The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2007
Als ik het zo hoor, heb ik heel wat gemist vanmiddag. Murray heeft het een beetje laten liggen, maar ook weer heel sterk van Nadal. Jammer dit, maar Blake doet veel meer pijn.

Toch denk ik dat als Gonzo zo blijft spelen, hij wint van Rafa.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Als ik het zo hoor, heb ik heel wat gemist vanmiddag. Murray heeft het een beetje laten liggen, maar ook weer heel sterk van Nadal. Jammer dit, maar Blake doet veel meer pijn.

Toch denk ik dat als Gonzo zo blijft spelen, hij wint van Rafa.

Rafa wint het toernooi :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:
kuiper Wrote:
centre court Wrote::letitallout:

Berdych, Murray EN Blake eruit! Vooral Blake doet pijn, echt niet verwacht. En ook gewoon in 3 gladde setjes. En dan ook nog eens Haas in de kwartfinale. Waar heeft hij 't laatste jaar gezeten dan?

Bij mij thuis. Vandaar dat ik hem ook genomen heb. :wink:

Uitstekende keuze inderdaad Kuiper! Ook Davy is sterk gekozen, al wist iedereen van hem hoe goed hij is. Wie heb je eigenlijk laten vallen voor Haas en Davy?

Roddick!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Kan ook een dure worden, al verwacht ik dat Federer gewoon weer iedereen pakt. Dan is 90 punten op te vangen voor jou.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik had het niet moeten lezen:

Quote:Perhaps struggling to comprehend his abrupt reversal in fortunes, Nadal was shaky before holding his first service game in the fourth, but was put under even more pressure the next time he served.

The Spaniard saved five break points before holding to even the set at 2-2, but in a crucial oversight, Murray failed to use one of his challenges to query a ball that was called out, but was shown to be in. A successful challenge would have seen him go 3-1 up with a break and the momentum, but instead it was his opponent who rallied.


:cry: :cry: :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vamos Gonzo....... die Nadal is toch zeker te pakken (maak het af wat Murray verzuimd heeft...Rafa naar huis sturen) :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ik ga zo een paar dagen naar Berlijn. De AO is nu toch niet heel veel meer aan met nog maar 1 kwartfinalist. Ik ga mijn zonden overdenken, volgende week sta ik er weer!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zie je al zo lopen ad, met zo'n stok met een zak er aan over je schouder. Als je bij de grens bent kom je maar even een bakkie koffie drinken.

Zo niet, veel plezier en tot maandag!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Roddick-Fish 6-2 6-2 6-2.

Laat Rogi maar komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Rogi wint gewoon in straight sets.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Roddick zal varierend en aanvallend moeten spelen. Eerste vereiste is natuurlijk dat zn service goed loopt. Pas dan denk ik dat Andy een set (of meer) kan ofsnoepen tegen Fedex
Reply
Roddick is in topvorm!! En hij heeft Federer vorige week nog verslagen. Come on Andy! Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Federer doet het daarom ook in z'n broek, die vreest nu al die knallers van Roddick.

Federer-Roddick
Davy- Nadal?
Reply
Nadal-Gonzo is 50-50. Voor MV ben ik voor Gonzo, bij MV voor Nadal. De tegenstrijdige belangen steken nu al de kop op.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Nadal-Gonzo is 50-50. Voor MV ben ik voor Gonzo, bij MV voor Nadal. De tegenstrijdige belangen steken nu al de kop op.

voor wie ben je bij TM dan? :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat een rare wedstrijd is Haas-Davydenko!
Eerste set makkelijk naar Haas met goed spel, dan 2 sets zonder tegenstand naar Davydenko en nu de 4de weer simpel naar Haas.
Hoe gaat dit aflopen...
Hup Tommy!
Reply
Davydenko wint hem denk ik. Onverstoorbaar zal hij profiteren van de steekjes die Tommy nu gaat laten vallen. Wanneer Tommy voorkomt, wordt hij weer zenuwachtig en de Russische machine dendert dan alsnog over hem heen.
Reply
En Haas breakt naar 6-5 met heel goed spel!
Nu afmaken! (Zal nog lastig worden)
Reply
jeuh tommy
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
En Haas pakt zijn tweede matchpoint ondanks een succesvolle challenge van Davydenko op het eerste!
Hij heeft heel goed gespeeld in de 5de en in mijn ogen verdiend gewonnen.
Klasse Tommy!
Reply
rare wedstrijd was dat. eerste 4 sets al snel beslist en niet spannend om te kijken. dan slaat haas twee dubbele fouten in een game en krijgt davy een matchpoint. dat wordt weggewerkt en haas pakt met sterk spel drie games op rij. je mist bij davy toch nog steeds de zesde versnelling.
Reply
Ik heb de derde set gezien van Haas vs Davy. Tommy had volop problemen om de service te behouden. Davy had daarentegen geen problemen om zijn service te behouden. Mooie set trouwens. Knap werk dat Tommy de wedstrijd naar zich toe trok aangezien Davy een succesvolle challenge had op MP.

De finale lijkt me nu wel duidelijk, Federer vs Haas :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
nadal en gonzo begonnen.
Reply
Break voor Gonzo.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Wat is die Gonzo aan het beuken met die forehand, schitterend om te zien!! Nadal ontsnapt aan een waarschuwing door het oudste werk van Nederland in het Spaans te benoemen. Dubbele break Gonzo!
Reply
6-2 Gonzo :eeeek:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Scholten! Wrote:Wat is die Gonzo aan het beuken met die forehand, schitterend om te zien!! Nadal ontsnapt aan een waarschuwing door het oudste werk van Nederland in het Spaans te benoemen. Dubbele break Gonzo!
help me even, me spaans is niet zo best? molen??
Reply
gonzo echt veel beter...mooi om te zien. vorig jaar in mijn ogen weinig opvallend...wel redelijk goed gepresteerd. voor tm gunstig want dan liggen de mensen met nadal al op een flinke achterstand.
Reply
meteen weer 2-0
Reply
Shit, ik had Gonzo toch maar beter in mijn team kunnen opsstellen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: