The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2007
#31
Australian Open
OUT: Gimelstob, Henman, Kiefer, Verkerk
IN: Vanek, Korolev, Udomchoke, Muller
NEXT: Alves, Sanguinetti, Falla, Waske, Galvani

Australian Open Q
OUT: Arthurs, A.Garcia, S.Gonzalez, Goodall, Guccione, Jones, Korolev, Lorenzi, Luczak, Mamiit, Muller, Nunez, Ouahab, Popp, Querrey, Sa, Tsonga, Udomchoke, Vanek, Vico (and Weiner, Sijsling, Lugassy, P.Gonzalez, Navratil, Kedriouk from ALT)
IN: Wilson, Bopanna, Cervenak, Adaktusson, Levy, Meffert, Rosol, Iwabuchi, Fornell, Oudsema, Motomura, Lisnard, Dupuis, Monroe, Golubev, Romero, Satschko, Petzschner, De Chaunac, Sidorenko

Heeft zich om een of andere duistere reden teruggetrokken blijkbaar
Reply
#32
dat was mijn bron ook :wink: was meer de vraag waarom hij niet speelde, maar ja, zal wel blessure ofzo hebben dan..
Reply
#33
Helaas geen AO voor Haase. Hij gaat er 9-7 af in de derde set tegen Julio Silva.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
<!-- m --><a class="postlink" href="http://teletekst.nos.nl/?651-01">http://teletekst.nos.nl/?651-01</a><!-- m -->

Fedex twijfelt niet aan zichzelf.. :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#35
Tuurlijk wint Federer de AO, lijkt me duidelijk!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#36
Sluitertje wint weer redelijk simpel met 6-3 6-3 =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
loting bekend, kwartfinale, kan bag tegen fedex worden. nadal opent tegen kendrick. verder opvallend dat blake en moya elkaar weer meteen treffen. kraai begint tegen qualifier om daarna tegen serena uit te komen.
Reply
#38
kooltje Wrote:loting bekend, kwartfinale, kan bag tegen fedex worden. nadal opent tegen kendrick. verder opvallend dat blake en moya elkaar weer meteen treffen. kraai begint tegen qualifier om daarna tegen serena uit te komen.

Mooi! Moya meteen eruit!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#39
Roddick en Safin al in de derde ronde tegen elkaar!

Verder een sterk achtste met Berdych, Tursunov, Malisse en Davydenko.

En Nadal heeft het erg getroffen met de loting: niet in de helft waarin Federer, Safin, Roddick en Ljubicic zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Nadals helft heeft Blake, Nalbandian, Hewitt, Berdych en Haas -> echt geen picknick! Plus nog Gonzalez en Murray alas outsiders.

In Federers helft moeten safin en roddick al vroeg tegen elkaar, dus eentje is sowieso al weg (hopelijk voor hem safin want dat is de enige die nog wel eens van hem kon winnen..).
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#41
Het is natuurlijk nooit een picknick aangezien de gehele wereldtop altijd aan de AO meedoet. Maar ik neem aan dat je het verschil ziet tussen Nalbi (al tijden uit vorm), Hewitt (idem), Haas (nog niets van gezien) en Berdych (nog geen GS-resultaat) tegenover Roddick (weer terug in vorm), Safin (altijd een outsider), Davydenko (altijd kwartfinale in GS) en Ljubicic (ook een outsider, zeker in best-of-five).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Het zijn allemaal lui die er heus wel staan op een GS. Qua kwaliteit zie ik toch niet zo'n groot verschil tussen onder en boven. Davydenko was slecht tot nu toe, Ljubi en Safin ook niets van gezien. Boven wel ietsie sterker qua senioriteit.

Ik denk (en hoop) dat de finalist (onderin het schema) weer van buiten de top 10 komt.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#43
Van Hewitt, Nalbi en Berdych verwacht ik gewoon heel weinig. Blake en Haas kunnen leuke dingen doen, maar ik zie in Ljubicic, Davydenko en Roddick/Safin allemaal zekere kwartfinalisten.

En Ljubicic niets van gezien? Wat dacht je van Doha?!

En ik hoop met je mee, het lukt aardig de laatste jaren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Overigens mooi dat Tamaela ook gewoon de derde ronde van de qualies haalt. Daarin moet ze tegen Alia Kudryavtsva (18). Zet hem op meid!
Reply
#45
Ad Wim Wrote:En Ljubicic niets van gezien? Wat dacht je van Doha?!

.

:oops: helemaal gelijk.
Okee, boven is iets beter.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#46
Sluiter geeft op #-o

Tamaela verliest :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Roddick vannacht overigens van Federer gewonnen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#48
Hajek heeft het 3 games volgehouden ... da's dan toch al eentje meer dan Joachim...
Reply
#49
Tsonga .. mijn lelijke eendje ...

14-14 in de tiebreak 1e set tegen Roddick.
Reply
#50
Ongelooflijk hoe die Roddick weer staat te falen. Tsonga verliest pas nog van Stephane Bohli in een challenger en wint nu de eerste set van Roddick. Hoe heeft hij in godsnaam van Federer kunnen winnen?
Reply
#51
Phau mog zomaar serveren voor de 1e set tegen Federer bij 5-4 :eeeek: Maar Roger wint hem uiteraard met 7-5. Roger wist maar 3x zijn service te houden en werd dus ook 3x gebroken.
Reply
#52
...en klapt er daarna meteen met 6-0 overheen. Tsonga mocht trouwens tegen Roddick voor de tweede set serveren :eeeek: .
Reply
#53
Ivan eruit :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Fish is de man, fantastische overwinning! Nu op naar de wedstrijd Massu-Djoko
Reply
#55
En Safin-Becker!

KRajicek verliest trouwens de eerste set van Kremer :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Dag krajicek
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#57
#-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Sad Ze is nog niet bepaald in grootse vorm

Ik had toch wat meer verwacht van Massu, niet dat hij zou winnen, maar wel dat hij Djoko tegenstand kon bieden. Djoko is master
Reply
#59
Ik denk dat Djoko het Federer heel lastig gaat maken, zeker als hij zo speelt!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Heb net even de eerste set van Safin gezien. Was niet heel best van Marat, maar Becker speelde ook gewoon goed mee. Eigenlijk gewoon verdiend de set gewonnen.
Marat won vorige week nog van Nalbi, maar verloor van Murray. Roddick won van iedereen, zegt dat iets?
Roddick won volgens mij vorig jaar ook Kooyong, maar ging er toen ook in de 4e ronde uit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: