The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Spa - Ajax
waf Wrote:
EJR Wrote:
waf Wrote:http://www.ad.nl/sport/article851495.ece

columpje van hanegem.

gelukkig ziet hij ook de voorkeur van de televisiemakers. :razz:


Goeie column.

ik vind het niet zo goed dat hij het allemaal oke vindt als ze maar ff sorry zeggen. sorry zeggen hoort, maar een straf ook.

anders kun je in het vervolg iedereen verrot schelden en vervolgens ff je excuus maken. dat kan niet de bedoeling zijn.

Sorry zeggen, door in een maatschappelijk verband je excuses aan te bieden is wat mij betreft ok. Maar een dagje poepscheppen in een dikkelippenkliniek behoort wat mij betreft ook tot de mogelijkheden hoor. :waf:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Die trol kan niet meer terug zonder zich helemaal te blameren, want dan zou hij moeten toegeven dat ie voor het ganse brave volk ook nog eens gelogen heeft. Het is te laat om sorry te zeggen. Ook al wordt hij met 10 wedstrijden gestraft.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Sneijder krijgt er dus, na verder onderzoek, een wedstrijd bij. Nu mist ie dus AZ :|

Quote:Hogere strafeis voor Sneijder

Uitgegeven: 28 november 2006 23:05
Laatst gewijzigd: 28 november 2006 23:13

ZEIST - De aanklager betaald voetbal heeft dinsdagavond een hogere straf tegen Wesley Sneijder geëist. De middenvelder van Ajax hangt geen onvoorwaardelijke schorsing van twee maar drie duels boven het hoofd. De tuchtcommissie van de voetbalbond KNVB doet woensdagochtend voor elf uur uitspraak.

Ajax speelt de komende twee wedstrijden tegen Willem II, AZ en Excelsior. Henk ten Cate moet nog steeds rekening houden met een geldboete van 500 euro en een voorwaardelijk schorsing van een wedstrijd. De aanklager handhaafde de strafeis tegen de trainer van Ajax.


Sneijder zou arbiter Bossen afgelopen zondag tijdens de uitwedstrijd tegen Sparta voor tyfushond hebben uitgemaakt. Hij ontkent dat. Ten Cate noemde de scheidsrechter een moraalridder.

"Ik heb niet arbiter Bossen maar tegenstander Jeffrey Vlug uitgescholden", benadrukte Sneijder op de zitting. "Dat is niet netjes maar dat is iets anders dan de scheidsrechter uitschelden. Ik wil een ding recht zetten. Ik schaam me voor het gegegeven dat ik de tegenstander tyfushond heb genoemd."

Steun

De middenvelder kreeg steun van trainer Ten Cate. "Ik geloof dat ik een beetje verkeerd ben begrepen", sprak de oefenmeester van Ajax. "Ik praat het taalgebruik van Sneijder absoluut niet goed. Je hebt twee Henk ten Cates. De een is vader van drie dochters en heeft echt wel normen en waarden. De ander is voetbaltrainer en weet wat er op het veld is geroepen. Helaas blijft het dan niet bij tyfushond."

Scheidsrechter Bossen bleef volhouden dat Sneijder niet Spartaan Vlug had uitgescholden. "Wesley had het duidelijk tegen mij. Dat weet ik zeker. Ik was heel boos en heb meteen de rode kaart getrokken."

Ten Cate: "De arbiter liegt. Hij heeft mij al voor de rust uitgelegd dat Wesley tegenstander Vlug had uitgescholden. Daarom noemde ik hem moraalridder. Helaas gebeurt dat namelijk vaker op een voetbalveld. Iedere speler weet dat. Daarom noemde ik hem een moraalridder."

Verklaringen

Sneijder en Ten Cate kregen tijdens de zitting van de tuchtcommissie behalve van hun ploeggenoten Urby Emanuelson en Jaap Stam ook steun van vierde arbiter Reinold Wiedemeyer en teammanager Kevin Valkenburg van Sparta. Behalve de twee spelers van Ajax legden ook deze laatste twee personen enigszins ontlastende verklaringen voor Ten Cate en Sneijder af.

Valkenburg: "Ik kreeg de indruk dat Sneijder het tegen Vlug had. Dat wilde ik ook hier verklaren maar na een nachtje slapen weet ik het niet helemaal zeker meer."

"Ik heb Ten Cate in de eerste helft de arbiter niet herhaaldelijk horen beledigen", sprak Wiedemeyer scheidsrechter Bossen tegen. "Ten Cate heeft mij ook niet beledigd." De aanklager betaald voetbal was echter niet te vermurwen. "Ik blijf bij mij mening en ik verhoog de strafeis voor Sneijder met een duel."

En dan maar zeggen dat de KNVB altijd pro-Ajax is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Sneijder krijgt er dus, na verder onderzoek, een wedstrijd bij :|

Hij zal de aanklager wel voor blinde typhushond hebben uitgemaakt vanavond............

Ik vind het wat veel voor een scheldwoord maar andere zullen zich hier wel in kunnen vinden...........

Edit: Na het lezen van het hele stuk weet ik het zeker: Sneijder krijgt twee wedstrijden waarvan een voorwaardelijk voor het uitschelden van Vlug. Hij kan tegen AZ dus gewoon meedoen.
HTC (de voetbaltrainer, niet de vader van 3 dochters) zal worden vrijgesproken!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
En wat ik eerder over Ten Cate zei, bleek dus terecht. Hij heeft dus Bossen en Wiedemeyer niet beledigd. En toch stuurt Bossen hem de tribune op na het zeggen van "moraalridder". Bossen is in deze dus gewoon een misselijke man die zijn macht graag wil laten gelden.
Ik hoop dat de tuchtcommissie dat en hetgeen de teammanager van Sparta heeft gezegd mee laat wegen in hun besluit. Het is toch echt wel heel belangrijk dat hij tegen AZ speelt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En dan maar zeggen dat de KNVB altijd pro-Ajax is...

Wacht de uitspraak nu maar af, de aanklager mag dan misschien niet "pro-Ajax" zijn degene die uitspraak moet doen is dat vast wel.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Jezus Ad-Wim, ik vind je echt steeds zieliger worden...
Reply
Ad Wim Wrote:En wat ik eerder over Ten Cate zei, bleek dus terecht. Hij heeft dus Bossen en Wiedemeyer niet beledigd. En toch stuurt Bossen hem de tribune op na het zeggen van "moraalridder". Bossen is in deze dus gewoon een misselijke man die zijn macht graag wil laten gelden.
Ik hoop dat de tuchtcommissie dat en hetgeen de teammanager van Sparta heeft gezegd mee laat wegen in hun besluit. Het is toch echt wel heel belangrijk dat hij tegen AZ speelt.

Dus Ajax is in jou ogen zo geweldig goed dat ze een Sneijder niet eens kunnen missen in een thuiswedstrijd tegen AZ? Confused

Verder is 3 wedstrijden wel op zn plaats omdat:
- sneijder eerst verklaarde geen vreselijke ziekte te hebben geroepen, maar vervolgens even later toe te geven dat het om tyfushond ging. Sneijder weet dus niet dat tyfus een erge ziekte is; dat is al een schorsing waard. Smile
- in het v/d Vaart tijdperk menig wedstrijd werd stilgelegd omdat Sylvie voor hoer werd uitgemaakt door de aanhang. Dat was blijkbaar al een te erg woord om door te mogen voetballen. Iemand hoer noemen lijkt me toch echt minder erg dan kankerneger of tyfushond.
- zo een duidelijk signaal wordt afgegeven richting de voetballende jeugd. Sneijder is van velen ongetwijfeld een idool en voorbeeld, als dat idool dan wegkomt met taalgebruik al tyfushond zeg je eigenlijk tegen al die kinderen dat zulk gedrag best mag.
- het wesley sneijder betreft :p
Reply
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:En wat ik eerder over Ten Cate zei, bleek dus terecht. Hij heeft dus Bossen en Wiedemeyer niet beledigd. En toch stuurt Bossen hem de tribune op na het zeggen van "moraalridder". Bossen is in deze dus gewoon een misselijke man die zijn macht graag wil laten gelden.
Ik hoop dat de tuchtcommissie dat en hetgeen de teammanager van Sparta heeft gezegd mee laat wegen in hun besluit. Het is toch echt wel heel belangrijk dat hij tegen AZ speelt.

Dus Ajax is in jou ogen zo geweldig goed dat ze een Sneijder niet eens kunnen missen in een thuiswedstrijd tegen AZ? Confused

Verder is 3 wedstrijden wel op zn plaats omdat:
- sneijder eerst verklaarde geen vreselijke ziekte te hebben geroepen, maar vervolgens even later toe te geven dat het om tyfushond ging. Sneijder weet dus niet dat tyfus een erge ziekte is; dat is al een schorsing waard. Smile
- in het v/d Vaart tijdperk menig wedstrijd werd stilgelegd omdat Sylvie voor hoer werd uitgemaakt door de aanhang. Dat was blijkbaar al een te erg woord om door te mogen voetballen. Iemand hoer noemen lijkt me toch echt minder erg dan kankerneger of tyfushond.
- zo een duidelijk signaal wordt afgegeven richting de voetballende jeugd. Sneijder is van velen ongetwijfeld een idool en voorbeeld, als dat idool dan wegkomt met taalgebruik al tyfushond zeg je eigenlijk tegen al die kinderen dat zulk gedrag best mag.
- het wesley sneijder betreft :p

Vooral dat laatste punt vind ik ijzersterk! :waf:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Ad Wim Wrote:Sneijder krijgt er dus, na verder onderzoek, een wedstrijd bij. Nu mist ie dus AZ :|

En dan maar zeggen dat de KNVB altijd pro-Ajax is...

sneijder kan lullen wat hij wil, imo liegt hij gewoon en heeft hij de scheids uitgescholden. bossen heeft hem er terecht uitgestuurd en hij verdient straf. als je niet straft schep je een ongewenste precedent, want dan mag je kennelijk de scheids uitschelden (en zeg je gewoon dat je het tegen een tegenstander had).

gewoon je muil houden tegen de scheids. als hij een straf krijgt is dat terecht en als dat niet pro-ajakkes is, is het iig niet anti-ajakkes. en zoals bumme al zegt, eerst nog amar eens zien wattie tuchtcommissie doet. zal me niets verbazen als ze het bewijs niet genoeg vinden (en een scc ajakkes hebben).

ten cate vond het nodig om bossen meerdere malen uit te maken voor moraalridder. ik weet bijna zeker dat dat alleen voor bossen de reden was om hem er af te sturen (ik sanp niet waarom hij dat later anders zei). ook dat vind ik terecht, want ook dat vind ik in dit geval een scheldwoord. bovendien, en dat is imo kwalijker, was het ook nog eens misplaatst. tegen wie sneijder het ook had, ten cate kon dat iig niet weten, dus hij kon op dat moment niet uitsluiten dat sneijder het tegen de scheids had gezegd. hij vindt bossen kennelijk ook een moraalridder als hij rood geeft als hij uitgescholden wordt voor tyfushond. dat vind ik kwalijk en ook schandalig. en dat klemt des te meer omdat hij het ook daarna blijft bagatelliseren. Puke

ook ten cate verdient straf en als hij dat krijgt is dat normaal en niet anti-ajakkes. als hij het niet krijgt is het pro-ajakkes.
Reply
Ad Wim Wrote:Ajax speelt de komende twee wedstrijden tegen Willem II, AZ en Excelsior.
Icon_question
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:
Ad Wim Wrote:Ajax speelt de komende twee wedstrijden tegen Willem II, AZ en Excelsior.
Icon_question

Excelsior uit is lastiger dan Sparta uit! :wink:
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Sneijder krijgt er dus, na verder onderzoek, een wedstrijd bij. Nu mist ie dus AZ :|

En dan maar zeggen dat de KNVB altijd pro-Ajax is...

gewoon je muil houden tegen de scheids. (of in de buurt van)
Reply
Quote:AJAX Wesley Sneijder moet twee duels van Ajax toekijken. De middenvelder van de Amsterdamse club is woensdagochtend door de tuchtcommissie van de KNVB geschorst voor drie duels, waarvan één voorwaardelijk. De eis van de aanklager was drie wedstrijden onvoorwaardelijk.
Sneijder was in eerste instantie niet akkoord gegaan met een schikkingsvoorstel van drie duels, waarvan een voorwaardelijk. Hij krijgt de straf wegens zijn opmerking 'tyfushond' aan het adres van scheidsrechter Ruud Bossen in het duel tegen Sparta.
Sneijder mist nu de thuisduels tegen Willem II en AZ.

HtC vrijgesproken.

Voortaan dus kop dicht Sneijdertje....
Reply
De KNJB heeft gesproken.
Reply
De lachende derde!

[Image: Louis_van_Gaal_CA2_4309.jpg]
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
jeezzz, die heeft toch best een aardig buikje. Was me niet eerder opgevallen.
The great old Ludwig von...
Reply
Advocaat: 'Donkere spelers Ajax transfervrij na uitblijven straf Perez'

BRON: De Telegraaf

De 'voetbaladvocaat' Jan Kabalt liet in De Telegraaf weten dat Ajax hoog spel speelt door Kenneth Perez niet te straffen voor zijn uitlatingen. "De Surinaamse jongens zijn volgens mij transfervrij." Door het uitblijven van een straf zou Ajax de uitlatingen gedogen en als het ware zelf de donkere spelers beledigen. De club zou zich daarmee tegenover de donkere spelers ook niet als een goede werkgever gedragen.

De zaakwaarnemer van Vermeer en Babel liet weten op de hoogte te zijn. "Er zijn zeker mogelijkheden om de contracten te laten ontbinden. Ajax zal ons in de toekomst – als ze die spelers verkopen – denk ik wel dankbaar zijn dat we daar nu waarschijnlijk geen gebruik van maken."

-
Dat zou een mooi staartje zijn; Emanuelson en Babel die zomaar transfervrij de Arena uitwandelen richting een topclub door een scheldwoordje van Perez. :razz:
Reply
Fabian Wrote:
Quote:AJAX Wesley Sneijder moet twee duels van Ajax toekijken. De middenvelder van de Amsterdamse club is woensdagochtend door de tuchtcommissie van de KNVB geschorst voor drie duels, waarvan één voorwaardelijk. De eis van de aanklager was drie wedstrijden onvoorwaardelijk.
Sneijder was in eerste instantie niet akkoord gegaan met een schikkingsvoorstel van drie duels, waarvan een voorwaardelijk. Hij krijgt de straf wegens zijn opmerking 'tyfushond' aan het adres van scheidsrechter Ruud Bossen in het duel tegen Sparta.
Sneijder mist nu de thuisduels tegen Willem II en AZ.

HtC vrijgesproken.

Voortaan dus kop dicht Sneijdertje....

Er is naar het oordeel van de tuchtcommissie onvoldoende gebleken dat HtC aanhoudend commentaar op de arbitrale leiding had.

Volgens mij kon het niet duidelijker.

Hoe zit het trouwens met het onderzoek naar Perez? Lijkt me dat ze daarmee wachten totdat Sneijder weer mag spelen anders is het natuurlijk wel erg sneu.
Make tea, not war
Reply
Peter Wrote:Advocaat: 'Donkere spelers Ajax transfervrij na uitblijven straf Perez'

BRON: De Telegraaf

De 'voetbaladvocaat' Jan Kabalt liet in De Telegraaf weten dat Ajax hoog spel speelt door Kenneth Perez niet te straffen voor zijn uitlatingen. "De Surinaamse jongens zijn volgens mij transfervrij." Door het uitblijven van een straf zou Ajax de uitlatingen gedogen en als het ware zelf de donkere spelers beledigen. De club zou zich daarmee tegenover de donkere spelers ook niet als een goede werkgever gedragen.

De zaakwaarnemer van Vermeer en Babel liet weten op de hoogte te zijn. "Er zijn zeker mogelijkheden om de contracten te laten ontbinden. Ajax zal ons in de toekomst – als ze die spelers verkopen – denk ik wel dankbaar zijn dat we daar nu waarschijnlijk geen gebruik van maken."

-
Dat zou een mooi staartje zijn; Emanuelson en Babel die zomaar transfervrij de Arena uitwandelen richting een topclub door een scheldwoordje van Perez. :razz:

Ik zou die twee verwaande prutsers nog niet voor niets willen hebben.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Emanuelson is gister volgens mij als getuige ook gehoord
Make tea, not war
Reply
en de getuige van sparta die sneijder ondersteunde heeft zich opeens teruggetrokken...
Reply
2 wedstrijden + 1 voorwaardelijk voor die sleutelhanger
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Mac Wrote:en de getuige van sparta die sneijder ondersteunde heeft zich opeens teruggetrokken...

Onderbedreiging van enkele feyenoord supporters, las ik vanmorgen in het AD.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
goa Wrote:2 wedstrijden + 1 voorwaardelijk voor die sleutelhanger

Wel eens van spuit 11 gehoord.... :roll:
Reply
Ow sorrie :oops:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Dan mist hij dus inderdaad AZ. Nu maar hopen dat niet ook Perez geschorst is, want anders wordt het een lastig verhaal op het middenveld...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Sneijder krijgt er dus, na verder onderzoek, een wedstrijd bij. Nu mist ie dus AZ :|

En dan maar zeggen dat de KNVB altijd pro-Ajax is...

sneijder kan lullen wat hij wil, imo liegt hij gewoon en heeft hij de scheids uitgescholden. bossen heeft hem er terecht uitgestuurd en hij verdient straf. als je niet straft schep je een ongewenste precedent, want dan mag je kennelijk de scheids uitschelden (en zeg je gewoon dat je het tegen een tegenstander had).

gewoon je muil houden tegen de scheids. als hij een straf krijgt is dat terecht en als dat niet pro-ajakkes is, is het iig niet anti-ajakkes. en zoals bumme al zegt, eerst nog amar eens zien wattie tuchtcommissie doet. zal me niets verbazen als ze het bewijs niet genoeg vinden (en een scc ajakkes hebben).

ten cate vond het nodig om bossen meerdere malen uit te maken voor moraalridder. ik weet bijna zeker dat dat alleen voor bossen de reden was om hem er af te sturen (ik sanp niet waarom hij dat later anders zei). ook dat vind ik terecht, want ook dat vind ik in dit geval een scheldwoord. bovendien, en dat is imo kwalijker, was het ook nog eens misplaatst. tegen wie sneijder het ook had, ten cate kon dat iig niet weten, dus hij kon op dat moment niet uitsluiten dat sneijder het tegen de scheids had gezegd. hij vindt bossen kennelijk ook een moraalridder als hij rood geeft als hij uitgescholden wordt voor tyfushond. dat vind ik kwalijk en ook schandalig. en dat klemt des te meer omdat hij het ook daarna blijft bagatelliseren. Puke

ook ten cate verdient straf en als hij dat krijgt is dat normaal en niet anti-ajakkes. als hij het niet krijgt is het pro-ajakkes.
- Hij wordt toch ook gestraft? Het gaat hier om de strafmaat.

- De tuchtcommissie heeft dus drie wedstrijden gegeven, een wedstrijd meer dan aanvankelijk geëist.

- Als je goed kijkt, stuurt Bossen hem bij de eerste keer dat hij het zegt al de tribune op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:- Hij wordt toch ook gestraft? Het gaat hier om de strafmaat.

- De tuchtcommissie heeft dus drie wedstrijden gegeven, een wedstrijd meer dan aanvankelijk geëist.

- Als je goed kijkt, stuurt Bossen hem bij de eerste keer dat hij het zegt al de tribune op.

- ja dat weet je nu ja, toen ik postte was nog niet bekend of hij gestraft werd.

- aanvankelijk werd een schikking gedaan van 2+1. vervolgens is ter zitting 3 geeist en nu is 2+1 uitgesproken. er was dus aanvankelijk niks geeist (maar voorgesteld) en bovendien heeft de tuchtcie niet meer uitgesproken.

- het zal wel. ik vind het ook als hij het 1x gezgd heeft een scheldwoord, maar erger treurig dat hij de conclusie moraalridder uberhaupt durft te trekken. reageer daar op, en niet op minor details.
Reply
Peter Wrote:Advocaat: 'Donkere spelers Ajax transfervrij na uitblijven straf Perez'

BRON: De Telegraaf

De 'voetbaladvocaat' Jan Kabalt liet in De Telegraaf weten dat Ajax hoog spel speelt door Kenneth Perez niet te straffen voor zijn uitlatingen. "De Surinaamse jongens zijn volgens mij transfervrij." Door het uitblijven van een straf zou Ajax de uitlatingen gedogen en als het ware zelf de donkere spelers beledigen. De club zou zich daarmee tegenover de donkere spelers ook niet als een goede werkgever gedragen.

De zaakwaarnemer van Vermeer en Babel liet weten op de hoogte te zijn. "Er zijn zeker mogelijkheden om de contracten te laten ontbinden. Ajax zal ons in de toekomst – als ze die spelers verkopen – denk ik wel dankbaar zijn dat we daar nu waarschijnlijk geen gebruik van maken."

-
Dat zou een mooi staartje zijn; Emanuelson en Babel die zomaar transfervrij de Arena uitwandelen richting een topclub door een scheldwoordje van Perez. :razz:

:roll: :roll: Gut gut, wat regent ut. Jan Kabaal loopt weer eens uit z'n nek te lullen, en de zaakwaarnemers kletsen vrolijk mee... Treurige mediaclown!
Reply


Forum Jump: