The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Spa - Ajax
Ad Wim Wrote:En het feit dat de laatste tijd de PSV-supporters weer veel meer posten zegt al genoeg.
Wees nou maar blij met jullie resultaten van de laatste tijd en let niet te veel op andere clubs, jullie hebben het toch in eigen hand.
Als je niets zinnigs te melden hebt , kan je beter je mond houden
Reply
Bor de Wolf Wrote:Willen jullie ajb niet die trieste forumvervuiler Ada Wim quoten. Zo heb ik niets aan mijn ignore-functie.
Je hebt wel echt heel veel lol met jezelf of niet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Henk ten Cate zei na afloop van de wedtsrijd tegen Sparta dat Wesley Sneijder een scheldwoord heeft gebruikt tegen een speler van Sparta, zeker niet de scheidsrechter. Het zou gaan om een scheldwoord wat 100 keer per wedstrijd gebruikt wordt, maar op basis van het bekende verhaal-Perez werd Sneijder er nu meteen uitgestuurd.

Volgens Bossen zei Sneijder: Je moet fluiten vieze tyfushond.
-
Dat verhaal van Henk klopt iig niet, je ziet op de beelden duidelijk dat Sneijder zich omdraait naar de scheids, iets roept en Bossen daarna meteen rood trekt:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.upitus.com/download.php?file=ad6c2353">http://www.upitus.com/download.php?file=ad6c2353</a><!-- m -->
Reply
Mss dat Sneijder zich probeert in te dekken bij Ten Cate?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:Henk ten Cate zei na afloop van de wedtsrijd tegen Sparta dat Wesley Sneijder een scheldwoord heeft gebruikt tegen een speler van Sparta, zeker niet de scheidsrechter. Het zou gaan om een scheldwoord wat 100 keer per wedstrijd gebruikt wordt, maar op basis van het bekende verhaal-Perez werd Sneijder er nu meteen uitgestuurd.

Volgens Bossen zei Sneijder: Je moet fluiten vieze tyfushond.
-
Dat verhaal van Henk klopt iig niet, je ziet op de beelden duidelijk dat Sneijder zich omdraait naar de scheids, iets roept en Bossen daarna meteen rood trekt:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.upitus.com/download.php?file=ad6c2353">http://www.upitus.com/download.php?file=ad6c2353</a><!-- m -->
Tja, het zal wel nooit echt duidelijk worden wat er precies is gezegd. Maar volgens mij had het niet veel uitgemaakt wat hij precies zei.

En je ziet ook goed dat de overtreding van Vlug wel degelijk geel waard is en dat hij ook duwt, dus geel verdient.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Henk ten Cate zei na afloop van de wedtsrijd tegen Sparta dat Wesley Sneijder een scheldwoord heeft gebruikt tegen een speler van Sparta, zeker niet de scheidsrechter. Het zou gaan om een scheldwoord wat 100 keer per wedstrijd gebruikt wordt, maar op basis van het bekende verhaal-Perez werd Sneijder er nu meteen uitgestuurd.

Volgens Bossen zei Sneijder: Je moet fluiten vieze tyfushond.
-
Dat verhaal van Henk klopt iig niet, je ziet op de beelden duidelijk dat Sneijder zich omdraait naar de scheids, iets roept en Bossen daarna meteen rood trekt:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.upitus.com/download.php?file=ad6c2353">http://www.upitus.com/download.php?file=ad6c2353</a><!-- m -->
Tja, het zal wel nooit echt duidelijk worden wat er precies is gezegd. Maar volgens mij had het niet veel uitgemaakt wat hij precies zei.

En je ziet ook goed dat de overtreding van Vlug wel degelijk geel waard is en dat hij ook duwt, dus geel verdient.

Duwen gebeurd 100x in de wedstrijd en Sneijder heeft inmiddels toegegeven vuile tyfushond gezegd te hebben. hij zei er echter achteraan de rode kaart onterect te vinden en hem te gaan aanvechten. Verder spreekkoren Ajax-aanhang die Bossen negeerde. Van normen en waarden hebben ze in Amsterdam op en buiten het veld blijkbaar nog niet gehoord. Confused
Reply
Sneijder kreeg aanvankelijk geel omdat hij Vlug opzocht. Dan moet hij ook geel trekken als Vlug terug duwt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu bij LdL Sneijder: "Ik ga niet zeggen wat ik gezegd heb want dat is nadelig voor het proces".

Commentator: "heel verstandig, maar had je dat niet in het veld moeten zijn?"

Sneijder: "Dat ben ik ook geweest."

:lol:
Reply
Bossen heeft volgens Sneijder ook harde taal gebruikt tegen een aantal mensen op het veld.

En de scheidsrechters moeten rechtlijnig zijn. Je ziet regelmatig mensen zo hard uitvallen tegen scheidsrechters en daar wordt niet eens geel voor gegeven. Bossen wilde gewoon voorbeeldig zijn na het incident met Perez. Triest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik hoorde het zojuist. Vuile calimero is het. Volgevreten namaak vedette. Een huilebalk. Puke

De KNJB zal hem wel weer sparen en met 2 (1 voorwaardelijk) wedstrijden matsen.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:Ik hoorde het zojuist. Vuile calimero is het. Volgevreten namaak vedette. Een huilebalk. Puke

De KNJB zal hem wel weer sparen en met 2 (1 voorwaardelijk) wedstrijden matsen.
2 wedstrijden matsen?! Flikker toch op man!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Bossen heeft volgens Sneijder ook harde taal gebruikt tegen een aantal mensen op het veld.

En de scheidsrechters moeten rechtlijnig zijn. Je ziet regelmatig mensen zo hard uitvallen tegen scheidsrechters en daar wordt niet eens geel voor gegeven. Bossen wilde gewoon voorbeeldig zijn na het incident met Perez. Triest.

Ad Wim, ga jij alsjeblieft ff op het tennisforum zitten huilebalken. Die Sneijder krijgt zijn verdiende loon, met zijn pleuriskop. Einde verhaal.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:
Ad Wim Wrote:Bossen heeft volgens Sneijder ook harde taal gebruikt tegen een aantal mensen op het veld.

En de scheidsrechters moeten rechtlijnig zijn. Je ziet regelmatig mensen zo hard uitvallen tegen scheidsrechters en daar wordt niet eens geel voor gegeven. Bossen wilde gewoon voorbeeldig zijn na het incident met Perez. Triest.

Ad Wim, ga jij alsjeblieft ff op het tennisforum zitten huilebalken. Die Sneijder krijgt zijn verdiende loon, met zijn pleuriskop. Einde verhaal.
Xtragaap4de
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Bor de Wolf Wrote:Willen jullie ajb niet die trieste forumvervuiler Ada Wim quoten. Zo heb ik niets aan mijn ignore-functie.
Je hebt wel echt heel veel lol met jezelf of niet?
Als je niets zinnigs te melden hebt , kan je beter je mond houden
Reply
Ad Wim Wrote:
EJR Wrote:
Ad Wim Wrote:Bossen heeft volgens Sneijder ook harde taal gebruikt tegen een aantal mensen op het veld.

En de scheidsrechters moeten rechtlijnig zijn. Je ziet regelmatig mensen zo hard uitvallen tegen scheidsrechters en daar wordt niet eens geel voor gegeven. Bossen wilde gewoon voorbeeldig zijn na het incident met Perez. Triest.

Ad Wim, ga jij alsjeblieft ff op het tennisforum zitten huilebalken. Die Sneijder krijgt zijn verdiende loon, met zijn pleuriskop. Einde verhaal.
Xtragaap4de

Of ga lekker naar bed toe.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Volgende week gaan wij Ajax voorbij.
Bedankt Sparta!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ad Wim Wrote:Bossen heeft volgens Sneijder ook harde taal gebruikt tegen een aantal mensen op het veld.

En de scheidsrechters moeten rechtlijnig zijn. Je ziet regelmatig mensen zo hard uitvallen tegen scheidsrechters en daar wordt niet eens geel voor gegeven. Bossen wilde gewoon voorbeeldig zijn na het incident met Perez. Triest.

Precies, vooral Sneijder doet dat ELKE wedstrijd, dus het werd tijd dat die kleine sleutelhanger eens een prentje kreeg. Nu mag ie mooi een wedstrijdje (of 2, afhankelijk van wat hij gezegd heeft) bij zijn vrouw en kind op de bank zitten.
Reply
Wat Ten Cate net bij LdL zei, dat Sneijder het tegen de speler gezegd zou hebben, klopt misschien niet, dat weet ik niet.
Maar hij heeft wel gelijk dat Bossen niet consequent is en dat, als hij en de andere scheidsrechters wel consequent zijn, je elke wedstrijd wel minstens een rode kaart moet trekken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De overwinning van Sparta is voor mij een bevestiging dat het helemaal niet zo goed zit bij Ajax. Dan kan Van Geel wel mooi verkondigen dat het allemaal zo goed gaat, maar feit is wel dat ze er momenteel weinig van bakken. Geen Champions League en nu in de competitie alweer 6 punten achter op PSV, waar ze na de winterstop nog op bezoek moeten.
Huntelaar bakt er werkelijk helemaal niks meer van, zijn vormcrisis begint al bijna structureel te worden.

Grootste zorg bij Ajax is de bank momenteel. Daar zit gewoon geen kwaliteit genoeg. Als Stam fit blijft dan zal de schade meevallen, valt hij weg dan zullen de problemen alleen maar groter worden.
Reply
Ad Wim Wrote:Wat Ten Cate net bij LdL zei, dat Sneijder het tegen de speler gezegd zou hebben, klopt misschien niet, dat weet ik niet.
Maar hij heeft wel gelijk dat Bossen niet consequent is en dat, als hij en de andere scheidsrechters wel consequent zijn, je elke wedstrijd wel minstens een rode kaart moet trekken.

http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewforum.php?f=3
Als je niets zinnigs te melden hebt , kan je beter je mond houden
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Bedankt Sparta!

Bedankt Ajax :letitallout:
Reply
Tripplexxx Wrote:De overwinning van Sparta is voor mij een bevestiging dat het helemaal niet zo goed zit bij Ajax. Dan kan Van Geel wel mooi verkondigen dat het allemaal zo goed gaat, maar feit is wel dat ze er momenteel weinig van bakken. Geen Champions League en nu in de competitie alweer 6 punten achter op PSV, waar ze na de winterstop nog op bezoek moeten.
Huntelaar bakt er werkelijk helemaal niks meer van, zijn vormcrisis begint al bijna structureel te worden.

Grootste zorg bij Ajax is de bank momenteel. Daar zit gewoon geen kwaliteit genoeg. Als Stam fit blijft dan zal de schade meevallen, valt hij weg dan zullen de problemen alleen maar groter worden.
Tja, het is inderdaad drama maar ik denk wel dat ze er weer bovenop komen. Volgende week Willem II thuis, daar kan weer aan het zelfvertrouwen gewerkt worden. PSV verliezen kan gewoon en toen speelden ze nog goed. Twente en Sparta waren om onduidelijke reden drama, maar vandaag kan je weinig over het spel zeggen als je na een kwartier al met 10 man komt. Zeker als je donderdag ook al een uur met 10 man hebt gespeeld.

Huntelaar speelde tegen Twente nog gewoon echt goed, maar was vandaag inderdaad kut.

Verder vind ik de bank niet zo'n drama. Vermaelen en Ogararu vind ik goede vervangers voor de verdediging. Rosales, Mitea en Rosenberg vind ik ook gewoon goed. Alleen Rosales is onwijs uit vorm.
Op het middenveld houdt het alleen niet over. Roger lijkt afgeschreven, Lindenbergh heeft het niveau niet en Maduro zit al maanden in een vormcrisis. Ik zeg Urby vast doorschuiven naar het middenveld en Vermaelen vast op linksback. Samen met gabri en Sneijder heb je dan een sterk, dynamisch middenveld. Nu gebeurt het alleen maar incidenteel.

Kortom, ik denk dat het nog wel goed komt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wat Ten Cate net bij LdL zei, dat Sneijder het tegen de speler gezegd zou hebben, klopt misschien niet, dat weet ik niet.
Maar hij heeft wel gelijk dat Bossen niet consequent is en dat, als hij en de andere scheidsrechters wel consequent zijn, je elke wedstrijd wel minstens een rode kaart moet trekken.

Als de scheidsrechter de beelden op tv ziet en hoort kan je elke wedstrijd gemiddeld wel 4 of 5 rode kaarten geven, maar aangezien camera-beelden nog steeds niet toegestaan zijn bij de directe beoordeling van situaties zal dat niet gebeuren. Pas als de KNVB dit wel toe gaat staan (en ook alsnog achteraf consequent kaarten+schorsingen uit gaat delen aan spelers) zal het inconsequente gedrag van scheidsrechters gecorrigeerd kunnen worden.
Dat kan je de scheidsrechters nauwelijks kwalijk nemen, maar eerder de KNVB. Ik ben van mening dat het NOOIT gerechtvaardigd is om als speler de scheidsrechter uit te schelden. Bij andere sporten gebeurt het nauwelijks (soms bij tennis) terwijl daar net zoveel dubieuze beslissingen genomen worden.
Reply
Ad Wim Wrote:Volgende week Willem II thuis, daar kan weer aan het zelfvertrouwen gewerkt worden.

Hoe kun je dat nou zeggen als je net door Sparta van de mat bent geveegd en je al weet dat je alle kwaliteit op het middenveld mist tegen Willem II. cry
Reply
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:De overwinning van Sparta is voor mij een bevestiging dat het helemaal niet zo goed zit bij Ajax. Dan kan Van Geel wel mooi verkondigen dat het allemaal zo goed gaat, maar feit is wel dat ze er momenteel weinig van bakken. Geen Champions League en nu in de competitie alweer 6 punten achter op PSV, waar ze na de winterstop nog op bezoek moeten.
Huntelaar bakt er werkelijk helemaal niks meer van, zijn vormcrisis begint al bijna structureel te worden.

Grootste zorg bij Ajax is de bank momenteel. Daar zit gewoon geen kwaliteit genoeg. Als Stam fit blijft dan zal de schade meevallen, valt hij weg dan zullen de problemen alleen maar groter worden.
Tja, het is inderdaad drama maar ik denk wel dat ze er weer bovenop komen. Volgende week Willem II thuis, daar kan weer aan het zelfvertrouwen gewerkt worden. PSV verliezen kan gewoon en toen speelden ze nog goed. Twente en Sparta waren om onduidelijke reden drama, maar vandaag kan je weinig over het spel zeggen als je na een kwartier al met 10 man komt. Zeker als je donderdag ook al een uur met 10 man hebt gespeeld.

Huntelaar speelde tegen Twente nog gewoon echt goed, maar was vandaag inderdaad kut.

Verder vind ik de bank niet zo'n drama. Vermaelen en Ogararu vind ik goede vervangers voor de verdediging. Rosales, Mitea en Rosenberg vind ik ook gewoon goed. Alleen Rosales is onwijs uit vorm.
Op het middenveld houdt het alleen niet over. Roger lijkt afgeschreven, Lindenbergh heeft het niveau niet en Maduro zit al maanden in een vormcrisis. Ik zeg Urby vast doorschuiven naar het middenveld en Vermaelen vast op linksback. Samen met gabri en Sneijder heb je dan een sterk, dynamisch middenveld. Nu gebeurt het alleen maar incidenteel.

Kortom, ik denk dat het nog wel goed komt.

Misschien moet je eens wat objectiever kijken naar de situatie. Huntelaar wordt beoordeeld op doelpunten en assists. Vorig jaar was het top, dit jaar is het kut met peren op een paar wedstrijden na. Spelers die op de bank zitten moeten het elftal niet zwakker maken als ze erin komen. Sommige spelers moeten wat extra´s kunnen brengen bij een invalbeurt. Mitea en Rosales maken Ajax niet sterker. Vermaelen is een verdediger, dus die zal in principe niet als extraatje gebracht worden, eerder als vervanger van. Roger is een miskoop, Lindenbergh te licht voor Ajax en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maduro makes me :cry: , Rosenberg is middelmaat.
Reply
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:Volgende week Willem II thuis, daar kan weer aan het zelfvertrouwen gewerkt worden.

Hoe kun je dat nou zeggen als je net door Sparta van de mat bent geveegd en je al weet dat je alle kwaliteit op het middenveld mist tegen Willem II. cry
Jij bent echt een kleuter en nog achterlijk ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Bedankt Sparta!

Bedankt Ajax :letitallout:

Ja helaas voor jullie, maar thuis in Almelo staat het publiek altijd voor 200% achter Heracles, dat zal jullie op de been houden en zorgen voor overleving in de eredivisie.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
He Ad Wim, weet jij hoe laat Talpa de wedstrijden uitzendt? Ik ben mijn tvgids kwijt Sad
Reply
Ajax zal vandaag wel als eerste komen zodat iedereen er van kan genieten =D>
Reply
Tripplexxx Wrote:Misschien moet je eens wat objectiever kijken naar de situatie. Huntelaar wordt beoordeeld op doelpunten en assists. Vorig jaar was het top, dit jaar is het kut met peren op een paar wedstrijden na. Spelers die op de bank zitten moeten het elftal niet zwakker maken als ze erin komen. Sommige spelers moeten wat extra´s kunnen brengen bij een invalbeurt. Mitea en Rosales maken Ajax niet sterker. Vermaelen is een verdediger, dus die zal in principe niet als extraatje gebracht worden, eerder als vervanger van. Roger is een miskoop, Lindenbergh te licht voor Ajax en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maduro makes me :cry: , Rosenberg is middelmaat.
Ik probeer ook objectief te kijken.
Het rendement van Huntelaar is inderdaad veel te laag, maar dat ligt niet alleen aan hem. Als je Twente als voorbeeld neemt; daar voetbalde hij goed en verdeelde goed naar de zijkant. Dat hij vervolgens geen goede voorzet krijgt, kan hij wienig aan doen.
En de bankzitters zitten niet voor niets op de bank. Ze zijn dan logischerwijs minder dan de basisspelers, tenzij je een typische invaller in je team hebt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: