The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




fitness
#31
Over welke teambonus heb je het nu? Over de teamtraining van zaterdag?

Komende week spelen we tegen een human-team, dus fitness is dan wel degelijk van belang.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#32
Lamme Lennie Wrote:Over welke teambonus heb je het nu? Over de teamtraining van zaterdag?

Komende week spelen we tegen een human-team, dus fitness is dan wel degelijk van belang.

De bonus van de teamtraining. Als ik de hele vrijdag moet opofferen om m'n fitness op peil moet krijgen betekend dat dat ik m'n korte pass moet missen. Vind ik toch jammer.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#33
Lamme Lennie Wrote:Over welke teambonus heb je het nu? Over de teamtraining van zaterdag?

Komende week spelen we tegen een human-team, dus fitness is dan wel degelijk van belang.

Toevallig wel ja, maar dan houd het voorlopig toch wel op.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#34
Vietjes Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Over welke teambonus heb je het nu? Over de teamtraining van zaterdag?

Komende week spelen we tegen een human-team, dus fitness is dan wel degelijk van belang.

De bonus van de teamtraining. Als ik de hele vrijdag moet opofferen om m'n fitness op peil moet krijgen betekend dat dat ik m'n korte pass moet missen. Vind ik toch jammer.

En ik vind het weer jammer dat ik de teamtraining op zaterdag mis. De training wordt sowieso binnekort aangepast door Tool, aangezien sommigen nu meer profiteren van teamtraining dan anderen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#35
Lamme Lennie Wrote:
Vietjes Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Over welke teambonus heb je het nu? Over de teamtraining van zaterdag?

Komende week spelen we tegen een human-team, dus fitness is dan wel degelijk van belang.

De bonus van de teamtraining. Als ik de hele vrijdag moet opofferen om m'n fitness op peil moet krijgen betekend dat dat ik m'n korte pass moet missen. Vind ik toch jammer.

En ik vind het weer jammer dat ik de teamtraining op zaterdag mis. De training wordt sowieso binnekort aangepast door Tool, aangezien sommigen nu meer profiteren van teamtraining dan anderen.

Maar dan kan je toch ongestraft Gamevision trainen? TOOL bekijkt het fitnesspeil toch op vrijdagavond?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#36
Vietjes Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Vietjes Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Over welke teambonus heb je het nu? Over de teamtraining van zaterdag?

Komende week spelen we tegen een human-team, dus fitness is dan wel degelijk van belang.

De bonus van de teamtraining. Als ik de hele vrijdag moet opofferen om m'n fitness op peil moet krijgen betekend dat dat ik m'n korte pass moet missen. Vind ik toch jammer.

En ik vind het weer jammer dat ik de teamtraining op zaterdag mis. De training wordt sowieso binnekort aangepast door Tool, aangezien sommigen nu meer profiteren van teamtraining dan anderen.

Maar dan kan je toch ongestraft Gamevision trainen? TOOL bekijkt het fitnesspeil toch op vrijdagavond?

Het feit dat Tool het fitnesspeil op vrijdagavond checkt betekent natuurlijk niet dat het dan ook beter is om op vrijdag fitness te trainen. Hoe hoger de fitness in de wedstrijd, hoe beter. Vandaar fitnesstraining voor de wedstrijd.

Maar dit lijkt me momenteel niet de belangrijkste discussie :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#37
Nou vooruit dan :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#38
*up*

Ik train nu standaard zaterdag de eerste training fitness, zodat ik elke competitiewedstrijd met 99% begin.

Ideetje voor de rest, nu we in de Eredivisie spelen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#39
Nu we in de Eredivisie spelen lijkt me dat zeker geen rare keuze. We hebben geen makkelijke wedstrijden maar waar je met een fitness van 85% kan beginnen. Sterker nog, ik denk dat we één van de zwakste teams zijn. Op zulke punten zullen we ons geld dus haast wel moeten zetten. Ik doe mee, maar uiteraard alleen als de rest het ook doet, anders heb je er nog niets aan.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#40
Klop pakt om middernacht ook nog wat extra rondjes op het Tilburgse Tartan
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#41
Even voor de duidelijkheid: Speel je een wedstrijd, dan minimaal 95% fitness.
Geldt dit ook voor een oefenpot of volstaat 85% dan?
The great old Ludwig von...
Reply
#42
voor oefenpotjes maakt het mij geen drol uit op welke conditie je staat
Reply
#43
oke thx.
The great old Ludwig von...
Reply
#44
Even een vraagje. Mijn conditie staat nu op 94%. Heb kracht op 3 staan.
Heb voor vanmiddag en vannacht 2 gewone trainingen staan en morgen om 08:00 nog een fitness training.
Is dit genoeg om dan op 95% te zitten?
Ik weet niet precies hoe dit rekenwerk in elkaar steekt.
The great old Ludwig von...
Reply
#45
gittermaster Wrote:Even een vraagje. Mijn conditie staat nu op 94%. Heb kracht op 3 staan.
Heb voor vanmiddag en vannacht 2 gewone trainingen staan en morgen om 08:00 nog een fitness training.
Is dit genoeg om dan op 95% te zitten?
Ik weet niet precies hoe dit rekenwerk in elkaar steekt.

8% is 1 losse fitness.

teamtraining -2%
PT training -1%
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#46
oke thx Adder, wat weinig?
Dat zou betekenen dat ik 3 % verlies (1 TT, 1 PT) en 8% erbij krijg en derhalve op 99% kom te staan.
of heb ik niets van je verhaal begrepen Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#47
klopt idd. Strength is van invloed op je fitnessverlies tijdens de wedstrijd. Hoe hoger je strength hoe minder fitness je verliest
Reply
#48
Hoe zat dat ook alweermet bonus? 1x training = 8%, 2x 18% ofzo? 3x 30% toch?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#49
Marshall Wrote:Hoe zat dat ook alweermet bonus? 1x training = 8%, 2x 18% ofzo? 3x 30% toch?

+8, +10, +12
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#50
Fitness: 100%

Nu wil ik niet meer horen dat ik niet genoeg fitness heb Wink
Insane life.
Reply
#51
op maandag boeit me dat niet Dre, (in jouw geval) alleen woensdag na de laatste training voor de bekerwedstrijd en in mindere mate zaterdag voor de wedstrijd
Reply
#52
oke, just to check.
Fitness staat nu op 83. Morgen hele dag spelinzicht trainen (teamtr), vrijdag 2 x snelheid (ind tr.) fitness 75%.
Vrijdagavond fitness = 83 zaterdag 2 x fitness = 101.. toch?
The great old Ludwig von...
Reply
#53
yup
Reply
#54
even een vraagje, de penalty bij een fitness onder 89% weegt die zwaarder dan een derde (team)training op rij?
The great old Ludwig von...
Reply
#55
gittermaster Wrote:even een vraagje, de penalty bij een fitness onder 89% weegt die zwaarder dan een derde (team)training op rij?
Volgens mij is dat afhankelijk hoe hoog jij in de bepaalde stat staat en hoeveel je fitness onder 89% zit. Hoe de berekening precies is heb ik geen idee over en dat is volgens mij ook niet bekend. Ik heb over het algemeen ook op de gok gedaan dat de 3e training zwaarder zou wegen, maar daar ga ik nu vanaf stappen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#56
als je in de buurt van de 89% zit denk ik dat de 3e training zwaarder weegt. Zodra je onder de 80% gaat zitten denk ik dat je rond het break even point komt...maar goed dat is meer een gevoel eigenlijk en niet echt ergens op gebaseerd.
Reply
#57
Coach, wat is het commentaar van de spelers die van de week hun fitness op 61% en 48% hebben gehad?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#58
Het gaat mij er om dat Zaterdag 900 het merendeel boven de 95 zit. Wat je de rest van de week doet, moet je zelf weten.( tenzij we voor de beker moeten spelen op Woensdag)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#59
Ik vind dat er ook een regel moet komen dat hij ook door de week boven de 89% moet zijn, in de regels staat dat je anders een penalty krijgt op je training en als we de beste willen zijn en blijven moet iedereen daar voor gaan.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#60
Depor Wrote:Ik vind dat er ook een regel moet komen dat hij ook door de week boven de 89% moet zijn, in de regels staat dat je anders een penalty krijgt op je training en als we de beste willen zijn en blijven moet iedereen daar voor gaan.

Ik ben er zelf niet voor om de grens op 89% te leggen. Train graag zelf maar op 2 dagen in de week fitness en dan is als ik vrijdagavond op 100% wil zitten is de grens van 89% niet haalbaar. Ik kies er wel voor als ik er onder zit om mijn laagste skill te trainen. Zie de ondergrens liever 80%. Dan is er nog de ruimte om een aantal teamtrainingen na elkaar te volgen. En daarmee voorkom je wel zulke buitenspoorigheden als die 61% en 48%.
Reply


Forum Jump: