The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Dictee
#61
Hoezo? Normaliter ligt dat gemiddelde veel hoger bij de prominenten. Het was gewoon niet zo'n moeilijk dictee als de voorgaande jaren. Vooral omdat er nauwelijks van die onmogelijke woorden in zaten. En dat maakte het nou juist zo leuk, het was goed toegankelijk.
En als ik terugkijk, vind ik 13 fout nog best veel. Ik heb helaas te veel fouten gemaakt in hoofdletters (Godsgezanten, bacchanten, Bijbelse, Schriftlezing, koninkrijk). Normaliter maak je dat aantal fouten bijna alleen al in al die klotewoorden, maar die zaten er nu niet in.

Maar geloof me allemaal maar niet, maakt me niet zoveel uit. Ik ben alleen benieuwd wat je allemaal fout hebt gedaan als je 25 fouten hebt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:En Adje? Dit jaar weer 9 of nee 10,11,12,16 ik bedoel 23 fout? :razz:
Ik snap wel dat jij de aandacht op iemand anders wil richten, want jouw score zal wel rond het gemiddelde van een analfabete tiener liggen cry

Wil je ook argumenteren ipv loze stellingen lanceren? Xtragaap4de
Reply
#63
Ik argumenteren, terwijl jij niet eens je eigen score noemt? cry

En argumenteren lijkt me overbodig als ik naar de gemiddelde post van je kijk Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Ad Wim Wrote:En als ik terugkijk, vind ik 13 fout nog best veel.

Zijn we het er in ieder geval met zn allen over eens dat je niet goed kunt spellen.
Reply
#65
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:En als ik terugkijk, vind ik 13 fout nog best veel.

Zijn we het er in ieder geval met zn allen over eens dat je niet goed kunt spellen.
Icon_question

Die moet je uitleggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
[Image: DSCF3158.jpg]
Reply
#67
Ad Wim Wrote:Ik argumenteren, terwijl jij niet eens je eigen score noemt? cry

En argumenteren lijkt me overbodig als ik naar de gemiddelde post van je kijk Undecided

Denk je nou echt dat ik zo'n dictee mee ga zitten schrijven? :razz:
Reply
#68
Ik had maar één fout.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#69
Treesong Wrote:Ik had maar één fout.

Je keek net iets te lang naar Jeltje van N.? :wink:
Ik vond dat ze op de broer van Brian May leek...

Edit: overigens 11 fout, waaronder Betel, wittekool, Schriftlezing, Tiepolo en Godsgezanten.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#70
Gelukkig heb ik één fout vermeden.
Reply
#71
Ik dacht alleen dat dictee volgens de nieuwe spelling diktee moest zijn :oops:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#72
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Ik had maar één fout.

Je keek net iets te lang naar Jeltje van N.? :wink:
Ik vond dat ze op de broer van Brian May leek...

Edit: overigens 11 fout, waaronder Betel, wittekool, Schriftlezing, Tiepolo en Godsgezanten.
Muv Tiepolo had ik die ook allemaal fout, maar muv wittekool kon ik er wel mee leven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Pas maar op Gerrit, anders moet je je titel van spellingskoning afstaan aan Ad en mag hij voortaan als enige bijdehand spellingsfouten opmerken! :8:
Reply
#74
Peter Wrote:Pas maar op Gerrit, anders moet je je titel van spellingskoning afstaan aan Ad en mag hij voortaan als enige bijdehand spellingsfouten opmerken! :8:
Hij had 11 fout, dus ik zou niet durven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Ik had maar één fout.

Je keek net iets te lang naar Jeltje van N.? :wink:
Ik vond dat ze op de broer van Brian May leek...

Edit: overigens 11 fout, waaronder Betel, wittekool, Schriftlezing, Tiepolo en Godsgezanten.
Muv Tiepolo had ik die ook allemaal fout, maar muv wittekool kon ik er wel mee leven.

m.u.v. moet toch met puntjes geschreven worden ? En op het dictee moet het voluit geschreven worden...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#76
Ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
ff serieus........ wittekool fout geschreven?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#78
Ekslem Wrote:ff serieus........ wittekool fout geschreven?

Ja, ik was in de veronderstelling dat het los geschreven moest worden, aangezien de kleuraanduiding, normaalgesproken, een bijvoeglijk naamwoord is, maar achteraf herinner je je dan uiteraard dat het ook rodekool is en blijkbaar heeft dat te maken met de soortnaam. Rode biet schrijf je daarentegen niet aan elkaar terwijl je suikerbiet, snijbiet en oerbiet logischerwijs wel aan elkaar schrijft.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#79
Ik had hetzelfde, ik heb ook eigenlijk helemaal niet aan rodekool gedacht. Ik zag hier ook geen struikelblok in en heb dus niet verder gedacht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Ad Wim Wrote:en heb dus niet verder gedacht.

Het vriest buiten, ad
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#81
Apekool.
May The Schwartz Be With You
Reply
#82
Chinese kool.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Steenkool
May The Schwartz Be With You
Reply
#84
Helmut Kohl.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Rinicoolen, retecool, rickykoole, bruinkool, maar dan wel weer witte steenkool. #-o
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#86
Even serieus, het is natuurlijk omzin om 'wittekool' en 'rodekool' te schrijven. In een oud groeneboekje (aan elkaar zeker?) staan ze niet als zodanig, dus het zullen wel weer nieuwerwetse fratsen zijn, daar doe ik niet aan mee. Dan is het eind zoek. Bruinesuiker, rodeverf, wittekerst etc.
May The Schwartz Be With You
Reply
#87
Berend Botje Wrote:Even serieus, het is natuurlijk omzin om 'wittekool' en 'rodekool' te schrijven. In een oud groeneboekje (aan elkaar zeker?) staan ze niet als zodanig, dus het zullen wel weer nieuwerwetse fratsen zijn, daar doe ik niet aan mee. Dan is het eind zoek. Bruinesuiker, rodeverf, wittekerst etc.
Juist! =D>

Doe het dan net als de Duitsers en maak er roodkool en witkool van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Ad Wim Wrote:
Berend Botje Wrote:Even serieus, het is natuurlijk omzin om 'wittekool' en 'rodekool' te schrijven. In een oud groeneboekje (aan elkaar zeker?) staan ze niet als zodanig, dus het zullen wel weer nieuwerwetse fratsen zijn, daar doe ik niet aan mee. Dan is het eind zoek. Bruinesuiker, rodeverf, wittekerst etc.
Juist! =D>

Doe het dan net als de Duitsers en maak er roodkool en witkool van.

Iemand van 25 die niet meer meedoet aan nieuwerwetse fratsen, maar wel los gaat op Opgezwollen. Confused
Reply
#89
Ik vont het dit jaar niet zo heel erg lastig, had slechts 18 fout!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#90
Ad Wim Wrote:Dan geloof je het toch lekker niet joh, aap.
Ben benieuwd trouwens hoe jij aan 25 fout bent gekomen. Het gemiddelde van de prominenten was zelfs maar 23...

aap? :eeeek: :eeeek: :eeeek: jij durft, zeg. :roll:

als je nu nog enigszins slim overkomt dan wil ik nog wel geloven dat je relatief weinig fouten had, maar het is gewoon mijn overtuiging dat ik je niet op je woord kan geloven. ik vind jou echt zo iemand die zijn fouten zit aan te passen tijdens het nakijken en tot slot weet ik bijna zeker dat jij echt niet weet of woorden op uitdrukkingen aan elkaar moeten, of juist niet of met streepjes ertussen. door mij aap te noemen wordt dat niet anders.

ik vind 3 fout per zin ziet zo onthutsend. ik zal ze niet allemaal opnoemen.
ik had wel dingen juist aan elkaar of juist niet. in iedere geval had ik klip en klaar niet met streepjes ertussen.

ook had ik geinterpreteerd fout, omdat ik er een streepje tussen zette. ge-in is imo wat anders dan gein, dus ik dacht dat een trema op de i niet goed was. ook geolied had ik met een streepje omdat geo anders klinkt dan ge-o.

brijige, geolied, exquise, oudtestamentische, en gedweeë had ik ook fout. ik was wat gehaast aangeschoven en kwam na 2 zinnen pas binnen (de eerste zinnen zijn mij naderhadn voorgelezen) maar volgens mij had ik het anders niet anders gedaan.
Reply


Forum Jump: