The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Meerderheid kamer steunt afkeuring Verdonk
#61
Riekki Wrote:Maar goed dat we het na vanavond weer gewoon over het falen van de minister van Binnelandse Zaken en de minister van Justitie kunnen hebben. Hoe is het toch fout kunnen gaan met die Polen en hoe kwamen al die Feyenoorders in het uitvak terecht.

OT: ik voorspel trouwens 3-1 voor Feyenoord met een hattrick van ons goudhaantje in de spits :oops:

edwin evers merkte gister al op: die polen staan er om bekend dat ze goed kunnen verbouwen in nederland.

ik wilde eigenlijk op de fiets staan, maar als ik hun wapentuig zo hoor moet ik dan wellicht vrezen voor een lekke band.
Reply
#62
Treesong Wrote:Ach, dat hele generaal pardon is gewoon een hoop gelul. Denk je nou echt dat mijn linkse kammaraden dat zoooo vreselijk graag willen? Interseert ze volgens mij geen ene hol. Maar zoals ik al eerder aangaf: ze willen wél heel graag van die Mama Doc af, dat achterlijke zwijn, die vadsige dictator. Derhalve hebben ze deze politieke truuk bekokstoofd (tijdens dat kopje koffie drinken vermoed ik) ... het is een moordaanslag, niks meer en niks minder... en natuurlijk een klein signaaltje naar het GDA dat een rechts kabinet een flink probleem gaat krijgen.

Da's pas chiq! Hadden ze niet beter kunnen proberen om een formatie te vormen dan? Veel chiqere manier! Zijn ze toch ook van Rita af als minister?? Zijn waarschijnlijk bang dat wanneer ze nu gaan regeren, ze volgende verkiezingen over 2 jaar (ja, zo snel al ja) teveel zetels verlizen omdat dan de aap uit de mouw komt en blijkt dat het huidige kabinet het voor de lange termijn zo slecht nog niet gedaan heeft!
Reply
#63
Als je als overheid niet in staat bent mensen binnen 5 jaar het land uit ze zetten als je dat nodig vindt, deugt er iets niet. Als je kinderen die hier geboren en getogen zijn en dus volledig ingeburgerd zijn, na 5 jaar of langer het land uit wil zetten, of ze in de gevangenis zet, deugt er iets niet. Dat heeft met menselijkheid te maken, en als volgens de wet dit soort zaken mogelijk zijn, deugt de wet niet. Dan zal je een betere wet moeten maken.
May The Schwartz Be With You
Reply
#64
Berend Botje Wrote:Als je als overheid niet in staat bent mensen binnen 5 jaar het land uit ze zetten als je dat nodig vindt, deugt er iets niet. Als je kinderen die hier geboren en getogen zijn en dus volledig ingeburgerd zijn, na 5 jaar of langer het land uit wil zetten, of ze in de gevangenis zet, deugt er iets niet. Dat heeft met menselijkheid te maken, en als volgens de wet dit soort zaken mogelijk zijn, deugt de wet niet. Dan zal je een betere wet moeten maken.

de volgorde die je hanteert is iig logisch.

over die kinderen klinkt ook wel leuk, maar aan de andere kant kun je imoniet tolereren dat je bevoordeeld wordt als je kinderen krijgt. ik vind het dramatisch, maar ook hen moet je uitzetten. de grootste verantwoordelijken voor de ellende die dan volgt zijn toch echt de ouders. je kan toch niet met droge ogen ind e wet zetten: als je hier onterecht verblijft maar je krijgt kinderen (het liefst met blond haar en blauwe ogen en die het goed doen op school) dan mag je blijven?
Reply
#65
Woutiknout Wrote:Da's pas chiq! Hadden ze niet beter kunnen proberen om een formatie te vormen dan? Veel chiqere manier! Zijn ze toch ook van Rita af als minister?? Zijn waarschijnlijk bang dat wanneer ze nu gaan regeren, ze volgende verkiezingen over 2 jaar (ja, zo snel al ja) teveel zetels verlizen omdat dan de aap uit de mouw komt en blijkt dat het huidige kabinet het voor de lange termijn zo slecht nog niet gedaan heeft!

Sjiek? Wil je sjieke politiek? Ga dan in Monaco wonen of zo... Xtragaap4de

Politiek is niet sjiek... nooit geweest ook. Ik zag laatst een documentaire over de perikelen rond het kabinet den Uyl... hoogst amusant en VERRE van sjiek :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#66
waf Wrote:ik wilde eigenlijk op de fiets staan...


Op de fiets naar de Kuip? Jij komt de Brienenoord nog niet over op een Sparta-met! :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#67
EJR Wrote:Op de fiets naar de Kuip? Jij komt de Brienenoord nog niet over op een Sparta-met! :razz:

ah, onderschatting, dit vraagt om een weddenschap. :lol: ga maar posten om een uurtje of 8. wel opletten, want voor je het weet ben ik je voorbijgeraasd. terug ga ik over de willemsbridge.
Reply
#68
waf Wrote:
EJR Wrote:Op de fiets naar de Kuip? Jij komt de Brienenoord nog niet over op een Sparta-met! :razz:

ah, onderschatting, dit vraagt om een weddenschap. :lol: ga maar posten om een uurtje of 8. wel opletten, want voor je het weet ben ik je voorbijgeraasd. terug ga ik over de willemsbridge.

onderaan de willemsbrug rechts en dan bierzuipen bij RSG?
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#69
dat kan ie best doen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#70
joep Wrote:
waf Wrote:
EJR Wrote:Op de fiets naar de Kuip? Jij komt de Brienenoord nog niet over op een Sparta-met! :razz:

ah, onderschatting, dit vraagt om een weddenschap. :lol: ga maar posten om een uurtje of 8. wel opletten, want voor je het weet ben ik je voorbijgeraasd. terug ga ik over de willemsbridge.

onderaan de willemsbrug rechts en dan bierzuipen bij RSG?

rsg? ken ik niet, is dat de oude jackie's?
Reply
#71
Treesong Wrote:
Woutiknout Wrote:Da's pas chiq! Hadden ze niet beter kunnen proberen om een formatie te vormen dan? Veel chiqere manier! Zijn ze toch ook van Rita af als minister?? Zijn waarschijnlijk bang dat wanneer ze nu gaan regeren, ze volgende verkiezingen over 2 jaar (ja, zo snel al ja) teveel zetels verlizen omdat dan de aap uit de mouw komt en blijkt dat het huidige kabinet het voor de lange termijn zo slecht nog niet gedaan heeft!

Sjiek? Wil je sjieke politiek? Ga dan in Monaco wonen of zo... Xtragaap4de

Politiek is niet sjiek... nooit geweest ook. Ik zag laatst een documentaire over de perikelen rond het kabinet den Uyl... hoogst amusant en VERRE van sjiek :lol:

Ik ben niet degene die begon over "chiq".
Riekki Wrote:Om dan vervolgens een kamermeerderheid te negeren is (zoals waf ook zegt) zeker niet verboden maar echt chiq is het niet.
Reply
#72
waf Wrote:rsg? ken ik niet, is dat de oude jackie's?

Jackie's was toch de oude danssalon? :wink: :lol:
Reply
#73
Woutiknout Wrote:
waf Wrote:rsg? ken ik niet, is dat de oude jackie's?

Jackie's was toch de oude danssalon? :wink: :lol:

nee, het was de oude crazy piano's. :razz:

maar wel onder de willemsbrug rechts....
Reply
#74
Woutiknout Wrote:
Treesong Wrote:
Woutiknout Wrote:Da's pas chiq! Hadden ze niet beter kunnen proberen om een formatie te vormen dan? Veel chiqere manier! Zijn ze toch ook van Rita af als minister?? Zijn waarschijnlijk bang dat wanneer ze nu gaan regeren, ze volgende verkiezingen over 2 jaar (ja, zo snel al ja) teveel zetels verlizen omdat dan de aap uit de mouw komt en blijkt dat het huidige kabinet het voor de lange termijn zo slecht nog niet gedaan heeft!

Sjiek? Wil je sjieke politiek? Ga dan in Monaco wonen of zo... Xtragaap4de

Politiek is niet sjiek... nooit geweest ook. Ik zag laatst een documentaire over de perikelen rond het kabinet den Uyl... hoogst amusant en VERRE van sjiek :lol:

Ik ben niet degene die begon over "chiq".
Riekki Wrote:Om dan vervolgens een kamermeerderheid te negeren is (zoals waf ook zegt) zeker niet verboden maar echt chiq is het niet.

Hij begon! Hij begon! Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#75
Formatie gaat ben ik bang nog wel een tijdje duren.
Make tea, not war
Reply
#76
Treesong Wrote:Hij begon! Hij begon! Xtragaap4de
Vermoeiend ben je inderdaad af en toe ja!! Xtragaap4de :wink:
Reply
#77
waf Wrote:
Woutiknout Wrote:
waf Wrote:rsg? ken ik niet, is dat de oude jackie's?

Jackie's was toch de oude danssalon? :wink: :lol:

nee, het was de oude crazy piano's. :razz:

maar wel onder de willemsbrug rechts....

RSG is studentenvereniging aan het Haringvliet.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#78
Och het loopt allemaal met een sisser af lijkt me. Het hele kabinet biedt ontslag aan en vervolgens...... accepteert Trixie dit niet want ze mag het land niet stuurloos laten. En het demissionaire kabinet blijft lekker zitten.
Maar de toon is gezet..... worden weer aardige taferelen hier in Nederland als links het voor het zeggen krijgt. Massa's niet-Europeanen zullen onze AZC'en weer doen overstromen. Begeleiding valt niet aan te slepen. Verveling onder de bewoners slaat toe en de criminaliteit zal weer gaan stijgen. We hadden het net, ook ten koste van veel menselijk leed, een beetje voor elkaar en nu gaat alles weer 15 jaar terug Sad
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#79
Bredanaar Wrote:Och het loopt allemaal met een sisser af lijkt me. Het hele kabinet biedt ontslag aan en vervolgens...... accepteert Trixie dit niet want ze mag het land niet stuurloos laten. En het demissionaire kabinet blijft lekker zitten.
Maar de toon is gezet..... worden weer aardige taferelen hier in Nederland als links het voor het zeggen krijgt. Massa's niet-Europeanen zullen onze AZC'en weer doen overstromen. Begeleiding valt niet aan te slepen. Verveling onder de bewoners slaat toe en de criminaliteit zal weer gaan stijgen. We hadden het net, ook ten koste van veel menselijk leed, een beetje voor elkaar en nu gaat alles weer 15 jaar terug Sad

Je kunt altijd emigreren :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#80
daar denk ik idd wel eens aan ja; bijvoorbeeld een huisje in Suriname kopen (voor 50.000 heb je al een prachtvilla) en genieten van mijn welverdiende eurootjes. Je krijgt daar gewoon 3 keer zoveel voor je goede geld dan hier.
=D> :8:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#81
Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote:Och het loopt allemaal met een sisser af lijkt me. Het hele kabinet biedt ontslag aan en vervolgens...... accepteert Trixie dit niet want ze mag het land niet stuurloos laten. En het demissionaire kabinet blijft lekker zitten.
Maar de toon is gezet..... worden weer aardige taferelen hier in Nederland als links het voor het zeggen krijgt. Massa's niet-Europeanen zullen onze AZC'en weer doen overstromen. Begeleiding valt niet aan te slepen. Verveling onder de bewoners slaat toe en de criminaliteit zal weer gaan stijgen. We hadden het net, ook ten koste van veel menselijk leed, een beetje voor elkaar en nu gaat alles weer 15 jaar terug Sad

Je kunt altijd emigreren :8:

Wie moet dan al die uitkeringen en subsidies ophoesten? :wink:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#82
Bredanaar Wrote:daar denk ik idd wel eens aan ja; bijvoorbeeld een huisje in Suriname kopen (voor 50.000 heb je al een prachtvilla) en genieten van mijn welverdiende eurootjes. Je krijgt daar gewoon 3 keer zoveel voor je goede geld dan hier.
=D> :8:

Er zijn ook 30x zoveel moorden en berovingen als hier... vooral op onnozele blanke uitvreters :negerwaf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#83
welnee hoe kom je daar nou bij. De meeste echte surinaamse killers zijn hierheen gekomen hoor
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#84
Bredanaar Wrote:welnee hoe kom je daar nou bij.

Ervaring, mijn beste, dooie vrienden en zo
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#85
Beetje nadenken voor je je op bepaalde plaatsen begeeft of voordat je je met bepaalde mensen of bepaalde activiteiten inlaat. Maar dat is in Nederland ook zeker het geval en ik denk nog wel iets erger. Ben al een keer of 5 in Suriname op vakantie geweest bij bekenden daar, dus niet alleen op de (dan toch duurdere, zoals het Trocadero-hotel) toeristische plekjes geweest maar gewoon tussen de normale bevolking in. Geweldig land. Veel tolerantie tussen de culturen onderling (behalve misschien naar de boslandcreolen toe). In 1 straat staan bijvoorbeeld een synagoge, een moskee en een christelijke kerk nasst elkaar gebouwd. En dat zonder een enkel probleem. Bestaat verder nergens in de hele wereld.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#86
Nou, veel plezier dan! :cheers:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#87
Treesong Wrote:Nou, veel plezier dan! :cheers:

voorlopig nog niet. Ik wil bij mijn kindertjes in de buurt blijven.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#88
Bredanaar Wrote:
Treesong Wrote:Nou, veel plezier dan! :cheers:

voorlopig nog niet. Ik wil bij mijn kindertjes in de buurt blijven.

Goed plan!

Quote:Lugubere moorden op zwervers in Suriname

Paramaribo - De moorden en aanslagen op zwervers houden de samenleving in hun greep. Met de moord op de dakloze Louis of Pitbull, gisterochtend, komt het totaal aantal vermoorde zwervers dit jaar op vijf. Terwijl de politie hard werkt aan de opsporing van de daders, zien parlementariërs van oppositie en coalitie graag dat alle zwervers alvast van de straat worden gehaald. Over één ding is iedereen het eens: zo’n verschrikkelijke dood verdient geen mens. Het lijk van Louis of Pitbull is gisterochtend aangetroffen op het Orlando Renfrum Sportcomplex aan de Johan Bodegravenlaan, nabij het Diakon.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#89
Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote:
Treesong Wrote:Nou, veel plezier dan! :cheers:

voorlopig nog niet. Ik wil bij mijn kindertjes in de buurt blijven.

Goed plan!

Quote:Lugubere moorden op zwervers in Suriname

Paramaribo - De moorden en aanslagen op zwervers houden de samenleving in hun greep. Met de moord op de dakloze Louis of Pitbull, gisterochtend, komt het totaal aantal vermoorde zwervers dit jaar op vijf. Terwijl de politie hard werkt aan de opsporing van de daders, zien parlementariërs van oppositie en coalitie graag dat alle zwervers alvast van de straat worden gehaald. Over één ding is iedereen het eens: zo’n verschrikkelijke dood verdient geen mens. Het lijk van Louis of Pitbull is gisterochtend aangetroffen op het Orlando Renfrum Sportcomplex aan de Johan Bodegravenlaan, nabij het Diakon.

tzegt wat, 5 zwervers vermoord in een jaar tijd:

Quote:Moordstad
Amsterdam is net als vorig jaar moordstad nummer 1. In totaal werden er 32 moorden gepleegd, tegenover 26 in Rotterdam. Den Haag volgt met 15 moorden, aangenomen dat de 36-jarige uit Suriname afkomstige Glenn D. zijn twee kinderen op 27 november niet in Den Haag, maar in Holten doodstak.


:wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#90
Bredanaar Wrote:
Quote:Moordstad
Amsterdam is net als vorig jaar moordstad nummer 1. In totaal werden er 32 moorden gepleegd, tegenover 26 in Rotterdam. Den Haag volgt met 15 moorden, aangenomen dat de 36-jarige uit Suriname afkomstige Glenn D. zijn twee kinderen op 27 november niet in Den Haag, maar in Holten doodstak.


:wink:

Ach, die geintjes met Brabantse toeristen lopen wel eens uit de hand. Ken beuren :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: