The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Meerderheid kamer steunt afkeuring Verdonk
Een socialer gezicht...? Ook zo'n mooie dooddoener...

Je bedoelt dat links er alles aan zal doen om iedereen zo goed mogelijk te vriend te houden... Geen beslissingen durven nemen, één en al draaikonterij en werkschuw tuig lekker doodknuffelen...

Vanuit mijn visie is dat a-sociaal, want ik mag er door middel van mijn belastingafdracht voor gaan betalen... Aan de andere kant kan ik mij prima voorstellen dat steuntrekkers en werkschuw tuig het wél sociaal vinden...
Reply
EJR Wrote:Ondanks de staatsrechtelijke regelgeving, die aangeeft dat Verdonk in haar recht staat door het beleid te blijven uitvoeren, is het dan ook niet meer dan fatsoenlijk dat de nieuwe tweede kamer opkomt voor haar kiezers en ageert tegen een belangrijk menselijk vraagstuk van het huidige beleid. Het kabinet moet hier mi ook begrip voor tonen en inzien dat het volk een andere koers wil op het gebied van asielzoekers. De mededeling van Verdonk om de uitzetting na het debat dan ook gewoon weer voort te zetten is mi dan ook een daad van een machtswellusteling die voortkomt uit pure frustratie en eerzucht. En dat is jammer, want de WWD en daarmee het CDA hadden door hun menselijke kant te laten zien erg veel goodwill kunnen kweken bij de oppositie en het volk. Zeker het eerste had het CDA weer van pas kunnen komen bij de onderhandelingen in de kabinetsformatie. En dus is weer eens gebleken dat Jan Peter Balkenende een slecht reactieve leider van dit kabinet is, en dat de regie eigenlijk in handen is de de verdeelde en gefrustreerde liberalen.

1. dus het beleid dat links voorstaat is menselijk en het huidige beleid niet? vind jij dat of is dat zo? dat ze dat telkens roepen, wil niet zeggen dat het waar is. je legt het ten grondslag aan je betoog, maar een feit is het niet.

2. als het hele kabinet het beleid niet had gesteund was verdonk al weggeweest. maar het beleid werd kabinetbreed gedragen. zelfs na een vage motie. dat heeft dus helemaal niets met het karakter van verdonk te maken. verdonk staat ergens voor (en dat moet ze ook omdat gelijke gevallen anders behandelen evengoed asociaal, zoniet asocialer is!) en als de kamer dat niet wil mag je haar wegsturen. niets meer en niets minder. dat is nu gebeurd. ze blijft wel op andere vlakken demissionair minister, maar dat is omdat er toch leiding gegven moet worden. maar als links dat wil, stappen de vvd ministers net zo lief op hoor, u roept maar.
Reply
EJR Wrote:want de WWD en daarmee het CDA hadden door hun menselijke kant te laten zien erg veel goodwill kunnen kweken bij de oppositie en het volk.

Als de WWD 'opeens' sociaal was gaan doen, hadden ze zich juist belachelijk gemaakt :wink:

Ze zijn doodsbenauwd om (nog meer) stemmen te verliezen aan de fascisten -- ik weet ook zeker dat ze daarom die bolle bostrol binnenboord hebben gehouden. Onder andere omstandigheden was ze al lang op een zijspoor gezet.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Keyzer Wrote:Een socialer gezicht...? Ook zo'n mooie dooddoener...

Je bedoelt dat links er alles aan zal doen om iedereen zo goed mogelijk te vriend te houden... Geen beslissingen durven nemen, één en al draaikonterij en werkschuw tuig lekker doodknuffelen...

Vanuit mijn visie is dat a-sociaal, want ik mag er door middel van mijn belastingafdracht voor gaan betalen... Aan de andere kant kan ik mij prima voorstellen dat steuntrekkers en werkschuw tuig het wél sociaal vinden...

Wat is de laatste keer dat jij je met werken in het zweet hebt gewerkt? :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ah, dus het heet alleen werk als jij jezelf in het zweet werkt Icon_question
Reply
Treesong Wrote:
EJR Wrote:want de WWD en daarmee het CDA hadden door hun menselijke kant te laten zien erg veel goodwill kunnen kweken bij de oppositie en het volk.

Als de WWD 'opeens' sociaal was gaan doen, hadden ze zich juist belachelijk gemaakt :wink:

Ze zijn doodsbenauwd om (nog meer) stemmen te verliezen aan de fascisten -- ik weet ook zeker dat ze daarom die bolle bostrol binnenboord hebben gehouden. Onder andere omstandigheden was ze al lang op een zijspoor gezet.

je wilde zeker sociaal tussen aanhalingstekens zetten?

de verdraaiing van de werkelijkheid, nl de mogelijkheid uitsluiten dat dit eenvoudigweg het vvd-beleid is en niet speciaal verdonk beleid, heb je kennelijk nodig om tot een logische redenering te komen... :roll:
Reply
Keyzer Wrote:Een socialer gezicht...? Ook zo'n mooie dooddoener...

Je bedoelt dat links er alles aan zal doen om iedereen zo goed mogelijk te vriend te houden... Geen beslissingen durven nemen, één en al draaikonterij en werkschuw tuig lekker doodknuffelen...

Vanuit mijn visie is dat a-sociaal, want ik mag er door middel van mijn belastingafdracht voor gaan betalen... Aan de andere kant kan ik mij prima voorstellen dat steuntrekkers en werkschuw tuig het wél sociaal vinden...

Een kamer waar 75 zetels bezet zijn door linkse partijen, is mi een sociaal gezicht.

Dus als jij nou lekker terugkruipt onder die Utrechtse steen van je dan gaan wij hier weer verder praten op inhoud. Je lijkt wel een oud wijf met je 'werkschuw tuig' en draaikonterij! Xtragaap4de
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:
Hoef Wrote:Nadeel van het systeem is dat het alleen werkt als de nieuwe kamerleden begrijpen hoe het werkt maar de machtsgeile Bosmongool en aanverwante onnozele Halsema en Maorijnissen Xtragaap4de begrijpen simpelweg niet hoe het werkt. Door dit soort linkse praktijken moet je inderdaad toe naar een andere systeem waarbij Kamerleden pas aantreden na het installeren van het nieuwe kabinet.

EJR Wrote:Hoef? Hadden wij geen afspraak dat je alleen nog zinnige posts zou schrijven?

Dat niet maar ik doe het toch maar...

EJR Wrote:Als man aan de linkerkant begrijp ik best dat het huidige kabinet op de winkel moet passen totdat het nieuwe kabinet geinstalleerd is. Veel van het beleid zijn veelal financieele aangelegenheden dat is gemaakt en vastgelegd in ambtelijke molens en dat moet structureel zijn vorm behouden of gewijzigd worden door een nieuw kabinet.

De vrouwen aan de linkerkant begrijpen dit niet? Maar verder akkoord op de brakke zinsopbouw na.

EJR Wrote:Het asielzoekersvraagstuk is echter een beleid dat een aantal maatregels in zich herbergt (zoals het uitzetten van mensen, het scheiden van gezinnen en het vastzetten van kinderen), waar door toedoen van één bewindspersoon (minister) al dan niet tijdelijk een andere invulling aan gegeven kan worden in theoretisch én praktische zin. Verdonk heeft dit dan ook gedaan door voor de periode van een korte week geen uitzettingen te doen in afwachting van een debat. Dit alles op verzoek van een nieuwe tweede kamer waar het politieke klimaat is verschoven naar een socialer gezicht.

Waarom dat onderscheid? Financieel beleid (bijvoorbeeld het NIET oppompen van de bijstand met 10%) wordt door een aantal mensen ook als onmenselijk gezien. Waar leg je de grens? Ik zou niet zwichten voor die tranentrekkers die hun kinderen misbruiken (in de gevangenis meenemen) om hun eigen belangen te dienen. De mede door de PvdA angenomen wetgeving wordt gewoon uitgevoerd.

EJR Wrote:Ondanks de staatsrechtelijke regelgeving, die aangeeft dat Verdonk in haar recht staat door het beleid te blijven uitvoeren, is het dan ook niet meer dan fatsoenlijk dat de nieuwe tweede kamer opkomt voor haar kiezers en ageert tegen een belangrijk menselijk vraagstuk van het huidige beleid. Het kabinet moet hier mi ook begrip voor tonen en inzien dat het volk een andere koers wil op het gebied van asielzoekers. De mededeling van Verdonk om de uitzetting na het debat dan ook gewoon weer voort te zetten is mi dan ook een daad van een machtswellusteling die voortkomt uit pure frustratie en eerzucht. En door het 24 uursverzoek van Pechtold in de wind te slaan heeft Verdonk zichzelf natuurlijk helemaal belachelijk gemaakt.

Nu kom je op het hellende vlak van fatsoen. Wat jij dan fatsoenlijk mag vinden, vind ik onfatsoenlijk. Het feit dat je fatsoen aanvoert terwijl je een millimeter daarvoor zegt dat Verdonk in haar recht staat (dus gelijk heeft). Begrip tonen, nog zo'n fijne onhandelbare term: hoe ver gaat je begrip?

Wat het 24-uursverzoek betreft: beetje flauw maar niet verrassend gezien de lijn die Verdonk heeft getrokken; wel had ze al eerder een tijdelijk stopzetting toegezegd maar de weggeefwinkelbezoekers blijven uiteraard aandringen op meer.

EJR Wrote:En dat is jammer, want de WWD en daarmee het CDA hadden door hun menselijke kant te laten zien erg veel goodwill kunnen kweken bij de oppositie en het volk. Zeker het eerste had het CDA weer van pas kunnen komen bij de onderhandelingen in de kabinetsformatie. En dus is weer eens gebleken dat Jan Peter Balkenende een slecht en reactieve leider van dit kabinet is, en dat de regie eigenlijk in handen is van de verdeelde en gefrustreerde liberalen.

Goodwill bij de opppositie :roll: en het volk :roll: . Rot toch op, de partijen liggen op ramkoers en dan ga je niet toegeven, tenzij je niet anders meer kunt.
Reply
Marshall Wrote:
waf Wrote:en dan die halsema Puke Puke Puke

"We zijn er als GroenLinks nog niet klaar voor"

Nog niet klaar voor.... Undecided

Don't fuck met mijn partijtje hè... :razz: !
Het is gewoon een beetje een klucht geworden nu. Maar dat is zo ongeveer elk debat in de afgelopen 4 jaar geweest...
Reply
Fabian Wrote:
Marshall Wrote:
waf Wrote:en dan die halsema Puke Puke Puke

"We zijn er als GroenLinks nog niet klaar voor"

Nog niet klaar voor.... Undecided

Don't fuck met mijn partijtje hè... :razz: !
Het is gewoon een beetje een klucht geworden nu. Maar dat is zo ongeveer elk debat in de afgelopen 4 jaar geweest...


Fabian, dit topic gaat niet over Ajax of tieten dus graag even ergens anders gaan spelen! :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:
Fabian Wrote:
Marshall Wrote:
waf Wrote:en dan die halsema Puke Puke Puke

"We zijn er als GroenLinks nog niet klaar voor"

Nog niet klaar voor.... Undecided

Don't fuck met mijn partijtje hè... :razz: !
Het is gewoon een beetje een klucht geworden nu. Maar dat is zo ongeveer elk debat in de afgelopen 4 jaar geweest...


Fabian, dit topic gaat niet over Ajax of tieten dus graag even ergens anders gaan spelen! :razz:

Niet ? F*ck...
Reply
En ja hoor, het gezeur begint direct!! Leuk he, linkse *&%^$#)*&@# :letitallout:

Kop AD Wrote:Asieladvocaten slaan toe
http://www.ad.nl/binnenland/article909559.ece
Reply
Depor Wrote:Al met al iedereen probeert te scoren over de rug van een paar duzend asielzoekers, en kom nu niet met de onzin dat Bos het zo goed voor heeft met die mensen, want dat is onzin.
Dit is nog de grootste onzin. Hoe kom je erbij dat de Kamer wil scoren over de rug van die asielzoekers? Waren zij niet juist voor opschorting van uitzetting juist omwille van die mensen?

En ik snap heus wel dat dit onderwerp wordt gebruikt om Rita te piepelen, maar de Kamer doet dat niet over de rug van de asielzoekers. De enige die dat doet, is Verdonk. Ze houdt vast aan haar standvastigheid over de rug van de asielzoekers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Woutiknout Wrote:En ja hoor, het gezeur begint direct!! Leuk he, linkse *&%^$#)*&@# :letitallout:

Kop AD Wrote:Asieladvocaten slaan toe
http://www.ad.nl/binnenland/article909559.ece

Ga emigreren dan! :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:Al met al iedereen probeert te scoren over de rug van een paar duzend asielzoekers, en kom nu niet met de onzin dat Bos het zo goed voor heeft met die mensen, want dat is onzin.
Dit is nog de grootste onzin. Hoe kom je erbij dat de Kamer wil scoren over de rug van die asielzoekers? Waren zij niet juist voor opschorting van uitzetting juist omwille van die mensen?

En ik snap heus wel dat dit onderwerp wordt gebruikt om Rita te piepelen, maar de Kamer doet dat niet over de rug van de asielzoekers. De enige die dat doet, is Verdonk. Ze houdt vast aan haar standvastigheid over de rug van de asielzoekers.

Uh uh, het ging in den beginne al niet eens meer over het opschorten maar over het feit dat er nu een meerderheid zit die Verdonk wil dumpen heeft niets met de "goede wil" te maken, achterbakse kamertjes politiek snap het wel ik ben Rita ook liever arm dan rijk maar dat het op deze manier moet slaat natuurlijk nergens op.
Over een paar jaar zullen we zien wie er uiteindelijk gelijk had met dat pardon
Reply
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:Al met al iedereen probeert te scoren over de rug van een paar duzend asielzoekers, en kom nu niet met de onzin dat Bos het zo goed voor heeft met die mensen, want dat is onzin.
Dit is nog de grootste onzin. Hoe kom je erbij dat de Kamer wil scoren over de rug van die asielzoekers? Waren zij niet juist voor opschorting van uitzetting juist omwille van die mensen?

En ik snap heus wel dat dit onderwerp wordt gebruikt om Rita te piepelen, maar de Kamer doet dat niet over de rug van de asielzoekers. De enige die dat doet, is Verdonk. Ze houdt vast aan haar standvastigheid over de rug van de asielzoekers.

Uh uh, het ging in den beginne al niet eens meer over het opschorten maar over het feit dat er nu een meerderheid zit die Verdonk wil dumpen heeft niets met de "goede wil" te maken, achterbakse kamertjes politiek snap het wel ik ben Rita ook liever arm dan rijk maar dat het op deze manier moet slaat natuurlijk nergens op.
Over een paar jaar zullen we zien wie er uiteindelijk gelijk had met dat pardon

Pardon?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:Al met al iedereen probeert te scoren over de rug van een paar duzend asielzoekers, en kom nu niet met de onzin dat Bos het zo goed voor heeft met die mensen, want dat is onzin.
Dit is nog de grootste onzin. Hoe kom je erbij dat de Kamer wil scoren over de rug van die asielzoekers? Waren zij niet juist voor opschorting van uitzetting juist omwille van die mensen?

En ik snap heus wel dat dit onderwerp wordt gebruikt om Rita te piepelen, maar de Kamer doet dat niet over de rug van de asielzoekers. De enige die dat doet, is Verdonk. Ze houdt vast aan haar standvastigheid over de rug van de asielzoekers.

Uh uh, het ging in den beginne al niet eens meer over het opschorten maar over het feit dat er nu een meerderheid zit die Verdonk wil dumpen heeft niets met de "goede wil" te maken, achterbakse kamertjes politiek snap het wel ik ben Rita ook liever arm dan rijk maar dat het op deze manier moet slaat natuurlijk nergens op.
Over een paar jaar zullen we zien wie er uiteindelijk gelijk had met dat pardon

Pardon?

Het generaal pardon wat er aan zit te komen...
Reply


Forum Jump: