetels heb.

kooltje Wrote:nou ik hoop dat hij door mij stem.

Ik geloof dat we een nieuwe laughing stock hebben hier op het forum :lol:

Toch altijd weer fijn als mijn beeld van de gemiddelde Wilders-stemmer zo bevestigd wordt Hakkuh

Volgend jaar het Groot Dictee der Nederlandse Taal met de gehele SP-lijst lijkt me ook een verademing. :Big Grin
Reply
#93
:lol:
Wat doet die Fok!-forummer hier op het forum? Wink

Enne Ad Wim, jij hebt een glazen bol? Nu al gezien dat ons forum niet representatief is voor Nederland?!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#94
ons forum is nooit representatief geweest aangezien het gemiddelde opleidingsniveau hier een stuk hoger ligt dan het gemiddelde in nederland
Reply
#95
goa Wrote:
kooltje Wrote:oh het cda nou 43 of 44 zetels heb.

kooltje Wrote:nou ik hoop dat hij door mij stem.

Ik geloof dat we een nieuwe laughing stock hebben hier op het forum :lol:
alles citeren of niets
Reply
#96
Het zegt in ieder geval alles
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#97
Treesong Wrote:
goa Wrote:
kooltje Wrote:oh het cda nou 43 of 44 zetels heb.

kooltje Wrote:nou ik hoop dat hij door mij stem.

Ik geloof dat we een nieuwe laughing stock hebben hier op het forum :lol:

Toch altijd weer fijn als mijn beeld van de gemiddelde Wilders-stemmer zo bevestigd wordt Hakkuh
te makkelijk tree...hou de eer aan jezelf
Reply
#98
Mac Wrote:ons forum is nooit representatief geweest aangezien het gemiddelde opleidingsniveau hier een stuk hoger ligt dan het gemiddelde in nederland

Wat door een enkeling hier op het forum weer aanzienlijk omlaag getrokken wordt Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#99
kooltje Wrote:hou de eer aan jezelf

Gebruik a.u.b. geen uitdrukkingen, waar je de betekenis niet van begrijpt
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Marshall Wrote:
Mac Wrote:ons forum is nooit representatief geweest aangezien het gemiddelde opleidingsniveau hier een stuk hoger ligt dan het gemiddelde in nederland

Wat door een enkeling hier op het forum weer aanzienlijk omlaag getrokken wordt Wink

Niet dugarry plagen Mars
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
begrijp het prima...ga slap lullen over voetbal maar stop met politiek...hou de eer aan jezelf
Reply
Bredanaar Wrote:
EJR Wrote:Wel een ijzersterke metafoor met roken.

"Je weet dat CDA stemmen slecht voor je is, maar toch doe je het de volgende keer weer!"

Is inderdaad wel een grappige uitspraak. Ik baal alleen wel van dat links georienteerde medialand. Veruit de meeste programma's zoals ook deze conference zijn rood gekleurd. Wat mij betreft was de uitspraak "Je weet dat PVDA stemmen slecht voor je is, maar toch doe je het de volgende keer weer!" meer van toepassing geweest. Er zijn veel sukkels die niet verder kijken dan hun neus lang is en direct geloven dat een links kabinet goed is voor hun portemonnee. Zij beseffen niet dat wij degenen, die er vooral voor zorgen dat de staatskas gespekt wordt en werk bieden, niet het land uit moeten jagen. Ondernemers moeten zich hier goed voelen en niet gedwongen worden om naar het qua loonkosten, belastingen, heffingen en allerlei flutregels meer aantrekkelijke buitenland te verhuizen. Wanneer dit op grote schaal wel gebeurt, dan zullen wij pas echte armoede leren kennen.

precies de reden waarom ik niet links wil stemmen idd
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
kooltje Wrote:stop met politiek...hou de eer aan jezelf

De vele uren en euro's die ik in de SP heb geïnvesteerd gaan naar verwachting zeer veel vruchten afwerpen, dus ik zie niet in waarom :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
kooltje Wrote:begrijp het prima...ga slap lullen over voetbal maar stop met politiek...hou de eer aan jezelf

Treesong, nu begrijp je je minder bedeelde medemens weeeeer verkeerd...
Kooltje bedoeld hier: "IK ga slap lullen over voetbal maar stop met politiek"
Beetje inleven in de onderkant van de samenleving als SP'er Tree!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Treesong Wrote:
kooltje Wrote:stop met politiek...hou de eer aan jezelf

De vele uren en euro's die ik in de SP heb geïnvesteerd gaan naar verwachting zeer veel vruchten afwerpen, dus ik zie niet in waarom :-k

Eet je vanavond tomatensoep??
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Marshall Wrote:
kooltje Wrote:begrijp het prima...ga slap lullen over voetbal maar stop met politiek...hou de eer aan jezelf

Treesong, nu begrijp je je minder bedeelde medemens weeeeer verkeerd...
Kooltje bedoeld hier: "IK ga slap lullen over voetbal maar stop met politiek"
Beetje inleven in de onderkant van de samenleving als SP'er Tree!
dan moet jij marijnissen zijn tree...want veel meer is de sp niet
Reply
Bocaloca Wrote:
Treesong Wrote:
kooltje Wrote:stop met politiek...hou de eer aan jezelf

De vele uren en euro's die ik in de SP heb geïnvesteerd gaan naar verwachting zeer veel vruchten afwerpen, dus ik zie niet in waarom :-k

Eet je vanavond tomatensoep??

Ik heb de afgelopen maanden liters tomatensoep staan uitdelen in weer en wind, dus nee. Ik geloof dat vanavond op de overwinningsbijeenkomst groentensoep met broodjes wordt geserveerd.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
kooltje Wrote:
Marshall Wrote:
kooltje Wrote:begrijp het prima...ga slap lullen over voetbal maar stop met politiek...hou de eer aan jezelf

Treesong, nu begrijp je je minder bedeelde medemens weeeeer verkeerd...
Kooltje bedoeld hier: "IK ga slap lullen over voetbal maar stop met politiek"
Beetje inleven in de onderkant van de samenleving als SP'er Tree!
dan moet jij marijnissen zijn tree...want veel meer is de sp niet

Die partij van wilders is volgens jou toch ook meer dan WIlders?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
kooltje
Idool



Age: 22
Geregistreerd op: 3-11-2005
Berichten: 1539
Woonplaats: almere

...
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
sp is stukken groter als wilders
Reply
kooltje Wrote:dan moet jij marijnissen zijn tree...want veel meer is de sp niet

Origineel! Na vanavond minimaal 20 man in de kamer, kerel... dat moet ik die potsierlijke hansworst van je nog maar es zien bereiken :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
kooltje Wrote:sp is stukken groter als wilders

Turf!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
kooltje Wrote:sp is stukken groter als wilders

Hela! Mag deze in het......laat maar... :cry:
Reply
sp is stukken groter als de partij van wilders? wat mis mee gerben? niet alleen mensen afkraken he...je mag een andere mening net als tree maar niet deze simpele dingen gaan doen
Reply
Treesong Wrote:
kooltje Wrote:dan moet jij marijnissen zijn tree...want veel meer is de sp niet

Origineel! Na vanavond minimaal 20 man in de kamer, kerel... dat moet ik die potsierlijke hansworst van je nog maar es zien bereiken :8:
dat geef ik ook helemaall toe...alleen ik vind dat hij meer stemmen verdient
Reply
Joepie. Staat die jan-lul van een Fosko ook op de kieslijst? Dan kunnen we liedjes gaan zingen in de kamer. "Ik vind je leuk, ik vind je aardig, maar je stinkt uit je bek, als een beer uit zijn reet"
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Treesong Wrote:Toch altijd weer fijn als mijn beeld van de gemiddelde Wilders-stemmer zo bevestigd wordt Hakkuh
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Legion Wrote:Joepie. Staat die jan-lul van een Fosko ook op de kieslijst? Dan kunnen we liedjes gaan zingen in de kamer. "Ik vind je leuk, ik vind je aardig, maar je stinkt uit je bek, als een beer uit zijn reet"
cry
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
kooltje Wrote:sp is stukken groter als de partij van wilders? wat mis mee gerben? niet alleen mensen afkraken he...je mag een andere mening net als tree maar niet deze simpele dingen gaan doen

:letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:


Mijn God mijn god waarom hebt Gij mij verlaten? :eeeek:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Legion Wrote:Joepie. Staat die jan-lul van een Fosko ook op de kieslijst? Dan kunnen we liedjes gaan zingen in de kamer. "Ik vind je leuk, ik vind je aardig, maar je stinkt uit je bek, als een beer uit zijn reet"

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sp.nl/2006/concept-kandidatenlijst.shtml">http://www.sp.nl/2006/concept-kandidatenlijst.shtml</a><!-- m -->
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: