The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




fitness
#61
ik kan het niet precies meer achterhalen, maar die lage percentages waren van Boer en Klop?
Boer heeft geen internet en Klop ligt met zijn reet op het strand.
Ik blijf er bij dat iemand het helemaal zelf moet weten. Consequentie van te lage fitness is duidelijk.
Boer kan ik nog wel inkomen dat hij laag staat in de fitness, want hij moet op de 1 of andere manier punten gaan inhalen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#62
Adder Wrote:ik kan het niet precies meer achterhalen, maar die lage percentages waren van Boer en Klop?
Boer heeft geen internet en Klop ligt met zijn reet op het strand.
Ik blijf er bij dat iemand het helemaal zelf moet weten. Consequentie van te lage fitness is duidelijk.
Boer kan ik nog wel inkomen dat hij laag staat in de fitness, want hij moet op de 1 of andere manier punten gaan inhalen.

Volgens mij waren het Boer en Van IJperen. Als je geen internet heb dan kan het gebeuren. Ik ga niet van iemand verwachten dat hij dan van te voren al zijn hele trainingsschema hierop gaat aanpassen. Maar ben nog steeds wel benieuwd na waarom men het zo ver laat komen. Heb als ploeggenoot natuurlijk belang bij dat mijn teamleden maximaal presteren.
Verder vind ik je twee laatste zinnen tegenstrijdig. Als de consequentie van lage fitness duidelijk is dan zal Boer op deze manier alleen maar zijn achterstand vergroten.
Reply
#63
Bumme kan best ff zijn naam en pasw naar iemand PBen die even zijn training aanpast...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#64
Forever Wrote:
Adder Wrote:ik kan het niet precies meer achterhalen, maar die lage percentages waren van Boer en Klop?
Boer heeft geen internet en Klop ligt met zijn reet op het strand.
Ik blijf er bij dat iemand het helemaal zelf moet weten. Consequentie van te lage fitness is duidelijk.
Boer kan ik nog wel inkomen dat hij laag staat in de fitness, want hij moet op de 1 of andere manier punten gaan inhalen.

Volgens mij waren het Boer en Van IJperen. Als je geen internet heb dan kan het gebeuren. Ik ga niet van iemand verwachten dat hij dan van te voren al zijn hele trainingsschema hierop gaat aanpassen. Maar ben nog steeds wel benieuwd na waarom men het zo ver laat komen. Heb als ploeggenoot natuurlijk belang bij dat mijn teamleden maximaal presteren.
Verder vind ik je twee laatste zinnen tegenstrijdig. Als de consequentie van lage fitness duidelijk is dan zal Boer op deze manier alleen maar zijn achterstand vergroten.

als hij lage skills traint, dan zal hij wel een inhaalslag doen( denk ik). Ik weet niet in hoeverre de straf van te lage fitness is tov lage skills trainen.

Met de consequentie bedoelde ik dat hij gewoon niet speelt dan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#65
Depor Wrote:Bumme kan best ff zijn naam en pasw naar iemand PBen die even zijn training aanpast...

Ach, hij is deze week vader gewonnen. Wat geweldig voor hem is. Die is druk met andere zaken. Wink En zal waarschijnlijk niet aan footstar denken.
Reply
#66
Morgen boven de 95% fitmess, HET IS ME GELUKT! Hakkuh
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#67
is er al een opstelling dan ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#68
Boer is back!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#69
Box Brother Wrote:is er al een opstelling dan ?

Nee, daarom ook in dit topic.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#70
Ligt het aan mij of merkt iedereen dat er veel meer fitness verloren gaat na een wedstrijd.
Zelfs vriendschappelijk met AGT kwam ik rond de 81% uit, trwijl ik anders op 91 had uitgekomen.
Gisteren stond ik op 97% toen de wedstrijd begon en had na de wedstriojd fitness getraind en stond daarna op 82%!!!
The great old Ludwig von...
Reply
#71
wow Tongue gelukkig hebben ze dat beetje gelijkgetrokken...spitsen komen bijna altijd in de 70% uit na een wedstrijd. Mijn zondag gaat bijna altijd verloren aan conditietrainingen.
Reply
#72
Ik vraag me ook af hoever een hoog niveau in conditie helpt om het verlies van fitheid te beperken. Heb een keer gekeken naar het fitheidverlies van Orlando Magic tijdens een wedstrijd. Weet niet wie er natuurlijk met agt aan speelde. Maar dit is een team, waarbij iedereen de conditie op 20 heeft staan. Vond de daling in fitheid niet extreem weinig. Maar heb vooral gekeken naar hun keeper. Dus heel erg betrouwbaar is het niet.
Heb het idee dat het vooral bijdraagt bij het sneller herstellen van sprintjes. Ben daarom niet zo overtuigd van dat keepers deze skill heel erg nodig hebben.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#73
Hoeveel gaat de fitheid omhoog bij 1 fitness training?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#74
8%
Reply
#75
Kost het meer fitness als je conditie traint?
Reply
#76
kooltje Wrote:Kost het meer fitness als je conditie traint?

Hoezo?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#77
Mukkus Wrote:
kooltje Wrote:Kost het meer fitness als je conditie traint?

Hoezo?
nou dat is in het echt ook zo...heb nog nooit conditie gedaan dus het was een vraag.
Reply
#78
nee kost geen extra fitness.

teamtraining is 2% fitness verlies
buiten teamtraining is 1% fitness verlies
1x fitness is 8% erbij
2x achter elkaar is 10% erbij
3x achter elkaar is 12% erbij
having fun kan ook nog fitness opleveren. Rest at home is 4% erbij go out to meet a girlfriend is 2% erbij geloof ik.
Reply
#79
kooltje Wrote:
Mukkus Wrote:
kooltje Wrote:Kost het meer fitness als je conditie traint?

Hoezo?
nou dat is in het echt ook zo...heb nog nooit conditie gedaan dus het was een vraag.

Ow, dat is in het echt ook zo.....dus het is in Footstar ook zo?
Lekker redenatie, wat ga morgen vragen?
"Als ik 'Having Fun' train en ik ontmoet een vriendin, kan ik dan ook een soa oplopen, want dat is in het echt ook zo...."

Gewoon de regels lezen. Of iemand je laten voorlezen, kan ook.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#80
rustig maar muk...rustig.
Ik vraag het gewoon even hier...hopend op een nuttig antwoord...waarvoor dank mac!
ps...word jij in het Roemeens voorgelezen?
Reply
#81
kooltje Wrote:ps...word jij in het Roemeens voorgelezen?

Nee, ik heb een tolk. Die heb je in het echt ook, als je in een ander land bent, waar je de taal niet spreekt!

P.S.: Mukkus voor jou, geen 'Muk'.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#82
geen meneer?
Reply
#83
Mac Wrote:geen meneer?

Nee, dat wil ik hem niet aan doen. 'Meneer Mukkus' is te lang en te moeilijk voor hem.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#84
Mukkus Wrote:
Mac Wrote:geen meneer?

Nee, dat wil ik hem niet aan doen. 'Meneer Mukkus' is te lang en te moeilijk voor hem.
Weer eens opzoek naar een woordenwisseling mukkie...

Was nog in Heerenveen...lijken van die aardige, rustige mensen allemaal. Zijn ze allemaal zo haatdragend van binnen? of ben jij een soort van allochtoon daar?
Reply
#85
kooltje Wrote:
Mukkus Wrote:
Mac Wrote:geen meneer?

Nee, dat wil ik hem niet aan doen. 'Meneer Mukkus' is te lang en te moeilijk voor hem.
Weer eens opzoek naar een woordenwisseling mukkie...

Was nog in Heerenveen...lijken van die aardige, rustige mensen allemaal. Zijn ze allemaal zo haatdragend van binnen? of ben jij een soort van allochtoon daar?

Dat is niet haatdragend, Monkooltje....dat noem je cynisme, vragen stellen op een forum, die je terug kunt vinden in de regels van Footstar.

Dan word ik cynisch. En hoe is het in almere? Nog last van potenrammers?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#86
is't gezellig in Roemenie Muk? leuk forum waar je met al je teamgenoten kan ouwehoeren?
Reply
#87
Nee, ik ouwehoer hier lekker. Mag dat niet?

Quote:Footstar.org
voor de footstar addicts

En ik voel me erg aangesproken om hier discussies aan te gaan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#88
Wanneer gaan we weer eens naar de burger king muk? (of mag ik ook geen muk zeggen? :oops: )
Reply
#89
Mac Wrote:Wanneer gaan we weer eens naar de burger king muk? (of mag ik ook geen muk zeggen? :oops: )

Neem je dan wel dat apparaat mee, zodat je me meteen herkend?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#90
wtf...ik neem aan dat je t hier over mn schoolopdracht hebt?
Reply


Forum Jump: