The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Spa - Ajax
#31
Ad Wim Wrote:Maar als het om Danny Buijs gaat, vindt meneer Waf het belachelijk.

zo blijf je bezig. moet ik nou zeggen: als danny buijs dit had gedaan had je er wel schande van gesproken?

neem een voorbeeld aan fabian, man. als je publiekelijk een scheidsrechter beledigt is dat al een straf waard (zoals mongool zeggen tegen temmink) maar als je hem voor kankerneger uitmaakt is dat des te kwalijker omdat er sprake is van discriminatie. dan moet je idd hard gestraft worden, alleen al om een voorbeeld te gevan dat dat soort gedrag niet door de beugel kan. ik heb schijt aan discriminatie op een voetbalveld, jij kennelijk alleen als ajakkes slachtoffer er van is.

juist iemand die de partij van de allochtoon stemt, zou dat mi moeten inzien. maar nee hoor, jij maakt er maar een fainid - ajakkes discussie van... :roll: treurmuis.

lul maar lekker mee met die dwaas van een kuiper. zowat 40 jaar en dan dit afdoen met kinderachtig gedrag. wat een trieste provinciaal. :roll:
Reply
#32
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar als het om Danny Buijs gaat, vindt meneer Waf het belachelijk.

zo blijf je bezig. moet ik nou zeggen: als danny buijs dit had gedaan had je er wel schande van gesproken?

neem een voorbeeld aan fabian, man. als je publiekelijk een scheidsrechter beledigt is dat al een straf waard (zoals mongool zeggen tegen temmink) maar als je hem voor kankerneger uitmaakt is dat des te kwalijker omdat er sprake is van discriminatie. dan moet je idd hard gestraft worden, alleen al om een voorbeeld te gevan dat dat soort gedrag niet door de beugel kan. ik heb schijt aan discriminatie op een voetbalveld, jij kennelijk alleen als ajakkes slachtoffer er van is.

juist iemand die de partij van de allochtoon stemt, zou dat mi moeten inzien. maar nee hoor, jij maakt er maar een fainid - ajakkes discussie van... :roll: treurmuis.

lul maar lekker mee met die dwaas van een kuiper. zowat 40 jaar en dan dit afdoen met kinderachtig gedrag. wat een trieste provinciaal. :roll:
Ik heb toch al gezegd dat deze uitspraak een straf verdient? Maar ik weet zeker dat er wel meer geroepen wordt in en om het veld dat niet bestraft wordt, puur en alleen omdat het er niet zo uitgelicht wordt als dit moment door Hugo Borst.
En ik heb het helemaal niet over een Ajax-Feyenoord discussie, ik trek de vergelijking tussen dit incident en dat van Danny Buijs, waarin de media ook invloed hebben in zijn schorsing. Ik vind het goed dat beide spelers worden bestraft, jij vindt het klaarblijkelijk niet terecht dat Buijs werd gestraft maar Perez kan niet snel genoeg gestraft worden. Wie heeft het nou over een Ajax-Feyenoord discussie... :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Ad Wim Wrote:
Mukkus Wrote:Hoe vaak is dit voorval met Perez uitgezonden, Ad Wim?
Ik zag het sowieso net een keer op Talpa, maar dat doet er niet toe.
Het gaat om de invloed van de media bij een dergelijk voorval. Of het nu Talpa of Hugo Borst is, die een moment eruit licht, dat maakt niet uit. Ze krijgen iets gezien wat op het eerste oog niet gezien is door de arbiters dan wel de camera's. Dat kun je goed vinden of niet, maar je kunt er toch niet een dergelijk onderscheid in maken, zoals Waf doet.

wat voor onderscheid? dit was net als bij danny buijs door de camera's geregistreerd. heb ik je toen gehoord?

ik heb toen alleen gezegd dat het overdreven vaak werd herhaald. en nu stel ik vast dat er oeverloos schande werd gesproken over dat duel terwijl dit 1x is herhaald en als hugo borst er niet was geweest was er geen haan geweest die er naar gekraaid had. en ik persoonlijk vind dit kwalijker dan een elleboog in een duel.

maar joh, blijf het lekker bagatelliseren. met opa kuiper samen. :roll:
Reply
#34
Ekslem Wrote:Perez speelt niet, omdat hij de grens tijdens Ajax - Twente voor kankerneger heeft uitgemaakt.

Zie column Hugo Borst ad.nl

Perez speelt gewoon (wat belachelijk is na zijn uitspraak)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#35
Ad Wim Wrote:jij vindt het klaarblijkelijk niet terecht dat Buijs werd gestraft

en dit had ik toen geschreven:

Quote:de aanklager van de knvb meet sowieso met 2 maten. er is weinig lijn in zijn handelen te ontdekken.

ik vind dat buijs niet eerder een schorsing had moeten hebben en in dit geval was er idd sprake van een fors duel, maar als lazovic niet zo overdreven gereageerd had, had ik het nog wel eens willen zien.

maar als je dit soort ellebogen wilt bestraffen, moet je dat wel consequent doen en niet alleen de keren dat het 40x herhaald wordt.

onjuist dus. ik had vnl een probleem met het 40x herhalen.

daarbij komt; bij een overtreding kun je bovendien van mening verschillen of het al dan niet opzettelijk gebeurt. als iemand kankerneger zegt kun je wat mij betreft niet van mening verschillen.

je vergelijkng gaat in meerdere opzichten mank, en jij was toch echt degene die deze vergelijking erbij haalde.
Reply
#36
Wat een drama opstelling bij Ajax. Allemaal gasten die hopeloos gefaald hebben in Praag de afgelopen week + prutsers de Mul en Olaf.

Er zit een stuntje voor Sparta in!

Perez
Huntelaar
De Mul

Sneijder
Lindenbergh
Gabri

Emanuelson
Stam
Grygera
Heitinga

Stekelenburg
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#37
kuiper Wrote:Waf, je bent echt 6 jaar. :roll: :roll:

en wie heeft dit geschreven?

Quote:Vuile Buys, gewoon 5 wedstrijden schorsing.

of dit?

Quote:Een belachelijke reactie CC. Ik erger mij de laatste tijd sowieso vaak aan dat kinderachtige gedrag dat men de bal elke keer maar uit moet spelen. We zijn echt niet aan het korfballen (en daar heb ik verstand van, want ik kom al meer dan 20 jaar op het korfbalveld bij mijn vrouw ). En dat maakt mij niet uit bij welke club dat is. Als het echt te erg is dat moet de scheids affluiten, hij is daar verantwoordelijk voor!!
Het is zelfs bij de jeugd al aan de orde. En als je de bal niet uittrapt ben je vogelvrij en mag iedereen je ongegeneerd neer sabelen. Belachelijk!!!!!

En CC, als het bij Ajax of PSV was gebeurd had je weer anders gereageerd. Sorry, maar hier erger IK mij aan.

erger je je nu aan jezelf?

als de supporters bij ado het veld opkomen (en niets doen) wordt er aangifte gedaan vanwege huisvredebreuk, en als bij jong ajakkes-jong feyenoord supporters het veld opkomen die fainoidders de tering slaan, gebeurt er helemaal niets. dat zijn de feiten, opa.
Reply
#38
Ik had die beelden met de scheldende Perez niet eerder gezien. Weggemoffeld door ajaxminnende programmamakers en/of technici. Dat is toch duidelijk? We lullen hier wel over het corrupte Italie, maar hier in ons landje stinkt (vooral) medialand toch ook behoorlijk. Niet alleen betreffende voetbal, maar ook met politiek. :x
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#39
Bredanaar Wrote:Ik had die beelden met de scheldende Perez niet eerder gezien. Weggemoffeld door ajaxminnende programmamakers en/of technici. Dat is toch duidelijk? We lullen hier wel over het corrupte Italie, maar hier in ons landje stinkt (vooral) medialand toch ook behoorlijk. Niet alleen betreffende voetbal, maar ook met politiek. :x

nee joh, als je dat zegt ben je kinderachtig.... :roll:
Reply
#40
Waar blijft die rake kopbal van Grygera?????????
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#41
Geel voor Sneijder
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#42
Rood Sneijder, lekkere investering van 17 M :letitallout:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#43
Wat een aap die Sneijder. Laat die losers uit Amsterdam nu ook maar verliezen :letitallout:
Reply
#44
Ekslem Wrote:Waar blijft die rake kopbal van Grygera?????????

ik heb ff gebeld, die staat geprogrammeerd na de hattrick van vlug. :wink:
Reply
#45
Die heb ik, maar ik baal niet. Smile Hup Sparta! :8:
Reply
#46
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Waar blijft die rake kopbal van Grygera?????????

ik heb ff gebeld, die staat geprogrammeerd na de hattrick van vlug. :wink:

Prima!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#47
Wat een verschrikkelijke Urby!!!!

[Image: bluboomteamenforcer.gif]

Je zou toch denken dat ze zouden leren van woensdag.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#48
Tukker_Rulez Wrote:Wat een aap die Sneijder. Laat die losers uit Amsterdam nu ook maar verliezen :letitallout:

En zonder rood mochten ze van je winnen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#49
EJR Wrote:Wat een drama opstelling bij Ajax. Allemaal gasten die hopeloos gefaald hebben in Praag de afgelopen week + prutsers de Mul en Olaf.

Er zit een stuntje voor Sparta in!

Ik kwoot mezelf niet graag, maar voor deze ene keer maak ik een uitzondering: Sneijder ROOD.

nuf said.

P.s. Kuiper -6 :waf:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#50
Volgens teletekst kreeg Sneijder eerst geel, daarna direct rood. Min hoeveel is dat? :8:
Reply
#51
Wat een Eikel
May The Schwartz Be With You
Reply
#52
Wat een frusti zeg, lichte overtreding van Vlug en gelijk kwaad. En daarna nog wat zeggen ook. Ajaxaanhang ook lekker bezig, tis dat t alleen maar nadelig zou zijn voor Sparta als het stilgelegd werd anders was t al wel gebeurd denk ik.
Reply
#53
EJR Wrote:
EJR Wrote:Wat een drama opstelling bij Ajax. Allemaal gasten die hopeloos gefaald hebben in Praag de afgelopen week + prutsers de Mul en Olaf.

Er zit een stuntje voor Sparta in!

Ik kwoot mezelf niet graag, maar voor deze ene keer maak ik een uitzondering: Sneijder ROOD.

nuf said.

P.s. Kuiper -6 :waf:

die kuiper heeft wat met 6 :lol:

het was 2x geel toch?
Reply
#54
Volgens teletekst heeft ie geel EN rood.
Dat is dan toch -1 EN -3 = -4?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#55
volgens mij is het dan -4 voor kuiper, geen direct rood

of was dat het wel??
Wie dit leest is gek
Reply
#56
waf Wrote:
EJR Wrote:
EJR Wrote:Wat een drama opstelling bij Ajax. Allemaal gasten die hopeloos gefaald hebben in Praag de afgelopen week + prutsers de Mul en Olaf.

Er zit een stuntje voor Sparta in!

Ik kwoot mezelf niet graag, maar voor deze ene keer maak ik een uitzondering: Sneijder ROOD.

nuf said.

P.s. Kuiper -6 :waf:

die kuiper heeft wat met 6 :lol:

het was 2x geel toch?

Weet t niet zeker maar leek op direct rood.
Reply
#57
kratovsk Wrote:Ajaxaanhang ook lekker bezig

Joh.. Ajax aanhang en lekker bezig; zijn we anders gewend? Schorriemorrie.

Maar jij bent dus aan t kijken.. was het 2x geel of direct rood na een gele prent?
Reply
#58
Op teletekst en vi.nl staat geel en direct rood dus dat is -4 (en voor kuiper dan -8 )
Reply
#59
wat hoorde ik perez nou zeggen tegen obodai? :razz:
Reply
#60
En dan mist ie de pot tegen AZ waarschijnlijk (als het direct rood was). =D> AZ runner-up!
Reply


Forum Jump: