The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2007
#61
Dlouhy- Gabashvili 13-12 =D> Spannende pot
Reply
#62
Dlouhy serveerde dus al voor de wedstrijd, maar wordt weer gebroken. Ze zijn al 4,5 uur bezig!

Safin wint trouwens de 2e set in een TB, hij stond wel 5-2 voor maar toch goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Waarom is Haas- Montanes gecancelled?
Reply
#64
Omdat die morgen pas gespeeld wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
:wink:
Reply
#66
Dlouhy wint hem na bijna 5 uur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Becker leidt in sets met 2-1
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#68
Verrassend, ik ben benieuwd wie Safin (wanneer hij de partij wint) in zijn team neemt... Voorlopig maakt namelijk hij geen sterke indruk
Reply
#69
Dat maakt op zich niet zoveel uit, Federer en Roddick maakten ook niet echt een sterke indruk. Als hij maar wint!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Federer krijgt het wel heel makkelijk als Safin verliest van Becker. Safin maakt inderdaad geen sterke indruk.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#71
Scholten! Wrote:Verrassend, ik ben benieuwd wie Safin (wanneer hij de partij wint) in zijn team neemt... Voorlopig maakt namelijk hij geen sterke indruk

als ie het doorkomt tegen de altijd beetje goede Becker :wink: wil ik hem zeker hebben. Hij is op zich niet al te duur en is gelouterd in Australie! Budgettechnisch ook nog eens weinig risico.

Hopelijk kan deze pot nog worden afgespeeld vandaag.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#72
En Marat maakt er een 5e set van =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Dit gaat een spannende laatste set worden. De heren doen weinig voor elkaar onder! 2-2 nu!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#74
Safin breakt! =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#75
4-2 =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#76
KONING!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
5-3 dit mag hij niet meer uit handen geven.
Reply
#78
Nu uitserveren!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#79
Becker eruit, goeie pot trouwens.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#80
Het zelfvertrouwen stijgt nu bij Safin! Op naar de halve finale tegen Fedex.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#81
Klasse Marat, mijn man!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Er wacht eerst nog een zekere Roddick in de derde ronde.....
Reply
#83
Zo is dat!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#84
Ljubo :eeeek:

Wat heeft die man toch met Grand Slams? Hij is juist altijd geweldig op HC en nu dit weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#85
centre court Wrote:Ljubo :eeeek:

Wat heeft die man toch met Grand Slams? Hij is juist altijd geweldig op HC en nu dit weer.

Vorig jaar:

kwartfinale AO
3e ronde Wimbledon
halve finale RG
1e ronde US Open

Is toch niet heel slecht dacht ik zo :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#86
Als Davy fit is, zal hij daar "gewoon" doorgaan
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#87
Tja, hij is niet zo in vorm de laatste weken. In een GS heb je altijd wel even tijd om in vorm te komen, maar Malisse in de derde ronde zal al lastig worden.

En dan heb je ook nog die blessure van vorige week...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
buurs Wrote:
centre court Wrote:Ljubo :eeeek:

Wat heeft die man toch met Grand Slams? Hij is juist altijd geweldig op HC en nu dit weer.

Vorig jaar:

kwartfinale AO
3e ronde Wimbledon
halve finale RG
1e ronde US Open

Is toch niet heel slecht dacht ik zo :roll:

Is toch voor de nummer 3 van de wereld helemaal niet goed? Juist op zijn slechtste ondergrond komt ie tot de halve finale. In kleine toernooien op HC wint ie alles en op de US Open en AO verliest ie altijd snel. Heel raar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
Hij staat pas 1,5 jaar aan de top.
Kan natuurlijk best zijn dat hij dit jaar gaat oogsten in de 2e helft van het jaar, waar hij vorig jaar veel punten heeft laten liggen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#90
Het onderste gedeelte van het 2e kwart is echt heel moeilijk met Ancic, Safin en Roddick. De vorm, prijs en loting van de spelers maakt 't moeilijk kiezen. Neem je er 1 of 2? Alledrie of geen van drieen lijkt me geen optie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: