The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Dictee
#31
T00L Wrote:in anderhalf uur van 9 naar 15 fouten.. dat wordt schrikken als je morgen opstaat
Eerst maakte ik een schatting, daarna een berekening en ten slotte een correctie. Daar is toch niks mis mee, doet de Belastingdienst ook altijd Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Ada geef maar gewoon toe dat het er meer dan 15 zijn
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#33
Hoe graag je het ook zou willen, ik moet je toch echt teleurstellen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Omdat je het zo graag wil horen

Ada wat goed van je
Ada wat ben je toch een taalwonder
Hup Ada Hup
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#35
jaloezie..klasse jongen!
Reply
#36
waf Wrote:op de valreep nog even de leukste draad van het jaar!

hilarisch. cry
Ik moet je nageven dat je op de valreep nog even ontzettend origineel en heel grappig bent =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:op de valreep nog even de leukste draad van het jaar!

hilarisch. cry
Ik moet je nageven dat je op de valreep nog even ontzettend origineel een heel grappig bent =D>

En weer een fout! 16!
Reply
#38
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:op de valreep nog even de leukste draad van het jaar!

hilarisch. cry
Ik moet je nageven dat je op de valreep nog even ontzettend origineel een heel grappig bent =D>

En weer een fout! 16!
Hé, kijk nou, ik heb hem verbeterd, die typefout.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
heb je tijdens je dictee ook witsel gebruikt om je foutjes te verbeteren?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#40
Hierbij de link naar het dictee van Ad

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/kouwesdikketee.pdf">http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/im ... kketee.pdf</a><!-- m -->

:wink:
Dit natuurlijk om de hilariteit van deze thread te vergroten
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#41
Ik geloof er werkelijk geen hol van dat ons Adje zo weinig foutjes heeft gemaakt .....
Wie dit leest is gek
Reply
#42
Kleine Jan Wrote:Ik geloof er werkelijk geen hol van dat ons Adje zo weinig foutjes heeft gemaakt .....
Xtragaap4de

Het kan me werkelijk geen flikker schelen wat jij wel of niet gelooft. Ik geloof dat jij lekker meepraat met de rest, maar dat is ook niets nieuws meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Kleine Jan Wrote:Ik geloof er werkelijk geen hol van dat ons Adje zo weinig foutjes heeft gemaakt .....

laat die vent zichzelf lekker voor lul zetten, sinds iniminie en eb sports komen we wat dat betreft flink tekort. :razz:
Reply
#44
Kleine Jan Wrote:Ik geloof er werkelijk geen hol van dat ons Adje zo weinig foutjes heeft gemaakt .....

Adje W. kan en niet schrijven en maar tot 15 tellen. Dan krijg je dit.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#45
waf Wrote:
Kleine Jan Wrote:Ik geloof er werkelijk geen hol van dat ons Adje zo weinig foutjes heeft gemaakt .....

laat die vent zichzelf lekker voor lul zetten, sinds iniminie en eb sports komen we wat dat betreft flink tekort. :razz:

je vergeet "ignore" matador! toch niet?
:razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#46
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:
Kleine Jan Wrote:Ik geloof er werkelijk geen hol van dat ons Adje zo weinig foutjes heeft gemaakt .....

laat die vent zichzelf lekker voor lul zetten, sinds iniminie en eb sports komen we wat dat betreft flink tekort. :razz:

je vergeet "ignore" matador! toch niet?
:razz:

En je vergeet mij. :cry:
Reply
#47
Jij bent al helemaal niet noemenswaardig
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#48
Wat zegt Boca? :lol:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#49
:Big Grin
Reply
#50
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:
Kleine Jan Wrote:Ik geloof er werkelijk geen hol van dat ons Adje zo weinig foutjes heeft gemaakt .....

laat die vent zichzelf lekker voor lul zetten, sinds iniminie en eb sports komen we wat dat betreft flink tekort. :razz:

je vergeet "ignore" matador! toch niet?
:razz:

mijn favoriete forummer durft hier nauwelijks meer te komen. :wink:
Reply
#51
En Adje? Dit jaar weer 9 of nee 10,11,12,16 ik bedoel 23 fout? :razz:
Reply
#52
25 fout hiero! soms had ik wat verkeerd gegokt, maar gelukkig vaak ook goed....
Reply
#53
22 fout hier! Dit hadden er een paar minder kunnen zijn als ik woorden als 'boven aan' en 'boven op' niet aan elkaar had geschreven, daar maakte ik de meeste fouten mee.. :oops:
Reply
#54
Voyou Wrote:'boven op'

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#55
13 fouten dit keer, redelijk tevreden. En dan heb ik voor "fiefe" twee fouten geregeld, omdat het vieve was. Weet niet of dat nou 1 of 2 fout is...
Ik heb ook redelijk wat gegokt, vooral met hoofdletters, en bijna altijd goed.
Lulligste vond ik dat ik Godsgezanten met hoofdletter en bacchanten zonder had, terwijl het andersom was... :|

Ik vond hem erg leuk dit keer, eindelijk een keer niet van die onmogelijke woorden maar gewoon alledaagse dingen die ook vaak fout gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Peter Wrote:En Adje? Dit jaar weer 9 of nee 10,11,12,16 ik bedoel 23 fout? :razz:
Ik snap wel dat jij de aandacht op iemand anders wil richten, want jouw score zal wel rond het gemiddelde van een analfabete tiener liggen cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Wederom foutloos
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#58
Ad Wim Wrote:13 fouten dit keer, redelijk tevreden. En dan heb ik voor "fiefe" twee fouten geregeld, omdat het vieve was. Weet niet of dat nou 1 of 2 fout is...
Ik heb ook redelijk wat gegokt, vooral met hoofdletters, en bijna altijd goed.
Lulligste vond ik dat ik Godsgezanten met hoofdletter en bacchanten zonder had, terwijl het andersom was... :|

ik geloof er geen hol van, maar gelukkig was dat vorig jaar niet anders.

godsgezanten was overigens wel met een hoofdletter en bacchanten niet.

zelfs bij de correctie heb je al 2 fout.
Reply
#59
Dan geloof je het toch lekker niet joh, aap.
Ben benieuwd trouwens hoe jij aan 25 fout bent gekomen. Het gemiddelde van de prominenten was zelfs maar 23...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Ad Wim Wrote:Dan geloof je het toch lekker niet joh, aap.
Ben benieuwd trouwens hoe jij aan 25 fout bent gekomen. Het gemiddelde van de prominenten was zelfs maar 23...

destemeer reden om aan jouw geloofwaardigheid te twijfelen... :roll:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: