The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Spa - Ajax
Dus als Foppe de scheids een hondenlul noemt, krijgt hij 150 euro boete en als Sneijder de scheids een tyfushond noemt, krijgt hij 2 wedstrijden + 1 voorwaardelijk. Veel veranderd in vijf jaar :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:Dat een redenering als "TC weet dat er op het voetbalveld gescholden wordt, dus TC tolereert schelden op het voetbalveld, dus TC leert voetballers aan om te schelden, en iedereen doet altijd alles na wat voetballers doen, en trainers van Ajax hebben in hun takenpakket staan dat ze er alles aan zullen doen om de jeugd van Nederland zo goed mogelijk op te voeden en/dus TC draagt er in hoge mate aan bij dat jeugdigen mensen gaan uitschelden, dus TC schendt in hoge mate zijn verplichtingen als trainer van Ajax en moet op staande voet worden ontslagen" totaal stompzinnig is, hoef ik volgens mij niet toe te lichten. Ik denk dat je na het lezen van dit stukje dat zelf ook wel begrijpt, maestro. Geen dank voor de toelichting, maar denk in het vervolg wat beter na voordat je dingen "opnoteert"!

cry

wel treurig dat je (net als hoef) vooral de kritiek op deze ajakkessieden tracht te fileren ipv het gedrag van deze zaadstengels.

en het feit dat die ten kater EN een tiefeshond is EN een kankerneger laat je gemakshalve ook buiten beschouwing!

(edwin evers gistermorgen imiteerde ten kater -dit is straattaal blablabla- en toen ging de bel bij ten kater, het was frank de boer: "he, tiefeshond!" waarna ten kater zei: "he klootzak" :lol: )

HELE, HEEELE DIEPE ZUCHT. Moet ik jou nou ook een leesbril geven? :roll:

Voor de waffen en de brabonaars onder ons: ik praat helemaal niets goed / fileer helemaal geen kritiek! Ik vind het gedrag van TC ook absurd. Maar is dat een reden om hem "op staande voet te ontslaan", zoals b beweert? NEE!!! Dat is precies het enige dat ik steeds beweer / beargumenteer. Voor de onderbouwing van deze ( = de enige) stelling mijnentwege, zie hierboven.
Reply
Ad Wim Wrote:Dus als Foppe de scheids een hondenlul noemt, krijgt hij 150 euro boete en als Sneijder de scheids een tyfushond noemt, krijgt hij 2 wedstrijden + 1 voorwaardelijk. Veel veranderd in vijf jaar :|

Henkie noemt de scheids een moraalridder en is vrijgesproken.
Veel veranderd in vijf jaar :roll:
Reply
Kezmania Wrote:
Ad Wim Wrote:Dus als Foppe de scheids een hondenlul noemt, krijgt hij 150 euro boete en als Sneijder de scheids een tyfushond noemt, krijgt hij 2 wedstrijden + 1 voorwaardelijk. Veel veranderd in vijf jaar :|

Henkie noemt de scheids een moraalridder en is vrijgesproken.
Veel veranderd in vijf jaar :roll:

? U bedoelt?
Reply
Kezmania Wrote:
Ad Wim Wrote:Dus als Foppe de scheids een hondenlul noemt, krijgt hij 150 euro boete en als Sneijder de scheids een tyfushond noemt, krijgt hij 2 wedstrijden + 1 voorwaardelijk. Veel veranderd in vijf jaar :|

Henkie noemt de scheids een moraalridder en is vrijgesproken.
Veel veranderd in vijf jaar :roll:
Ik weet dat ze er in de provincie andere standaarden op nahouden, maar om moraalridder nou een scheldwoord te noemen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Kezmania Wrote:
Ad Wim Wrote:Dus als Foppe de scheids een hondenlul noemt, krijgt hij 150 euro boete en als Sneijder de scheids een tyfushond noemt, krijgt hij 2 wedstrijden + 1 voorwaardelijk. Veel veranderd in vijf jaar :|

Henkie noemt de scheids een moraalridder en is vrijgesproken.
Veel veranderd in vijf jaar :roll:
Ik weet dat ze er in de provincie andere standaarden op nahouden, maar om moraalridder nou een scheldwoord te noemen...

Waarom blijft iedereen toch zeggen dat ie op de tribune is gezet voor schelden! Hij is weggestuurd wegens herhaaldelijk commentaar op de leiding! Tijdens de 1e helft al tegen de scheids en tegen de 4e man, en dan gaat ie ook nog eens een keer of 5 zeggen: "Je bent een vreselijke moraalridder" als de scheids van het veld loopt!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:
Ad Wim Wrote:
Kezmania Wrote:
Ad Wim Wrote:Dus als Foppe de scheids een hondenlul noemt, krijgt hij 150 euro boete en als Sneijder de scheids een tyfushond noemt, krijgt hij 2 wedstrijden + 1 voorwaardelijk. Veel veranderd in vijf jaar :|

Henkie noemt de scheids een moraalridder en is vrijgesproken.
Veel veranderd in vijf jaar :roll:
Ik weet dat ze er in de provincie andere standaarden op nahouden, maar om moraalridder nou een scheldwoord te noemen...

Waarom blijft iedereen toch zeggen dat ie op de tribune is gezet voor schelden! Hij is weggestuurd wegens herhaaldelijk commentaar op de leiding! Tijdens de 1e helft al tegen de scheids en tegen de 4e man, en dan gaat ie ook nog eens een keer of 5 zeggen: "Je bent een vreselijke moraalridder" als de scheids van het veld loopt!

Snap je het nu Adje
Reply
harry_bierdop Wrote:
Ad Wim Wrote:
Kezmania Wrote:
Ad Wim Wrote:Dus als Foppe de scheids een hondenlul noemt, krijgt hij 150 euro boete en als Sneijder de scheids een tyfushond noemt, krijgt hij 2 wedstrijden + 1 voorwaardelijk. Veel veranderd in vijf jaar :|

Henkie noemt de scheids een moraalridder en is vrijgesproken.
Veel veranderd in vijf jaar :roll:
Ik weet dat ze er in de provincie andere standaarden op nahouden, maar om moraalridder nou een scheldwoord te noemen...

Waarom blijft iedereen toch zeggen dat ie op de tribune is gezet voor schelden! Hij is weggestuurd wegens herhaaldelijk commentaar op de leiding! Tijdens de 1e helft al tegen de scheids en tegen de 4e man, en dan gaat ie ook nog eens een keer of 5 zeggen: "Je bent een vreselijke moraalridder" als de scheids van het veld loopt!
Op beeld was duidelijk te zien dat hij pas naar de tribune gestuurd werd toen hij Bossen een vreselijke moraalridder noemde.
Maar anyway, hij is vrijgesproken dus hiermee lijkt me de kous betreffende Ten Cate af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kezmania Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Ad Wim Wrote:
Kezmania Wrote:
Ad Wim Wrote:Dus als Foppe de scheids een hondenlul noemt, krijgt hij 150 euro boete en als Sneijder de scheids een tyfushond noemt, krijgt hij 2 wedstrijden + 1 voorwaardelijk. Veel veranderd in vijf jaar :|

Henkie noemt de scheids een moraalridder en is vrijgesproken.
Veel veranderd in vijf jaar :roll:
Ik weet dat ze er in de provincie andere standaarden op nahouden, maar om moraalridder nou een scheldwoord te noemen...

Waarom blijft iedereen toch zeggen dat ie op de tribune is gezet voor schelden! Hij is weggestuurd wegens herhaaldelijk commentaar op de leiding! Tijdens de 1e helft al tegen de scheids en tegen de 4e man, en dan gaat ie ook nog eens een keer of 5 zeggen: "Je bent een vreselijke moraalridder" als de scheids van het veld loopt!

Snap je het nu Adje
Jij zegt zelf dat hij gescholden heeft Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
harry_bierdop Wrote:Waarom blijft iedereen toch zeggen dat ie op de tribune is gezet voor schelden! Hij is weggestuurd wegens herhaaldelijk commentaar op de leiding! Tijdens de 1e helft al tegen de scheids en tegen de 4e man, en dan gaat ie ook nog eens een keer of 5 zeggen: "Je bent een vreselijke moraalridder" als de scheids van het veld loopt!

Hij is, mede, vrij gesproken omdat de 4e man, Wiedemeijer, VOOR TC getuigt heeft..... :eeeek:
Reply
Ad Wim Wrote:
Kezmania Wrote:Henkie noemt de scheids een moraalridder en is vrijgesproken.
Veel veranderd in vijf jaar :roll:
Ik weet dat ze er in de provincie andere standaarden op nahouden, maar om moraalridder nou een scheldwoord te noemen...

Waarom blijft iedereen toch zeggen dat ie op de tribune is gezet voor schelden! Hij is weggestuurd wegens herhaaldelijk commentaar op de leiding! Tijdens de 1e helft al tegen de scheids en tegen de 4e man, en dan gaat ie ook nog eens een keer of 5 zeggen: "Je bent een vreselijke moraalridder" als de scheids van het veld loopt![/quote]

Snap je het nu Adje[/quote]
Jij zegt zelf dat hij gescholden heeft Undecided[/quote]

:lol: Jaha, ben t eens met Ada!
Reply
:oops: Lekker gekwoot...
Reply
Ad Wim Wrote:Jij zegt zelf dat hij gescholden heeft Undecided

:roll: :roll:
Reply
Kezmania Wrote:
Ad Wim Wrote:Jij zegt zelf dat hij gescholden heeft Undecided

:roll: :roll:

:| Ken je wel een beetje tof met je ogen rollen kletsmania, maar dat heb je wel degelijk beweerd!
Reply
Flixieluv Wrote:
Kezmania Wrote:
Ad Wim Wrote:Jij zegt zelf dat hij gescholden heeft Undecided

:roll: :roll:

:| Ken je wel een beetje tof met je ogen rollen kletsmania, maar dat heb je wel degelijk beweerd!

En waar heb ik dat dan beweerd?
Waar heb ik gezegd dat Henkie gescholden heeft...
Reply
Flixieluv Wrote:HELE, HEEELE DIEPE ZUCHT. Moet ik jou nou ook een leesbril geven? :roll:

Voor de waffen en de brabonaars onder ons: ik praat helemaal niets goed / fileer helemaal geen kritiek! Ik vind het gedrag van TC ook absurd. Maar is dat een reden om hem "op staande voet te ontslaan", zoals b beweert? NEE!!! Dat is precies het enige dat ik steeds beweer / beargumenteer. Voor de onderbouwing van deze ( = de enige) stelling mijnentwege, zie hierboven.

:roll: ik vond je verhaal jegens bredanaar juist overtuigend, mijnheer ik kan zo goed lezen.

het viel mij gewoon op dat maar weinig ajakkessieden het gedrag van die knuppels direct afkeuren, maar wel heel goed op kritiek op dat gedrag weten te reageren. pas nu laat je weten dat je het gedrag van ten kater absurd vindt , daarvoor heb ik dat niet 'gelezen'.
Reply
Kezmania Wrote:
Flixieluv Wrote:
Kezmania Wrote:
Ad Wim Wrote:Jij zegt zelf dat hij gescholden heeft Undecided

:roll: :roll:

:| Ken je wel een beetje tof met je ogen rollen kletsmania, maar dat heb je wel degelijk beweerd!

En waar heb ik dat dan beweerd?
Waar heb ik gezegd dat Henkie gescholden heeft...

kletmania Wrote:Henkie noemt de scheids een moraalridder en is vrijgesproken.
Veel veranderd in vijf jaar :roll:

alhier, pik.
Reply
Kezmania Wrote:
Ad Wim Wrote:Dus als Foppe de scheids een hondenlul noemt, krijgt hij 150 euro boete en als Sneijder de scheids een tyfushond noemt, krijgt hij 2 wedstrijden + 1 voorwaardelijk. Veel veranderd in vijf jaar :|

Henkie noemt de scheids een moraalridder en is vrijgesproken.
Veel veranderd in vijf jaar :roll:

Je weet prima wat ik bedoel. Het blijkt hieruit. De quote van ad ziet op schelden en mensen die daarvoor in de voetballerij gestraft zijn, en dat er na 5 jaar voor Ajacieden (als Sneijder) plotseling zwaardere straffen (lijken te) gelden dan voor een niet-Jood als Foppe. Jij suggereert duidelijk met jouw berichtje, dat er voor Ajacieden (als TC) daarentegen juist minder zware straffen (naar wij mogen aannemen, voor schelden)gelden dan voor andere voetballers / trainers, en trekt de paralel met de scheldende Foppe 5 jaar geleden.

Kort gezegd bedoel je: Foppe krijgt straf voor "hondelul" en TC krijgt geen straf voor :"moraalridder", en das nie eerlijk. Dus suggereer je daarmee dat je moraalridder een scheldwoord vindt.

Mocht je het echter hier niet mee eens zijn en zeggen dat je dat niet met je berichtje bedoelde, dan maakt dat dat je bovenstaande berichtje nu echt helemaal nergens meer op slaat.
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:
Flixieluv Wrote:
Kezmania Wrote:
Ad Wim Wrote:Jij zegt zelf dat hij gescholden heeft Undecided

:roll: :roll:

:| Ken je wel een beetje tof met je ogen rollen kletsmania, maar dat heb je wel degelijk beweerd!

En waar heb ik dat dan beweerd?
Waar heb ik gezegd dat Henkie gescholden heeft...

kletmania Wrote:Henkie noemt de scheids een moraalridder en is vrijgesproken.
Veel veranderd in vijf jaar :roll:

alhier, pik.

Sorry hoor maar zeg ik daar dat Henkie heeft gescholden pik?
Ik geef slechts aan dat Ada met zijn Ajax bril kijkt door appels met peren te vergelijken. Het geval Wesley is niet te vergelijken met het geval Foppe. Het geval Henkie is ook niet te vergelijken met Foppe, Foppe schold namelijk, Henkie had commentaar op de leiding en hield het netjes.
Ik trok dus net zo'n vreemde vergelijking als Ada...
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:HELE, HEEELE DIEPE ZUCHT. Moet ik jou nou ook een leesbril geven? :roll:

Voor de waffen en de brabonaars onder ons: ik praat helemaal niets goed / fileer helemaal geen kritiek! Ik vind het gedrag van TC ook absurd. Maar is dat een reden om hem "op staande voet te ontslaan", zoals b beweert? NEE!!! Dat is precies het enige dat ik steeds beweer / beargumenteer. Voor de onderbouwing van deze ( = de enige) stelling mijnentwege, zie hierboven.

:roll: ik vond je verhaal jegens bredanaar juist overtuigend, mijnheer ik kan zo goed lezen.

het viel mij gewoon op dat maar weinig ajakkessieden het gedrag van die knuppels direct afkeuren, maar wel heel goed op kritiek op dat gedrag weten te reageren. pas nu laat je weten dat je het gedrag van ten kater absurd vindt , daarvoor heb ik dat niet 'gelezen'.

Mmm. :oops: Wat betekent de smilie roflol dan? Begreep ik toch al nooit...

Ik heb dat ook niet eerder gezegd, omdat de discussie met brabbelaar daar niet over ging, maar louter over de "ontslagvraag", Waffus. Ik dacht dat dat duidelijk was.
Reply
Ad Wim Wrote:Dus als Foppe de scheids een hondenlul noemt, krijgt hij 150 euro boete en als Sneijder de scheids een tyfushond noemt, krijgt hij 2 wedstrijden + 1 voorwaardelijk. Veel veranderd in vijf jaar :|

Nee hoor. Foppe zei gewoon de waarheid, dus eigenlijk nog 150 euro teveel boete.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Kezmania Wrote:Sorry hoor maar zeg ik daar dat Henkie heeft gescholden pik? Ik geef slechts aan dat Ada met zijn Ajax bril kijkt door appels met peren te vergelijken. Het geval Wesley is niet te vergelijken met het geval Foppe. Het geval Henkie is ook niet te vergelijken met Foppe, Foppe schold namelijk, Henkie had commentaar op de leiding en hield het netjes. Ik trok dus net zo'n vreemde vergelijking als Ada...

:| Sure.
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:HELE, HEEELE DIEPE ZUCHT. Moet ik jou nou ook een leesbril geven? :roll:

Voor de waffen en de brabonaars onder ons: ik praat helemaal niets goed / fileer helemaal geen kritiek! Ik vind het gedrag van TC ook absurd. Maar is dat een reden om hem "op staande voet te ontslaan", zoals b beweert? NEE!!! Dat is precies het enige dat ik steeds beweer / beargumenteer. Voor de onderbouwing van deze ( = de enige) stelling mijnentwege, zie hierboven.

:roll: ik vond je verhaal jegens bredanaar juist overtuigend, mijnheer ik kan zo goed lezen.

het viel mij gewoon op dat maar weinig ajakkessieden het gedrag van die knuppels direct afkeuren, maar wel heel goed op kritiek op dat gedrag weten te reageren. pas nu laat je weten dat je het gedrag van ten kater absurd vindt , daarvoor heb ik dat niet 'gelezen'.

Mmm. :oops: Wat betekent de smilie roflol dan? Begreep ik toch al nooit...

Ik heb dat ook niet eerder gezegd, omdat de discussie met brabbelaar daar niet over ging, maar louter over de "ontslagvraag", Waffus. Ik dacht dat dat duidelijk was.

dat betekent tranen met tuiten lachen. en dat is wat anders dan ruftlul. :razz:

ik zelf denk dat bredanaar ontslag ook een beetje overdreven vindt en alleen daar een halszaak van maken vind ik een beetje, tsja, hoe zal ik het zeggen.... quinterig? :wink:
Reply
Kezmania Wrote:Sorry hoor

geeft verder niet.
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Sorry hoor

geeft verder niet.


:cheers:
Reply
waf Wrote:ik zelf denk dat bredanaar ontslag ook een beetje overdreven vindt en alleen daar een halszaak van maken vind ik een beetje, tsja, hoe zal ik het zeggen.... quinterig? :wink:

Niet schelden!

Juist het feit dat hij dat allemaal wel zegt, maakt dat hij zelf een halszaak maakt van een vrij kleine opmerking van TC, en DAT is nu juist kwinterig, Waf...

Gelukkig maak jij (ja jij! Met je boxershort!) nooit een halszaak van kleine dingen op het forum :wink:
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:ik zelf denk dat bredanaar ontslag ook een beetje overdreven vindt en alleen daar een halszaak van maken vind ik een beetje, tsja, hoe zal ik het zeggen.... quinterig? :wink:

Niet schelden!

Juist het feit dat hij dat allemaal wel zegt, maakt dat hij zelf een halszaak maakt van een vrij kleine opmerking van TC, en DAT is nu juist kwinterig, Waf...

Gelukkig maak jij (ja jij! Met je boxershort!) nooit een halszaak van kleine dingen op het forum :wink:

nee, jouw moeder betaalde lekker veel mee aan je studie!

ik vond bredanaar ook quinterig, maar jou het quinterigst. voor jou is het ook veel erger om quinterig te zijn.
Reply
waf Wrote:ik vond bredanaar ook quinterig, maar jou het quinterigst. voor jou is het ook veel erger om quinterig te zijn.

Wat je vindt moet je naar de politie brengen. Het feit dat het voor mij erger is om kwinterig te zijn dan voor brabbelaar maakt nog niet dat ik daardoor ook kwinteriger ben dan hij... :razz:
Reply
Fabian Wrote:
harry_bierdop Wrote:Waarom blijft iedereen toch zeggen dat ie op de tribune is gezet voor schelden! Hij is weggestuurd wegens herhaaldelijk commentaar op de leiding! Tijdens de 1e helft al tegen de scheids en tegen de 4e man, en dan gaat ie ook nog eens een keer of 5 zeggen: "Je bent een vreselijke moraalridder" als de scheids van het veld loopt!

Hij is, mede, vrij gesproken omdat de 4e man, Wiedemeijer, VOOR TC getuigt heeft..... :eeeek:

Dan kan wel maar dat wil ook niet veel zeggen. Er zijn wel vaker spelers die half doormidden geschopt worden en toch getuigen dat ze niet denken dat het expres gedaan is.

Ik heb in geen enkel interview gezien dat 1 van de betrokkenen heeft gezegd dat TC eruit is gestuurd wegens schelden (of: moraalridder)!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Flixieluv Wrote:Het feit dat het voor mij erger is om kwinterig te zijn dan voor brabbelaar maakt nog niet dat ik daardoor ook kwinteriger ben dan hij... :razz:
klopt. het woordje 'ook' impliceert, dat ik je sowieso quinteriger vond en dat dat los staat van het feit dat het voor jou erger is om quinterig te zijn, :razz:
Reply


Forum Jump: