The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Spa - Ajax
#91
:eeeek:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#92
sjakie. haha ik heb dan wel die Tsjech en die fluitketel die na 13 minuten de kleedkamer in mocht, maar dit is toch wel ontzettend leuk Icon_twisted :razz:
Reply
#93
ajax heeft mazzel dat het slechts 1 rood heeft, Heitinga had er 100% af gemoeten (donkergele overtreding en daarna ook nog een keer een penalty veroorzaakt). En Gabri ook donkergeel net.
Reply
#94
en sakaryaspor staat ook al achter #-o
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#95
Ik ben net wakker, maar ik ga maar weer onder mn dekbed liggen. Dood moet die kutsmurf!

[Image: unicef_smurfs-746193.jpg]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#96
Hugo zal wel in z'n nopjes zijn vanavond
Reply
#97
Lamme Lennie Wrote:
Ekslem Wrote:Ben het met LL eens. Peter shut the fuck up met je gejank!

Ik heb er niets tegen dan forummers toejuichen als hun eigen club wint en ook reageren als het slecht gaat met een concurrent, maar het wordt nu toch echt te erg. Ik zet niet snel iemand op ignore, maar het begint wel te kriebelen (en dat is niet omdat ik voor Ajax ben, zo te zien hebben zelf PSV-ers er last van)

Ach ik vond het gewoon een meer dan belachelijke reaktie van Henk bij Talpa na Ajax-PSV. Gelukkig is zijn ongelijk ondertussen wel aangetoond. Laatste 4 wedstrijden (als deze zo blijft) slechts 2 punten, 1 goal (uit de door Henk verfoeide vrije trap) en in die 4 wedstrijden net zoveel kansen gecreerd als PSV gisteren in het eerste kwartier tegen Utrecht.

Maar nu Henks ongelijk zeer duidelijk is en iedereen zich extra aan mij irriteert zal ik er vanaf nu stil over houden. Hakkuh
Reply
#98
Dat Ten Cate een zak hooi is, lijkt me duidelijk :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#99
3-0 medu
Reply
Hebben de Ajaxverdedigers met geel nu meer minpunten dan Sneijder of niet? Confused
Reply
sjezus...
Reply
Ik sta iig op Grygera ©-6 en Sneijder -4 is -10 :eeeek:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
-4 en -3 = -7 :lol:
Reply
Zo haalt deze week toch niemand een monsterscore. :razz:

Rood voor Wesley Sneijder, Ten Cate naar tribune gestuurd, Heitinga ontsnapt aan rood

Wesley Sneijder kan een schorsing tegemoet zien na een snelle rode kaart tegen Sparta. Al binnen een kwartier van de uitwedstrijd tegen Sparta stond Ajax alweer met tien man op het veld. Wesley Sneijder kreeg van Ruud Bossen rood. Sneijder kreeg een gele kaart wegens duwen en beet Bossen kennelijk iets toe waarna hij de rode kaart voorgehouden kreeg.
Ajax Netwerk
Na discussie met de scheidsrechter ging hij vervolgens witheet van het veld, waar de technische staf hem in bedwang moest houden. Mogelijk mist Sneijder hierdoor de belangrijke wedstrijd tegen AZ.
Ajax Netwerk
Henk ten Cate zal het duel vanaf de tribune verder moeten volgen. De trainer/coach werd aan het eind van de eerste helft wegens aanmerkingen op de leiding - de trainer gebruikte het woord moraalridder - naar de tribune verwezen.
Ajax Netwerk
In de tweede helft kreeg Ajax een penalty tegen. De penalty werd veroorzaakt door Heitinga, die er nog goed vanaf kwam omdat hij op het veld mocht blijven staan. Bossen gaf hem zijn tweede gele kaart niet.
Reply
bedankt sparta, kutgriegera. :lol:

als je voor moraalridder al op de tribune gestuurd wordt, wat zou de straf dan wel niet zijn als je kankerneger tegen een scheids zegt? :razz:
Reply
Weer een dramascheids, weer compleet in het nadeel van Ajax en dit keer was het wel beslissend. Waarom moeten wij nu net een scheids hebben die een voorbeeld/daad wil stellen?!
En dan geen geel geven als Perez een paar minuten daarvoor aan zijn shirt wordt getrokken, geen geel geven voor Vlug die ook duwt en daarna onterecht voor buitenspel fluiten bij een kans van Ajax...

:letitallout: :letitallout: :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA ad wim, je maakt jezelf steeds belachelijker.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
:lol: :lol: Nog zo een
Reply
Ad Wim Wrote:Weer een dramascheids, weer compleet in het nadeel van Ajax en dit keer was het wel beslissend. Waarom moeten wij nu net een scheids hebben die een voorbeeld/daad wil stellen?!
En dan geen geel geven als Perez een paar minuten daarvoor aan zijn shirt wordt getrokken, geen geel geven voor Vlug die ook duwt en daarna onterecht voor buitenspel fluiten bij een kans van Ajax...

:letitallout: :letitallout: :letitallout:

Undecided Undecided Undecided
Reply
Ad Wim Wrote:Weer een dramascheids, weer compleet in het nadeel van Ajax en dit keer was het wel beslissend. Waarom moeten wij nu net een scheids hebben die een voorbeeld/daad wil stellen?!
En dan geen geel geven als Perez een paar minuten daarvoor aan zijn shirt wordt getrokken, geen geel geven voor Vlug die ook duwt en daarna onterecht voor buitenspel fluiten bij een kans van Ajax...

:letitallout: :letitallout: :letitallout:
BOEHOEEEE!!!!! Calimero
Reply
waf Wrote:bedankt sparta, kutgriegera. :lol:

als je voor moraalridder al op de tribune gestuurd wordt, wat zou de straf dan wel niet zijn als je kankerneger tegen een scheids zegt? :razz:
En waarschijnlijk is Sneijder voor 'potjandorie, vervelende man' met rood eraf gestuurd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit is de enige troost voor dit dramatische weekend!
SP...AR...TA!!!! =D>
Reply
Ad Wim Wrote:Weer een dramascheids, weer compleet in het nadeel van Ajax en dit keer was het wel beslissend. Waarom moeten wij nu net een scheids hebben die een voorbeeld/daad wil stellen?!
En dan geen geel geven als Perez een paar minuten daarvoor aan zijn shirt wordt getrokken, geen geel geven voor Vlug die ook duwt en daarna onterecht voor buitenspel fluiten bij een kans van Ajax...

:letitallout: :letitallout: :letitallout:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Dit maakt zo'n nederlaag nog mooier, bedankt Ad Wim!
Reply
Ik hoop het
Reply
Hup Adje! :lol:

Sinterklaas is in het land en PSV krijgt duidelijk de mooiste kado's. :razz:


ps. vanavond toch even luisteren wat henk aan talpa te melden heeft. (hehe) :oops:
Reply
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:bedankt sparta, kutgriegera. :lol:

als je voor moraalridder al op de tribune gestuurd wordt, wat zou de straf dan wel niet zijn als je kankerneger tegen een scheids zegt? :razz:
En waarschijnlijk is Sneijder voor 'potjandorie, vervelende man' met rood eraf gestuurd.

Wrs had je vandaag graag slecht gespeeld en wel gewonnen?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:bedankt sparta, kutgriegera. :lol:

als je voor moraalridder al op de tribune gestuurd wordt, wat zou de straf dan wel niet zijn als je kankerneger tegen een scheids zegt? :razz:
En waarschijnlijk is Sneijder voor 'potjandorie, vervelende man' met rood eraf gestuurd.

Wrs had je vandaag graag slecht gespeeld en wel gewonnen?
Ik had graag een kans gehad om goed te spelen. Die wordt je nu al na een kwartier ontnomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:bedankt sparta, kutgriegera. :lol:

als je voor moraalridder al op de tribune gestuurd wordt, wat zou de straf dan wel niet zijn als je kankerneger tegen een scheids zegt? :razz:
En waarschijnlijk is Sneijder voor 'potjandorie, vervelende man' met rood eraf gestuurd.

Wrs had je vandaag graag slecht gespeeld en wel gewonnen?
Ik had graag een kans gehad om goed te spelen. Die wordt je nu al na een kwartier ontnomen.

tsja, maar dat doet de sleutelhanger toch zelf?
Reply
Ad je bent echt lachwekkend!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ad Wim Wrote:Weer een dramascheids, weer compleet in het nadeel van Ajax en dit keer was het wel beslissend. Waarom moeten wij nu net een scheids hebben die een voorbeeld/daad wil stellen?!
En dan geen geel geven als Perez een paar minuten daarvoor aan zijn shirt wordt getrokken, geen geel geven voor Vlug die ook duwt en daarna onterecht voor buitenspel fluiten bij een kans van Ajax...

:letitallout: :letitallout: :letitallout:

Sukkel!!! :lol: :lol: :lol:
Wie dit leest is gek
Reply


Forum Jump: