The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2007
breakpoint nadal werkt gonzo schitterend weg. nu deuce op 4-3
Reply
twee onnodige fouten en 5-3 gonzo
Reply
6-4 Gonzo =D>
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Wat staat ie te beuken zeg! 1e set was beter als deze 2e..ik zie Nadal nog wel terug komen! Gonzo moet deze set eigelijk pakken in de tie break...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
1-1 0-30 op service nadal.
Reply
gonzo laat nadal makkelijk terug komen tot 40-30, nu deuce
Reply
game nadal, anders was het misschien wel de beslissing
Reply
kooltje Wrote:
Scholten! Wrote:Wat is die Gonzo aan het beuken met die forehand, schitterend om te zien!! Nadal ontsnapt aan een waarschuwing door het oudste werk van Nederland in het Spaans te benoemen. Dubbele break Gonzo!
help me even, me spaans is niet zo best? molen??

:8:
Reply
harry_bierdop Wrote:Wat staat ie te beuken zeg! 1e set was beter als deze 2e..ik zie Nadal nog wel terug komen! Gonzo moet deze set eigelijk pakken in de tie break...

Helemaal mee eens, Gonzo moet geen gekke dingen gaan doen en hem pakken in de tie-break. Lijkt me pijnlijk voor Rafa
Reply
Ongelofelijk, Gonzo pakt de partij. Wat heeft die kerel een gouden forehand! Chapeau!! Nadal maakte ook gewoon veel te veel fouten, ik ben blij dat de hegemonie van Nadal tijdelijk is doorbroken :Big Grin
Reply
zeer knappe partij van gonzo. nadal moet zijn service echt gaan verbeteren wil hij ooit dit soort toernooien gaan winnen.
Reply
Gonzooooooooo =D> =D> =D>
Reply
Sterk, hoor...
Reply
Gonzo-Haas lijkt me wederom 50-50. Durf er geen zinnig woord over te zeggen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haas. =D> Nooit gedacht dat ik nog zo voor een duitser zou zijn. :lol: :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik verwacht dat Haas wint. Ondanks dat Gonzo natuurlijk een fantastische indruk maakt. Haas is echter een complete speler en lijkt me net wat constanter en degelijk. Alhoewel Gonzo natuurlijk weinig fouten maakte vandaag.
Reply
Zie ik het goed dat Haas-Gonzo de 1e halve finale is?
Reply
Nee dat zie je niet goed. Haas-Gonzalez is nog niet vastgesteld wanneer die precies is, omdat hij pas een dag later is. Op livescore.com zetten ze hem dan op 0:00, maar daarmee geven ze eigenlijk alleen aan dat die partij gespeeld gaat worden.
Reply
Roddick-Federer morgenochtend. Is de finale zaterdag? of hebben ze zaterdag een rustdag voordat ze op zondag de finale spelen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik hoop op een finale Federer vs Haas.
Dat zal mijn aardig wat puntjes opleveren.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
op punt van beginnen. Ik ben maar voor Roger want die heb ik met mv. Heb roddick met tm maar dat heeft iedereen. De mensen met federer bij tm verliezen toch al dus kom op roger!!
Reply
meteen 2-0 federer
Reply
2-2 =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
*5-4 roger! zwakke game roddick
Reply
Na 4-4 eerste set is het gebeurd! Roddick laat het liggen. 6-4 2-0
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Er moet een standbeeld voor die kerel komen. Wat een tennis!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als Federer ook maar even aanzet is Roddick kansloos, dat bleek wel bij 4-4
Reply
Haggie Wrote:Er moet een standbeeld voor die kerel komen. Wat een tennis!

Beaam!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
kooltje Wrote:De mensen met federer bij tm verliezen toch al dus kom op roger!!


Als de finale nou eens Federer vs Haas zou zijn dan en Federer wint.
Zijn mensen met Federer en Haas en nog wat anderen dan de verliezende partij van TM?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ja.

Federer haalt maximaal 200 punten. Er waren al uitgeschakelde spelers te kiezen die samen meer dan 200 punten krijgen en minder kostten dan Federer.
Reply


Forum Jump: